ORDIN nr. 29 din 31 ianuarie 2002

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 15/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 141 din 25 februarie 2002
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulINCETAT APLICABILITATEADECIZIE 78 07/02/2003
ActulCOMPLETAT DEORDIN 46 11/02/2002
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 46 11/02/2002
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 283 29/10/2002
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 1330 27/12/2001 ART. 1
ActulREFERIRE LAHG 1245 06/12/2001
ActulREFERIRE LAHG 1244 06/12/2001
ActulREFERIRE INDIRECTA LAORDIN 387 12/06/2001
ActulREFERIRE LAORDIN 37 21/03/2001
ActulREFERIRE LASTATUT 21/03/2001 ART. 18
ActulREFERIRE LACONTRACT-C 06/12/2001 ART. 1
ActulREFERIRE LACONTRACT-C 06/12/2001 ART. 1
ActulREFERIRE LACONTRACT-C 27/12/2001 ART. 1
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 4188 18/12/2001 ANEXA 1
ANEXA 1REFERIRE LAHG 1244 06/12/2001
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 604 18/12/2001 ANEXA 1
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 416 18/07/2001
ANEXA 1REFERIRE LACONTRACT-C 06/12/2001 ART. 12
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 44 01/07/1994
ANEXA 1REFERIRE LADECRET-LEGE (R) 118 30/03/1990
ANEXA 1REFERIRE LALEGE (R) 42 18/12/1990 ART. 2
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 4189 18/12/2001
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 4188 18/12/2001 ART. 5
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 604 18/12/2001 ART. 5
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 603 18/12/2001
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 4234 28/12/2001
ANEXA 3REFERIRE LAHG 1330 27/12/2001
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 630 28/12/2001
ANEXA 3REFERIRE LACONTRACT-C 27/12/2001
ANEXA 3REFERIRE LAHG 261 17/04/2000 ART. 2
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulINCETAT APLICABILITATEADECIZIE 78 07/02/2003
ActulCOMPLETAT DEORDIN 46 11/02/2002
ActulREFERIT DEORDIN 46 11/02/2002
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 46 11/02/2002
ANEXA 3MODIFICAT DEORDIN 283 29/10/2002
ANEXA 3REFERIT DEORDIN 181 17/06/2002

pentru aprobarea utilizării formularelor unice pe ţara, fără regim special, necesare raportarii activităţii furnizorilor de servicii medicale



Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,având în vedere:– art. 1 alin. (1) lit. k) din Contractul-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate în asistenţa medicală primara, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.244/2001, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 830 din 21 decembrie 2001;– art. 1. alin. (1) lit. h) din Contractul-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate în asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru specialitatile clinice, paraclinice şi stomatologice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.245/2001, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 830 din 21 decembrie 2001;– art. 1 alin. (1) lit. e) din Contractul-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale spitaliceşti, ingrijirilor la domiciliu, serviciilor de urgenta prespitalicesti şi altor tipuri de transport medical, precum şi a serviciilor de recuperare-reabilitare a sănătăţii, în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.330/2001, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 38 din 21 ianuarie 2002;– Referatul Direcţiei generale norme contractuale şi relaţii cu furnizorii nr. 163 din 31 ianuarie 2002, aprobat de directorul general al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,în temeiul prevederilor art. 18 lit. h) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 154 din 29 martie 2001, aprobat prin Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 37/2001, cu modificările şi completările ulterioare,emite următorul ordin: + 
Articolul 1(1) Se aprobă utilizarea formularelor unice pe t ara, fără regim special, care includ şi desfasuratoarele activităţilor realizate de medicii din asistenţa medicală primara, necesare facturarii lunare în vederea decontării de către casele de asigurări de sănătate a activităţii realizate potrivit contractului de furnizare de servicii medicale, conform anexelor nr. 1 a) – 1 i).(2) Se aprobă utilizarea formularelor unice pe ţara, fără regim special, care includ şi desfasuratoarele activităţilor realizate de medicii din asistenţa medicală ambulatorie de specialitate, necesare facturarii lunare în vederea decontării de către casele de asigurări de sănătate a activităţii realizate potrivit contractului de furnizare de servicii medicale, conform anexelor nr. 2 a) – 2 h) şi anexei nr. 4 (Scrisoare medicală).(3) Se aprobă utilizarea formularelor unice pe ţara, fără regim special, care includ şi desfasuratoarele activităţilor realizate de medicii din asistenţa medicală spitaliceasca, serviciilor de urgenta prespitalicesti şi altor tipuri de transport medical, precum şi a serviciilor de recuperare-reabilitare a sănătăţii, necesare facturarii lunare în vederea decontării de către casele de asigurări de sănătate a activităţii realizate potrivit contractului de furnizare de servicii medicale, conform anexelor nr. 3 a) – 3 e) bis şi anexei nr. 4 (Scrisoare medicală).(4) Se aprobă utilizarea în vederea decontării de către casele de asigurări de sănătate a formularelor tipizate de "Factura fiscală" fără T.V.A.
 + 
Articolul 2Anexele nr. 1[a)-i)], nr. 2[a)-h)], nr. 3[a)-e)] şi nr. 4 fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 3Furnizorii de servicii medicale vor raporta serviciile medicale prestate începând cu luna ianuarie 2002, în vederea decontării acestor servicii de către casele de asigurări de sănătate judeţene şi a municipiului Bucureşti şi de cele asimilate acestora, potrivit formularelor aprobate prin prezentul ordin.
 + 
Articolul 4Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 7 din 9 februarie 2001 pentru aprobarea utilizării formularelor unice pe ţara, fără regim special, necesare raportarii activităţii furnizorilor de servicii medicale, îşi încetează valabilitatea la data de 31 decembrie 2001.
 + 
Articolul 5Direcţia generală norme contractuale şi relaţii cu furnizorii şi direcţiile de specialitate din cadrul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, casele de asigurări de sănătate judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi cele asimilate acestora vor aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul 6Prezentul ordin intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2002 şi se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,prof. univ. dr. Eugeniu Turlea
 + 
Anexa 1a)

    ──────────
    Casa de asigurări de sănătate
    ………………………..
    Cabinetul medical ……….. Reprezentantul legal al cabinetului
    Localitatea …………….. ……………………………..
    Judeţul ………………… Medic de familie ………………
                 LISTA INIŢIALĂ A ASIGURAŢILOR ÎNSCRIŞI
                 Grupa de vârsta ………………….*)
N
r

c
r
t

Numele şi
prenumele
asigura-
tului

Codul
numeric
personal

Adre-
sa
asi-
gura-
tului

Vârsta
la
data
1.01.
2002*)

Codul
câte-
gori-
ei
din
care
face
parte
asi-
gura-
tul**
Data
înscri-
erii pe
lista

Data
iesirii
de pe
lista

Semnatura
asiguratului sau,
după caz, a aparti-
natorului legal ori
a reprezentantului
legal al instituţiei
tutelare

1.
2.
.
.
                           Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.
                                 Semnatura şi parafa medicului de familie
                           ………………………………………..

