ORDIN nr. 258 din 11 noiembrie 2003

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 17/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AGENTIA NATIONALA PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 811 din 18 noiembrie 2003
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 753 03/07/2003 ART. 5
ActulREFERIRE INDIRECTA LAOG 37 30/01/2003 ART. 1
ActulREFERIRE LAOG 37 30/01/2003 ART. 4
ActulREFERIRE LAOG 26 30/01/2000
ActulREFERIRE LAOG 26 30/01/2000 ART. 17
ActulREFERIRE LAOG 26 30/01/2000 ART. 40
ActulREFERIRE LAOG 26 30/01/2000 ART. 51
ANEXA 1REFERIRE LAHG 753 03/07/2003
ANEXA 1REFERIRE LAOG 37 30/01/2003
ANEXA 1REFERIRE LAOG 26 30/01/2000 ART. 38
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 356 10/07/2001
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 109 10/10/1996
ANEXA 2REFERIRE LADECRET-LEGE 66 08/02/1990
ANEXA 3REFERIRE LAOG 26 30/01/2000
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 21 06/02/1924
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea criteriilor specifice de acordare a statutului de utilitate publică asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfăşoară activităţi din sfera de competenţă a Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, a listei documentelor solicitate acestora în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publică şi a formularului raportului de activitate pe ultimii 3 ani al acestora



Având în vedere prevederile art. 17 alin. (2) lit. d), art. 40^1 şi ale art. 51 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, cu modificările şi completările ulterioare,în baza prevederilor art. IV din Ordonanţa Guvernului nr. 37/2003 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii,în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin. + 
Articolul 1Se aprobă criteriile specifice de acordare a statutului de utilitate publică asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor care desfăşoară activităţi din sfera de competenţă a Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, prevăzute în anexa nr. 1.
 + 
Articolul 2Se aprobă lista documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor menţionate la art. 1, în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publică, prevăzută în anexa nr. 2.
 + 
Articolul 3Se aprobă formularul raportului de activitate pe ultimii 3 ani al asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei menţionate la art. 1, care solicită acordarea statutului de utilitate publică, prevăzut în anexa nr. 3.
 + 
Articolul 4(1) În termen de 5 zile de la data depunerii dosarului, Structura pentru relaţia cu mediul asociativ verifică conţinutul acestuia şi, în cazul în care dosarul nu conţine toate documentele justificative, solicită asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei menţionate la art. 1 completarea lui conform prevederilor prezentului ordin.(2) Se înfiinţează Comisia de examinare a cererilor de acordare a statutului de utilitate publică, a cărei componenţă se va stabili prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.(3) În vederea recunoaşterii statutului de utilitate publică, Comisia de examinare a cererilor de acordare a statutului de utilitate publică analizează cererea şi documentaţia prezentate de asociaţia, fundaţia sau federaţia care îşi desfăşoară activitatea în sfera de competenţă a Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie şi urmăreşte respectarea cumulativă a condiţiilor prevăzute de lege şi a criteriilor specifice prevăzute în anexa nr. 1.(4) În cazul în care se constată îndeplinirea condiţiilor şi criteriilor prevăzute la alin. (1), în termen de cel mult 60 de zile de la primirea cererii, Structura pentru relaţia cu mediul asociativ înaintează preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie propunerea pentru recunoaşterea statutului de utilitate publică şi întocmeşte proiectul de hotărâre a Guvernului privind recunoaşterea ca fiind de utilitate publică, pe care îl supune avizului compartimentului juridic.(5) În cazul în care se constată neîndeplinirea condiţiilor legale şi a criteriilor specifice, se va transmite persoanelor solicitante un răspuns motivat, în termen de 30 de zile de la data luării deciziei.
 + 
Articolul 5Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 6La intrarea în vigoare a prezentului ordin se abrogă art. 3 din Ordinul ministrului pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi cooperaţie nr. 75/2003 şi art. 12-22 din anexa la acelaşi ordin.
 + 
Articolul 7Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Agenţiei Naţionalepentru Întreprinderi Micişi Mijlocii şi Cooperaţie,Eugen Ovidiu ChiroviciBucureşti, 11 noiembrie 2003.Nr. 258.
 + 
Anexa 1Criterii specifice de acordare a statutului de utilitate publicăÎn conformitate cu prevederile art. 38 din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii modificată şi completată prin Ordonanţa Guvernului nr. 37/2003, o asociaţie, o fundaţie sau o federaţie poate fi recunoscută ca fiind de utilitate publică dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:a) activitatea acesteia se desfăşoară în interes general sau comunitar, dupăcaz

