ORDIN nr. 2.689 din 10 noiembrie 2011

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 831 din 24 noiembrie 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1ABROGA PARTIAL PEORDIN 1450 10/09/2010 ART. 13
ART. 1ABROGA PARTIAL PEORDIN 1450 10/09/2010 ANEXA 5
ART. 1COMPLETEAZA PEORDIN 1450 10/09/2010 ANEXA 5
ART. 1MODIFICA PEORDIN 1450 10/09/2010 ART. 13
ART. 1MODIFICA PEORDIN 1450 10/09/2010 ANEXA 5
ART. 1ABROGA PARTIAL PEGHID 10/09/2010 ART. 13
ART. 1ABROGA PARTIAL PEGHID 10/09/2010 ANEXA 5
ART. 1COMPLETEAZA PEGHID 10/09/2010 ANEXA 5
ART. 1MODIFICA PEGHID 10/09/2010 ART. 13
ART. 1MODIFICA PEGHID 10/09/2010 ANEXA 5
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 1450 10/09/2010
ActulREFERIRE LAGHID 10/09/2010
ActulREFERIRE LAHG 1635 29/12/2009 ART. 15
ActulREFERIRE LALEGE 105 25/04/2006
ActulREFERIRE LAOUG 196 22/12/2005 ART. 13
ART. 1ABROGA PARTIAL PEORDIN 1450 10/09/2010 ART. 13
ART. 1ABROGA PARTIAL PEORDIN 1450 10/09/2010 ANEXA 5
ART. 1COMPLETEAZA PEORDIN 1450 10/09/2010 ANEXA 5
ART. 1MODIFICA PEORDIN 1450 10/09/2010 ART. 13
ART. 1MODIFICA PEORDIN 1450 10/09/2010 ANEXA 5
ART. 1ABROGA PARTIAL PEGHID 10/09/2010 ART. 13
ART. 1ABROGA PARTIAL PEGHID 10/09/2010 ANEXA 5
ART. 1COMPLETEAZA PEGHID 10/09/2010 ANEXA 5
ART. 1MODIFICA PEGHID 10/09/2010 ART. 13
ART. 1MODIFICA PEGHID 10/09/2010 ANEXA 5
ART. 1REFERIRE LAORDIN 863 02/07/2008
ART. 1REFERIRE LAHG 28 09/01/2008
ART. 1REFERIRE LALEGE 337 17/07/2006
ART. 1REFERIRE LAOUG 34 19/04/2006
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului vizând protecţia resurselor de apă, sisteme integrate de alimentare cu apă, staţii de tratare, canalizare şi staţii de epurare, aprobat prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 1.450/2010



Luând în considerare Referatul Administraţiei Fondului pentru Mediu nr. 42.325/SJ din 1 noiembrie 2011 privind modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului vizând protecţia resurselor de apă, sisteme integrate de alimentare cu apă, staţii de tratare, canalizare şi staţii de epurare, aprobat prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 1.450/2010,în baza prevederilor art. 13 alin. (1) lit. d) şi art. 13 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2006, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 15 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.635/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Pădurilor, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul mediului şi pădurilor emite prezentul ordin. + 
Articolul IGhidul de finanţare a Programului vizând protecţia resurselor de apă, sisteme integrate de alimentare cu apă, staţii de tratare, canalizare şi staţii de epurare, aprobat prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 1.450/2010, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 670 din 1 octombrie 2010, se modifică şi se completează după cum urmează:1. La articolul 13, alineatele (1) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:"(1) După primirea scrisorii de aprobare, înainte de semnarea contractului, solicitantul va prezenta la sediul Autorităţii proiectul tehnic. După prezentarea proiectului tehnic, reprezentanţii Autorităţii, în termen de 90 de zile, înainte de semnarea contractului, fac o vizită la sediul solicitantului, precum şi la locul de implementare a proiectului, pentru a verifica aspectele tehnico-economice necesare implementării proiectului, menţionate în cererea de finanţare şi în anexele la aceasta. Concluziile reprezentanţilor Autorităţii sunt înscrise într-o notă de control. În cazul în care există neconcordanţe între declaraţiile solicitantului şi constatările pe teren, reprezentantul Autorităţii va înştiinţa Comitetul director, care poate propune Comitetului de avizare retragerea finanţării.