ORDIN nr. 2.800 din 20 octombrie 2017

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 07/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 846 din 25 octombrie 2017
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDONANTA 23 30/08/2017 ART. 24
ActulCONTINE PEPROCEDURA 20/10/2017
ActulREFERIRE LAPROCEDURA 20/10/2017
ActulREFERIRE LAHG 34 22/01/2009 ART. 10
ART. 1APROBA PEPROCEDURA 20/10/2017
ANEXA 0REFERIRE LAORDONANTA 23 30/08/2017 ART. 24
ANEXA 0REFERIRE LAPROCEDURA 20/10/2017 ART. 3
ANEXA 2REFERIRE LAORDONANTA 23 30/08/2017 ART. 24
ANEXA 2REFERIRE LAPROCEDURA 20/10/2017
ANEXA 2REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 2REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
ANEXA 2REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 270
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 3504 13/11/2013
ANEXA 3REFERIRE LAORDONANTA 23 30/08/2017 ART. 24
ANEXA 3REFERIRE LAPROCEDURA 20/10/2017
ANEXA 3REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 3REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
ANEXA 3REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 270
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 3504 13/11/2013
ANEXA 4REFERIRE LAORDONANTA 23 30/08/2017
ANEXA 4REFERIRE LAORDONANTA 23 30/08/2017 ART. 24
ANEXA 4REFERIRE LAPROCEDURA 20/10/2017
ANEXA 4REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 4REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
ANEXA 4REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 270
ANEXA 4REFERIRE LAORDIN 3504 13/11/2013
ANEXA 5REFERIRE LAORDONANTA 23 30/08/2017 ART. 24
ANEXA 5REFERIRE LAPROCEDURA 20/10/2017
ANEXA 5REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 5REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
ANEXA 5REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 270
ANEXA 5REFERIRE LAORDIN 3504 13/11/2013
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEPROCEDURA 20/10/2017
ANEXA 2REFERIT DEPROCEDURA 20/10/2017
ANEXA 3REFERIT DEPROCEDURA 20/10/2017
ANEXA 4REFERIT DEPROCEDURA 20/10/2017
ANEXA 5REFERIT DEPROCEDURA 20/10/2017





În temeiul art. 24 alin. (14) din Ordonanța Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA și al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare,ministrul finanțelor publice emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă Procedura privind anularea penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, prevăzută în anexa nr. 1. + 
Articolul 2(1)Se aprobă modelul și conținutul următoarelor formulare:a)Decizia de amânare la plată a penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 2;b)Decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 3;c)Decizia de anulare a penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 4;d)Decizia de repunere a penalităților de întârziere amânate la plată, aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 5.(2)Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanțelor publice,
Ionuț Mișa
București, 20 octombrie 2017.Nr. 2.800. + 
Anexa nr. 1PROCEDURĂprivind anularea penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA + 
Anexa nr. 2ANTET*Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de amânare la plată a penalităților de întârziere
aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA
Datele de identificare a contribuabilului                         Datele de identificare a împuternicitului  Denumirea/Numele și prenumele ……………..                 Denumirea/Numele și prenumele …………………..Adresa: ……………                                                  Adresa: …………..Codul de identificare fiscală ……………….                    Codul de identificare fiscală …………………………În temeiul prevederilor art. 24 din Ordonanța Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA și ale Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA,având în vedere Notificarea nr. ……….. din data de …………, înregistrată la organul fiscal competent sub nr. ……….. din data de ………………,se emite următoarea decizie:Se acordă amânarea la plată a penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA restante la 30 septembrie 2017, inclusiv, în sumă de ………….. lei.Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestație la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 și 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.
Conducătorul unității fiscale
Numele și prenumele ………………….
Semnătura și ștampila unității ………..
Număr de operator de date cu caracter personal…………Notă
* Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentei decizii.
 + 
Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare și de păstrare a formularului1. Denumire: Decizie de amânare la plată a penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA2. Format: A4/t1.3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.4. Se utilizează: în baza art. 24 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA.5. Se întocmește: în 2 exemplare de către organul fiscal central.6. Circulă: 1 exemplar la contribuabil.7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului.
