ORDIN nr. 2.229 din 13 septembrie 2016

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 05/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 715 din 15 septembrie 2016
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PENORMĂ 13/09/2016
ActulCONTINE PENORMĂ 13/09/2016
ActulCONTINE PENORMĂ 13/09/2016
ActulREFERIRE LAHG 34 22/01/2009 ART. 10
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 3654 15/12/2015
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 207 20/07/2015 ART. 158
ANEXA 1REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 158
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 246 04/03/2005
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 3654 15/12/2015
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 207 20/07/2015 ART. 158
ANEXA 2REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 158
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 246 04/03/2005
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 2229 27/12/2005
ANEXA 4REFERIRE LAORDIN 2229 13/09/2016
ANEXA 6REFERIRE LAORDIN 2229 13/09/2016
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulIN LEGATURA CUNORMĂ 13/09/2016
ActulIN LEGATURA CUNORMĂ 13/09/2016
ActulIN LEGATURA CUNORMĂ 13/09/2016
ActulREFERIT DEORDIN 2229 13/09/2016
ActulREFERIT DENORMĂ 13/09/2016

de aplicare a prevederilor art. 55 alin. (3)-(17) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016



În temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,în baza prevederilor art. 55 alin. (21) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016,ministrul finanţelor publice emite următorul ordin: + 
Articolul 1Sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale ale comunelor, oraşelor, municipiilor şi judeţelor prevăzute la art. 55 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, repartizate de Ministerul Finanţelor Publice potrivit art. 2, se utilizează pe destinaţiile prevăzute la art. 55 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016, potrivit normelor metodologice prevăzute în anexa nr. 1 sau 2, după caz.
 + 
Articolul 2(1) Sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale ale comunelor, oraşelor, municipiilor şi judeţelor prevăzute la art. 55 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 se repartizează pe judeţe şi municipiul Bucureşti de Ministerul Finanţelor Publice potrivit prevederilor art. 55 alin. (6)-(10) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 şi ale normelor metodologice prevăzute în anexa nr. 3.(2) Direcţiile generale regionale ale finanţelor publice/Administraţiile judeţene ale finanţelor publice repartizează sumele pe unităţi/subdiviziuni administrativ-teritoriale, potrivit prevederilor art. 55 alin. (13) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 şi ale normelor metodologice prevăzute în anexele nr. 1 şi 2.
 + 
Articolul 3Se aprobă următoarele formulare:a) Cererea privind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale din suma prevăzută la art. 55 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 4;b) Situaţia obligaţiilor de plată restante către furnizorii de bunuri, servicii şi lucrări şi/sau către furnizorii care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat şi către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale, potrivit prevederilor art. 55 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, raportate potrivit legii, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 5;c) Acord încheiat pentru stingerea obligaţiilor de plată/fiscale conform prevederilor art. 55 alin. (4) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 6a, şi Acord încheiat pentru stingerea obligaţiilor de plată/fiscale conform prevederilor art. 55 alin. (4) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 6b;d) Cererea privind solicitarea de repartizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2016, conform prevederilor art. 55 alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 7.
 + 
Articolul 4Anexele nr. 1-5, 6a, 6b şi 7 fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


Ministrul finanţelor publice,

Anca Dana Dragu
Bucureşti, 13 septembrie 2016.Nr. 2.229. + 
Anexa 1NORMA 13/09/2016
 + 
Anexa 2NORMA 13/09/2016
 + 
Anexa 3NORMA 13/09/2016
 + 
Anexa 4Judeţul/Municipiul Bucureşti …………………………….Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritorială ………………Adresa …………………………………..Telefon/fax/adresa e-mail ………………….CEREREAprivind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoareaadăugată pentru echilibrarea bugetelor locale din suma aprobatăla art. 55 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016Subsemnatul, ……………*1), în calitate de ordonator principal de credite al ………………*2), identificat prin codul de identificare fiscală ……………………..*3), având conturile deschise la unitatea Trezoreriei Statului ……………………, solicit alocarea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2016 pentru achitarea obligaţiilor de plată restante conform art. 55 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, în valoare de ………………. lei.Notă

──────────

*1) Se înscriu prenumele şi numele reprezentantului legal.

*2) Se înscrie denumirea unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale solicitante.

*3) Se înscrie codul de identificare fiscală a unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale.