  Criterii Documente care se analizează Îndeplinirea criteriului (se notează DA sau NU)
  1. Activitatea de interes public general şi/sau comunitar se desfăşoară în sfera de competentă a ANIMMC, conform atribuţiilor prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 Statutul, actul constitutiv, pct. 2 din Raportul de activitate  
  2. Asociaţia, fundaţia sau federaţia solicitantă să fi dedicat cel puţin 70% din totalul activităţilor sale exclusiv sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului interior sau cooperaţiei Raport de activitate  
  3. Nu desfăşoară activităţi angajate politic în mod partizan inclusiv acelea de sprijinire sau promovare a unor partide sau alianţe politice sau electorale, candidaţi în alegeri sau persoane care ocupă funcţii de demnitate publică Idem  
  4. Durata de funcţionare, conform statutului, permite desfăşurarea pe durată nedeterminată a unor activităţi de interes general şi/sau comunitar Statut, act constitutiv  
  5. Afilierea la alte organizaţii de profil Pct 3.8, 3.9  

b) funcţionează de cel puţin 3 ani anterior datei depunerii cererii privindrecunoaşterea statutului de utilitate publică şi a realizat majoritateaobiectivelor stabilite

  Criterii Indicatorii de realizare a criteriului Documente care se analizează Realizarea indicatorului (se notează DA sau NU) Îndeplinire a criteriului (se notează DA sau NU)
  1. Asociaţia sau fundaţia face dovada bunei desfăşurări a activităţii organelor de conducere, administrare şi control, în conformitate cu prevederile statutare şi regulamentul intern de funcţionare a) Definirea clară a organelor de conducere, administrare şi control Statut, organigramă, pct 3.1 din raportul de activitate    
  b) Existenţa rapoartelor, proceselor verbale, etc., care atestă funcţionarea organelor de conducere, administrare şi control Pct 3.2 din raportul de activitate, copii după documente  
  c) În statut sau în regulamentul intern de funcţionare există prevederi referitoare la soluţionarea conflictelor de interes apărute în activitatea asociaţiei/fundaţiei Statut, regulament intern de funcţionare  
  d) Existenţa de personal angajat permanent Pct. 3.1., 3.3 din raportul de activitate  
  2. Asociaţia/ fundaţia/federaţia face dovada funcţionării în conformitate cu legislaţia în vigoare a) Depunerea formularelor situaţiilor financiare anuale la administraţia financiară din raza teritorială în care asociaţia/fundaţia/federaţia îşi are sediul Copii după formularele situaţiilor anuale depuse    
  b) Plata impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor venituri bugetare datorate bugetului de stat Certificatele constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv a celor locale, precum şi a contribuţiilor pentru asigurările sociale de stat, asigurările sociale de sănătate, asigurările de şomaj  
  c) Personalul este încadrat în conformitate cu legislaţia în vigoare Pct 3.3 din raportul de activitate şi certificate constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv a celor locale, precum şi a contribuţiilor pentru asigurările sociale de stat, asigurările sociale de sănătate, asigurările de şomaj  
  d) Are autorizaţii necesare în vederea desfăşurării activităţilor statutare Autorizaţiile administrative conforme cu legislaţia în vigoare şi/sau acordurilor necesare desfăşurării activităţilor, copii după documente  
  3. Asociaţia/ fundaţia/federaţia dispune de resurse financiare, materiale şi umane adecvate funcţionării organizaţiei a) Dispune de un sediu adecvat şi de dotări destinate în exclusivitate realizării activităţilor de interes general şi/sau comunitar Pct. 1 din raportul de activitate, copie după document    
  b) A dezvoltat în teritoriu filiale sau puncte de lucru adecvate realizării de activităţi de interes general sau comunitar (în cazul asociaţiilor şi fundaţiilor care desfăşoară activităţi de interes general) Pct. 3.7 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate  
  c) Resursele financiare de care dispun permit realizarea activităţilor de interes general şi/sau comunitar Pct. 4 din raportul de activitate, copii după documentele contabile  
  d) Personalul are pregătire profesională şi experienţă în domeniul de activitate Pct. 3.3, 3.4. din raportul de activitate  
  4. Asociaţia, fundaţia sau federaţia face dovada unei bune comunicări şi colaborări cu beneficiarii serviciilor, alte organizaţii neguvernamentale şi instituţii publice a) Publicaţii, edituri, tipărituri, alte mijloace de informare Fişa activităţilor    
  b) Colaborează cu alte organizaţii neguvernamentale, instituţii publice etc. în vederea dezvoltării de activităţi comune şi/sau finanţării acestor activităţi Documente care atestă parteneriatul cu alte asociaţii, fundaţii, instituţii publice etc. din raportul de activitate  
  5. Obiectivele de interes general şi/sau comunitar realizate au fost semnificative în raport cu obiectivele de aceeaşi natură stabilite prin actul constitutiv sau statut a) A realizat mai mult de jumătate din numărul obiectivelor de interes general şi/sau comunitar stabilite prin actul constitutiv sau statut Pct. 2, pct. 3.5., Fişa activităţilor din raportul de activitate    
  b) Obiectivele realizate sunt de interes general sau comunitar în ceea ce priveşte sprijinirea IMM, comerţului interior sau a sectorului cooperatist Pct. 2, pct 3.5, Fişa activităţilor din raportul de activitate  
  6. Activităţile de interes general şi/sau comunitar realizate sunt de utilitate publică respectiv scopurile vizate sunt benefice întreprinderilor mici şi mijlocii sau sectorului cooperatist În domenii de interes general şi/sau comunitar, activităţile desfăşurate au condus la rezultate reale şi benefice pentru beneficiari Fişa activităţilor, alte dovezi    

