ORDIN nr. 131 din 3 februarie 2022

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 15/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII SI SOLIDARITATII SOCIALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 134 din 9 februarie 2022
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHOTARARE 23 05/01/2022 ART. 18
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 2 19/01/2022 ART. 9
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 2 19/01/2022 ART. 11
ActulREFERIRE LALEGE 55 15/05/2020 ART. 23
ART. 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 2 19/01/2022 ART. 6
ART. 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 2 19/01/2022 ART. 11
ANEXA 0REFERIRE LAORD DE URGENTA 2 19/01/2022
ANEXA 0REFERIRE LAORD DE URGENTA 2 19/01/2022 ART. 6
ANEXA 0REFERIRE LALEGE 282 08/12/2020
ANEXA 0REFERIRE LAORD DE URGENTA 132 07/08/2020 ART. 3
ANEXA 0REFERIRE LACODUL PENAL 17/07/2009 ART. 326
ANEXA 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 2 19/01/2022 ART. 6
ANEXA 1REFERIRE LACOD CIVIL (R) 17/07/2009
ANEXA 2REFERIRE LAORD DE URGENTA 2 19/01/2022 ART. 6
ANEXA 3REFERIRE LAORD DE URGENTA 2 19/01/2022 ART. 6
ANEXA 4REFERIRE LAORD DE URGENTA 2 19/01/2022 ART. 6
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile:– art. 9 alin. (2) și ale art. 11 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare;– art. 23 alin. (3) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 23/2022 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii și Solidarității Sociale,ministrul muncii și solidarității sociale emite următorul ordin: + 
Articolul 1În aplicarea art. 11 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, denumită în continuare ordonanță de urgență, se aprobă modelele cererii și declarației pe propria răspundere, după cum urmează:a)anexa nr. 1, pentru persoanele prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. a) din ordonanța de urgență;b)anexa nr. 2, pentru persoanele prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. b) din ordonanța de urgență;c)anexa nr. 3, pentru persoanele prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. c) din ordonanța de urgență;d)anexa nr. 4, pentru persoanele prevăzute la art. 6 alin. (2) din ordonanța de urgență. + 
Articolul 2Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii și solidarității sociale,
Marius-Constantin Budăi
București, 3 februarie 2022.Nr. 131. + 
Anexa nr. 1CătreAgenția pentru Plăți și Inspecție Socială a Județului ………………/Municipiului București
CERERE
Subsemnatul, ………………….., în calitate de^1 ……………………, cu domiciliul/sediul în localitatea …………………., str. …………… nr. …., județul ……………/municipiul ………………., sectorul …….., identificat cu CI/BI seria ….. nr. ……., CNP ……………….., telefon ……….., e-mail …………………., vă solicit acordarea indemnizației prevăzute de art. 6 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, pentru perioada cuprinsă între …..- ….., …-…, …-… (în total …. zile), luna …….., anul ………….., în situația întreruperii activității ori a limitării capacității de funcționare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementării măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României ori suspendării activității în baza deciziei direcției de sănătate publică^2 ori a hotărârilor consiliului județean pentru situații de urgență, respectiv Consiliului pentru Situații de Urgență al Municipiului București, în contul^3 al cărui titular sunt ……………., deschis la ………………… . Anexez următoarele documente:[ ] copie a actului de identitate;[ ] copie după extrasul de cont;[ ] declarație pe propria răspundere;[ ] decizia direcției de sănătate publică (dacă este cazul).Data ………………………..
Numele și prenumele (în clar) …………………………………..
Semnătura …………………………….