──────────
Suma solicitată este aferentă achitării obligaţiilor de plată restante ale următoarelor instituţii publice:– unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială ……………., cu codul de identificare fiscală ……………., suma de ………… lei, din care pentru stingerea obligaţiilor prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 la:– art. 55 alin. (4) lit. a) ……………………………… lei;– art. 55 alin. (4) lit. b) ……………………………… lei;– art. 55 alin. (4) lit. c) ……………………………… lei;– art. 55 alin. (4) lit. d) ……………………………… lei;– instituţia publică finanţată integral din bugetul local ………………., cu codul de identificare fiscală ………………., suma de ………………….. lei, din care pentru stingerea obligaţiilor prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 la:– art. 55 alin. (4) lit. a) ……………………………… lei;– art. 55 alin. (4) lit. d) ……………………………… lei;– instituţia publică finanţată integral din bugetul local …………………, cu codul de identificare fiscală ……………………………, suma de …………………………….. lei, din care pentru stingerea obligaţiilor prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 la:– art. 55 alin. (4) lit. a) ……………………………… lei;– art. 55 alin. (4) lit. d) ……………………………… lei;– ……………………………………………………………– instituţia publică finanţată parţial din bugetul local …………………, cu codul de identificare fiscală …………….., suma de ………………….. lei, din care pentru stingerea obligaţiilor prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 la:– art. 55 alin. (4) lit. a) ……………………………… lei;– art. 55 alin. (4) lit. d) ……………………………… lei;– instituţia publică finanţată parţial din bugetul local …………………, cu codul de identificare fiscală ………………….., suma de …………………………….. lei, din care pentru stingerea obligaţiilor prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 la:– art. 55 alin. (4) lit. a) ……………………………… lei;– art. 55 alin. (4) lit. d) ……………………………… lei;– ………………………………………………………………………………………….– spitalul public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale …………………, cu codul de identificare fiscală …………….., suma de …………………………….. lei, din care pentru stingerea obligaţiilor prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 la:– art. 55 alin. (4) lit. a) ……………………………… lei;– art. 55 alin. (4) lit. d) ……………………………… lei;– spitalul public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale ……………, cu codul de identificare fiscală ……………….., suma de ………….. lei, din care pentru stingerea obligaţiilor prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 la:– art. 55 alin. (4) lit. a) ……………………………… lei;– art. 55 alin. (4) lit. d) ……………………………… lei;– ………………………………………………………….Declar pe propria răspundere că datele prezentate în documentaţia anexată şi sumele solicitate prin prezenta cerere sunt conforme realităţii şi au fost determinate şi înscrise în conformitate cu prevederile art. 55 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 şi, respectiv, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea plăţilor restante ale unităţilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale şi instituţiilor publice finanţate integral din bugetul local pe destinaţiile prevăzute la art. 55 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, prevăzute în anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.229/2016 de aplicare a prevederilor art. 55 alin. (3)-(17) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016 şi, după caz, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea plăţilor restante ale instituţiilor publice finanţate parţial din bugetul local şi spitalelor publice din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale, raportate potrivit legii, pentru destinaţiile prevăzute la art. 55 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, prevăzute în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.229/2016.   ┌──────────┐   │ │ Ordonator principal de credite,   │ L.S. │ ………………………….*2)   │ │ ………………………….   └──────────┘ (prenumele şi numele)    Anexez la prezenta cerere următoarele documente*4):    …………………………………………….    …………………………………………….Notă

──────────

*2) Se înscrie denumirea unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale solicitante.

*4) Se vor înscrie detaliat documentele anexate întocmite potrivit prevederilor art. 55 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 şi potrivit Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.229/2016.