c) a desfăşurat activitate anterioară semnificativă, prin derularea unor programe ori proiecte specifice scopului său, însoţite de situaţiile financiare anuale şi bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii 3 ani anteriori datei depunerii cererii privind recunoaşterea statutului de utilitate publică.

  Criterii Indicatorii de realizare ai criteriului Documente care se analizează Realizarea indicatorului (se notează DA sau NU) Îndeplinire a criteriului (se notează DA sau NU)
  1. Experienţa a) O experienţă de minimum 3 ani în unul sau mai multe dintre domeniile de sprijinire a sectorului IMM, comerţului interior sau sectorului cooperatist: consultanţă, servicii de instruire, servicii de informare, reprezentarea intereselor, ş.a. Statut, pct. 2 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate    
  b) Experienţa de colaborare, parteneriat cu autorităţile publice, cu alte organizaţii guvernamentale din ţară şi din străinătate Fişa activităţilor din raportul de activitate  
  2. Activităţile desfăşurate anterior au fost adecvate îndeplinirii obiectivelor statutare a) Activităţile desfăşurate au condus la îndeplinirea obiectivelor de interes general şi/sau comunitar prevăzut în statut Statut, pct. 2 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate    
  b) A dezvoltat, în ultimii 3 ani de activitate, cel puţin 3 programe majore la nivelul asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei cu impact regional/local, pentru sprijinirea IMM, comerţului interior sau sectorului cooperatist în domeniile: inovare, transfer de tehnologie şi know-how dezvoltarea de incubatoare de afaceri, centre de inovare, promovarea produselor şi serviciilor pe pieţe externe, susţinerea dezvoltării culturii antreprenoriale, promovarea tehnicilor şi tehnologiilor (inclusiv comerţ electronic), dezvoltarea sectorului cooperatist Statut, pct. 2 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate  
  3. Dezvoltă programe, proiecte specifice a) Dezvoltă şi îmbunătăţeşte prin proiecte specifice activităţilor de interes general şi/sau comunitar, serviciile specializate prin care se asigură: Pct 3.5. şi Fişa activităţilor din raportul de activitate    
  – accesul la informaţii privind cadrul legislativ cu impact asupra IMM, comerţului interior sau organizaţiilor cooperatiste, participarea activă la îmbunătăţirea şi simplificarea cadrului legislativ,
  – susţinerea accesului la finanţare, respectiv la programe specifice,
  – promovarea pe pieţe externe, în domeniul specific,
  – instruirea şi pregătirea managerilor şi angajaţilor în domeniul specific.
  b) Numărul beneficiarilor serviciilor nu s-a diminuat cu mai mult de 10% faţă de anul precedent Pct. 3.5. şi Fişa activităţilor din raportul de activitate  
  4. Sustenabilitatea activităţilor, serviciilor, din punct de vedere tehnic, patrimonial, al suportului grupului de beneficiari a) Utilizează resurse umane adecvate activităţilor desfăşurate: Pct. 3.3. şi Fişa activităţilor din raportul de activitate.    
  – personal calificat în specialitate,
  – personal angajat cu normă întreagă, dezvoltă politici de formare şi dezvoltare a personalului şi a voluntarilor
  b) Are capacitatea de autofinanţare a serviciilor dezvoltate de cel puţin 10% din costul total al acestora Pct. 4 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate  
  c) Are capacitatea de a atrage mai multe surse de finanţare Pct. 4 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate  
  d) Dispune de dotările materiale adecvate desfăşurării serviciilor Pct. 4 şi Fişa activităţilor din raportul de activitate  
  e) Există rezultate ale serviciilor Fişa activităţilor  
  5. Situaţiile financiare anuale şi bugetele de venituri şi cheltuieli reflectă desfăşurarea activităţilor de interes general sau comunitar a) Concordanţa între prevederile bugetului de venituri şi cheltuieli şi datele reflectate în situaţiile financiare anuale Pct. 4 din raportul de activitate, bugetul de venituri şi cheltuieli şi situaţiile financiare anuale    
  b) Cheltuieli adecvate activităţilor desfăşurate Pct. 4 şi fişa activităţilor din raportul de activitate, bugetul de venituri şi cheltuieli şi situaţiile financiare anuale  
  c) Cheltuieli în concordanţă cu veniturile obţinute Pct. 4 din raportul de activitate, bugetul de venituri şi cheltuieli şi situaţiile financiare anuale  

