ORDIN nr. 2.444 din 7 noiembrie 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 30/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 797 din 28 noiembrie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 1634 29/12/2009 ART. 9
ActulREFERIRE LALEGE 275 07/11/2008
ActulREFERIRE LAOUG 37 26/03/2008 ART. 15
ActulREFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ActulREFERIRE LAOG 57 16/08/2002 ART. 24
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie Industrială – ECOIND, aflat sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri



În baza art. 15 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare din domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare,în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie Industrială – ECOIND, aflat sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevăzut la art. 1 reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare pot efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrare în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
 + 
Articolul 3Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie Industrială – ECOIND, aflat sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.p. Ministrul economiei,comerţului şi mediului de afaceri,Gelu-Ştefan Diaconu,secretar de statBucureşti, 7 noiembrie 2012.Nr. 2.444.
 + 
Anexa MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERIInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie Industrială – ECOINDBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIpe anul 2012

                                                 – mii lei –
 
INDICATORI Nr.
rd.
Program
2012
A 0 1
I. VENITURI TOTALE, din care: 01 13.625
1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 02 13.455
a) Venituri din activitatea de bază*) 03 11.925
b) Venituri din alte activităţi conexe
activităţii de cercetare-dezvoltare
04

1.417

c) Alte venituri din exploatare 05 113
2. VENITURI FINANCIARE 06 170
3. VENITURI EXTRAORDINARE 07
II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 08 12.525
1. Cheltuieli de exploatare, total din care: 09 12.330
a) Bunuri şi servicii 10 2.868
b) Cheltuieli de personal, din care: 11 7.222
– cheltuieli cu salariile, din care: 12 5.228
– indemnizaţiile membrilor consiliului
de administraţie
13

112

– drepturile salariale ale directorului
(general)
14

115

– contribuţii de asigurări sociale
de stat
15

1.087

– contribuţii de asigurările de şomaj 16 26
– contribuţii de asigurările sociale
de sănătate
17

272

– contribuţii de asigurări pentru acciden-
te de muncă şi boli profesionale
18

14

– contribuţii pentru concedii şi
indemnizaţii
19

44

– contribuţii la Fondul de garantare a
creanţelor salariale
20

13

– contribuţii la fondul de pensii facul-
tative
21

– alte cheltuieli de personal, din care: 22 538
– tichete de masă 23 283
– deplasări, detaşări 24 240
c) Cheltuieli de exploatare privind amorti-
zările, provizioanele şi ajustările
pentru depreciere
25

1.780

d) Cheltuieli de protocol 26 13
e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate 27 27
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 28 0
g)Cheltuieli prevăzute de art. 21(3) lit. c)
din Legea nr. 571/2003 privind Codul
fiscal
29

80

h) Alte cheltuieli 30 340
2. Cheltuieli financiare, din care: 31 195
– cheltuieli privind dobânzile 32 105
– alte cheltuieli financiare 33 90
3. Cheltuieli extraordinare 34
III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 35 1.100
IV. IMPOZIT PE PROFIT 36 176
V. REZULTATUL NET 37 924
VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN
ANII PRECEDENŢI
38

VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACO-
PERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII
PRECEDENŢI
39

924

a) pentru cointeresarea personalului 40 185
b)pentru finanţarea dezvoltării institutului
naţional
41

416

c) pentru desfăşurarea activităţii curente,
inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor
42

323

IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR,
din care:
43

2.103

1. Surse proprii 44 2.000
2. Subvenţii de la bugetul de stat pentru
investiţii
45

3. Credite bancare pentru investiţii 46
– interne 47
– externe 48
4. Alte surse 49 103
X. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII,
din care:
50

2.103

1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs
la finele anului**)
51

2.103

2. Rambursări de rate aferente creditelor
pentru investiţii
52

– interne 53
– externe 54
XI. DATE DE FUNDAMENTARE
1. Venituri totale (rd.01) 55 13.625
2. Cheltuieli aferente veniturilor totale
(rd. 08)
56

12.525

3. Rezultate (+/-) (rd.55 – rd.56) 57 1.100
4. Număr mediu de personal, total institut,
din care:
58

139

– număr mediu personal de cercetare-
dezvoltare
59

100

5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total
institut – lei/persoană/lună
60

3.020

6. Câştigul mediu lunar pe personal de cer-
cetare-dezvoltare -lei/persoană/lună
61

3.355

7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) 62 9
8. Rata rentabilităţii financiare rd.37*100/
capital propriu
63

21

rd.37*100
capital propriu
10. Plăţi restante 64 0
11. Creanţe de încasat 65 911

____________Notă *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţarea pe programe-nucleu, sunt în sumă de 5.311 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2011, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 0 mii lei. Veniturile din contracte externe şi operatori economici sunt în sumă de 6.201 mii lei.Notă **) Nu sunt incluse investiţiile din proiectul de infrastructură POS CCE 115/2600. Proiectul POS CCE 115/2600 a fost realizat la 29.02.2012.__________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x