────────────────Notă *) Grupa de vârsta se completează conform art. 1 alin. (2) lit. a) pct. 1 din anexa nr. 1 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor din România nr. 604/4.188/2001 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractuluicadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate în asistenţa medicală primara, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 852 din 29 decembrie 2001. Pentru asiguraţii în vârsta de 0-1 an se va completa vârsta în luni la data înscrierii pe lista.Notă **) Codul se completează conform codificarii categoriilor de asiguraţi, prevăzută în anexa nr. 1b).NOTA :1. Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care unul se depune la casa de asigurări de sănătate, în vederea contractării de către reprezentantul legal al cabinetului medical, şi se actualizează la solicitarea casei de asigurări de sănătate judeţene, pe baza anexei nr. 1 c) şi/sau a anexei nr. 1d).2. Datele din lista se vor completa cu litere de tipar. + 
Anexa 1b)    ──────────                    CODIFICAREA CATEGORIILOR DE ASIGURAŢI

     
  Categoria din care face parte asiguratul Cod
  Copil în cadrul familiei 01
  Copil încredinţat sau dat în plasament unui serviciu public specializat ori unui organism privat autorizat 02*)
  Salariat 03
  Pensionat pentru limită de vârstă 04
  Pensionat de invaliditate 05*)
  Şomer sau beneficiar de alocaţie de sprijin 06
  Tineri cu vârsta între 18 – 26 de ani, care sunt elevi, studenţi sau ucenici şi care nu realizează venituri din muncă 07
  Persoane cu handicap cu vârsta de peste 18 ani, care nu realizează venituri 08
  Soţ, soţie, părinţi şi bunici, fără venituri proprii, aflaţi în întreţinerea unei persoane asigurate 09
  Persoane ale căror drepturi sunt stabilite prin Decretul-lege nr. 118/1990 10
  Persoane ale căror drepturi sunt stabilite prin Legea nr. 44/1994 11
  Persoane prevăzute la art. 2 din Legea nr. 42/1990 12
  Militari în termen 13
  Persoane cu vârsta de peste 18 ani care fac parte din familii beneficiare de ajutor social în baza Legii nr. 416/2001 14
  Persoane care execută o pedeapsă privativă de libertate sau arest preventiv 15
  Liber-profesionişti 16
  Persoane care au dobândit calitatea de asigurat în baza contribuţiei la asigurările de sănătate stabilite în raport cu venitul agricol 17
  Persoane instituţionalizate în centre de îngrijire şi asistenţă care nu au medic încadrat 18*)

 *) Pentru persoanele nou-înscrise pe lista, în aceste situaţii se vor ataşa    actele doveditoare.

 + 
Anexa 1c)

    ──────────
    Casa de asigurări de sănătate
    ………………………..
    Cabinetul medical ……….. Reprezentantul legal al cabinetului
    Localitatea …………….. ……………………………..
    Judeţul ………………… Medic de familie ………………
    MISCAREA LUNARĂ A ASIGURAŢILOR ÎNSCRIŞI PE LISTELE MEDICILOR DE FAMILIE
                       în luna ….. anul ………
    A. Intrari/Iesiri în/din lista
N
r

c
r
t

Numele şi
prenumele
asigura-
tului

Codul
numeric
personal

Adre-
sa
asi-
gura-
tului

Vârsta
la
data
1.01.
2002*)

Codul
câte-
gori-
ei
din
care
face
parte
asi-
gura-
tul**
Data
înscri-
erii pe
lista

Data
iesirii
de pe
lista

Semnatura
asiguratului sau,
după caz, a aparti-
natorului legal ori
a reprezentantului
legal al instituţiei
tutelare

  *) Pentru asiguraţii sub un an se trece vârsta (număr de luni) la data
     înscrierii pe lista.
 **) Codul se completează conform codificarii categoriilor de asiguraţi,
     prevăzută în anexa nr. 1 b).

NOTĂ:1. Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al cabinetului medical până la data de 3 a lunii următoare.2. Datele din lista se vor completa cu litere de tipar.    B. Recapitulatia asiguraţilor înscrişi pe lista medicului de familie                 în luna …… anul ……..

           
  Grupa de vârstă Număr de asiguraţi
  Rămaşi în evidenţă la sfârşitul lunii precedente Intrări Ieşiri Rămaşi în evidenţă la sfârşitul lunii în curs
  1 2 3 4 5
  sub 1 an        
  1-4 ani        
  5-59 de ani        
  60 de ani şi peste        
  TOTAL:        

                         Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.                             Semnatura şi parafa medicului de familie                         ………………………………………….NOTĂ:1. Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al cabinetului medical până la data de 3 a lunii următoare.2. Datele din lista se vor completa cu litere de tipar.3. Miscarea asiguraţilor pe grupe de vârsta se face anual, la data de 1 ianuarie, luându-se în considerare vârsta împlinită la acea data. Excepţie fac asiguraţii din grupa de vârsta sub 1 an, pentru care miscarea se face lunar până la împlinirea vârstei de 1 an. + 
Anexa 1d)    ─────────    Casa de asigurări de sănătate    ………………………..                  CONFIRMAREA ASIGURAŢILOR ÎNSCRIŞI*)                   Către Cabinetul medical …………………..                           Localitatea ………………………..                           Judeţul ……………………………       1. Structura pe varste Număr de asiguraţi  Sub 1 an, ………………    din care copii încredinţaţi sau dati în plasament ………………  1-4 ani, ………………    din care copii încredinţaţi sau dati în plasament ………………  5-59 de ani, ………………    din care:      – copii încredinţaţi sau dati în plasament ………………      – pensionari pentru pierderea temporară        a capacităţii de muncă ………………  60 de ani şi peste, ………………    din care: persoane instituţionalizate în centre    de îngrijire şi asistenţa fără medic încadrat ………………  TOTAL: ………………   Casa de asigurări de sănătate Raspundem de realitatea şi   ………………………. exactitatea datelor.                                                      Am luat cunoştinţa,                                                  ………………………         Data ……………… Data ………………──────────────Notă *) Se completează în doua exemplare de către compartimentul de resort din cadrul casei de asigurări de sănătate, dintre care unul se înaintează reprezentantului legal al cabinetului medical până la data următoarei raportări. Dacă în urma verificării formularului "Lista iniţială a asiguraţilor înscrişi" – pe grupe de vârsta – şi a celui cuprins în anexa 1c) pct. B, pentru lunile în care exista înscrişi care şi-au pierdut calitatea de asigurat prin neplata contribuţiei se completează aceasta confirmare a asiguraţilor înscrişi cu anexarea listei de asiguraţi.
 + 
Anexa 1e)    ──────────    Casa de asigurări de sănătate    ………………………..    Cabinetul medical ……….. Reprezentantul legal al cabinetului    Localitatea …………….. ……………………………..    Judeţul ………………… Medic de familie ………………                                DESFASURATORUL              punctajului activităţii lunare a medicului de familie                            Luna …… anul ……..      1. Numărul de puncte "per capita"

                         
  Nr. crt. Grupa de vârstă Sub 1 an 1-4 ani 5-59 de ani 60 de ani şi peste Total
  1. Număr de puncte/ persoană/an 14,5 18,5 12 16 13 10 12,5 12,5 14,5 X
  2. Număr de persoane la sfârşitul lunii precedente                    
  3. Număr de puncte (rd. 1 x rd. 2)                    

