ORDIN nr. 185 din 29 februarie 2000

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 13/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 136 din 30 martie 2000
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 41 16/01/2002
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 3ABROGA PEORDIN 23 20/01/1999
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 263 06/04/1999 ART. 4
ActulREFERIRE LALEGE 82 15/04/1998
ActulREFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997 ART. 40
ART. 3ABROGA PEORDIN 23 20/01/1999
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 991 26/08/1999
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 407 26/07/1999
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 82 15/04/1998
ANEXA 1REFERIRE LAOG (R) 43 28/08/1997
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 41 16/01/2002

pentru aprobarea Listei cuprinzând drumurile publice cu limitele de tonaj maxime admise pentru vehiculele de transport marfa



Ministrul transporturilor,în temeiul art. 40 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, aprobată şi modificată prin Legea nr. 82/1998 şi republicată, şi al art. 4 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 263/1999 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă Lista cuprinzând drumurile publice cu limitele de tonaj maxime admise pentru vehiculele de transport marfa, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare după 15 zile de la data publicării.
 + 
Articolul 3La data intrării în vigoare a prezentului ordin îşi încetează aplicabilitatea Ordinul ministrului transporturilor nr. 23/1999 pentru aprobarea Listei cuprinzând drumurile publice cu limitele de tonaj admise pentru vehiculele de transport marfa, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 106 din 12 martie 1999.Ministrul transporturilor,Traian Basescu
 + 
AnexăLISTAcuprinzând drumurile publice cu limitele de tonaj maxime admise pentru vehiculele de transport marfaI. Drumuri la care sarcina maxima admisă este de 11,0 tone pe osia simpla, 18,0 tone pe osia dubla şi 22,0 tone pe osia tripla, numai pentru autovehicule cu suspensie pneumatica    Drumuri europene (E) reabilitate:

  DN 1 – Comarnic (km 111+000) – varianta Sinaia – Predeal – Timişu de Jos (km 159+000)
    – Oraşul Sinaia
    – Miercurea Sibiului (km 343+080) – Alba Iulia – Cluj-Napoca (km 473+700)
    – Huedin (km 535+400) – Oradea – Borş – frontiera cu Republica Ungaria
  DN 2 – Afumaţi (km 18+300) – Urziceni (km 55+900)
  DN 2A – Urziceni (intersecţia cu DN 2) – varianta Slobozia – varianta Ţăndărei
    – Giurgeni – podul peste Dunăre (km 113+877)
    – Oraşul Ţăndărei
  DN 7 – Bascov (km 121+000) – varianta Nord Râmnicu Vâlcea – Veştem (intersecţia cu DN 1)
    – Sebeş (intersecţia cu DN 1) – Deva – Arad – Nădlac – frontiera cu Republica Ungaria
  DN 38 – Topraisar (km 25+500) – Negru Vodă – frontiera cu Republica Bulgaria
  DN 39 – Constanţa (km 5+000) – Tuzla (km 23+500)
  DN 59 – Timişoara – Voiteg (km 36+500)
  DN 69 – Timişoara – Arad
  CA – Centura Arad – Vladimirescu – Ciala

    II. Drumuri la care sarcina maxima admisă este de 10,0 tone pe osia simpla, 16,0 tone pe osia dubla şi 22,0 tone pe osia tripla    Drumuri modernizate europene (E) şi alte drumuri deschise traficului greu:

