ORDIN nr. 258 din 15 aprilie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 23/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 512 din 8 iulie 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 381 25/04/2007
ActulREFERIRE LAHG 381 25/04/2007 ART. 15
ActulREFERIRE LALEGE 176 12/06/2007
ActulREFERIRE LAOG 1 10/01/2007
ActulREFERIRE LAHG 1773 21/10/2004
ActulREFERIRE LAHG 1772 21/10/2004
ActulREFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ActulREFERIRE LALEGE 292 15/05/2002
ActulREFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 2REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 2REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 ale Institutului Naţional de Cercetare Ştiinţifică în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale – I.N.C.S.M.P.S. Bucureşti şi Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii – I.N.C.D.P.M. "Alexandru Darabont" Bucureşti



Având în vedere:Legea privind bugetul de stat pe anul 2008 nr. 388/2007, cu modificările şi completările ulterioare;Hotărârea Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse;Ordonanţa Guvernului nr. 1/2007 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unităţilor din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi a autorităţilor publice centrale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 176/2007, cu modificările şi ulterioare;Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalităţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor de cercetare-dezvoltare;Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare;Hotărârea Guvernului nr. 1.772/2004 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii – I.N.C.D.P.M. „Alexandru Darabont” – Bucureşti;Hotărârea Guvernului nr. 1.773/2004 privind organizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Cercetare Ştiinţifică în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale – I.N.C.S.M.P.S. Bucureşti;– referatul de aprobare,în baza art. 15 din Hotărâre Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse,ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 ale Institutului Naţional de Cercetare Ştiinţifică în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale – I.N.C.S.M.P.S. Bucureşti şi Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii – I.N.C.D.P.M. "Alexandru Darabont", Bucureşti, institute aflate în coordonarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2(1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor prevăzute în bugetele de venituri şi cheltuieli ale institutelor menţionate la art. 1 reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri bine justificate, cu aprobarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse şi cu avizul Ministerului Economiei şi Finanţelor.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naţionale vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
 + 
Articolul 3Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage răspunderea contravenţională în condiţiile legii.
 + 
Articolul 4Direcţia generală economică şi financiară şi institutele naţionale de cercetare-dezvoltare vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul muncii, familieişi egalităţii de şanse,Paul PăcuraruBucureşti, 15 aprilie 2008.Nr. 258.
 + 
Anexa 1MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSEINSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE ŞTIINŢIFICĂÎN DOMENIUL MUNCII ŞI PROTECŢIEI SOCIALEBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2008

*Font 8*
                                                                                          mii lei
INDICATORI

Nr.
rd.
Realizat
anul 2007
Prevederi
anul 2008
%

I. VENITURI TOTALE, din care: 1 22.074 22.148 100,3
1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 2 22.066 22.138 100,3
a. Venituri din activitatea de bază 3 7.496 10.900 145,4
b. Venituri din alte activităţi conexe activităţii de CD 4 14.570 11.238 77,1
2. VENITURI FINANCIARE 5 8 10 125,0
3. VENITURI EXTRAORDINARE 6
II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 20.351 20.148 99,0
1. Cheltuieli din exploatare – total, din care: 8 20.344 20.135 99,0
a. Bunuri şi servicii 9 308 380 123,4
b. Cheltuieli de personal, din care: 10 16.373 15.103 92,2
– cheltuieli cu salariile 11 12.672 11.500 90,8
– contribuţii de asigurări sociale de stat 19,5% 12 2.481 2.227 89,8
– contribuţii de asigurări de şomaj 1% 13 341 110 32,3
– contribuţii de asigurări sociale de sănătate 5,5% 14 800 633 79,1
– contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli
profesionale 0,4%
15

49

46

93,9

– contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 0,85% 16 98
– contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 0,25% 17 30 29
– contribuţii la fondul de pensii facultative 18
– alte cheltuieli de personal, din care: 19 172 460 267,4
– deplasări, detaşări 20 94 370 393,6
– tichete de masă 21 78 90 115,4
c. Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 22 325 347 106,8
d. Cheltuieli de protocol 23 27 40 148,1
e. Cheltuieli de reclamă şi publicitate 24
f. Cheltuieli cu sponsorizarea 25
g. Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 – litera c) din legea
nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care:
26