Număr de puncte pentru calculul sumei cuvenite:a) dacă total rând 3 este mai mic de 25.000 -> total rând 3 = …… ;b) dacă total rând 3 este mai mare de 25.000 -> 25.000 +(total rând 3 – 25.000) x 0,25 = …………Număr de puncte pe luna …… = a/12 luni sau b/12 luni ………2. Corecţia numărului de puncte "per capita" în raport cu gradul profesional şi cu condiţiile de muncă

         
  Număr de puncte "per capita" pe lună menţionat la pct. 1 din Desfăşurătorul punctajului activităţii lunare a medicului de familie Ajustarea numărului de puncte "per capita" pe lună Total număr de puncte lunar (col. 1 ± col. 2 + col. 3)
  Majorarea/diminuarea numărului de puncte "per capita" în funcţie de gradul profesional (col. 1 x procent de majorare/diminuare) Condiţii de muncă (col. 1 x procent de majorare)
  1 2 3 4
         
         

3. Recapitulatia punctajului pentru persoane înscrise pe lista în funcţiede perioada de activitate

               
  Număr de zile lucrătoare ale lunii Perioada de întrerupere (zile lucrătoare) Număr de zile lucrătoare luate în calcul (col. 1 – col. 2) Total puncte pe lună (pct. 2. col. 4) Total puncte "per capita" luate în calculul drepturilor
  col. 4 x col. 3  
  col. 1
  1 2 3 4 5
           
           
  Se completează pentru medicii cu liste proprii de asiguraţi care încep sau
  întrerup activitatea în cursul unei luni.
          4. Punctajul pentru servicii medicale
Denumirea serviciului medical

Număr de puncte
pe serviciu
sau pe caz
confirmat
Număr
de persoane
benefi-
ciare/luna
Număr total
de
puncte

1 2 3 4=2×3
I. Imunizari X *) *)
II. Examen de bilanţ
Copii:
– la externarea de la maternitate 12
– la 1 luna 12
– la 2 luni 8
– la 4 luni 8
– la 6 luni 8
– la 9 luni 8
– la 12 luni 8
– la 15 luni 6
– la 18 luni 6
– de la 2 ani până la 7 ani,
anual
6
III. Depistare activa TBC:
– bolnav TBC nou-descoperit,activ 20**)/caz
– urmărirea şi aplicarea
tratamentului strict
supravegheat până
la scoaterea din evidenta
40/luna

IV. Depistare activa a bolilor
cu transmitere sexuală
(lues, gonoree,
HIV, Chlamydia, herpes
genital, papilomatoza
genitala)
20**)/caz

V. Supravegherea gravidei şi a
lehuzei
***)
VI. Asistenţa medicală în afară
programului de lucru anuntat
Între orele 20,00-8,00:
– în centrul de permanenta 10/ora
– acolo unde nu este organizat
centru de permanenta
40/solicitare
Până la ora 20,00:
– în centrul de permanenta 10/ora
– acolo unde nu este organizat
centru de permanenta
20/solicitare
VII. Screening pentru depistarea
cancerului
6/caz
TOTAL:
    *) Se va trece totalul din anexa nr. 1f).
   **) Se acorda pe caz trimis la medicul specialist şi confirmat de acesta.
  ***) Se va trece totalul din anexa nr. 1f) bis.
               Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.
                  Reprezentantul legal al cabinetului,
               ………………………………………..

NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al cabinetului medical până la data de 3 a lunii următoare.

 + 
Anexa 1f)

    ──────────
    Casa de asigurări de sănătate
    ………………………..
    Cabinetul medical ……….. Reprezentantul legal al cabinetului
    Localitatea …………….. ……………………………..
    Judeţul ………………… Medic de familie ………………
                              DESFASURATOR
               de activitate pentru imunizari pentru luna ……….
Denumirea
servi-
ciului
medical

Total
per-
soane
câtă-
gra-
fiate
*)

Total
per-
soane
imu-
niza-
te

Procent
reali-
zat de
imuni-
zari**)

Număr de
imuniza-
ri egal
cu 95%

Număr de
imuniza-
ri ce
depăşesc
95%

Număr de
puncte/
imuni-
zare
aferent
la 95%
de imu-
nizari

Număr de
puncte/
imuni-
zare
aferent
la peste
95% din
imuni-
zari
Număr total
de puncte pe
luna**)

1

2

3

4=col
3/col.
2×100
5=95xcol
2/100

6=col.3-
col.5

7

8

9=(col.5 x
col.7)+(col.
6 x col.8)
Imunizari
antituber
culoasa
vaccin
BCG
4 8
revacci-
nare BCG,
inclusiv
pentru
verifi-
carea
cica-
tricei
post
primo
vacci-
nare
4

8

testare
PPD
4 8
antihe-
patita B
4 8
antipoli-
omieli-
tica
4 8
împotriva
difteriei
tetano-
sului
şi tusei
convul-
sive –
DTP (sau
DT la
cazuri-
le la
care
vacci-
narea
DTP este
contra-
indicată)
4

8

antiru-
jeolic
4 8
împotriva
difteriei
tetano-
sului –
DT (re-
vacci-
nare)
4

8

împotriva
difteriei
tetano-
sului –
la adult
dT (re-
vacci-
nare)
4

8

împotriva
tetano-
sului –
dT sau
VTA
4

8

alte
vaccinari
în caz
de nece-
sitate,
impuse
de
Minis-
terul
Sana-
tatii
şi
Fami-
liei
4

8

TOTAL:
  *) Reprezintă asiguraţii de pe lista proprie plus persoanele neînscrise
     pe lista proprie, dar repartizate de către direcţia de sănătate publică
     medicului de familie pentru efectuarea imunizarilor.
 **) Dacă procentul realizat este sub 95%, nu se completează coloanele 5 şi 6.
     În acest caz numărul total de puncte din col. 9 va fi egal cu
     col. 3 x col. 7.

NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare de către medicul de familie, dintre care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al cabinetului până la data de 3 a lunii următoare, ca anexa la factura lunară.Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.Semnatura şi parafa medicului de familie………………………………………. + 
Anexa 1f) bis    ──────────────                                   DESFASURATOR      de activitate pentru alte servicii medicale*) în luna ………….

Denumirea
serviciului
medical
Numar de servicii pe zi

Total
servicii
pe luna
Număr de puncte
pe serviciu sau
pe caz confirmat
Număr total
de puncte
pe luna
1 2 3 4 5 = 3 x 4
1 ………………….31
I. Examen de
bilanţ
Copii:
la exter-
narea
de la
maternitate
12

la 1 luna 12
la 2 luni 8
la 4 luni 8
la 6 luni 8
la 9 luni 8
la 12 luni 8
la 15 luni 6
la 18 luni 6
de la 2
ani până
la 6 ani
inclusiv,
anual
6

II. Depis-
tare
activa
TBC
bolnav
TBC
nou-
descoperit
20**)

urmărirea şi
aplicarea
TSS până la
scoaterea
din
evidenta
40/luna

III.
Depistare
activa
a BTS
20**)

IV. Conti-
nuitatea
asistenţei
medicale
Până la ora
20,00:
– în centrul
de perma-
nenta
10
puncte/ora

– acolo unde
nu este
organizat
centru de
permanenta
20 de
puncte/
solicitare

Între orele
20,00-8,00:
– în centrul
de perma-
nenta
10
puncte/ora

– acolo unde
nu este
organizat
centru de
permanenta
40 de
puncte/
solicitare

V. Screening
pentru
depistarea
cancerului
6
puncte/caz

   *) Se completează şi se ataşează la factura lunară prezentată casei      de asigurări de sănătate de către fiecare medic de familie.  **) Se acorda pe caz trimis la medicul specialist şi confirmat de acesta.