  A1 – Bucureşti – Piteşti
  DN 1 – Bucureşti – Ploieşti – Comarnic (km 111+000)
    – Timişu de Jos (km 159+000) – Braşov – Făgăraş – Veştem (intersecţia cu DN 7) – Sibiu – Miercurea Sibiului (km 343+080)
    – Cluj-Napoca (km 473+700) – Huedin (km 535+400)
  DN 1A – Bucureşti – Buftea – Ploieşti
  DN 1C – Cluj-Napoca (intersecţia cu DN 1) – Dej (intersecţia cu DN 17)
    – Livada (intersecţia cu DN 19) – Halmeu – frontiera cu Republica Ucraina
  DN 1F – Cluj-Napoca (intersecţia cu DN 1) – Zalău – Supuru de Jos (intersecţia cu DN 19A)
  DN 2 – Urziceni (km 55+900) – varianta Buzău – varianta Focşani – Bacău – Roman – Suceava – Siret – frontiera cu Republica Ucraina
  DN 2A – podul peste Dunăre (km 113+877) – Hârşova – Mihail Kogălniceanu – Ovidiu – Constanţa
  DN 5 – Bucureşti – Giurgiu – frontiera cu Republica Bulgaria (rutier)
  DN 6 – Craiova (intersecţia cu DN 65) – Drobeta-Turnu Severin – Orşova – Caransebeş – Lugoj – Timişoara
  DN 6A – intersecţia cu DN 6 – Baraj Porţile de Fier I – frontiera cu Republica Iugoslavia
  DN 7 – Bucureşti – Titu – Găeşti – Bascov (km 121+000)
  DN 11 – Braşov (intersecţia cu DN 1) – Târgu Secuiesc – Oituz – Oneşti – Bacău (intersecţia cu DN 2)
  DN 13 – Braşov (intersecţia cu DN 1) – Sighişoara – Bălăuşeri – Târgu Mureş (intersecţia cu DN 15)
  DN 15 – Turda (intersecţia cu DN 1) – Iernut – Târgu Mureş (intersecţia cu DN 13)
  DN 17 – Dej (intersecţia cu DN 1C) – Bistriţa – Vatra Dornei – Suceava (intersecţia cu DN 2)
  DN 19 – Satu Mare (intersecţia cu DN 19A) – Livada (intersecţia cu DN 1C)
  DN 19A – Supuru de Jos (intersecţia cu DN 1F) – Satu Mare (intersecţia cu DN 19)
  DN 22 – Tulcea – Babadag – Ovidiu (intersecţia cu DN 2A)
  DN 24 – Tişiţa (intersecţia cu DN 2) – Tecuci – Bârlad – Crasna (intersecţia cu DN 24B)
    – Iaşi (intersecţia cu DN 28) – Sculeni – frontiera cu Republica Moldova
  DN 24B – Crasna (intersecţia cu DN 24) – Huşi – Albiţa – frontiera cu Republica Moldova
  DN 28 – Săbăoani (intersecţia cu DN 2) – Târgu Frumos – Iaşi (intersecţia cu DN 24)
  DN 38 – Agigea (intersecţia cu DN 39) – Topraisar (km 25+500)
  DN 39 – Tuzla (km 23+500) – Mangalia – Vama Veche – frontiera cu Republica Bulgaria
  DN 55 – Craiova (intersecţia cu DN 6) – Bechet – frontiera cu Republica Bulgaria
  DN 56 – Craiova (intersecţia cu DN 55) – Calafat – frontiera cu Republica Bulgaria
  DN 59 – Voiteg (km 36+500) – Moraviţa – frontiera cu Republica Iugoslavia
  DN 65 – Craiova (intersecţia cu DN 6) – Balş – Slatina – Piteşti
  DN 65B – intersecţia A1 – varianta Piteşti Sud – intersecţia cu DN 65
  DN 66 – Filiaşi (intersecţia cu DN 6) – Târgu Jiu – Petroşani – Haţeg – Simeria (intersecţia cu DN 7)
  DN 68A – Lugoj (intersecţia cu DN 6) – Făget – Ilia (intersecţia cu DN 7)
  DN 73 – Piteşti (intersecţia cu DN 7) – Câmpulung Muscel – Râşnov – Braşov (intersecţia cu DN 1)
  DN 76 – Deva (intersecţia cu DN 7) – Brad – Beiuş – Oradea (intersecţia cu DN 1)
  DN 79 – Arad (intersecţia cu DN 7) – Chişineu-Criş – Salonta – Oradea (intersecţia cu DN 1)
  DN 79A – Chişineu-Criş (intersecţia cu DN 79) – Vârşand – frontiera cu Republica Ungaria
  DN CPE – Centura Ploieşti Est
  DN CPV – Centura Ploieşti Vest
  DN2A CV – Centura Vest Constanţa
  DJ 100A – Centura municipiului Bucureşti
  DC 106 – intersecţia cu DN 7 – Turnu – frontiera cu Republica Ungaria
  RO-RO – intersecţia cu DN 39 – RO – RO (Marea Neagră)
  DA-PO – Constanţa (intersecţia cu DN 2A) – Port Constanţa (dana)
  G-NAV – Giurgiu (drum acces Giurgiu NAV) – frontiera cu Republica Bulgaria
  G-O-M – Giurgiu – Ostrovul Mocănaşul – frontiera cu Republica Bulgaria
  MAG – străzile de categoria I, magistrale care asigură preluarea fluxurilor majore ale oraşului pe direcţia drumului naţional ce traversează oraşul sau pe direcţia principală de legătură cu acest drum

III. Drumuri la care sarcina maxima admisă este de 8,0 tone pe osia simpla, 14,5 tone pe osia dubla şi 20,0 tone pe osia tripla– Alte drumuri modernizateIV. Drumuri la care sarcina maxima admisă este de 7,5 tone pe osia simpla, 12,0 tone pe osia dubla şi 16,5 tone pe osia triplaa) Drumurile naţionale pietruiteb) Drumurile judeţene pietruitec) Drumurile locale pietruite.Transporturile efectuate cu vehicule ale căror sarcini pe osii depăşesc limitele prevăzute în anexa nr. 2 la Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, aprobată şi modificată prin Legea nr. 82/1998 şi republicată, vor fi efectuate numai cu autorizaţie specială de transport, eliberata de administratorul drumului pe care se circula, cu respectarea prevederilor Normelor privind autorizarea şi efectuarea transporturilor rutiere cu greutăţi şi/sau dimensiuni de gabarit ce depăşesc limitele prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, aprobate prin Ordinul comun al ministrului transporturilor şi al ministrului de interne nr. 407/991/1999, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 523 din 28 octombrie 1999.–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x