ORDIN nr. 25 din 12 ianuarie 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 48 din 22 ianuarie 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1INLOCUIESTE PEORDIN 754 16/10/2006 ANEXA 2
ART. 1MODIFICA PEORDIN 754 16/10/2006 ANEXA 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 754 16/10/2006 ANEXA 2
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 1425 11/10/2006 ART. 36
ActulREFERIRE LALEGE 319 14/07/2006 ART. 51
ActulREFERIRE LANORMA 11/10/2006 ART. 36
ActulREFERIRE LAHG 412 05/05/2005 ART. 16
ART. 1INLOCUIESTE PEORDIN 754 16/10/2006 ANEXA 2
ART. 1MODIFICA PEORDIN 754 16/10/2006 ANEXA 2
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 754 16/10/2006 ANEXA 2
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind modificarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 754/2006 pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă



Având în vedere:art. 51 alin. (2) din Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006;art. 36 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006,în baza art. 16 din Hotărârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei emite următorul ordin: + 
Articolul 1Anexa nr. 2 la Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 754/2006 pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 887 din 31 octombrie 2006, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul muncii,solidarităţii sociale şi familiei,Gheorghe BarbuBucureşti, 12 ianuarie 2007.Nr. 25.
 + 
Anexa (Anexa nr. 2────────────la Ordinul nr. 754/2006)────────────────────────REGULAMENT – CADRU + 
Articolul 1Prezentul regulament stabileşte componenţa şi regulile generale după care funcţionează Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă din judeţul ………, denumită în continuare comisie, constituită în baza Ordinului ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 754/2006.
 + 
Articolul 2Componenţa comisiei este următoarea:

       
  Funcţia Numele şi prenumele Instituţia
  Preşedinte   Direcţia de muncă, solidaritate socială şi familie
  Membri   Inspectoratul teritorial de muncă
      Casa judeţeană de pensii – structura asigurătorului
      Comisia de autorizare judeţeană înfiinţată de Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor
  Secretar   Direcţia de muncă, solidaritate socială şi familie

 + 
Articolul 3Preşedintele comisiei este directorul executiv al direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale.
 + 
Articolul 4Secretarul comisiei este numit prin decizie a directorului executiv al direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale.
 + 
Articolul 5(1) Comisia îşi desfăşoară lucrările numai în prezenţa tuturor membrilor.(2) Deciziile comisiei se iau prin vot majoritar. Deciziile comisiei sunt puse în aplicare de către preşedinte.(3) Preşedintele comisiei are drept de vot.(4) Secretarul comisiei are drept de vot.
 + 
Articolul 6(1) Comisia se întruneşte cel puţin o dată pe trimestru, data întrunirii fiind convenită prin acord între membri şi preşedinte.(2) Data întrunirii se stabileşte cu cel puţin 30 de zile înainte, se afişează la sediul direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale şi se face publică prin……………………………………………………………*1) .______*1) Se vor preciza alte mijloace prin care se face publică data întrunirii.(3) Secretarul comisiei participă la întruniri.
 + 
Articolul 7(1) Lucrările comisiei vor fi consemnate într-un proces-verbal de şedinţă, în care se va preciza votul acordat de fiecare membru.(2) Procesul-verbal de şedinţă este întocmit de secretar.
 + 
Articolul 8Preşedintele comisiei are următoarele atribuţii:a) asigură conducerea comisiei în intervalul dintre şedinţe;b) convoacă şedinţele comisiei şi propune ordinea de zi;c) conduce şedinţele comisiei şi moderează discuţiile, dând cuvântul participanţilor în ordinea înscrierilor, sintetizează şi supune la vot hotărârile, comunicând rezultatele votului;d) răspunde de îndeplinirea hotărârilor luate de plenul comisiei şi dispune luarea măsurilor necesare în acest sens de către secretar;e) poate dispune controlul activităţii secretarului;f) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite în sarcina sa de plenul comisiei.
 + 
Articolul 9(1) Preşedintele semnează certificatele de abilitare pentru servicii externe de prevenire şi protecţie, avizele/deciziile de respingere a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă emise ca urmare a hotărârilor comisiei, rapoartele către Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei – Serviciul sănătate şi securitate în muncă, hotărârile comisiei pentru reglementarea unor măsuri cu caracter administrativ, precum şi alte documente rezultate din exercitarea atribuţiilor sale.(2) Formularele necesare completării certificatului de abilitare, deciziei şi avizului comisiei vor fi emise la nivel central în regim tipizat şi vor fi transmise comisiei.(3) Certificatele eliberate de comisie se înregistrează în registrul unic care se înfiinţează la nivelul fiecărei comisii teritoriale.
 + 
Articolul 10Alte prevederi specifice *2)._________*2) În funcţie de condiţiile specifice fiecărei comisii teritoriale, se vor introduce alte prevederi referitoare la funcţionarea acesteia şi la modul de desfăşurare a lucrărilor.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x