VI. Supravegherea gravidei

Total gravide
consultate

din care
cazuri
sociale
Număr de
puncte*)

Număr total
puncte pe luna

0 1 2 3 4=1×3+2×5
Luarea în evidenta 10
Supravegherea:
luna a 3-a 8
luna a 4-a 8
luna a 5-a 8
luna a 6-a 8
luna a 7-a 8
luna a 8-a 8
luna a 9-a 8
Urmărirea lauzei:
la ieşirea din maternitate 8
la 4 săptămâni 8
TOTAL:
TOTAL cap. II: x x x

 *) Pentru gravidele cazuri sociale, numărul de puncte din col. 3 se majorează    cu 5, conform art. 1 alin. (3) lit. e) din anexa nr. 1 la Ordinul    preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui    Colegiului Medicilor din România nr. 604/4.188/2001.Raspundem de realitatea şi exactitatea datelorSemnatura şi parafa medicului de familie……………………………………….. + 
Anexa 1g)    ──────────    Casa de asigurări de sănătate    ………………………..                          RAPORTARE TRIMESTRIALA                a caselor de asigurări de sănătate către                  Casa Naţionala de Asigurări de Sănătate  Situaţia punctajului în asistenţa medicală primara pe trimestrul ………..          pentru stabilirea valorii definitive a punctului

       
  Luna Număr de puncte pe trimestru
  Total puncte "per capita" ajustate, luate în calculul drepturilor*) Total puncte pentru servicii medicale
  1 2 3
  I.    
  II.    
  III.    
  TOTAL:    
  Număr de puncte raportate în plus sau în minus**)    

   *) Pct. 2 col. 4 sau pct. 3 col. 5 din anexa nr. 1e).  **) Se va trece cu plus numărul de puncte omise la raportare într-un      trimestru anterior (defalcat pentru fiecare trimestru după caz);       se va trece cu minus numărul de puncte raportate eronat în plus      într-un trimestru anterior (defalcat pentru fiecare trimestru,       după caz).             Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.      Director general, Director economic,     ……………… ……………….                                   Întocmit,NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare de către casele de asigurări de sănătate, dintre care un exemplar se înaintează Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate la data de 15 a lunii următoare trimestrului încheiat.Se va trece în clar numele semnatarilor. + 
Anexa 1h)    ────────                               SUMELE     aferente veniturilor medicilor de familie nou-veniti într-o localitate      în cabinete deja existente sau în cabinete nou-înfiinţate şi sumele           aferente administrării şi funcţionarii acestor cabinete

             
  Număr de zile lucrătoare ale lunii Număr de zile lucrate Venitul mediu lunar*) Suma pentru cheltuielile de administrare şi funcţionare a cabinetului**) (col. 3 x 1,5) Indemnizaţie de instalare***) Total sume luate în calculul drepturilor (col. 3 + col. 4) x col. 2/col. 1
  1 2 3 4 5 6
             

  *) Conform art. 12 alin. (1) lit. a) din Contractul-cadru privind condiţiile     acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de     sănătate în asistenţa medicală primara, aprobat prin Hotărârea Guvernului     nr. 1.244/2001.  **) Conform art. 12 alin. (1) lit. b) din Contractul-cadru privind condiţiile     acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de     sănătate în asistenţa medicală primara, aprobat prin Hotărârea Guvernului     nr. 1.244/2001.***) Conform art. 12 alin. (2) din Contractul-cadru privind condiţiile acordării     asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate     în asistenţa medicală primara, aprobat prin Hotărârea Guvernului     nr. 1.244/2001.              Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.               Director general, Director economic,              ……………….. ………………….NOTĂ:Pentru întreaga luna lucrata col. 2 / col. 1 = 1

 + 
Anexa 1i)

    ─────────
    Casa de asigurări de sănătate
    ………………………..
                                 RAPORTARE
     trimestriala a caselor de asigurări de sănătate către Casa Naţionala
                       de Asigurări de Sănătate
 Situaţia cheltuielilor cu medicii nou-veniti într-o localitate în cabinete
   medicale nou-înfiinţate sau în cabinetele deja existente, trimestrul …….
Luna

Număr de
medici

Cheltuieli
de personal*)

Sume
pentru cheltuieli
de administrare şi
funcţionare a
cabinetului
Indemnizaţie
de instalare

Total
sume

1 2 3 4 5 6=3+4+5
TOTAL:
Sume
raportate
în plus sau
în minus**)
 *) Cheltuielile de personal reprezintă un venit echivalent cu media dintre
    salariul maxim şi cel minim prevăzute în sistemul sanitar bugetar
    corespunzător gradului profesional obţinut, la care se aplică sporurile
    prevăzute în condiţiile stabilite în norme.
**) Se va trece cu plus numărul de puncte omis la raportare într-un trimestru
    anterior (defalcat pentru fiecare trimestru, după caz); se va trece cu minus
    numărul de puncte raportate eronat în plus într-un trimestru anterior
    (defalcat pentru fiecare trimestru, după caz).
             Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.
        Director general, Director economic,
      ………………… ………………..
                                   Întocmit,

NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare de către casele de asigurări de sănătate, dintre care un exemplar se înaintează Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate la data de 15 a lunii următoare trimestrului încheiat.Se va trece în clar numele semnatarilor.

 + 
Anexa 2a)

    ──────────
    Casa de asigurări de sănătate
    …………………………
    Cabinetul medical ………… Medic de specialitate
    Localitatea ……………… …………………..
    Judeţul ………………….
                                DESFASURATOR LUNAR
           al serviciilor medicale în ambulatoriul de specialitate
                 Consultaţii medicale iniţiale şi de control
                 luna ……. anul ……..