──────────
 + 
Anexa 5*Font 7*    Judeţul/Municipiul Bucureşti …………………..*1)    Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritorială ………………*2)    Adresa ………………………………………………    Telefon/fax/adresa e-mail ………………………………..                                    SITUAŢIA      obligaţiilor de plată restante către furnizorii de bunuri, servicii     şi lucrări şi/sau către furnizorii care prestează serviciul public de        producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem     centralizat şi către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de          stat sau bugetele fondurilor speciale, potrivit prevederilor      art. 55 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la     rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, raportate potrivit legii┌────┬──────────────────────┬─────────────────────┬────────────┬────────────┬───────────┬────────────┬─────────────────┬──────────────────┐│Nr. │Denumirea unităţii/ │Codul de identificare│Denumirea │Codul de │Obligaţiile│Obligaţiile │Obligaţiile │Obligaţiile de ││crt.│subdiviziunii │fiscală al unităţii/ │furnizorului│identificare│de plată │de plată │de plată ale │plată ale ││ │administrativ- │subdiviziunii │care are │fiscală al │către │către │furnizorilor │unităţilor/ ││ │teritoriale/ │administrativ- │obligaţii de│furnizorului│furnizorii │furnizorii │care prestează │subdiviziunilor ││ │instituţiilor publice │teritoriale/ │plată │care are │de bunuri, │care │serviciul public │administrativ- ││ │finanţate integral │instituţiilor publice│ │obligaţii de│servicii şi│prestează │de producere, │teritoriale şi ale││ │sau parţial din │finanţate integral │ │plată │lucrări │serviciul │transport şi │instituţiilor ││ │bugetul local, │sau parţial din │ │ │ │public de │distribuţie a │publice finanţate ││ │subordonate/spitalelor│bugetul local, │ │ │ │producere, │energiei termice │integral sau ││ │publice din reţeaua │subordonate/ │ │ │ │transport şi│în sistem │parţial din ││ │autorităţilor │spitalelor publice │ │ │ │distribuţie │centralizat către│bugetul local şi ││ │administraţiei publice│din reţeaua │ │ │ │a energiei │furnizorii de │spitalelor publice││ │locale │autorităţilor │ │ │ │termice în │bunuri, servicii │din reţeaua ││ │ │administraţiei │ │ │ │sistem │şi lucrări │autorităţilor ││ │ │publice locale │ │ │ │centralizat │ │administraţiei ││ │ │ │ │ │ │ │ │publice locale ││ │ │ │ │ │ │ │ │către bugetul de ││ │ │ │ │ │ │ │ │stat, bugetul ││ │ │ │ │ │ │ │ │asigurărilor ││ │ │ │ │ │ │ │ │sociale de stat ││ │ │ │ │ │ │ │ │sau bugetele ││ │ │ │ │ │ │ │ │fondurilor ││ │ │ │ │ │ │ │ │speciale │├────┼──────────────────────┼─────────────────────┼────────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────────────┼──────────────────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │├────┼──────────────────────┼─────────────────────┼────────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────────────┼──────────────────┤│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼──────────────────────┼─────────────────────┼────────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────────────┼──────────────────┤│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼──────────────────────┼─────────────────────┼────────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────────────┼──────────────────┤│….│ │ │ │ │ │ │ │ │├────┼──────────────────────┼─────────────────────┼────────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────────────┼──────────────────┤│TO- │ │ │ │ │ │ │ │ ││TAL │ x │ x │ x │ X │ │ │ │ │└────┴──────────────────────┴─────────────────────┴────────────┴────────────┴───────────┴────────────┴─────────────────┴──────────────────┘    Ordonator principal de credite, Avizat, conducător instituţie publică*1)    ………………………….. ……………………………………    …………………………..*2) Avizat, conducător instituţie publică*2)    …………………………..*3) ……………………………………Notă

──────────

*1) Se înscrie denumirea judeţului/municipiul Bucureşti.

*2) Se înscrie denumirea unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale solicitante.

*3) Se înscriu prenumele şi numele reprezentantului legal.

──────────
 + 
Anexa 6a    Unitatea/subdiviziunea Furnizor de bunuri, servicii şi lucrări/    administrativ-teritorială Furnizor care prestează serviciul public    …………………….. de producere, transport şi distribuţie    Nr. ……/……… a energiei termice în sistem centralizat                                      ………………………………….                                      Nr. ……../…….ACORDîncheiat pentru stingerea obligaţiilor de plată/fiscaleconform prevederilor art. 55 alin. (4) lit. a) şi b) dinOrdonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire larectificarea bugetului de stat pe anul 2016Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritorială ………………, reprezentată prin domnul/doamna ………….., în calitate de ordonator principal de credite, şi furnizorul de bunuri, servicii şi lucrări/furnizorul care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, cod de identificare fiscală …………….., reprezentat prin ……………, în calitate de ………………., suntem de acord cu stingerea obligaţiilor de plată şi obligaţiilor fiscale restante, precum şi a celor care fac obiectul eşalonărilor/amânărilor la plată, potrivit legii, prin plata acestora de către unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială/instituţii publice finanţate integral sau parţial din bugetul local/spitalul public din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale în condiţiile art. 55 alin. (4) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, după cum urmează:1. obligaţiile de plată ale unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale/instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din bugetul local/spitalelor publice din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale către furnizorul de bunuri, servicii şi lucrări/furnizorul care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ……………, care se cuprind în cererea de alocare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale, în sumă de ………….. lei*), din care:Notă

──────────

*) Sumele înscrise în câmpurile respective trebuie să aibă valoare egală.