d) valoarea activului patrimonial pe fiecare din cei 3 ani anteriori este cel puţin egala cu valoarea patrimoniului initial

  Criteriul Documente care se analizează Îndeplinirea criteriului
  Valoarea activului patrimonial pe fiecare din cei trei ani anteriori nu a scăzut sub valoarea patrimoniului iniţial Pct. 4 din raportul de activitate, bugetul de venituri şi cheltuieli şi situaţiile financiare anuale  
  Domenii de activitate*) Criterii Îndeplinirea criteriului (se notează cu DA sau NU)
    1. Obiectivele principale ale programelor/ proiectelor derulate (se notează îndeplinirea unuia dintre următoarele caractere): Caracterul novator  
  Caracterul realist  
  Caracterul complementar  
  2. Motivarea programelor/proiectelor derulate  
  3. Grupul-ţintă/beneficiari ai programelor/ proiectelor derulate:  
  4. Impactul programului/proiectului derulat  
  5. Parteneri şi personal-cheie Coordonator de program  
  Alţi membri-cheie
  6. Bugetul estimat al programului/proiectului Surse de finanţare proprii  
  Surse de finanţare atrase

Notă *) Se completeaza conform prevederilor pct. 2 din formularul Raportului de activitate pe ultimii 3 ani ai asociaţiei/fundatiei/federatiei care solicită acordarea statutului de utilitate publicăNotă **) Pentru a se propune recunoasterea ca fiind de utilitate publică este necesară indeplinirea tuturor criteriilor. + 
Anexa 2Lista documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publică1. Raportul de activitate pe ultimii 3 ani, în conformitate cu modelul prezentat, obligatoriu în 2 exemplare dactilografiate;2. Actul constitutiv, statutul asociaţiei/fundaţiei/federaţiei şi, după caz, actele adiţionale la acestea;3. Dovada dobândirii personalităţii juridice şi, după caz, a înregistrării modificărilor actului constitutiv şi/sau statutului în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau în Registrul federaţiilor;4. Dovada privind bonitatea asociaţiei, a fundaţiei sau a federaţiei emisă de banca la care are deschis contul;5. Ultimul extras de cont bancar;6. Dovada privind situaţia juridică a sediului asociaţiei, al fundaţiei sau ai federaţiei şi a sediului sau sediilor unde se desfăşoară activităţile pentru care se solicită recunoaşterea;7. Situaţiile financiare anuale depuse la administraţia financiară pe ultimii 3 ani;8. Bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii 3 ani, aprobate de organul de conducere;9. Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv a celor locale, precum şi a contribuţiilor pentru asigurările sociale de stat, asigurările sociale de sănătate, asigurările de şomaj (formulare-tip eliberate de autorităţile competente);10. Autorizaţiile administrative conforme cu legislaţia în vigoare şi/sau acordurile necesare desfăşurării activităţilor;11. Regulamentul intern de funcţionare;12. Raportul comisiei de cenzori, pe ultimii 3 ani;13. Documente care atestă parteneriatul cu alte asociaţii, fundaţii, instituţii publice etc.;14. Situaţia privind numele şi adresa persoanelor fizice, respectiv denumirea şi sediul persoanelor juridice cu care asociaţia sau fundaţia colaborează în mod frecvent în vederea realizării obiectului său de activitate pentru care