┌──┬────────────────────┬──────────────────────────┬───────────┬────────┬──────┐│N │ │Număr de consultaţii pe zi│ Total │Număr de│Număr ││r │ │ │consultaţii│puncte │total ││ │ │ │ │pe tip │de ││c │Specialitatea*) │ │ │de con- │puncte││r │……………. │ │ │sultatie│(col. ││t │ │ │ │ │4 x 5 ││ ├────────────────────┼──────────────────────────┤ │ │col.5)││ │ Consultaţii │1………………….31 │ │ │ │├──┼────────────────────┼──────────────────────────┼───────────┼────────┼──────┤│1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │├──┼────────────────────┼──────────────────────────┼───────────┼────────┼──────┤│1.│Consultaţii │ │ │ X │ ││ │iniţiale – total, │ │ │ │ ││ │din care: │ │ │ │ │├──┼────────────────────┼──────────────────────────┼───────────┼────────┼──────┤│ │- Adulti │ │ │ 15*) │ │├──┼────────────────────┼──────────────────────────┼───────────┼────────┼──────┤│ │- Copii 20 │ │ │ │ ││ │ (0-5 ani) │ │ │ │ │├──┼────────────────────┼──────────────────────────┼───────────┼────────┼──────┤│2.│Consultaţii │ │ │ X │ ││ │de control │ │ │ │ ││ │- total, │ │ │ │ ││ │din care: │ │ │ │ │├──┼────────────────────┼──────────────────────────┼───────────┼────────┼──────┤│ │- Adulti │ │ │ 10*) │ │├──┼────────────────────┼──────────────────────────┼───────────┼────────┼──────┤│ │- Copii │ │ │ 15 │ ││ │ (0-5 ani) │ │ │ │ │├──┴────────────────────┴──────────────────────────┴───────────┴────────┴──────┤│ TOTAL: │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘  *) Pentru specialitatile psihiatrie şi psihiatrie pediatrica consultatia     iniţială = 20 de puncte şi consultatia de control = 15 puncte, conform     anexei nr. 3 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de     Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor din România     nr. 603/4.189/2001.              Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.    Reprezentantul legal al cabinetului, Semnatura şi parafa medicului                                                     de pecialitate    …………………………….. ………………………..NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al cabinetului medical până la data de 3 a lunii următoare. + 
Anexa 2b)    ──────────    Casa de asigurări de sănătate    …………………………    Cabinetul medical ………… Medic de specialitate    Localitatea ……………… ……………………    Judeţul ………………….                                  DESFASURATOR LUNAR   al serviciilor medicale şi tratamentelor în ambulatoriul de specialitate                            Luna ……… anul …………

                                                                         
  Nr. crt. Denumirea serviciului medical*) ………………… Număr de servicii şi tratamente pe zi Total servicii Număr de puncte pe tip de serviciu Număr total de puncte (col. 4 x col. 5)
  1   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
  2 3 4 5 6
                                                                         
                                                                         
                                                                         
                                                                         
                                                                         
                                                                         
                                                                         
  TOTAL:  

  *) Serviciile medicale efectuate se completează conform anexei nr. 3 pct. II     la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi al     preşedintelui Colegiului Medicilor din România nr. 603/4.189/2001.               Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.    Reprezentantul legal al cabinetului, Semnatura şi parafa medicului                                                       de specialitate    …………………………….. …………………………NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al cabinetului medical până la data de 3 a lunii următoare. + 
Anexa 2b)bis    ──────────────    Casa de asigurări de sănătate    …………………………    Cabinetul medical ………… Medic de specialitate    Localitatea ……………… ……………………    Judeţul ………………….                               DESFASURATOR LUNAR       al procedurilor de terapie fizicală efectuate în bazele de tratament            ale cabinetelor medicale din ambulatoriul de specialitate                           Luna ………. anul ………..

                                                                         
  Nr. crt. Denumirea procedurii de terapie fizicală*) Număr proceduri de terapie fizicală pe zi Total proceduri Tarif pe procedură Total sumă (col. 4 col. 5)
  1   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
  2 3 4 5 6
                                                                     
                                                                         
                                                                         
                                                                         
                                                                         
                                                                         
                                                                         
  TOTAL:  

*) Procedurile de terapie fizicală efectuate se completează conform anexei    nr. 3 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate    şi al preşedintelui Colegiului Medicilor din România nr. 603/4.189/2001.            Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.   Reprezentantul legal al cabinetului, Semnatura şi parafa medicului                                                       de specialitate   …………………………….. …………………………NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al cabinetului medical până la data de 3 a lunii următoare.LISTA PACIENTILOR

             
  Nr. crt. Numele şi prenumele Cod numeric personal Proceduri (maximum 4) Număr de şedinţe efectuate (maximum 10) Total (lei)
             
             
             
             
             
   

Total lei …………………NOTĂ:. Medicii de familie şi medicii specialişti vor trimite pacientii, pe baza biletului de trimitere, către specialistul balneofizioterapeut.. Recomandările către baza de tratament sunt efectuate numai de medicul specialist balneofizioterapeut, în vederea u rmarii unui tratament specific. + 
Anexa 2c)    ──────────    Casa de asigurări de sănătate    ………………………..    Cabinetul medical ……….. Reprezentantul legal al cabinetului    Localitatea …………….. ……………………………..    Judeţul ………………… Medic de specialitate ………….                            NUMĂR TOTAL DE PUNCTE    realizat de către medicul de specialitate clinica din ambulatoriul de    specialitate, ajustat în funcţie de condiţiile deosebite de muncă şi de    gradul profesional, conform art. 5 alin. (2) lit. a) şi b) din anexa nr. 1    la Normele metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind       condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului      asigurărilor sociale de sănătate în asistenţa medicală ambulatorie        de specialitate pentru specialitatile clinice, paraclinice                               şi stomatologice

             
  Număr total puncte/lună pentru consultaţii iniţiale şi de control*) Număr total puncte/lună pentru servicii şi tratamente medicale**) Număr total puncte/lună Majorarea numărului de puncte în funcţie de condiţiile de muncă (col. 3 x % de majorare) Majorarea numărului de puncte în funcţie de gradul profesional (col. 3 x 20%) Număr total puncte realizate pe lună
  1 2 3 (= col. 1 + col. 2) 4 5 6(=col. 3+ col. 4+ col. 5)
             

     *) Se va trece totalul din anexa nr. 2a) col. 6.    **) Se va trece totalul din anexa nr. 2b) col. 6.              Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.   Reprezentantul legal al cabinetului, Semnatura şi parafa medicului                                                      de specialitate   ……………………………..                                                  ……………………NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al cabinetului medical până la data de 3 a lunii următoare.

 + 
Anexa 2d)

    ─────────
    Casa de asigurări de sănătate
    ………………………..
                             RAPORTARE TRIMESTRIALA
                   a caselor de asigurări de sănătate către
                      Casa Naţionala de Asigurări de Sănătate
   Situaţia punctajului în asistenţa medicală ambulatorie de specialitate
          în trimestrul ………. pentru stabilirea valorii definitive
                          a punctului
Luna

Total puncte pe trimestru
realizate în asistenţa
medicală ambulatorie de
specialitate
Total sume proceduri de
terapie fizicală pe trimestru
(lei)

1 2 3
I.
II.
III.
TOTAL:
Număr de puncte/sume
raportate în plus sau
în minus*)
 *) Se va trece cu plus numărul de puncte/sume omise la raportare într-un
    trimestru anterior (defalcat pentru fiecare trimestru, după caz);
    se va trece cu minus numărul de puncte/sume raportate eronat în plus
    într-un trimestru anterior (defalcat pentru fiecare trimestru, după caz).
               Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.
      Director general, Director economic,
     ……………… ……………….
                                Întocmit,

NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare de către casele de asigurări de sănătate, din care un exemplar se înaintează Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate la data de 15 a lunii următoare trimestrului încheiat.Se va trece în clar numele semnatarilor. + 
Anexa 2e)    ─────────    Casa de asigurări de sănătate    ………………………..    Cabinetul medical ………..    Localitatea ……………..    Judeţul …………………                        DESFASURATOR LUNAR     al investigatiilor paraclinice efectuate în ambulatoriul de specialitate                  la recomandarea medicilor de familie                     Luna ……… anul ……….