^1 Se vor înscrie calitatea solicitantului, conform prevederilor Codului civil, nr. și data autorizației de funcționare sau tipul, nr. și data documentului care atestă profesia sau a documentului/contractului în baza căruia își desfășoară activitatea.^2 În situația suspendării activității în baza deciziei direcției de sănătate publică, se va atașa și această decizie sau actul eliberat de direcția de sănătate publică.^3 Contul bancar poate fi atât cel deschis pe numele persoanei, cât și cel deschis în calitate de profesionist. + 
ANEXĂla cerereCătreAgenția pentru Plăți și Inspecție Socială a Județului …………………………../Municipiului București
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
Subsemnatul, ………………, cu domiciliul/sediul în localitatea …………………., str. ……………………… nr. ……., județul ………………../municipiul ………………., sectorul ……., identificat cu CI/BI seria …… nr. ……., CNP ……………………….., telefon …………………………………., e-mail ……………………., cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la falsul în declarații, declar pe propria răspundere că, potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, activitatea desfășurată este^1: întreruptă; face parte din domeniile/sectoarele a căror capacitate de funcționare este limitată; suspendată în baza deciziei direcției de sănătate publică; suspendată în baza hotărârii consiliului județean pentru situații de urgență/Consiliului pentru Situații de Urgență al Municipiului București.Menționez că în perioada pentru care solicit indemnizația nu realizez venituri și nici nu beneficiez de sprijinul prevăzut de art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 282/2020, cu modificările și completările ulterioare, și sunt de acord ca, în situația în care se determină că am realizat venituri, să returnez sumele primite cu titlu de indemnizație în baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 2/2022, cu modificările ulterioare.Data …………………..
Numele și prenumele (în clar) ……………………………………..
Semnătura ………………………………….
^1 Se va bifa căsuța corespunzătoare situației.
 + 
Anexa nr. 2CătreAgenția pentru Plăți și Inspecție Socială a Județului ………………/Municipiului București
CERERE
Subsemnatul, ………………………………., cu domiciliul/sediul în localitatea ………………….., str. ………………. nr. ………., județul …………./municipiul ……………….., sectorul …………., identificat cu CI/BI seria ……. nr. …., CNP …………….., telefon ……………., e-mail ……………………, vă solicit acordarea indemnizației prevăzute de art. 6 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, pentru perioada cuprinsă între ……………….-………………., ……..-………, …….-……. (în total ……… zile), luna …….., anul ………….., în situația întreruperii activității ori a limitării capacității de funcționare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementării măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României ori suspendării activității în baza deciziei direcției de sănătate publică^1 ori a hotărârilor consiliului județean pentru situații de urgență, respectiv Consiliului pentru Situații de Urgență al Municipiului București, în contul^2 al cărui titular sunt ……………………………, deschis la ……………………….. .Anexez următoarele documente:[ ] copie a actului de identitate;[ ] copie după un contract de drepturi de autor și drepturi conexe valabil pentru anul 2021, indiferent de data la care a fost încheiat sau perioada pentru care a fost încheiat;[ ] declarație pe propria răspundere;[ ] decizia direcției de sănătate publică (dacă este cazul).Data ………………………………
Numele și prenumele (în clar) ……………………………………
Semnătura ……………………………………………
^1 În situația suspendării activității în baza deciziei direcției de sănătate publică, se va atașa și această decizie sau actul eliberat de direcția de sănătate publică.^2 Contul bancar poate fi și cel deschis pe numele persoanei. + 
ANEXĂla cerereCătreAgenția pentru Plăți și Inspecție Socială a Județului…………………../Municipiului București
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
Subsemnatul, ………….., cu domiciliul/sediul în localitatea ……………….., str. …………………. nr. …………, județul ………../municipiul ……………….., sectorul ……, identificat cu CI/BI seria ……. nr. ……., CNP ……………., telefon ………………….., e-mail …………………., cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la falsul în declarații, declar pe propria răspundere că, potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, activitatea desfășurată este^1:[ ] întreruptă;[ ] face parte din domeniile/sectoarele a căror capacitate de funcționare este limitată;[ ] suspendată în baza deciziei direcției de sănătate publică;[ ] suspendată în baza hotărârii consiliului județean pentru situații de urgență/Consiliului pentru Situații de Urgență al Municipiului București.Menționez că în perioada pentru care solicit indemnizația nu realizez venituri și nici nu beneficiez de sprijinul prevăzut de art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 282/2020, cu modificările și completările ulterioare, și sunt de acord ca, în situația în care se determină că am realizat venituri, să returnez sumele primite cu titlu de indemnizație în baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 2/2022, cu modificările ulterioare.Data ……………………..