──────────
– unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială ……………….., cu codul de identificare fiscală …………, suma de ……… lei;– instituţia publică finanţată integral din bugetul local ……………….., cu codul de identificare fiscală ………., suma de ……………… lei;– instituţia publică finanţată integral din bugetul local ……………….., cu codul de identificare fiscală ……….., suma de ……………… lei;– ……………………………..;– instituţia publică finanţată parţial din bugetul local …………………, cu codul de identificare fiscală …………, suma de ……………… lei;– instituţia publică finanţată parţial din bugetul local …………………, cu codul de identificare fiscală …………, suma de ……………… lei;– ……………………………..;– spitalul public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale ………………, cu codul de identificare fiscală ……………, suma de ……………. lei;– spitalul public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale ………………, cu codul de identificare fiscală ……………, suma de …………….. lei;– ……………………………..;2. obligaţiile fiscale restante, precum şi cele care fac obiectul eşalonărilor/amânărilor la plată, potrivit legii, ale furnizorului de bunuri, servicii şi lucrări/furnizorului care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat …………………, în suma totală de ………….. lei*).Notă

──────────

*) Sumele înscrise în câmpurile respective trebuie să aibă valoare egală.

──────────
În cazul în care suma achitată va fi diminuată în condiţiile art. 55 alin. (16) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016, unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială va comunica furnizorului de bunuri, servicii şi lucrări/furnizorului care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat atât suma cu care se diminuează suma totală reprezentând obligaţii de plată de la pct. 1 pe fiecare unitate/subdiviziune administrativ-teritorială/instituţie publică finanţată integral sau parţial din bugetul local/spital public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale, cât şi obligaţiile fiscale restante, precum şi cele care fac obiectul eşalonărilor/amânărilor la plată, potrivit legii, convenite a fi stinse potrivit prevederilor prezentului acord.Prezentul acord este valabil numai în următoarele condiţii:– alocarea de către Ministerul Finanţelor Publice şi direcţiile generale regionale ale finanţelor publice/administraţiile judeţene ale finanţelor publice a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 14/2016;– încadrarea sumei din acord în limita sumei alocate;– este întocmit cu respectarea prevederilor art. 55 alin. (5) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 şi, respectiv, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea plăţilor restante ale unităţilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale şi instituţiilor publice finanţate integral din bugetul local pe destinaţiile prevăzute la art. 55 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, prevăzute în anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.229/2016 de aplicare a prevederilor art. 55 alin. (3)-(17) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, şi, după caz, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea plăţilor restante ale instituţiilor publice finanţate parţial din bugetul local şi spitalelor publice din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale, raportate potrivit legii, pentru destinaţiile prevăzute la art. 55 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, prevăzute în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.229/2016.Stingerea obligaţiilor fiscale de la pct. 2 se efectuează de către organele fiscale centrale potrivit reglementărilor legale în vigoare.*Font 8*    Ordonatorul principal de credite, Reprezentantul legal al furnizorului de bunuri,                                                  servicii şi lucrări/furnizorului care prestează                                                  serviciul public de producere, transport şi                                                  distribuţie a energiei termice în sistem centralizat,    …………………………… ……………………………………………..        Avizat       ────────    pentru datele prevăzute la pct. 1    Instituţia publică ………………………..    Ordonator de credite,    Instituţia publică ………………………..    Ordonator de credite,    Instituţia publică ………………………..    Ordonator de credite,    …………………………………………    Spitalul public …………………………..    Ordonator de credite,    Spitalul public …………………………..    Ordonator de credite,    …………………………………………
 + 
Anexa 6b*Font 9*    Unitatea/Subdiviziunea Furnizor care prestează serviciul Furnizor de bunuri,    administrativ-teritorială public de producere, transport şi servicii şi lucrări    ……………………. distribuţie a energiei termice în ……………….    Nr. …./……….. sistem centralizat Nr. …./…..                                  ……………………………                                  Nr. ……./………ACORDîncheiat pentru stingerea obligaţiilor de plată/fiscaleconform prevederilor art. 55 alin. (4) lit. c) dinOrdonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire larectificarea bugetului de stat pe anul 2016Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritorială ………………., reprezentată prin domnul/doamna ……………., în calitate de ordonator principal de credite, furnizorul care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, cod de identificare fiscală …………………, reprezentat prin …………………., în calitate de ……………….., şi furnizorul de bunuri, servicii şi lucrări, cod de identificare fiscală …………….., reprezentat prin ……………., în calitate de …………………….., suntem de acord cu stingerea obligaţiilor de plată şi obligaţiilor fiscale restante, precum şi a celor care fac obiectul eşalonărilor/amânărilor la plată, potrivit legii, prin plata acestora de către unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială în condiţiile art. 55 alin. (4) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, după cum urmează:1. obligaţiile de plată ale unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale către furnizorul care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ………………… care se cuprind în cererea de alocare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale, în sumă de ……………. lei;2. obligaţiile de plată restante ale furnizorului care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat către furnizorul de bunuri, servicii şi lucrări …………………, în sumă totală de ………… lei*);Notă