               
  Nr. crt. Tipul investigaţiei paraclinice*) Total investigaţii paraclinice Tarif nego- ciat/ investigaţie paraclinică stabilit la contractare Sume (lei)
  Efectuate din care urgenţe Total general din care urgenţe
  1 2 3 4 5 6 (= col. 3 x col. 5) 7 (= col. 4 x col. 5)
               
    TOTAL:    

  *) Se completează conform anexei nr. 5 la Ordinul preşedintelui      Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului     Medicilor din România nr. 604/4.188/2001.                           DESFASURATOR LUNAR  al investigatiilor paraclinice efectuate în ambulatoriul de specialitate   la recomandarea medicilor din ambulatoriul de specialitate                     Luna ……….. anul …………

               
  Nr. crt. Tipul investigaţiei paraclinice*) Total investigaţii paraclinice Tarif nego- ciat/ investigaţie paraclinică stabilit la contractare Sume (lei)
  Efectuate din care urgenţe Total general din care urgenţe
  1 2 3 4 5 6 (= col. 3 x col. 5) 7 (= col. 4 x col. 5)
               
  TOTAL:    

  *) Se completează conform anexei nr. 2 la Ordinul preşedintelui      Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului     Medicilor din România nr. 603/4.189/2001.     Formularul nu va include investigaţiile paraclinice efectuate      la recomandarea medicilor din spital pentru bolnavii internati.           Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.    Reprezentantul legal al cabinetului, Semnatura şi parafa medicului    ……………………………… ………………………..NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care unul rămâne la unitatea sanitară, iar celălalt se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al cabinetului medical până la data de 3 a lunii următoare. + 
Anexa 2f)    ──────────    Judeţul …………………. Cabinet medical ………….    Localitatea ……………… Reprezentant legal ……….    Luna …………. anul …… Medic stomatolog …………                                            Grad profesional …………                               DESFASURATOR LUNAR        al activităţilor profilactice în asistenţa medicală ambulatorie                       de stomatologie pentru grupa 0-17 ani

                 
  Nr. crt. Numărul din fişa sau din registrul de consultaţii CNP asigurat Cod*) serviciu Total serviciu/lună Tarif/serviciu conform anexei nr. 6***) Tarif/serviciu ajustat**) în funcţie de gradul de pregătire profesională Total (lei)
  C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 = C5 x C7
                 
                 
                 
                 
                 
                 
    TOTAL: X X X X  

   *) Codul conform anexei nr. 6 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale      de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor din      România nr. 603/4.189/2001.  **) Coloana 7 pentru medicii specialişti = coloana 6, situaţie în care       coloana 7 nu se mai completează. ***) Anexa nr. 6 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări       de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor din România       nr. 603/4.189/2001.NOTĂ:Formularele se completează în doua exemplare de către reprezentantul legal al cabinetului stomatologic, dintre care un exemplar se depune de către acesta la casa de asigurări de sănătate până la data de 3 a lunii următoare.Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.Reprezentantul legal al cabinetului stomatologic,………………………………………… + 
Anexa 2f)    ──────────────    Judeţul ………………………. Cabinet medical …………….    Localitatea …………………… Reprezentant legal ………….    Luna ………. anul …………… Medic stomatolog ……………                                              Grad profesional ……………                                   DESFASURATOR LUNAR       al serviciilor de pedodontie şi ortodontie în asistenţa medicală             ambulatorie de stomatologie pentru grupa 0-17 ani

                 
  Nr. crt. Numărul din fişa sau din registrul de consultaţii CNP asigurat Cod*) serviciu Total servicii/lună Tarif/serviciu conform anexei nr. 6***) Tarif/serviciu ajustat**) în funcţie de gradul de pregătire profesională Total (lei)
  C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 = C5 x C7
                 
                 
                 
    TOTAL: X X X X  

    *) Codul conform anexei nr. 6 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale        de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor        din România nr. 603/4.189/2001.   **) Coloana 7 pentru medicii specialişti = coloana 6.  ***) Anexa nr. 6 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări       de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor din România       nr. 603/4.189/2001.NOTĂ:Formularele se completează în doua exemplare de către reprezentantul legal al cabinetului stomatologic, dintre care un exemplar se depune de către acesta la casa de asigurări de sănătate până la data de 3 a lunii următoare.Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.Reprezentantul legal al cabinetului stomatologic,………………………………………… + 
Anexa 2g)    ─────────    Judeţul ………………….. Cabinet medical ………..     Localitatea ………………. Reprezentant legal ……..    Luna ……… anul ………. Medic stomatolog ……….                                            Grad profesional ……….                              DESFASURATOR LUNAR            al activităţilor profilactice în asistenţa medicală ambulatorie              de stomatologie pentru grupa 18-26 de ani şi peste 26 de ani

                   
  Nr. crt. Numărul din fişa sau din registrul de consultaţii CNP asigurat Cod*) serviciu Total servicii/lună Tarif/serviciu conform anexei nr. 6 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor din România nr. 603/4.189/2001 Tarif/serviciu ajustat**) în funcţie de gradul de pregătire profesională % decontat de CAS Total (lei) (col. 5 x col. 7 x col. 8)
  C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9
                   
                   
                   
    TOTAL: X X X X    

   *) Codul conform anexei nr. 6 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale      de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor      din România nr. 603/4.189/2001.  **) Coloana 7 pentru medicii specialişti = coloana 6, situaţie în care       coloana 7 nu se mai completează .NOTĂ:Formularele se completează în doua exemplare de către reprezentantul legal al cabinetului stomatologic, dintre care un exemplar se depune de către acesta la casa de asigurări de sănătate până la data de 3 a lunii următoare.Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.Reprezentantul legal al cabinetului stomatologic,…………………………………………. + 
Anexa 2h)    ──────────    Judeţul ……………….. Cabinet medical ………………..    Localitatea ……………. Reprezentant legal ……………..    Luna …….. anul ……… Medic stomatolog ……………….                                         Grad profesional ……………….                           DESFASURATOR LUNAR   al actelor terapeutice în asistenţa medicală ambulatorie de stomatologie

                     
  Nr. crt. Numărul din fişa sau din registrul de consultaţii Data*) controlului profilactic CNP asigurat Cod**) serviciu Total servicii/ luna Tarif/serviciu conform anexei nr. 6*****) Tarif/serviciu****) ajustat în funcţie de gradul de pregătire profesională %***) decontat de CAS Total (lei) (col. 6 x col. 8 x col. 9)
  C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10
                     
                     
                     
    TOTAL: X X X X X  
  – din care urgenţe:  

    *) Se trece data controlului profilactic şi se menţionează dacă controlul       este efectuat de alt medic.   **) Codul conform anexei nr. 6 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale       de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor       din România nr. 603/4.189/2001.  ***) Conform documentului justificativ de efectuare a controlului profilactic       pentru asiguraţii în vârsta de 18 ani şi peste. ****) Coloana 8 pentru medicii specialişti = coloana 7, situaţie în care        coloana 8 nu se mai completează.*****) Anexa nr. 6 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări       de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor din România       nr. 603/4.189/2001.NOTĂ:Formularele se completează în doua exemplare de către reprezentantul legal al cabinetului stomatologic, dintre care un exemplar se depune de către acesta la casa de asigurări de sănătate până la data de 3 a lunii următoare.Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.Reprezentantul legal al cabinetului stomatologic,…………………………………………… + 
Anexa 3a)    ──────────    Judeţul ……………………………..    Localitatea ………………………….    Spitalul …………………………….    Luna …………………… anul ……..                                       DESFASURATOR        pentru decontarea serviciilor medicale spitaliceşti conform contractului                      de furnizare de servicii medicale spitaliceşti                                şi actelor sale adiţionale   1. Sume pentru servicii medicale spitaliceşti luna/trimestrul ………..

