Informatii Document
Emitent: MINISTERUL JUSTITIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 595 din 24 septembrie 2013
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act: | |
Nu exista actiuni induse de acest act | |
Acte referite de acest act: | |
Acte care fac referire la acest act: | |
privind aprobarea organigramei Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie
Luând în considerare adresele nr. 19.646 din 12 august 2013 şi nr. 19.646 din 22 august 2013 ale Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie,văzând Nota de informare nr. 61.857, 85.642/2013, aprobată de conducerea Ministerului Justiţiei,având în vedere anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,ţinând cont de dispoziţiile art. 3 alin. (1)-(3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor,în conformitate cu dispoziţiile art. 11 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 5/2010 pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, aprobată cu modificări prin Legea nr. 112/2010,în temeiul dispoziţiilor art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul justiţiei emite următorul ordin: +
Articolul 1Se aprobă organigrama Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. +
Articolul 2Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. +
Articolul 3Autoritatea Naţională pentru Cetăţenie va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.p. Ministrul justiţiei,Alexandru Ioan Chereji,secretar generalBucureşti, 26 august 2013.Nr. 2.583/C. +
Anexa ORGANIGRAMAAutorităţii Naţionale pentru CetăţenieNumăr maxim de posturi: 115*Font 7* ┌──────────┐ │PREŞEDINŢE│ └────┬─────┘ │ ┌──────────────┐ │ ┌──────────────┐ │Vicepreşedinte├────────────────────────────────┼──────────────────────┤Vicepreşedinte│ └──────────────┘ │ └──────────────┘ │ ┌─────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┬──────────────────────────┐ │ │ │ │ ┌────────┴────────────┐ ┌──────────┴───────────┐ ┌─────────┴─────────┐ │ │Direcţia secretariat │ │Direcţia administrativ│ │Direcţia contencios│ │ │ tehnic al Comisiei │ │economică şi resurse │ │şi relaţii publice │ │ │ pentru cetăţenie │ │ umane │ │ │ │ └──┬──────────────────┘ └────┬─────────────────┘ └───┬───────────────┘ ┌──────┴───┐ │ │ │ │ Biroul │ │ ┌────────────────────┐ │ ┌────────────────────┐ │ ┌────────────────────┐ │comunicare│ │ │Biroul înregistrare │ ┌───────────┐ │ │Serviciul financiar,│ ├──┤Serviciul consiliere│ │ şi IT │ ├──┤ cereri privind ├──┤ Birouri │ ├──┤ contabilitate, │ │ │şi relaţii publice │ └──────────┘ │ │ cetăţenia română │ │teritoriale│ │ │ achiziţii şi │ │ └────────────────────┘ │ └────────────────────┘ └───────────┘ │ │ administrativ │ │ │ │ └────────────────────┘ │ │ │ │ │ ┌────────────────────┐ │ │ ┌────────────────────┐ │ │Serviciul tehnic al │ │ ┌────────────────────┐ │ │Serviciul juridic şi│ ├──┤ Comisiei pentru │ │ │ │ └──┤ contencios │ │ │ cetăţenie │ ├──┤ Biroul arhivă │ └────────────────────┘ │ └────────────────────┘ │ │ │ │ │ └────────────────────┘ │ │ │ ┌────────────────────┐ │ ┌────────────────────┐ │ │Serviciul elaborarea│ │ │ Serviciul resurse │ ├──┤proiectelor de ordin│ └──┤umane şi salarizare │ │ │ale preşedintelui │ └────────────────────┘ │ │ ANC │ │ └────────────────────┘ │ ┌────────────────────┐ │ │Biroul jurământ, │ │ │evidenţe şi retra- │ └──┤gerea cetăţeniei │ │ române │ └────────────────────┘_________