──────────

*) Sumele înscrise în câmpurile respective trebuie să aibă valoare egală.

──────────
3. obligaţiile fiscale restante, precum şi cele care fac obiectul eşalonărilor/amânărilor la plată, potrivit legii, ale furnizorului de bunuri, servicii şi lucrări care are de încasat sume de la furnizorul care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, care se sting, în sumă de ……………… lei*).Notă

──────────

*) Sumele înscrise în câmpurile respective trebuie să aibă valoare egală.

──────────
În cazul în care suma achitată va fi diminuată în condiţiile art. 55 alin. (16) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016, unitatea/subdiviziunea administrativ-teritorială va comunica furnizorului care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat şi furnizorului de bunuri, servicii şi lucrări atât suma cu care se diminuează suma totală reprezentând obligaţii de plată de la pct. 1 pe fiecare unitate/subdiviziune administrativ-teritorială/instituţie publică finanţată integral din bugetul local, cât şi obligaţiile fiscale restante, precum şi cele care fac obiectul eşalonărilor/amânărilor la plată, potrivit legii, convenite a fi stinse potrivit prevederilor prezentului acord.Prezentul acord este valabil numai în următoarele condiţii:– alocarea de către Ministerul Finanţelor Publice şi direcţiile generale regionale ale finanţelor publice/administraţiile judeţene ale finanţelor publice a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 14/2016;– încadrarea sumei din acord în limita sumei alocate;– este întocmit cu respectarea prevederilor art. 55 alin. (5) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 şi, respectiv, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale alocate pentru achitarea plăţilor restante ale unităţilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale şi instituţiilor publice finanţate integral din bugetul local pe destinaţiile prevăzute la art. 55 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, prevăzute în anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.229/2016 de aplicare a prevederilor art. 55 alin. (3)-(17) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016.Stingerea obligaţiilor fiscale de la pct. 3 se efectuează de către organele fiscale centrale potrivit reglementărilor legale în vigoare.*Font 7*    Ordonatorul principal de credite, Reprezentantul legal al furnizorului Reprezentantul legal al furnizorului    …………………………… care prestează serviciul public de de bunuri, servicii şi lucrări,                                           producere, transport şi distribuţie ………………………………                                           a energiei termice în sistem                                           centralizat,                                           ………………………………
 + 
Anexa 7Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice/Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice ………..Adresa …………………………………………Telefon/fax/adresa e-mail ………………………..Nr. …………/data …………CEREREprivind solicitarea de repartizare a sumelor defalcate dintaxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelorlocale pe anul 2016, conform prevederilor art. 55 alin. (7)din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire larectificarea bugetului de stat pe anul 2016În baza prevederilor art. 55 alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016, solicităm repartizarea pentru judeţul/municipiul Bucureşti ……………….. a sumei de ……………… mii lei*) reprezentând sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2016, aprobate potrivit prevederilor art. 55 alin. (1) lit. b) din acelaşi act normativ.Notă

──────────

*) Suma se poate înscrie cu două zecimale.

──────────
Suma solicitată este rezultată pe baza cererilor depuse de unităţile/subdiviziunile administrativ-teritoriale cu respectarea prevederilor art. 55 din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 şi analizate de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice/Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice …………………………. .Suma de …………………. mii lei*) cuprinde suma totală care face obiectul situaţiei centralizatoare întocmite în baza prevederilor art. 55 alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016.Notă

──────────

*) Suma se poate înscrie cu două zecimale.

──────────
Suma de …………………. mii lei*) este diminuată cu suma de ………………… mii lei*) provenită din sume solicitate anterior şi nevirate în contul unităţilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale.Notă

──────────

*) Suma se poate înscrie cu două zecimale.

──────────
   ┌──────────┐   │ │ Director general/Şef administraţie judeţeană   │ L.S. │ ……………………………………..   │ │ (prenumele şi numele)   └──────────┘
––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x