                 
  Secţia Număr de cazuri contractate Număr de cazuri realizate (externări) Durata optimă de spitalizare*) Durata medie de spitalizare realizată Tarif/zi de spitalizare/ secţie**) Total sumă contractată Sumă realizată
  0 1 2 3 4 5 6 = 1 x 3 x 5 7 = 2 x 3 x 5
                 
                 
                 

   *) Conform anexei nr. 25 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale       de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor      din România nr. 630/4.234/2001.  **) Conform anexei nr. 4a) la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale      de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor      din România nr. 630/4.234/2001.    2. Sume pentru dializa Luna/trimestrul ………….

   
  Luna/trimestrul …
           
  Număr de şedinţe de dializă Tarif/şedinţă negociat Total sumă contractată*) Total sumă realizată
  Contractat*) Realizat
  1 2 3 4 = 1 x 3 5 = 2 x 3
           
           

*) Conform Actului adiţional V la Contractul de furnizare de serviciimedicale spitaliceşti.3. Sume pentru investigaţii paraclinice efectuate în regim ambulatoriu Luna/trimestrul ………….

             
  Tip de analize paraclinice Număr de analize Tarif negociat Total sumă contractată Total sumă realizată
  Negociat şi contractat Realizat
  0 1 2 3 4 = 1 x 3 5 = 2 x 3
             

4. Sumele decontate pentru serviciile medicale efectuate în cabinetele medicale de specialitate prevăzute la art. 8 lit. d) din Contractul-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale spitaliceşti, ingrijirilor la domiciliu, serviciilor de urgenta prespitalicesti şi altor tipuri de transport medical, precum şi a serviciilor de recuperare-reabilitare a sănătăţii, în cadrul sistemului asigurărilor sociale de sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.330/2001A. Suma acordată pentru cabinetele stomatologice şi structurile de primire urgente pentru serviciile de urgenta din fondul alocat pentru asistenţa medicală spitaliceasca

   
  Cheltuieli de personal
                   
    Număr de persoane Fond salarii Contribuţii asupra salariilor suportate de unitate Total cheltuieli de personal
  Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat
  Total:                

*)Conform Actului adiţional I la Contractul de furnizare de servicii medicale spitaliceşti.

   
  Cheltuieli de întreţinere şi funcţionare
               
    Ponderea cheltuielilor de personal în totalul cheltuielilor de personal pe unitate (%) Cheltuieli de întreţinere şi funcţionare a spitalului Cheltuieli întreţinere şi funcţionare aferente activităţii
  Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat
  Total:            

Notă *) Conform Actului adiţional I la Contractul de furnizare de servicii       medicale spitaliceşti.B. Sume acordate pentru serviciile medicale efectuate în cabinetele medicale de specialitate în oncologie, diabet zaharat, nutriţie şi boli metabolice, boli infectioase, dispensare TBC, laboratoare de sănătate mintală-stationar de zi, cabinete de planificare familială, din fondul alocat pentru asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru specialitatile clinice

   
  Cheltuieli de personal
                   
    Număr de persoane Fond salarii Contribuţii asupra salariilor suportate de unitate Total cheltuieli de personal
  Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat
  Total:                
   
  Cheltuieli de întreţinere şi funcţionare
               
    Ponderea cheltuielilor de personal în totalul cheltuielilor de personal pe unitate (%) Cheltuieli de întreţinere şi funcţionare a spitalului Cheltuieli întreţinere şi funcţionare aferente activităţii
  Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat
  Total:            

Notă *) Conform Actului adiţional I la Contractul de furnizare de servicii       medicale spitaliceşti.  5. Sume pentru cofinantarea instalării aparaturii de înaltă performanta

           
  Tipul aparatului Număr de bucăţi Sume acordate
  Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat
           
  Total: X X    

    *) Conform Actului adiţional II la Contractul de furnizare de servicii       medicale spitaliceşti.6. Sume pentru plata cheltuielilor de personal a medicilor rezidenţi din anii 3-7 şi pentru plata cheltuielilor de personal a medicilor, stomatologilor şi farmacistilor stagiari cu contract de muncă în spitalcu contract de muncă în spital

                       
  An rezidenţial Numărul de rezidenţi Profil Cheltuieli de personal
  Medic Stomatolog Farmacist
  Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat
  III                    
  IV                    
  V                    
  VI                    
  VII                    
  Total:                    
                       
    Numărul de stagiari Profil Fond salarii Din care suma suportată din fondul de şomaj Contribuţia asupra fondului de salarii Suma suportată de casa de asigurări de sănătate
  Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat
    Medic                
    Farmacist                
    Stomatolog                
  Total:   X                

  *) Conform Actului adiţional III la Contractul de furnizare de servicii     medicale spitaliceşti.7. Sume aferente cheltuielilor de personal pentru medicii şi alt personal sanitar care furnizează servicii medicosanitare în unităţile sau secţiile de spital cu profil de recuperare pentru copii distrofici, recuperare şi reabilitare neuropsihomotorie sau pentru copii bolnavi de HIV/SIDA reorganizate, potrivit prevederilor art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 261/2000, în cadrul serviciilor publice specializate.

                   
    Număr de persoane Fond salarii Contribuţii asupra salariilor suportate de unitate Total cheltuieli de personal
  Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat Contractat*) Realizat
  Total:                

  *) Conform Actului adiţional IV la Contractul de furnizare de servicii     medicale spitaliceşti.           Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.           Reprezentantul legal al unităţii sanitare,          ……………………………………..NOTĂ:Formularul se întocmeşte lunar şi cumulat pentru fiecare trimestru, în doua exemplare, dintre care unul rămâne la reprezentantul legal, iar celălalt se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al unităţii sanitare până la data de 3 a lunii următoare. + 
Anexa 3b)──────────Casa de asigurări de sănătate Unitatea sanitară ……………….……………………….. Localitatea …………………….Judeţul ………………………..DESFASURATORpentru servicii de transport în asistenţa medicală de urgenta prespitaliceascaLuna …………………………….