 + 
Anexa nr. 3ANTET*Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităților
de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA
Datele de identificare a contribuabilului                         Datele de identificare a împuternicitului Denumirea/Numele și prenumele ……………..                 Denumirea/Numele și prenumele …………………..Adresa: ……………                                                  Adresa: …………..Codul de identificare fiscală ……………….                    Codul de identificare fiscală …………………………În temeiul prevederilor art. 24 din Ordonanța Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA și ale Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, vă comunicăm că Decizia de amânare la plată a penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA nr. ………………. din data de ………. se modifică după cum urmează:Se acordă amânarea la plată a penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA restante la 30 septembrie 2017, în sumă de …………. lei.Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestație la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 și 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.
Conducătorul unității fiscale
Numele și prenumele ………………….
Semnătura și ștampila unității ………..
Număr de operator de date cu caracter personal …………Notă
* Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentei decizii.
 + 
Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare și de păstrare a formularului1. Denumire: Decizie de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA.2. Format: A4/t1.3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.4. Se utilizează: în baza art. 3 din Procedura privind anularea penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, aprobată prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2.800/2017.5. Se întocmește: în 2 exemplare de către organul fiscal central.6. Circulă: 1 exemplar la contribuabil.7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului.
 + 
Anexa nr. 4ANTET*Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de anulare a penalităților de întârziere aferente
obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA
Datele de identificare a contribuabilului                         Datele de identificare a împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele ……………..                 Denumirea/Numele și prenumele …………………..Adresa: ……………                                                  Adresa: …………..Codul de identificare fiscală ……………….                    Codul de identificare fiscală …………………………În temeiul prevederilor art. 24 din Ordonanța Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA și ale Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA,luând în considerare că sunt îndeplinite condițiile prevăzute de Ordonanța Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA și ale Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA,se emite următoarea decizie:Se acordă anularea penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA restante la 30 septembrie 2017, în sumă de ………………….. lei. Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestație la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 și 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.
Conducătorul unității fiscale
Numele și prenumele ……………………
Semnătura și ștampila unității ………….
Număr de operator de date cu caracter personal …………Notă
* Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentei decizii.
 + 
Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare și de păstrare a formularului1. Denumire: Decizie de anulare a penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA2. Format: A4/t1.3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.4. Se utilizează: în baza art. 24 alin. (10) din Ordonanța Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA.5. Se întocmește: în 2 exemplare de către organul fiscal central.6. Circulă: 1 exemplar la contribuabil.7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului.
 + 
Anexa nr. 5ANTET*Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de repunere a penalităților de întârziere amânate la plată,
aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA
Datele de identificare a contribuabilului                         Datele de identificare a împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele ……………..                 Denumirea/Numele și prenumele …………………..Adresa: ……………                                                  Adresa: …………..Codul de identificare fiscală ……………….                    Codul de identificare fiscală …………………………În temeiul prevederilor art. 24 din Ordonanța Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA și ale Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de amânare la plată a penalităților de întârziere aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA nr. ………………. din data de …………………, și-a pierdut valabilitatea, începând cu data de ……………, iar suma rămasă de plată din amânare, în cuantum de ……………….. lei, se repune în sarcina dumneavoastră.Motivele de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilității amânării la plată a penalităților de întârziere:………………………………………Temeiul de drept:………………………………………Consecințele pierderii valabilității amânării la plată a obligațiilor de plată accesorii: ………………………………………Mențiuni privind audierea contribuabilului: ………………………………………Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestație la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 și 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră, de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.
Conducătorul unității fiscale
Numele și prenumele ………………….
Semnătura și ștampila unității ………..
Număr de operator de date cu caracter personal ………..Notă
* Se vor trece sigla conform Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului și caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea și adresa organului fiscal central emitent al prezentei decizii.
 + 
Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare și de păstrare a formularului1. Denumire: Decizie de repunere a penalităților de întârziere amânate la plată, aferente obligațiilor fiscale principale reprezentând TVA.2. Format: A4/t1.3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.4. Se utilizează: în baza art. 24 alin. (4) din Ordonanța Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA.5. Se întocmește: în 2 exemplare de către organul fiscal central.6. Circulă: 1 exemplar la contribuabil.7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x