………………………………………………………(4) Se consideră renunţare la finanţarea aprobată neprezentarea solicitantului pentru semnarea contractului pentru finanţare nerambursabilă în termen de 12 luni de la primirea scrisorii de aprobare."2. La articolul 16, litera j) se abrogă.3. La anexa nr. 5 la ghid "Contract pentru finanţare nerambursabilă", la articolul 3, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:"(3) Suma neutilizată la finalul execuţiei proiectului se consideră anulată şi rămâne la dispoziţia AFM."4. La anexa nr. 5 la ghid, la articolul 5, punctele 8 şi 11 se modifică şi vor avea următorul cuprins:"8. să plătească toate taxele, impozitele şi contribuţiile pe care le datorează potrivit reglementărilor legale; în acest sens va depune certificat de atestare fiscală privind obligaţiile la bugetul general consolidat, în original, odată cu fiecare cerere de tragere şi certificat fiscal privind plata obligaţiilor la Fondul pentru mediu, în original, odată cu fiecare cerere de tragere.…………………………………………………………….11. să întocmească şi să remită AFM, în termen de 30 de zile de la primirea ultimei tranşe din finanţare, un raport de finalizare detaliat privind realizarea activităţilor, însoţit de dovada achitării ultimei tranşe din finanţare."5. La anexa nr. 5 la ghid, la articolul 5, punctele 12 şi 18 se abrogă.6. La anexa nr. 5 la ghid, la anexa nr. 4 la contractul pentru finanţare nerambursabilă, punctele 3, 4 şi 8 se modifică şi vor avea următorul cuprins:"3. Declaraţia reprezentantului legal al beneficiarului privind respectarea prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare, pentru atribuirea contractelor prezentate la cererile de tragere4. Documente bancare privind achitarea facturilor fiscale prezentate la finanţare (extrase de cont cu viza instituţiei financiare/bancare însoţite de O.P.-uri, bilete la ordin, dispoziţii de plată externe), pentru sumele finanţate la tragerile anterioare; la ultima cerere de tragere beneficiarul va prezenta dovada achitării contribuţiei proprii şi a cheltuielilor neeligibile pentru realizarea întregului proiect………………………………………………………..8. Factura fiscală însoţită de: situaţii de lucrări prezentate în conformitate cu modelul formularului F3 din Instrucţiunile de aplicare a unor prevederi din Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării, lucrărilor publice şi locuinţelor nr. 863/2008, tabel centralizator pentru bunurile achiziţionate, proces-verbal privind stadiul fizic al lucrărilor efectuate până la data facturării, procese-verbale de lucrări ascunse, procese-verbale privind fazele determinante semnate de persoanele desemnate în acest sens în conformitate cu Programul de control pe faze determinante al calităţii lucrărilor executate, avizat de Inspectoratul de Stat în Construcţii, liste ale utilajelor achiziţionate, cuantificate valoric, procese-verbale de recepţie a mijloacelor fixe/NIR-uri, lista cu conţinutul transportului – packinglist – şi scrisoarea de transport internaţional – CMR – pentru achiziţiile de bunuri din import, declaraţie de conformitate, după caz, în copie.”7. La anexa nr. 5 la ghid, la anexa nr. 4 la contractul pentru finanţare nerambursabilă, punctul 10 se abrogă.8. La anexa nr. 5 la ghid, la anexa nr. 4 la contractul pentru finanţare nerambursabilă, după punctul 11 se introduc două noi puncte, punctele 12 şi 13, cu următorul cuprins:"12. Certificat de atestare fiscală privind obligaţiile la bugetul general consolidat, în original, odată cu fiecare cerere de tragere şi certificat fiscal privind plata obligaţiilor la Fondul pentru mediu, în original, odată cu fiecare cerere de tragere13. Dovada constituirii garanţiei de bună execuţie conform prevederilor contractului de execuţie."
 + 
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.p. Ministrul mediului şi pădurilor,Marin Anton,secretar de statBucureşti, 10 noiembrie 2011.Nr. 2.689.–––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x