ORDIN nr. 2.112 din 30 iunie 2010 (*actualizat*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE-AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 492 10/02/2012
ActulABROGAT DEORDIN 205 24/02/2012
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 108 02/02/2012 ART. 1
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 2112 30/06/2010
ActulCONTINE PEPROCEDURA 30/06/2010
ActulREFERIRE LAHG 109 18/02/2009 ART. 12
ActulREFERIRE LAOG (R) 92 24/12/2003 ART. 7
ActulREFERIRE LACOD PR FISCALA (R) 24/12/2003 ART. 7
ActulREFERIRE LALEGE (R) 31 16/11/1990 ART. 17
ART. 1ARE LEGATURA CUORDIN 108 02/02/2012 ART. 1
ART. 1APROBA PEPROCEDURA 30/06/2010
ANEXA 1ARE LEGATURA CUORDIN 108 02/02/2012 ART. 1
ANEXA 1ARE LEGATURA CUORDIN 108 02/02/2012 ANEXA 1
ANEXA 1ARE LEGATURA CUORDIN 78 26/01/2012 ART. 1
ANEXA 1ARE LEGATURA CUORDIN 3374 01/11/2011 ART. 1
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 54 23/06/2010 ART. 13
ANEXA 1REFERIRE LAOG (R) 92 24/12/2003 ART. 44
ANEXA 1REFERIRE LACOD PR FISCALA (R) 24/12/2003 ART. 44
ANEXA 1REFERIRE LALEGE (R) 31 16/11/1990 ART. 17
ANEXA 4REFERIRE LAOUG 54 23/06/2010
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 492 10/02/2012
ActulABROGAT DEORDIN 205 24/02/2012

pentru aprobarea Procedurii de emitere, în format electronic, a Adeverinţei privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi a Certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social**)(actualizat până la data de 8 februarie 2012*)



–––-*) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 8 februarie 2012 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către ORDINUL nr. 3374 din 1 noiembrie 2011, ORDINUL nr. 78 din 26 ianuarie 2012, ORDINUL nr. 108 din 2 februarie 2012.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilor**) NOTA(CTCE)Titlul a fost modificat de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 108 din 2 februarie 2012, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 99 din 8 februarie 2012.În temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 17 alin. (3) din Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă Procedura de emitere, în format electronic, a Adeverinţei privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi a Certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social, prevăzută în anexa nr. 1."––-Art. 1 a fost modificat de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 108 din 2 februarie 2012, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 99 din 8 februarie 2012.
 + 
Articolul 2Se aprobă modelul şi conţinutul următoarelor formulare:a) "Cerere de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social", cod M.F.P. 14.13.04.40, prevăzută în anexa nr. 2;b) "Adeverinţă privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social", cod M.F.P. 14.13.02.40, prevăzută în anexa nr. 3;c) "Certificat pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social", cod M.F.P. 14.13.21.40, prevăzut în anexa nr. 4.
 + 
Articolul 3Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de arhivare a formularelor menţionate la art. 2 sunt prevăzute în anexa nr. 5.
 + 
Articolul 4Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 5Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de tehnologia informaţiei, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul 6Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.PreşedinteleAgenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,Sorin BlejnarBucureşti, 30 iunie 2010.Nr. 2.112.
 + 
Anexa 1PROCEDURA 30/06/2010
 + 
Anexa 2┌───────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ ANAF │Cerere de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă││ │asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a ││ │certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social │├────┬──┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ A. │[] Înmatriculare societate comercială [] Schimbare sediu social │├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ B. │ADRESA COMPLETĂ A SPAŢIULUI CU DESTINAŢIE DE SEDIU SOCIAL ││ │Judeţ ………. Sector ………. Localitate …………….. ││ │Stradă ……………….. Nr. ……. Bloc ……………… ││ │Scară ……… Etaj ……… Ap. …….. Cod poştal …….. │├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ C. │DATE DE IDENTIFICARE A TITULARULUI DREPTULUI DE FOLOSINŢĂ ││ │ ││ │ 1. Nume, prenume/Denumire ……………………………… ││ │ 2. Cod de identificare fiscală (CNP/CUI/etc.) ……………. ││ │ 3. Date privind domiciliul/sediul social ││ │ ││ │ Judeţ …….. Sector ……. Localitate …………… ││ │ Stradă ……………….Nr. ……. Bloc …………. ││ │ Scară ……… Etaj …… Ap. …… Cod poştal …… ││ │ Fax ……………….Telefon ……………………. │├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ D. │Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu ││ │destinaţie de sediu social ││ │ 1. Tipul documentului …………………………………. ││ │ 2. Număr şi dată ……………………………………… │├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ E. │Perioada de valabilitate a dreptului de folosinţă asupra spaţiului cu ││ │destinaţie de sediu social ││ │ 1. Data început …./…./…. ││ │ 2. Data încetare …./…./…. │├────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│SOLICIT: ││ – înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra ││spaţiului cu destinaţie de sediu social ││ – eliberarea certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele ││înscrise în acest formular sunt corecte şi complete. │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ Numele persoanei care face cererea ……………………………….. ││ Calitatea: ……………………………….. ││ Semnătura ……………………… Ştampila(după caz) ││ Data ……./……../……… │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ Se completează de personalul organului fiscal │├──────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┤│Organ fiscal │ │├──────────────────┼─────────────────┬─────────────────────┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┤│Număr înregistrare│ │Data înregistrare │ │ │/│ │ │/│ │ │ │ │├──────────────────┴─────────────────┼─────────────────────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┤│Numele persoanei care a verificat │ │└────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┘ Nr. operator de date cu caracter personal 759 Cod. M.F.P. 14.13.04.40 A4/t1