11

40

363,6

– tichete de creşă 27
– tichete cadou 28
h. Alte cheltuieli 29 3.300 4.225 128,0
2. Cheltuieli financiare, din care: 30 7 13 185,7
– cheltuieli privind dobânzile 31
– alte cheltuieli financiare 32 7 13 185,7
3. Cheltuieli extraordinare 33
III. REZULTATUL BRUT (profit/pierderi) 34 1.723 2.000 116,1
IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 284 320 112,7
V. REZULTATUL NET 36 1.439 1.680 116,7
VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 37
VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR
CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată
prin Legea nr. 324/2003), din care:
38

1.439

1.680

116,7

a. Pentru cointeresarea personalului 39 288 337 117,0
b. Pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în
conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia aprobat
de organul administraţiei centrale coordonator
40

c. Pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru
cofinanţarea proiectelor
41

1.151

1.343

116,7

VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 42 377 400 154,6
1. Surse proprii 43 283 305 107,8
2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 44 94 100 106,7
3. Credite bancare pentru investiţii 45
– interne 46
– externe 47
4. Alte surse 48
IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: 49 201 400 199,0
1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 50 201 400 199,0
2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 51
– interne 52
– externe 53
X. DATE DE FUNDAMENTARE
1. Venituri totale (rd. 01) 54 22.074 22.148 100,3
2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 55 20.351 20.148 99,0
3. Rezultate (+/-) (rd. 54 – rd. 55) 56 1.723 2.000 116,1
4. Număr mediu de personal – total institut, din care: 57 1.483 850 57,3
– Număr mediu personal cercetare-dezvoltare 58 48 60 125,0
5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut – lei 59 841 1.101 130,9
6. Câştigul mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare – lei 60 3.193 3.729 116,8
7. Rentabilitatea (rd. 56/rd. 55 x 100) 61 8,5 9,9 117,2
8. Productivitatea muncii pe total personal – mii lei/pers.
(rd. 02/rd. 57)
62

14,9

26,0

175,0

9. Rata rentabilităţii financiare rd.38×100/capital propriu 63 697 366 52,5
10. Plăţi restante 64
11. Creanţe de încasat 65

––––Notă *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu sunt în sumă de 2.565 mii lei, încheiate până la data de 25.01.2008.Notă **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:– suma de 120 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;– suma de 150 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general. + 
Anexa 2MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSEINSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTAREPENTRU PROTECŢIA MUNCII "ALEXANDRU DARABONT"BUGETUL PE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2008

*Font 8*
                                                                                          mii lei

┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┬─────────┬──────┐│ │Nr.│ Preli- │Prevederi│ % ││ REALIZAT │rd.│ minat │ an 2008 │ ││ │ │ realizat│ mii lei │ ││ SPECIFICAŢIE │ │ an 2007 │ │ ││ │ │ mii lei │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│ A │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│I. VENITURI TOTALE, din care: │01 │ 7.415│ 8.980│121.10│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: │02 │ 7.347│ 8.900│121.13│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│a) Venituri din activitatea de bază*) │03 │ 6.094│ 8.100│132.91│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de │04 │ 1.253│ 800│ 63.84││cercetare-dezvoltare │ │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│2. VENITURI FINANCIARE │05 │ 68│ 80│117.65│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│3. VENITURI EXTRAORDINARE │06 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │07 │ 6.992│ 8.430│120.56│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│1. Cheltuieli pentru exploatare – total, din care: │08 │ 6.992│ 8.400│120.14│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│a) Bunuri şi servicii │09 │ 1.428│ 1.826│127.17│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│b) Cheltuieli de personal, din care: │10 │ 4.192│ 4.978│118.98│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- cheltuieli cu salariile │11 │ 2.954│ 3.540│119.84│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- contribuţii de asigurări sociale de stat │12 │ 518│ 690│132.24│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- contribuţii de asigurări de şomaj │13 │ 56│ 35│ 91.07│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- contribuţii de asigurări sociale de sănătate │14 │ 157│ 195│123.56│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli │15 │ 13│ 14│107.69││profesionale │ │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- contribuţii pt. concedii şi indemnizaţii │16 │ 24│ 30│ 125│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale │17 │ 6│ 9│ 150│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- contribuţii la fondul de pensii facultative │18 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- alte cheltuieli de personal, din care: │19 │ 443│ 465│104.96│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- deplasări, detaşări │20 │ 226│ 250│110.61│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- tichete de masă │21 │ 217│ 215│ 99.07│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele │22 │ 325│ 400│123.07│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│d) cheltuieli de protocol │23 │ 6│ 10│166.66│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│c) cheltuieli de reclamă şi publicitate │24 │ │ 20│ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│f) cheltuieli cu sponsorizarea │25 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3 – litera c) din Legea │26 │ 41│ 71│173.17││nr. 571/2003 privind Codul fiscal din care: │ │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- tichete de creşă │27 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- tichete cadou │28 │ 18│ 30│166.66│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│h) Alte cheltuieli │29 │ 1.000│ 1.095│109.50│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│2. Cheltuieli financiare │30 │ │ 30│ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- cheltuieli privind dobânzile │31 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- alte cheltuieli financiare │32 │ │ 30│ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│3. Cheltuieli extraordinare │33 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│III. REZULTAT BRUT (profit/pierdere) │34 │ 423│ 550│130.02│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│IV. IMPOZIT PE PROFIT │35 │ 68│ 88│129.41│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│V. REZULTAT NET │36 │ 355│ 462│130.14│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI │37 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR │38 │ 355│ 462│130.14││CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată │ │ │ │ ││prin Legea nr. 324/2003 cu modificările şi completările │ │ │ │ ││ulterioare), din care: │ │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│a) pentru cointeresarea personalului │39 │ 71│ 92│129.57│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│b) pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu │40 │ 213│ 278│130.51││planul de investiţii şi dotări ale acestuia aprobat de organul │ │ │ │ ││administraţiei centrale coordonator │ │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│c) pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru │41 │ 71│ 92│129.57││cofinanţarea proiectelor │ │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: │42 │ 507│ 800│157.79│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│1. Surse proprii │43 │ 320│ 400│ 125│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii │44 │ 187│ 400│213.90│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│3. Credite bancare pentru investiţii │45 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- interne │46 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- externe │47 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│4. Alte surse │48 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: │49 │ 507│ 800│157.79│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului │50 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│2. Rambursări rate aferente creditelor pentru investiţii │51 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- interne │52 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- externe │53 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│1. Venituri totale (RD. 01) │54 │ 7.415│ 8.980│121.10│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │55 │ 6.992│ 8.430│120.56│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│3. Rezultate (+/-) (rd. 54 – rd. 55) │56 │ 423│ 550│130.02│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│4. Număr mediu de personal – total institut, din care: │57 │ 123│ 123│ 100│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│- număr mediu personal de cercetare-dezvoltare │58 │ 90│ 90│ 100│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│5. Câştigul mediu lunar pe salariat – total institut**) – lei │59 │ 1.908│ 2.300│120.54│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│6. Câştigul mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare – lei │60 │ 2.180│ 2.707│124.17│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│7. Rentabilitatea (rd. 56/rd. 55 x 100) │61 │ 6.05│ 6.52│107.94│├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│8. Productivitatea muncii pe total personal – mii lei/pers. │62 │ 59.72│ 72.36│121.16││(rd. 02/rd. 57) │ │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│9. Rata rentabilităţii financiare rd. 38 x 100 │63 │ 12.60│ 16.39│130.07││ ─────────────── │ │ │ │ ││ capital propriu │ │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│10. Plăţi restante │64 │ │ │ │├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┼─────────┼──────┤│11. Creanţe de încasat │65 │ 913│ 1.005│110.07│└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┴─────────┴──────┘–––Notă *) Veniturile realizate din contractele încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 2.650 mii lei, încheiate până la data de 31.01.2008, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 1.450 mii lei.Notă **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:– suma de 59.472 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;– suma de 112.680 lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general;– suma de 445.104 lei, reprezentând drepturile băneşti ale personalului auxiliar.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x