solicită recunoaşterea;15. Contractele încheiate pentru activităţile dedicate sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii sau sectorului cooperatist,16. Situaţiile financiare anuale la data de 31 decembrie a anului precedent, înregistrate la direcţia generală finanţelor publice judeţeană, respectiv la administraţiile finanţelor publice ale sectoarelor municipiului Bucureşti,17. Recomandări de la cel puţin 10 beneficiari ai programelor/acţiunilor asociaţiei/fundaţiei/federaţiei,18. Documentaţia prevăzută de legislaţia specială, atunci când este cazul. (Legea patronatelor nr. 356/2001, Legea nr. 109/1996 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei de consum, Decretul-lege nr. 66/1990 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei meşteşugăreşti)19. Declaraţie pe proprie răspundere a preşedintelui, sub sancţiunile prevăzute de art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, privind veridicitatea informaţiilor cuprinse în raport, a faptului că organizaţia nu a desfăşurat activităţi ilicite sau contrare ordinii publice sau bunelor moravuri şi nu are sume neachitate la scadenţă către persoane fizice sau juridice;20. În cazul federaţiilor care solicită recunoaşterea ca fiind de utilitate publică, dovada că cel puţin două treimi din numărul asociaţiilor şi fundaţiilor care o alcătuiesc sunt de utilitate publică.NOTĂ:Documentele de la punctele 1, 9, 15 şi 19 se solicită în originalDocumentele de la punctele 2 – 8, 10 -15 şi 20 se solicită în copie certificată.
 + 
Anexa 3RAPORT DE ACTIVITATE PE ULTIMII 3 ANIa asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei care solicită acordarea statutului de utilitate publică1. Date privind asociaţia/fundaţia/federaţiaDenumirea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei:Denumirea abreviată (dacă este cazul):Tipul de organizaţie: asociaţie/fundaţie/federaţie    Sediul

  Adresa Judeţul, respectiv municipiul:
  Localitatea . . . . . . . . . . . . . . . .
    Cod:
  Strada . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    nr.
  Telefon Prefix:
  Fax  
  E-mail  
  Situaţia juridică a imobilului  

Dobândirea personalităţii juridice    – în temeiul Legii nr. 21/1924

  Nr. dosar la dobândirea personalităţii juridice  
  Sentinţa civilă de dobândire a personalităţii juridice Nr./data
  Eliberată de:
  Sentinţe civile care autorizează modificările actului constitutiv şi/sau statutului Nr./data eliberată de:
  Nr./data eliberată de:
  Nr./data eliberată de:

– în temeiul Ordonanţei nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii

  Certificat de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor Nr. . . . . . . . . . data . . . . . . . . . . înscrierii în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/Registrul federaţiilor

Cod fiscal nr. ……. anul ………eliberat de:Cont bancar nr. ……. deschis la banca …………….. Adresa băncii:Numele persoanei/persoanelor cu drept de semnătură:

  Persoane fizice/juridice la constituire Numărul asociaţiilor/numele fondatorilor
  Membri asociaţi  
  Fondator/fondatori  

2. Sfera obiectului de activitate prevăzut în statut

  SCOP (se defineşte în conformitate cu art. ……. din statut)
   
