ORDIN nr. 232 din 1 februarie 2011

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 28/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 88 din 2 februarie 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PEPROCEDURA 01/02/2011
ActulREFERIRE LAHG 1397 28/12/2010 ART. 6
ActulREFERIRE LAHG 109 18/02/2009 ART. 12
ActulREFERIRE LAOG (R) 92 24/12/2003 ART. 26
ActulREFERIRE LAOG (R) 92 24/12/2003 ART. 33
ActulREFERIRE LAOG (R) 92 24/12/2003 ART. 228
ActulREFERIRE LACOD PR FISCALA (R) 24/12/2003 ART. 26
ActulREFERIRE LACOD PR FISCALA (R) 24/12/2003 ART. 33
ActulREFERIRE LACOD PR FISCALA (R) 24/12/2003 ART. 228
ART. 2APROBA PEPROCEDURA 01/02/2011
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind procedura de predare-primire a informaţiilor şi/sau a documentelor privind creanţele fiscale ale sediilor secundare înregistrate fiscal ca plătitoare de salarii şi venituri asimilate salariilor



Având în vedere prevederile art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 228 alin. (2^1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,pentru creşterea eficienţei administrării contribuabililor şi în scopul îmbunătăţirii relaţiei de parteneriat cu aceştia, precum şi în scopul transmiterii cu celeritate şi în condiţii optime a dosarelor fiscale ale sediilor secundare ale contribuabililor între organele fiscale competente,în temeiul prevederilor art. 26 alin. (2) şi art. 33 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 6 din Hotărârea Guvernului nr. 1.397/2010 privind modelul, conţinutul, modalitatea de depunere şi de gestionare a „Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate”,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: + 
Articolul 1(1) Pentru administrarea de către organele fiscale din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală a obligaţiilor fiscale datorate de contribuabilii care au înfiinţate sedii secundare înregistrate fiscal ca plătitoare de salarii şi venituri asimilate salariilor, competenţa revine, începând cu data de 1 februarie 2011, organului fiscal în a cărui evidenţă fiscală este înregistrat contribuabilul care a înfiinţat respectivele sedii secundare, inclusiv pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de salariaţii care îşi desfăşoară activitatea la aceste sedii.(2) Competenţa privind înregistrarea fiscală a sediilor secundare ca plătitoare de salarii şi venituri asimilate salariilor, potrivit legii, revine organului fiscal în a cărui rază teritorială se află situate acestea.
 + 
Articolul 2(1) Prin prezentul ordin se aprobă:a) procedura de predare-primire a informaţiilor şi/sau a documentelor privind creanţele fiscale ale sediilor secundare înregistrate fiscal ca plătitoare de salarii şi venituri asimilate salariilor, denumite în continuare sedii secundare, cuprinsă în anexa nr. 1;b) modelul şi conţinutul formularului "Proces-verbal de predare-primire a informaţiilor şi/sau a documentelor privind creanţele fiscale ale sediilor secundare", prevăzute în anexa nr. 2.(2) Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.(3) Predarea-primirea se va face pe baza certificatului de atestare fiscală şi a procesului-verbal de predare-primire a informaţiilor şi/sau a documentelor privind creanţele fiscale ale sediilor secundare, denumit în continuare proces-verbal, transmise electronic organului fiscal competent în administrarea contribuabilului care a înfiinţat respectivele sedii secundare.(4) Predarea-primirea informaţiilor şi/sau a documentelor privind creanţele fiscale ale sediilor secundare se va efectua potrivit calendarului comunicat de către Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, denumit în continuare calendar.
 + 
Articolul 3Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare, Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de planificare strategică şi monitorizare a realizării creanţelor bugetare, Direcţia generală de tehnologia informaţiei, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi administraţiile finanţelor publice implicate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul 4La data intrării în vigoare a prezentului ordin orice dispoziţie contrară se abrogă.
 + 
Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Agenţiei Naţionalede Administrare Fiscală,Sorin BlejnarBucureşti, 1 februarie 2011.Nr. 232.
 + 
Anexa 1PROCEDURA 01/02/2011
 + 
Anexa 2[SIGLA-AFP] [SIGLA-AF]MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEAgenţia Naţională de Administrare FiscalăAdministraţia Finanţelor Publice ………./Direcţia Generală de Administrare a MarilorContribuabiliPROCES-VERBALde predare-primire a informaţiilor şi/sau adocumentelor privind creanţele fiscale ale sediilor secundareÎncheiat între A.F.P. ……………………… din cadrul D.G.F.P. …………………, în calitate de organ fiscal predător, şi A.F.P. ………………… din cadrul D.G.F.P…………………./D.G.A.M.C., după caz, în calitate de organ fiscal primitor, cu ocazia predării-primirii administrării sediilor secundare ale (denumire sediu principal) ………., având CUI ……… şi domiciliul fiscal în localitatea …………………., str. ……………… nr. ……, bl. ……., sc. ……., et. …….., ap. ……., judeţul/sectorul ………,constatând următoarele:1. Sedii secundare predate/primite:1a. Informaţii privind administrarea fiscală

