ORDIN nr. 186 din 19 februarie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 23/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL DEZVOLTARII, LUCRARILOR PUBLICE SI LOCUINTELOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 268 din 4 aprilie 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 361 18/04/2007 ART. 10
ActulREFERIRE LAOG 1 10/01/2007 ART. 1
ActulREFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ActulREFERIRE LALEGE 292 15/05/2002 ART. 2
ActulREFERIRE LAOG 57 16/08/2002 ART. 24
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii şi Economia Construcţiilor – INCERC Bucureşti



În temeiul prevederilor art. 2 alin. (3) din Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalităţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare, ale art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 1 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 1/2007 privind aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unităţilor din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi a autorităţilor publice centrale, aprobată cu modificări şi completări, cu modificările ulterioare, ale art. 10 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 361/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor,ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi locuinţelor emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii şi Economia Construcţiilor – INCERC Bucureşti, prevăzut în anexa care face parte din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2Cheltuielile totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevăzut la art. 1 reprezintă limite maxime ce nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate, cu aprobarea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor şi al Ministerului Economiei şi Finanţelor şi cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse.
 + 
Articolul 3Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage răspunderea contravenţională în condiţiile legii.
 + 
Articolul 4Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii şi Economia Construcţiilor – INCERC Bucureşti va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi locuinţelor,Laszlo BorbelyBucureşti, 19 februarie 2008.Nr. 186.
 + 
Anexa INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN CONSTRUCŢIIŞI ECONOMIA CONSTRUCŢIILOR – INCERC BUCUREŞTIBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIPE ANUL 2008

INDICATORI

Nr.
rd.

Preliminat/
Realizat
an 2007
-mii lei-
Prevederi
an 2008

-mii lei-

%

A 0 1 2 3
I. VENITURI TOTALE, din care 1 13.800 18.360 133,04
1.VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 2 13.785 18.340 133,04
a) Venituri din activitatea de bază*) 3 12.845 17.120 133,28
b) Venituri din alte activităţi
conexe activităţii de cercetare-
dezvoltare
4

940

1.220

129,79

2. VENITURI FINANCIARE 5 15 20 133,33
3. VENITURI EXTRAORDINARE 6
II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 12.500 16.610 132,88
1. Cheltuieli de exploatare, total,
din care:
8 12.486 16.593 132,89
a) Bunuri şi servicii 9 3.604 5.195 144,15
b) Cheltuieli de personal, din care: 10 7.095 9.004 126,91
– cheltuieli cu salariile 11 4.930 6.400 129,82
– contribuţii de asigurări
sociale de stat
12 961 1.240 129,03
– contribuţii de asigurări de şomaj 13 99 61 61,62
– contribuţii de asigurări sociale
de sănătate
14 296 350 118,24
– contribuţii de asigurări pentru
accidente de muncă şi boli
profesionale
15

47

61

129,79

– contribuţii pentru concedii şi
indemnizaţii
16 42 54 128,57
– contribuţii la Fondul de garantare
a creanţelor salariale
17 12 16 133,33
– contribuţii la fondul de pensii
facultative
18
– alte cheltuieli de personal,
din care:
19 708 822 116,10
– deplasări, detaşări 20 192 272 141,67
– tichete de masă 21 516 550 106,59
c) Cheltuieli de exploatare privind
amortizarea şi provizioanele
22 1.119 1.600 142,98
d) Cheltuieli de protocol 23 26 35 134,62
e) Cheltuieli de reclamă şi
publicitate
24 40 51 127,50
f) Cheltuieli cu sponsorizarea 25
g) Cheltuieli prevăzute de art. 21
(3-lit. c) din Legea nr. 571/2003
privind Codul fiscal, din care:
26

99

128

129,29

– tichete de creşe 27
– tichete cadou 28
h) Alte cheltuieli 29 503 580 115,31
2. Cheltuieli financiare, din care: 30 14 17 121,43
– cheltuieli privind dobânzile 31
– alte cheltuieli financiare 32 14 17 121,43
3. Cheltuieli extraordinare 33
III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) 34 1.300 1.750 134,62
IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 208 280 134,62
V. REZULTATUL NET (profit/pierdere) 36 1.092 1.470 134,62
VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE
DIN ANII PRECEDENŢI
37

VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS
DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE
DIN ANII PRECEDENŢI
(potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată
prin Legea nr. 324/2003, din care:
38

1.092

1.470

134,62

a) pentru cointeresarea personalului
angajat în activitatea de
cercetare-dezvoltare
39

218

294

134,86

b) pentru finanţarea dezvoltării
institutului, în conformitate cu
planul de investiţii şi dotări ale
acestuia, aprobat de organul admi-
nistraţiei centrale coordonator
40

656

882

134,45

c) pentru desfăşurarea activităţii
curente, inclusiv pentru cofinanţarea
proiectelor
41

218

294

134,86

VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI-
ŢIILOR, din care:
42 5.205 4.362 83,80
1. Surse proprii 43 1.775 2.482 139,83
2. Alocaţii de la bugetul de stat
pentru investiţii
44 3.430 1.880 54,81
3. Credite bancare pentru investiţii 45
– interne 46
– externe 47
4. Alte surse 48
IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU
INVESTIŢII, din care:
49 5.205 4.362 83,80
1. Investiţii, inclusiv investiţii
în curs la finele anului
50 5.205 4.362 83,80
2. Rambursări de rate aferente
creditelor pentru investiţii
51
– interne 52
– externe 53
X. DATE DE FUNDAMENTARE
1. Venituri totale (rd. 01) 54 13.800 18.360 133,04
2. Cheltuieli aferente veniturilor
totale
55 12.500 16.610 132,88
3. Rezultate (+/-) (rd.54 – rd.55) 56 1.300 1.750 134,62
4. Număr mediu de personal, total
institut, din care:
57 305 305 100,00
– număr mediu personal de cercetare-
dezvoltare
58 235 235 100,00
5. Caştigul mediu lunar pe salariat,
total institut **)
59 1.272 1.688 132,70
6. Caştigul mediu lunar de personal
de cercetare-dezvoltare
60 1.705 2.265 132,84
7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55 x 100) 61 10,40 10,54 101,31
8. Productivitatea muncii pe total
personal mii lei/pers. (rd.2/rd.57)
62

45,20

60,13

133,04

9. Rata rentabilităţii financiare
rd.38 x 100
–––––
capital propriu
63

11,44

10,62

92,83

10. Plăţi restante – total 64
11. Creanţe de încasat 65

––-Notă *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/ Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe nucleu, sunt în suma de – mii lei, încheiate până la data de -, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în suma de – mii lei.Notă **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:– suma de 87.360 lei reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;– suma de 156.050 lei reprezentând drepturile băneşti ale directorului general;––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x