ORDIN nr. 134/M.24/2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII Nr. 134 din 20 februarie 2012MINISTERUL APARARII NATIONALE Nr. M.24 din 25 februarie 2012
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 142 din 2 martie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 6MODIFICA PEORDIN 53 22/01/2007 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 912 25/08/2010 ART. 3
ActulREFERIRE LAHG 76 11/02/2009 ART. 3
ActulREFERIRE LAHG 76 11/02/2009 ART. 5
ActulREFERIRE LALEGE 346 21/07/2006 ART. 4
ActulREFERIRE LALEGE 346 21/07/2006 ART. 33
ActulREFERIRE LAORDONANTA (R) 29 22/08/1997 ART. 10
ActulREFERIRE LACOD AERIAN (R) 29 22/08/1997 ART. 10
ART. 6MODIFICA PEORDIN 53 22/01/2007 ANEXA 1
ART. 6MODIFICA PEORDIN 53 22/01/2007 ANEXA 1
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile art. 3 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 4 din Legea nr. 346/2006 privind organizarea și funcționarea Ministerului Apărării Naționale, cu modificările ulterioare,pentru aplicarea prevederilor art. 10 din Ordonanța Guvernului nr. 29/1997 privind Codul aerian civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 3 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 912/2010 pentru aprobarea procedurii de autorizare a zborurilor în spațiul aerian național, precum și a condițiilor în care decolarea și aterizarea aeronavelor civile se pot efectua și de pe/pe alte terenuri sau suprafețe de apă decât aerodromurile certificate, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006, cu modificările ulterioare,ministrul transporturilor și infrastructurii și ministrul apărării naționale emit prezentul ordin. + 
Articolul 1Se înființează regiunea de control terminal Arad, denumită în continuare TMA Arad, cu următoarele limite:a)limitele orizontale sunt delimitate de punctele determinate prin coordonatele geografice N45°14'24"/E021°18'30" (MAVIT) – limita FIR București-N46°37'00"/E021°19'00"-N46°07'30"/E022°26'00"- N45°32'30"/E022°40'30"-N45°14'24"/E021°18'30" (MAVIT);b)limita verticală superioară este stabilită la nivelul de zbor (FL) 175;c)limita verticală inferioară este stabilită la 2500 ft AMSL în zona T1, care este delimitată de următoarele puncte determinate prin coordonatele geografice N46°37'00"/E21°19'00"-N46°25'52"/E21°44'35"-N46°06'56"/E21°44'35"-N46°05'36"/E21°56'00"-N45°30'00"/E21°56'00"-N45°29'59"/E21°44'05"-N45°20'10"/E21°44'05"-N45°14'24"/E21°18'30" – limita FIR București;d)limita verticală inferioară este stabilită la 3200 ft AMSL în zona T2, care este delimitată de următoarele puncte determinate prin coordonatele geografice N46°25'52"/E21°44'35"-N46°06'56"/E21°44'35"-N46°03'53"/E22°10'18"-N46°14f2Ă'30"/E22°10'18";e)limita verticală inferioară este stabilită la 3500 ft AMSL în zona T3, care este delimitată de următoarele puncte determinate prin coordonatele geografice N46°05'36"/E21°56'00"-N45°30'00"/E21°56'00"-N45°29'59"/E21°44'05"-N45°20'10"/E21°44'05"-N45°25'58"/E22°10'18"-N46°03'53"/E22°10'18";f)limita verticală inferioară este stabilită la 6500 ft AMSL în zona T4, care este delimitată de următoarele puncte determinate prin coordonatele geografice N46°14'30"/E22°10'18"-N46°03'53"/E22°10'18"-N45°25'58"/E22°10'18"-N45°32'30"/E22°40'30"-N46°07'30"/E22°26'00". + 
Articolul 2Spațiul aerian aferent TMA Arad, așa cum este delimitat la art. 1, se clasifică drept spațiu aerian clasa C. + 
Articolul 3Limita orizontală a zonei de control de aerodrom CTR Arad se stabilește astfel: un dreptunghi cu laturile situate la distanță de 10 NM față de pragurile pistei, 5,3 NM lateral stânga-dreapta față de prelungirea axului pistei și limita FIR București. + 
Articolul 4Limita orizontală a zonei de control de aerodrom CTR Timișoara se stabilește astfel: un dreptunghi cu laturile situate la distanță de 10 NM față de pragurile pistei și 5,3 NM lateral stânga-dreapta față de prelungirea axului pistei. + 
Articolul 5Spațiul aerian aferent zonelor de control de aerodrom CTR Arad și CTR Timișoara, așa cum sunt delimitate, se clasifică drept spațiu aerian clasa C. + 
Articolul 6Anexa nr. 1 „Limitele superioare ale zonelor de control de aerodrom (CTR) din FIR București” la Ordinul ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului și al ministrului apărării nr. 53/M.20/2007 pentru aprobarea reclasificării spațiului aerian național sub nivelul de zbor 195 și stabilirea limitelor superioare ale zonelor de control de aerodrom din Regiunea de informare a zborurilor (FIR) București, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 107 din 13 februarie 2007, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:1.Poziția 1 se modifică și va avea următorul cuprins:

CTR (Ft)
Arad 2.500

2.Poziția 14 se modifică și va avea următorul cuprins:

CTR (Ft)
Timișoara 2.500

 + 
Articolul 7Autoritatea Aeronautică Civilă Română asigură publicarea în Publicația de Informare Aeronautică – AIP România a informațiilor prevăzute la art. 1-5, în termen de 45 de zile de la publicarea prezentului ordin în Monitorul Oficial al României, Partea I. + 
Articolul 8Autoritatea Aeronautică Civilă Română și Regia Autonomă "Administrația Română a Serviciilor de Trafic Aerian" – ROMATSA vor lua măsurile necesare ducerii la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. + 
Articolul 9Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul transporturilor și infrastructurii,
Alexandru Nazare
Ministrul apărării naționale,
Gabriel Oprea

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x