 + 
Anexa 3    [Stema] MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE [ANAF]              AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ                                                           Adresa    Direcţia Generală a Finanţelor Publice a ………./ Telefon:    Administraţia Finanţelor Publice a ……………. Fax:    Nr. …………./……………… E-mail:ADEVERINŢĂprivind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţăasupra spaţiului cu destinaţie de sediu socialDocumentul …./(denumirea documentului) ….. nr. ….. din data ……., care atestă dreptul de folosinţă pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social situat în localitatea ……., str. ……. nr. ….., bl. ……, sc. ….., et. …., ap. …., judeţul/sectorul ….., a fost înregistrat la organul fiscal competent.Prezenta adeverinţă nu certifică valabilitatea dreptului de folosinţă pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social, care face obiectul documentului înregistrat.Conducătorul unităţii fiscale,Numele şi prenumele ……………………..Semnătura şi ştampila unităţii ……………Cod M.F.P. 14.13.02.40
 + 
Anexa 4    [Stema] MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE [ANAF]              AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ                                                           Adresa    Direcţia Generală a Finanţelor Publice a ………./ Telefon:    Administraţia Finanţelor Publice a ……………. Fax:    Nr. …………./……………… E-mail:CERTIFICATpentru spaţiul cu destinaţie de sediu socialCa urmare a Cererii de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social/de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social nr. ……….. din data de ……… şi a documentelor anexate acesteia, precum şi a Adeverinţei privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social nr. ….. din data de …….., se certifică prin prezenta că începând cu data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 54/2010 privind unele măsuri pentru combaterea evaziunii fiscale, pentru imobilul situat în:Localitatea ………, str. …….. nr. …., bl. …., ap. …., et. …., judeţul/sectorul ………………[] nu a fost înregistrat un alt document care atestă cedarea dreptului de folosinţă a acestui spaţiu cu destinaţie de sediu social;[] a fost înregistrat un număr de ……… alte documente care atestă cedarea dreptului de folosinţă a acestui imobil cu destinaţie de sediu social.S-a eliberat prezentul certificat pentru:[] înmatricularea unei societăţi comerciale;[] schimbarea sediului social al societăţii comerciale.Şeful administraţiei finanţelor publice,Numele şi prenumele …………………..Semnătura şi ştampila unităţii …………Cod M.F.P. 14.13.21.40
 + 
Anexa 5Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizareşi de arhivare a formularelor1. "Cerere de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social", cod M.F.P. 14.13.04.401.1. Denumire "Cerere de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social".1.2. Cod M.F.P.: 14.13.04.40.1.3. Format: A4/t1.1.4. Caracteristici de tipărire: pe o singură faţă.1.5. U/M: o filă.1.6. Se difuzează: gratuit.1.7. Se utilizează: pentru solicitarea înregistrării documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social.1.8. Se întocmeşte într-un exemplar de către solicitant.1.9. Circulă: la organul fiscal.1.10. Se arhivează: la dosarul solicitării.2. "Adeverinţă privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social", cod M.F.P. 14.13.02.402.1. Denumire: "Adeverinţă privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social".2.2. Cod M.F.P.: 14.13.02.40.2.3. Format: A4/t1.2.4. Caracteristici de tipărire: – pe o singură faţă;– se utilizează echipament informatic pentru editare.2.5. U/M: set (două file).2.6. Se utilizează: pentru înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social.2.7. Se întocmeşte în două exemplare de organul fiscal competent.2.8. Circulă: – originalul la contribuabil;– copia la organul fiscal.2.9. Se arhivează: la dosarul solicitării.3. "Certificat pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social", cod M.F.P. 14.13.21.403.1. Denumire: "Certificat pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social".3.2. Cod M.F.P.: 14.13.21.403.3. Format: A4/t1.3.4. Caracteristici de tipărire: – pe o singură faţă;– se utilizează echipament informatic pentru editare.3.5. U/M: set (două file).3.6. Se utilizează: pentru certificarea faptului că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document ce atestă cedarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit, ori existenţa altor contracte prin care s-a cedat dreptul de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, după caz.3.7. Se întocmeşte în două exemplare de organul fiscal competent.3.8. Circulă: – originalul la contribuabil;– copia la organul fiscal.3.9. Se arhivează: la dosarul solicitării.___________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x