  Nr. crt. Sedii secundare
  CUI Denumire Domiciliu fiscal Stare
  Fiscală* Patrimonială** Juridică***
  0 1 2 3 4 5 6
               
               

1b. Informaţii necesare defalcării cotelor din impozitul pe venit pentru sediile secundare

  Nr. crt. Sedii secundare
  CUI Denumire Domiciliu fiscal Unitatea administrativ-teritorială Consiliul judeţean
  Denumire CIF Denumire CIF
  0 1 2 3 4 5 6 7
                 
                 

2. Declaraţii fiscale nedepuse

  Nr. crt. CUI Declaraţii nedepuse Observaţii
  Tip Nr.
  0 1 2 3 4
           
           

3. Creanţe fiscale nestinse

*Font 8*
 
Nr. Valoare în lei
crt.
CUI Conform certificatului Conform fişei Diferenţe Observaţii
de atestare fiscală sintetice pe
plătitori
0 1 2 3 4 5

4. Sume plătite în plus (suprasolviri/sume rămase în curs de distribuire)

*Font 8*
 
Nr. Valoare în lei
crt.
CUI Conform certificatului Conform fişei Diferenţe Observaţii
de atestare fiscală sintetice pe
plătitori
0 1 2 3 4 5

5. Modalităţi de executare silită în curs de desfăşurare

*Font 7*
 
Nr.
crt.

CUI

Somaţii
comunicate pentru
care nu a încetat
executarea silită
(nr.)

Avize de
înregistrare în
Arhiva Electronică
de Garanţii Reale
Mobiliare
(nr.)

Popriri
bancare
(nr.)

Popriri
la terţi
(nr.)

Sechestre
bunuri
mobile
(nr.)

Sechestre
bunuri
imobile
(nr.)

0 1 2 3 4 5 6 7

5.1. Sechestre bunuri imobile

*Font 7*
 
Valoarea bunului Adjudecare
sechestrat cu plata
Nr. Nr./data Dovada înscrierii Anunţ valorificare Menţiuni despre în rate
crt. CUI procesului-verbal la cartea funciară bunuri (numărul termenul (nr./data
de sechestru contabilă evaluare (număr, adresă) şi data publicării) de licitaţie procesului
-verbal de
adjudecare)
0 1 2 3 4 5 6 7 8

5.2. Sechestre bunuri mobile

*Font 7*
 
Valoarea bunului Adjudecare
sechestrat cu plata
Nr. Nr./data Anunţ valorificare Menţiuni despre în rate
crt. CUI procesului-verbal bunuri (numărul termenul (nr./data
de sechestru contabilă evaluare şi data publicării) de licitaţie procesului
-verbal de
adjudecare)
0 1 2 3 4 5 6 7

5.3. Măsuri asigurătorii

Nr.
crt.

CUI

Nr./data documentului
de instituire a
măsurilor asigurătorii

Suma estimată/
stabilită
– lei –

Măsuri asigurătorii
aplicate
(număr/data popririi
/sechestrului)
0 1 2 3 4

5.4. Suspendarea procedurii de executare silită …………………………………………………………………………………………6. Alte informaţii ………………………………………………..…………………………………………………………………Organ fiscal primitor: Organ fiscal predător:A.F.P. ………………………/ A.F.P. ……………………./D.G.A.M.C. Şef administraţie …………….Şef administraţie/director general……………………………..Stare:Se va completa obligatoriu cifra "0", cu excepţia situaţiilor de mai jos, unde se va completa:● 1 – pentru * stare fiscală "inactiv", potrivit prevederilor O.P.A.N.A.F. nr. 1.167/2009 pentru aprobarea Listei contribuabililor declaraţi inactivi şi ale O.P.A.N.A.F. nr. 2.499/2010 pentru aprobarea Listei contribuabililor declaraţi inactivi;● 2.1 – pentru ** stare patrimonială "insolvabil cu bunuri"; 2.2 – pentru **) stare patrimonială "insolvabil fără bunuri";● 3 – pentru *** stare juridică "insolvenţă".––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x