ORDIN nr. 168 din 8 iulie 2011

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 28/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AGENTIA NATIONALA PENTRU RESURSE MINERALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 511 din 19 iulie 2011
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 115 12/03/2012
ANEXA 1COMPLETAT DEORDIN 243 06/12/2011
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 2ABROGA PEORDIN 84 18/05/2010
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 1419 18/11/2009 ART. 4
ActulREFERIRE LAHG 886 16/08/2002
ART. 2ABROGA PEORDIN 84 18/05/2010
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 115 12/03/2012
ANEXA 1COMPLETAT DEORDIN 243 06/12/2011
ANEXA 1REFERIT DEORDIN 243 06/12/2011

privind aprobarea tarifelor de derulare a ţiţeiului şi produselor petroliere prin terminalul petrolier



Având în vedere Referatul privind aprobarea tarifelor de derulare a ţiţeiului prin terminalul petrolier practicate de Societatea Comercială "Oil Terminal" – S.A. Constanţa nr. 402.714 din 8 iulie 2011 al Direcţiei generale inspecţie şi supraveghere teritorială a activităţilor miniere şi a operaţiunilor petroliere,în temeiul prevederilor art. 4 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.419/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale, ale art. 5.4, 6.2 şi 14.1 din Acordul petrolier de concesiune a activităţii de exploatare a rezervoarelor, conductelor de transport al ţiţeiului şi produselor petroliere, a instalaţiilor de pompare şi a celorlalte instalaţii şi echipamente aferente acestora, încheiat între Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale şi Societatea Comercială „Oil Terminal” – S.A. Constanţa, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 886/2002,preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale emite prezentul ordin. + 
Articolul 1Se aprobă tarifele de derulare a ţiţeiului şi produselor petroliere prin terminalul petrolier, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale nr. 84/2010 privind aprobarea tarifelor de derulare a ţiţeiului şi produselor petroliere prin terminalul petrolier, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 347 din 26 mai 2010.
 + 
Articolul 3Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Agenţiei Naţionalepentru Resurse Minerale,Alexandru PătruţiBucureşti, 8 iulie 2011.Nr. 168.
 + 
Anexa 1TARIFEpentru derularea operaţiunilor de transport prin terminalul petrolierMotorină şi biodiesel┌──────────────────────────┬───────────────────────────────────────┬───────────┐│ Tipul prestaţiei │ Cantitatea │ Tariful ││ │ │(lei/tonă) ││ │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din cisterne de │ Cantităţi încărcate la navă: │ ││cale ferată şi încărcare ├───────────────────────────────────────┼───────────┤│la navă │cantităţi mai mici de 30.000 tone/lună │ 13,14 ││ ├───────────────────────────────────────┼───────────┤│ │între 30.000 şi 50.000 tone/lună │ 12,41 ││ ├───────────────────────────────────────┼───────────┤│ │peste 50.000 tone/lună │ 11,68 │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din cisterne de │indiferent de cantitate │ 13,12 ││cale ferată/autocisterne │ │ ││în rezervor şi transfer │ │ ││la rezervorul de livrare │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din cisterne de │indiferent de cantitate │ 5,54 ││cale ferată în rezervoa- │ │ ││rele din Depozitul Castrol│ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din navă în │indiferent de cantitate │ 7,41 ││rezervoarele din Secţia │ │ ││Platforma Sud │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din navă în │indiferent de cantitate │ 9,67 ││rezervoarele din Secţia │ │ ││Platforma Nord │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din navă în │indiferent de cantitate │ 5,54 ││rezervoarele din Depozitul│ │ ││Castrol │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din navă în │indiferent de cantitate │ 9,09 ││rezervoarele din Secţia │ │ ││Platforma Port │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat prin │indiferent de cantitate │ 5,67 ││transhipment din navă în │ │ ││navă/barje │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Încărcat din rezervor în │indiferent de cantitate │ 16,93 ││cisterne de cale ferată/ │ │ ││autocisterne │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Încărcat din rezervoarele │indiferent de cantitate │ 11,53 ││Depozitului Castrol în │ │ ││autocisterne │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Încărcat din import din │indiferent de cantitate │ 12,72 ││rezervor în navă/barje │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Încărcat din rezervoarele │indiferent de cantitate │ 10,40 ││Depozitului Castrol │ │ ││în navă │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Încărcat din rezervor în │indiferent de cantitate │ 14,60 ││tank bunkeraj > 100 │ │ ││tone/lot │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Tarif în tank transfer │indiferent de cantitate │ 2,62 │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat biodiesel din │indiferent de cantitate │ 10,28 ││cisterne de cale ferată/ │ │ ││autocisterne în rezervorul│ │ ││de condiţionare │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Condiţionare motorină prin│indiferent de cantitate │ 7,31 ││amestec cu biodiesel │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Încărcat din rezervor în │indiferent de cantitate │1.460,23 ││tank bunkeraj ≤ 100 │ │ ││tone/lot │ │ │└──────────────────────────┴───────────────────────────────────────┴───────────┘Benzină┌──────────────────────────┬───────────────────────────────────────┬───────────┐│ Tipul prestaţiei │ Cantitatea │ Tariful ││ │ │ (lei/tonă)│├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din cisterne de │Cantităţi încărcate la navă: │ ││cale ferată şi încărcare ├───────────────────────────────────────┼───────────┤│la navă │cantităţi mai mici de 30.000 tone/lună │ 11,68 ││ ├───────────────────────────────────────┼───────────┤│ │între 30.000 şi 50.000 tone/lună │ 11,32 ││ ├───────────────────────────────────────┼───────────┤│ │peste 50.000 tone/lună │ 10,22 │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din cisterne de │indiferent de cantitate │ 11,69 ││cale ferată în rezervor şi│ │ ││transfer la rezervorul │ │ ││de livrare │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din navă în │indiferent de cantitate │ 7,63 ││rezervor │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din barje în │indiferent de cantitate │ 8,56 ││rezervor │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Încărcat din rezervor în │indiferent de cantitate │ 13,12 ││cisterne de cale ferată │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Încărcat din rezervor în │indiferent de cantitate │ 16,92 ││autocisterne │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Încărcat din rezervor în │indiferent de cantitate │ 11,30 ││navă/barje │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Încărcat din barje în navă│indiferent de cantitate │ 8,17 ││prin transbord direct │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Tarif în tank transfer │indiferent de cantitate │ 2,62 │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat prin │indiferent de cantitate │ 5,67 ││transhipment din navă în │ │ ││navă/barje │ │ │└──────────────────────────┴───────────────────────────────────────┴───────────┘Ţiţei┌──────────────────────────┬───────────────────────────────────────┬───────────┐│ Tipul prestaţiei │ Cantitatea │ Tariful ││ │ │ (lei/tonă)│├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din navă şi │cantităţi mai mici de 100.000 tone/lună│ 12,61 ││predare la S.C. ├───────────────────────────────────────┼───────────┤│CONPET – S.A. │între 100.000 şi 190.000 tone/lună │ 12,22 ││ ├───────────────────────────────────────┼───────────┤│ │între 190.000 şi 230.000 tone/lună │ 9,73 ││ ├───────────────────────────────────────┼───────────┤│ │peste 230.000 tone/lună │ 9,31 │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din cisterne de │indiferent de cantitate │ 13,29 ││cale ferată în rezervor │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Încărcat din rezervor la │indiferent de cantitate │ 10,61 ││navă │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Tarif în tank transfer │indiferent de cantitate │ 2,62 │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat din navă în │indiferent de cantitate │ 18,41 ││rezervor şi pompare din │ │ ││rezervor la navă │ │ │├──────────────────────────┼───────────────────────────────────────┼───────────┤│Descărcat prin │indiferent de cantitate │ 4,89 ││transhipment între două │ │ ││nave │ │ │└──────────────────────────┴───────────────────────────────────────┴───────────┘NOTĂ:Tarifele nu includ consumurile tehnologice şi TVA.
 + 
Anexa 2TARIFEpentru derularea operaţiunilor de depozitare prin terminalul petrolierMotorină şi biodiesel