             
  Tip autovehicul Total km echivalenţi Tarif pe km echivalent negociat la contractare Total sumă
  Contractaţi Efectiv parcurşi Contractată Realizată
  1 2 3 4 col. 5 = col. 2 x col. 4 col. 6 = col. 3 x col. 4
             
             
             
             
  TOTAL:          

Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.Reprezentant legal,……………………………………….NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al unităţii sanitare până la data de 3 a lunii următoare. + 
Anexa 3b')──────────Casa de asigurări de sănătate Unitatea sanitară ………………………………………….. Localitatea ………………………Judeţul …………………………DESFASURATORpentru servicii de transport în asistenţa medicală de urgentaprespitaliceascaLuna …………………………….

             
  Tipul ambarcaţiunii Total mile Tarif pe milă negociat la contractare Total sumă
  Contractate Efectiv parcurse Contractată Realizată
  1 2 3 4 col. 5 = col. 2 x col. 4 col. 6 = col. 3 x col. 4
             
             
             
             
  TOTAL:          

Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.Reprezentant legal,………………………………………..NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al unităţii sanitare până la data de 3 a lunii următoare. + 
Anexa 3b'')──────────Casa de asigurări de sănătate Unitatea sanitară ………………………………………….. Localitatea ………………………Judeţul ………………………….DESFASURATORpentru servicii de transport în asistenţa medicală de urgenta prespitaliceascaLuna …………………………….

             
  Tipul aeronavei Total ore de zbor Tarif pe oră de zbor negociat la contractare Total sumă
  Contractate Efectiv realizate
  Contractată Realizată
  1 2 3 4 col. 5 = col. 2 x col. 4 col. 6 = col. 3 x col. 4
             
             
             
             
  TOTAL:          

Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.Reprezentant legal,…………………………………………NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al unităţii sanitare până la data de 3 a lunii următoare. + 
Anexa 3c)    ──────────    Casa de asigurări de sănătate Unitatea sanitară …………………    ……………………….. Localitatea ………………………                                      Judeţul ………………………….                           DESFASURATORUL           serviciilor medicale de urgenta prespitaliceasca efectuate                      Luna …………………………….

               
  Nr. crt. Tipul de solicitare conform anexei nr. 16 la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor din România nr. 630/4.234/2001 Numărul de solicitări Tarif pe solicitare negociat la contractare Total
  Contractat Realizat Contractat Realizat
  1 2 3 4 5 col. 6 = col. 3 x col. 5 col. 7 = col. 4 x col. 5
               
               
               
  TOTAL:            

            Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.                          Reprezentant legal,            ………………………………………..NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al unităţii sanitare până la data de 3 a lunii următoare. + 
Anexa 3d)    ──────────    Casa de asigurări de sănătate …………………..    Cabinetul medical ……………………………..    Staţiunea balneoclimatica ………………………    Judeţul ………………………………………                              DESFASURATOR LUNAR           al procedurilor de medicina fizica efectuate în ambulatorii de            recuperare-reabilitare din staţiunile balneoclimatice                          Luna ………………………..

           
  Nr. crt. Tipul procedurii de medicină fizică*) Total proceduri de medicină de fizică efectuate Tarif/procedură medicină fizică diminuat**) Total (lei)
  1 2 3 4 col. 5 = col. 3 x col. 4
           
           
           
  TOTAL:        

  *) Se completează conform anexei nr. 18 la Ordinul preşedintelui     Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui      Colegiului Medicilor din România nr. 630/4.234/2001. **) Se diminuează cu contravaloarea cheltuielilor materiale necesare     funcţionarii şi administrării unităţii sanitare.              Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.  Reprezentantul legal al cabinetului, Semnatura şi parafa medicului                                                   de specialitate  ……………………………… …………………………..NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care unul rămâne la medicul specialist, iar celălalt se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al cabinetului medical până la data de 3 a lunii următoare. + 
Anexa 3e)    ──────────    Casa de asigurări de sănătate ……………………..    Unitatea sanitară ………………………………..    Localitatea ……………………………………..    Judeţul …………………………………………                              DESFASURATOR LUNAR     al serviciilor medicale de recuperare-reabilitare acordate în sanatorii                               balneare                     Luna ………………………

               
  Nr. crt. Sanatoriul balnear Număr de zile de spitalizare efectiv realizate Tarif/zi de spitalizare*) Total Sumă realizată sumă suportată de asigurat**) Total
  1 2 3 4 col. 5 = (col. 3 x col. 4) col. 6 = (col. 5 x %) col. 7 = (col. 5 – col. 6)
               
               
               
               
               
  TOTAL:            

    *) Conform anexei nr. 4b) la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale       de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor       din România nr. 630/4.234/2001.   **) Coloana se completează conform prevederilor art. 1 din Anexa nr. 17       la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate       şi al preşedintelui Colegiului Medicilor din România nr. 630/4.234/2001.              Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.              Reprezentantul legal al unităţii sanitare,              …………………………………………NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care unul rămâne la unitatea sanitară, iar celălalt se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al unităţii sanitare până la data de 3 a lunii următoare. + 
Anexa 3e)    ──────────────    Casa de asigurări de sănătate …………………….    Unitatea sanitară ……………………………….    Localitatea …………………………………….    Judeţul ………………………………………..                              DESFASURATOR LUNAR      al serviciilor medicale de recuperare-reabilitare acordate în sanatorii                             şi preventorii                     Luna ………………………..

           
  Nr. crt. Sanatoriul/ Preventoriul Număr de zile de spitalizare Tarif/zi de spitalizare*) Total
  1 2 3 4 col. 5 = (col. 3 x col. 4)
           
           
           
           
  TOTAL:        

Notă *) Conform anexei nr. 4b) la Ordinul preşedintelui Casei Naţionale       de Asigurări de Sănătate şi al preşedintelui Colegiului Medicilor       din România nr. 630/4.234/2001.            Raspundem de realitatea şi exactitatea datelor.              Reprezentantul legal al unităţii sanitare,            ………………………………………….NOTĂ:Formularul se întocmeşte în doua exemplare, dintre care unul rămâne la unitatea sanitară, iar celălalt se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al unităţii sanitare până la data de 3 a lunii următoare. + 
Anexa 4──────────Cabinet medical din ambulatoriul de specialitate/spitalul ……………Medic ………………………………………………………….Specialitatea ………………………………………………….SCRISOARE MEDICALĂDomnului/doamnei doctor ………./(numele şi prenumele) ……………., …………………../(adresa cabinetului medical)…………………. Stimate(a) coleg(a), va informăm ca pacientul dumneavoastră …………, născut la data ………., CNP ……, a fost consultat în serviciul nostru la data de …………….. . Diagnosticul: …………………………………………..               …………………………………………..               …………………………………………..               ………………………………………….. Anamneza: – motivul prezentării ……………………                   – factori de risc ………………………. Examen clinic: – general ………………………………                   – local ……………………………….. Examene de laborator: – cu valori normale ………………….                       – cu valori patologice ………………. Examene paraclinice: EKG …………………………………                       ECO …………………………………                       Rx ………………………………….                       Altele ………………………………  Tratament recomandat: ……………………………………             Data:                                  Semnatura şi parafa medicului  Calea de transmitere: – prin asigurat ……………..                        – prin posta …………………─────────────────────

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x