Informatii Document
Emitent: AGENTIA NATIONALA PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 427 din 12 mai 2004
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act | |
Nu exista actiuni induse de acest act | |
Acte referite de acest act: | |
Nu exista acte care fac referire la acest act | |
privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2004
Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/24 la Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003 şi ale art. 21 alin. (1) din Legea nr. 133/1999 privind stimularea întreprinzătorilor privaţi pentru înfiinţarea şi dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003,preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin. +
Articolul UNIC(1) Se aprobă Procedura de implementare a Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2004, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. … (2) Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare la data publicării. … Preşedintele Agenţiei Naţionalepentru Întreprinderi Mici şiMijlocii şi Cooperaţie,Eugen Ovidiu ChiroviciBucureşti, 3 mai 2004.Nr. 143. +
Anexa PROCEDURĂ DE IMPLEMENTAREa Programului pentru organizarea TârguluiÎntreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 20041. Obiectivul ProgramuluiObiectivul Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2004, denumit în continuare Program, îl constituie promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltării afacerilor din domeniul privat şi ocuparea forţei de muncă prin facilitarea contactelor dintre potenţialii viitori întreprinzători/întreprinderile mici şi mijlocii (IMM) şi agenţii economici/instituţiile publice sau private care oferă servicii pentru sectorul IMM în scopul dezvoltării aptitudinilor antreprenoriale, creşterii numărului întreprinzătorilor de succes, precum şi al îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM; stimularea şi susţinerea IMM inovative.2. Descrierea Programului2.1. Programul constă în:– organizarea celei de-a treia ediţii naţionale a Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2004 în perioada 24-26 septembrie 2004 în Bucureşti;– organizarea ediţiilor regionale ale Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii – TIMM 2004 în oraşele Piatra-Neamţ şi Cluj-Napoca;– organizarea primei ediţii a Salonului internaţional de invenţii, inovaţii şi tehnici noi, Bucureşti 2004.2.2. Acţiunile legate de organizarea şi desfăşurarea Programului se realizează de Agenţia Naţională pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, direct şi/sau pe bază de contracte încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, în condiţiile legii, în colaborare cu: Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti, Societatea Germană pentru Cooperare Tehnică – GTZ, prin Programul de promovare economică şi ocupare a forţei de muncă – IBD/WBF, agenţiile de dezvoltare regională, prefecturile judeţene şi camerele de comerţ şi industrie teritoriale.2.3. Acţiunile desfăşurate în cadrul Programului sunt:– organizarea expoziţiei – standuri ale instituţiilor/agenţilor economici care furnizează produse/servicii potenţialilor viitori întreprinzători/întreprinderilor mici şi mijlocii;– organizarea în paralel a primei ediţii a Salonului internaţional de invenţii, inovaţii şi tehnici noi, Bucureşti 2004;– organizarea de seminarii, mese rotunde şi ateliere de lucru;– diseminarea de materiale informative pe teme privind iniţierea şi dezvoltarea afacerilor;– creşterea competenţelor antreprenoriale prin furnizarea serviciilor de instruire susţinute de experţi din domeniul public sau privat, din România sau din alte ţări;– organizarea celei de-a treia ediţii a Topului naţional al întreprinderilor mici şi mijlocii, în scopul premierii celor mai performante întreprinderi din sectorul IMM.2.4. În vederea desfăşurării evenimentului Agenţia Naţională pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie va coopera cu următoarele instituţii:– Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei;– Ministerul Educaţiei şi Cercetării;– Ministerul Economiei şi Comerţului;– Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, precum şi cu Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România.3. Bugetul Programului3.1. Bugetul alocat Programului pentru anul 2004 este de 8 miliarde lei.3.2. Structura bugetului aferent organizării şi desfăşurării evenimentului prevăzut la pct. 2.1 se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.3.3. Execuţia bugetului prevăzut la pct. 3.1 se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie.3.4. În vederea desfăşurării în bune condiţii a Programului se pot atrage fonduri provenite din donaţii şi sponsorizări ale persoanelor fizice şi ale persoanelor juridice din ţară şi din străinătate, în condiţiile legii.––––-