ORDIN nr. 2.326 din 9 decembrie 2021

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 15/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MEDIULUI, APELOR SI PADURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1230 din 27 decembrie 2021
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 393 20/02/2019
ART. 1COMPLETEAZA PEINSTRUCTIUNI 20/02/2019 ART. 10
ART. 1COMPLETEAZA PEINSTRUCTIUNI 20/02/2019 ART. 14
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHOTARARE 43 16/01/2020 ART. 13
ActulREFERIRE LAORDIN 393 20/02/2019
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 57 03/07/2019 ART. 57
ActulREFERIRE LAINSTRUCTIUNI 20/02/2019
ActulREFERIRE LALEGE 259 14/12/2010 ART. 5
ActulREFERIRE LALEGE (R) 259 14/12/2010 ART. 5
ART. 1MODIFICA PEORDIN 393 20/02/2019
ART. 1REFERIRE LAORDIN 393 20/02/2019
ART. 1COMPLETEAZA PEINSTRUCTIUNI 20/02/2019 ART. 10
ART. 1COMPLETEAZA PEINSTRUCTIUNI 20/02/2019 ART. 14
ART. 1REFERIRE LAINSTRUCTIUNI 20/02/2019
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere Referatul de aprobare nr. 189.942 din 25.10.2021 al Direcției managementul riscului la inundații și siguranța barajelor,luând în considerare prevederile art. 5 din Legea siguranței digurilor nr. 259/2010, republicată,în temeiul prevederilor art. 57 alin. (1),(4) și (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și al art. 13 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 43/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor,ministrul mediului, apelor și pădurilor emite prezentul ordin. + 
Articolul IAnexa la Ordinul ministrului apelor și pădurilor nr. 393/2019 pentru aprobarea Instrucțiunilor de organizare și funcționare a comisiilor de avizare a documentațiilor de evaluare a stării de siguranță în exploatare a digurilor de apărare împotriva inundațiilor, NTLH – 074, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 159 din 28 februarie 2019, se completează după cum urmează:1.La articolul 10, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:(4)Componența nominală a comisiei de avizare a documentațiilor pentru evaluarea stării de siguranță în exploatare a digurilor și a celor teritoriale se stabilesc de direcția tehnică de specialitate din cadrul autorității publice centrale din domeniul apelor și se aprobă prin ordin al conducătorului acesteia în baza avizului CONSIDIG.2.La articolul 14, după alineatul (4) se introduc opt noi alineate, alineatele (5)-(12), cu următorul cuprins:(5)În cazul unor situații speciale bine fundamentate, ședințele comisiilor de avizare se pot desfășura și în sistem online, prin intermediul unor aplicații de comunicare specifice.(6)Programarea ședințelor de avizare online, precum și stabilirea ordinii de zi a ședințelor se va face cu cel puțin 12 zile înainte de data desfășurării ședinței.(7)Experții tehnici, raportorii, deținătorii de diguri, precum și alți participanți la ședințele online transmit către secretariatele comisiilor de avizare toate documentele ce se vor analiza în cadrul acestor ședințe, cu cel puțin 6 zile înainte de data desfășurării ședinței.(8)Ordinea de zi a ședinței de avizare desfășurate online, precum și celelalte documente programate pentru analiză vor fi transmise membrilor comisiei de avizare de către secretariatul tehnic, cu cel puțin 3 zile înainte de data ședinței.(9)În ziua ședinței desfășurate online, membrii comisiei de avizare, raportorii, deținătorii/administratorii de diguri, după caz, și alți invitați participă la ședința de avizare utilizând aplicația web stabilită în prealabil de secretariatul comisiei, în baza invitațiilor primite prin e-mail. (10)În cazul ședințelor online, membrii comisiei transmit voturile/observațiile prin intermediul aplicației web utilizate pentru desfășurarea ședinței, iar acestea sunt consemnate de secretariatul tehnic în procesul verbal de ședință. În cazul unor voturi negative ale membrilor comisiei, aceștia transmit online motivele care au stat la baza acestor decizii pentru a fi consemnate în procesul-verbal de ședință.(11)Modul în care se vor organiza și desfășura ședințele de avizare online sau cele cu un număr restrâns de participanți se va stabili de către secretariatul fiecărei comisii, cu aprobarea președintelui/vicepreședintelui.(12)Suportul tehnic pentru desfășurarea ședințelor de avizare în sistem online este asigurat de compartimentul IT din cadrul instituțiilor care organizează comisiile de avizare.
 + 
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul mediului, apelor și pădurilor,
Tánczos Barna
București, 9 decembrie 2021.Nr. 2.326.–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x