  Obiective stabilite în statut ……
  De interes general, respectiv în domenii precum: dezvoltarea economică, sprijinirea înfiinţării şi dezvoltării IMM, promovarea şi sprijinirea dezvoltării sectorului cooperatist şi a celui de comerţ interior. ………..
  De interes comunitar, respectiv în interesul public al unei comunităţi şi/sau grupuri de persoane fizice sau juridice care urmăresc un obiectiv comun, respectiv: ……………
  1. în domeniul IMM  
  2. în domeniul comerţului interior  
  3. în domeniul cooperaţiei  
  Activităţile de interes general sau comunitar prevăzute În statut în conformitate cu art. nr. Grup ţintă
       

3. Date privind organizarea şi funcţionarea3.1. Organizarea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei

  Organe de conducere administrare şi control, potrivit statutului Alese/numite în temeiul Nume, prenume Adresă Profesie/loc de muncă
  De conducere (nominalizaţi funcţiile)        
  De administrare (nominalizaţi funcţiile)        
  De control (nominalizaţi funcţiile)        
  Altele: (specificaţi)        

3.2. Informaţii privind funcţionarea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei

  Activitatea organelor de conducere, administrare şi control În ultimii trei ani
  Anul Anul Anul
  Conducere Nr. de şedinţe      
  În conformitate cu procesele verbale nr./data      
  Alte documente (specificaţi)      
  Administrare Nr. de şedinţe      
  În conformitate cu procesele verbale nr./data      
  Alte documente (specificaţi)      
  Control Nr. de şedinţe      
  În conformitate cu procesele verbale nr./data      
  Alte documente (specificaţi)      
  Altele        

3.3.Personalul organizaţiei

  Personal încadrat cu: În ultimii 3 ani
  Anul: Anul: Anul:
  număr număr număr
  Contract de muncă      
  Nr. de voluntari      
  Total      

3.4. Dezvoltarea resurselor umane

  Programe de formare a personalului organizate de Domeniul În ultimii 3 ani Nr. de persoane formate
       
  Asociaţie/fundaţie/federaţie          
  Alte persoane juridice (specificaţi denumirea acestora)          
  Programe pentru atragerea voluntarilor În ultimii 3 ani Număr de participanţi Nr. de voluntari atraşi
  Anul Anul Anul
             

3.5. Activităţi de interes general sau comunitar realizate

  Denumirea activităţii În conformitate cu Fişa activităţilor în ultimii 3 ani
  Anul Anul Anul
  Obiective propuse, scopuri atinse, beneficiari Obiective propuse, scopuri atinse, beneficiari Obiective propuse, scopuri atinse, beneficiari
         

3.6. Principalele mijloace de comunicare şi informare utilizate

  Tipul activităţii În ultimii 3 ani
  Anul: Anul: Anul:
         
         

3.7. Dezvoltarea teritorială

  Nr. crt. Filiale Puncte de lucru Judeţ/localitate Adrese/telefon Persoana de contact Nr. membri asociaţi sau personal al fundaţiei Anul înfiinţării
               

3.8. Afilierea la nivel naţionala) Denumirea şi adresa organismului naţional………………..b) Documentul care atestă afilierea …………………..c) Data afilierii…………….3.9. Afilierea internaţionalăDenumirea şi adresa organizaţiei internaţionale……………

  Tipul de afiliere Din anul Documentul care atestă afilierea
  Membru deplin    
  Membru asociat    
  Altele (specificaţi)    

3.10. Premii, nominalizări, alte forme de recunoaştere a activităţii

  Denumire Anul Instituţia care a acordat/recunoscut activitatea
       

4. Resurse materiale şi financiare

  PATRIMONIUL (în conformitate cu ultima balanţă contabilă) Total valoare, în mii lei: din care
  1. total imobilizări corporale, din care  
  Construcţii  
  Terenuri  
  Alte mijloace fixe Mobilier  
  Echipament
  Altele
  Mijloace de transport  
  Imobilizări corporale în curs  
  2. Total disponibilităţi băneşti, din care  
  Lei  
  Valută  
  VENITURI, în conformitate cu ultima balanţă contabilă, din care Total, în mii lei …………….. din care
  Resurse obţinute de la bugetul de stat  
  Resurse obţinute de la bugetul local  
  Cotizaţiile membrilor  
  Dividendele societăţilor comerciale înfiinţate  
  Dobânzile şi dividendele rezultate din plasarea sumelor disponibile  
  Venituri realizate din activităţi economice proprii  
  Donaţii, sponsorizări sau legate  
  Finanţări, granturi  
  Mişcarea patrimonială Valoare activ în mii lei
  Anul Anul Anul
       