Intervalul de depozitare

Tariful
(lei/tonă/zi)
de la data terminării descărcării mijlocului de transport până
în a 5-a zi
0,00
începând cu a 6-a zi de la data terminării descărcării mijlo-
cului de transport până în a 15-a zi
0,12
începând cu a 16-a zi de la data terminării descărcării mijlo-
cului de transport până în a 30-a zi
0,17
începând cu a 31-a zi de la data terminării descărcării
mijlocului de transport:
– pentru cantităţi descărcate până la 200.000 tone/an
– pentru cantităţi descărcate mai mari de 200.000 tone/an şi
mai mici sau egale cu 300.000 tone/an
– pentru cantităţi descărcate mai mari de 300.000 tone/an şi
mai mici sau egale cu 400.000 tone/an
– pentru cantităţi descărcate mai mari de 400.000 tone/an
0,30
0,27

0,24

0,21

Benzină şi ţiţei

Intervalul de depozitare

Tariful
(lei/tonă/zi)
de la data terminării descărcării mijlocului de transport până
în a 5-a zi
0,00
începând cu a 6-a zi de la data terminării descărcării
mijlocului de transport până în a 15-a zi
0,12
începând cu a 16-a zi de la data terminării descărcării
mijlocului de transport până în a 30-a zi
0,17
începând cu a 31-a zi de la data terminării descărcării
mijlocului de transport
0,30

NOTĂ:1. Tarifele nu includ TVA.2. Data terminării descărcării mijlocului de transport este ziua "zero".3. Depozitarea se calculează până în ziua anterioară (inclusiv) datei înscrise în documentele de livrare.–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x