PROGRAME DESFĂŞURATE CU FINANŢARE EXTERNĂ (pe ultimii 3 ani)

  Perioada/anul Denumire program Valoare Finanţator
         

PROGRAME SUBVENŢIONATE DE LA BUGETUL DE STAT /LOCAL (în ultimii 3 ani)

  Perioada/anul Denumire program Valoare Temeiul legal şi sursa subvenţiei
         

SOCIETĂŢI COMERCIALE ÎNFIINŢATE

  Denumirea Anul înfiinţării Obiectul de activitate Adresa Codul fiscal sau Codul unic de înregistrare
           

SOCIETĂŢI/ORGANIZAŢII COOPERATISTE ÎNFIINŢATE

  Denumirea Anul înfiinţării Obiectul de activitate Adresa Codul fiscal sau Codul unic de înregistrare
           

Numele şi prenumele preşedintelui asociaţiei/fundaţiei/federaţiei,DataSemnătura,Ştampila + 
Anexa 3.1──────────la Raportul de activitate pe ultimii 3 ani──────────────────────────────────────────FIŞA NR.PRIVIND ACTIVITĂŢILE ÎN INTERES GENERAL ŞI/SAU COMUNITAR DESFĂŞURATE(se completează pentru fiecare activitate)1. Denumirea activităţii:2. Scop:3. Obiectiv:

  4. Durata în timp Data începerii activităţii Observaţii
  Limitată    
  Nelimitată    
  5. Aria de desfăşurare Se specifică localitatea, judeţul/localităţile, judeţele/localităţile
  Locală  
  Judeţeană  
  Naţională  
  6. Beneficiari Nr. Caracteristicile grupului ţintă
       
       

7. Precizarea modalităţilor de selectare a beneficiarilor activităţilor:8. Descrierea modalităţilor prin care proiectul şi-a propus implicarea beneficiarilor în activităţile desfăşurate în beneficiul acestora:9. Descrierea activităţilor/serviciilor desfăşurate şi a metodologiilor de lucru utilizate

10. Resurse umane utilizate Nr. Număr de persoane cu funcţie de Categoria socio-profesională
  conducere execuţie
  Încadrat cu Convenţie civilă        
  Contract de muncă        
  Voluntari        

Numele persoanei/persoanelor care conduce şi        administrează activitatea …………..

  11. Costul programului, proiectului pe toată durata finanţării sau, după caz, Costul anual al serviciului, în conformitate cu cheltuielile din anul precedent depunerii documentaţiei, din care Total, în mii lei sau valută în care a fost finanţat proiectul:
  Din care:
  Contribuţia organizaţiei:  
  Subvenţii de la bugetul de stat  
  Subvenţii de la bugetul local  
  Contribuţii ale partenerilor externi  
  Contribuţii ale beneficiarilor  
  Altele  

12. Costul lunar al serviciului pe beneficiar:

  13. Parteneri implicaţi Forma parteneriatului
     
     
  14. Autorizaţii necesare desfăşurării activităţii (sanitară, etc.) Instituţia care a eliberat autorizaţia Nr. document/data
       
       
       
  15. Evaluarea activităţilor, metodele utilizate Când a avut loc evaluarea Cine a evaluat activitatea Măsuri luate în urma evaluării
         

16. Rezultatele activităţii (specificaţi indicatorii de performanţă utilizaţi):17. Efectele benefice ale activităţii la nivelul comunităţii:1. Modalităţile de informare a comunităţii privind activităţile şi rezultatele acestora,2. alte comentarii privind activitatea desfăşuratăNumele persoanei desemnate pentru a oferi informaţii suplimentare: ………Nr. telefon ………….18. Alte precizări:Numele şi prenumele preşedintelui asociaţiei/fundaţiei/federaţieiData,semnătura,ştampila asociaţiei/fundaţiei/federaţiei───────────────────

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x