Numele și prenumele (în clar) ………………………………………..
Semnătura ……………………………………………
^1 Se va bifa căsuța corespunzătoare situației.
 + 
Anexa nr. 3Societatea Cooperativă ………………………………………………..(felul și denumirea) Adresa sediului social …………………………………………………..Județul ……………………………………………………………………….CUI ……………………………………………………………………………Cont bancar nr. ……………………………………………………………Telefon …………………………………..E-mail ……………………………………CătreAgenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială ……………………..
CERERE
Subsemnatul, ………………………………………………., în calitate de administrator/reprezentant legal al ………………………………………, cu sediul social în localitatea ………………………………, str. ………………………………… nr. …….., județul/sectorul ………………………., identificat cu CI/BI seria …….. nr. …………………, CNP ……………………………………., vă solicit acordarea indemnizației prevăzute de art. 6 alin. (1) lit. c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, pentru perioada cuprinsă între …..-….., …-…, …-… (în total …. zile), luna …….., anul ………….., în situația întreruperii activității ori a limitării capacității de funcționare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementării măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României ori suspendării activității în baza deciziei direcției de sănătate publică^1 ori a hotărârilor consiliului județean pentru situații de urgență, respectiv Consiliului pentru Situații de Urgență al Municipiului București, pentru un număr de ……………….. persoane, în sumă totală de …………………………… lei (brut).Plata se efectuează în contul societății cooperative nr. ………………………….., deschis la Banca ……………………….. .Anexez:[ ] declarația pe propria răspundere;[ ] lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizație;[ ] decizia direcției de sănătate publică (dacă este cazul).Data …………………..
Numele și prenumele (în clar) ………………………….
Administrator/Reprezentant legal
Semnătura …………………………….
^1 În situația suspendării activității în baza deciziei direcției de sănătate publică, se va atașa și această decizie sau actul eliberat de direcția de sănătate publică. + 
Anexa nr. 1la cerereSocietatea Cooperativă ………………………………………………..(felul și denumirea) Adresa sediului social …………………………………………………..Județul ……………………………………………………………………….CUI ……………………………………………………………………………Cont bancar nr. ……………………………………………………………Telefon …………………………………..E-mail ……………………………………
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
Subsemnatul, ……………………………………….., în calitate de administrator/reprezentant legal al ……………………………………….., cu sediul social în localitatea …………………….., str. ……………………… nr. ……….., județul/sectorul ………………………., identificat cu CI/BI seria ….. nr. …………….., CNP ………………………………, cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la falsul în declarații, declar pe propria răspundere că, potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARSCoV-2, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, activitatea desfășurată este^1: întreruptă; face parte din domeniile/sectoarele a căror capacitate de funcționare este limitată; suspendată în baza deciziei direcției de sănătate publică; suspendată în baza hotărârii consiliului județean pentru situații de urgență/Consiliului pentru Situații de Urgență al Municipiului București.Menționez că în perioada menționată în cerere persoanele pentru care se solicită indemnizația nu realizează activitate și nici nu beneficiază de sprijinul prevăzut de art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 282/2020, cu modificările și completările ulterioare, în caz contrar, societatea va returna sumele primite cu titlu de indemnizație în baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 2/2022, cu modificările ulterioare.Data …………………..
Numele și prenumele (în clar) ………………………….
Administrator/Reprezentant legal
Semnătura …………………………….
^1 Se va bifa căsuța corespunzătoare situației.
 + 
Anexa nr. 2la cerere
LISTA
persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizația acordată în baza
art. 6 alin. (1) lit. c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecție socială
a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice,
determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2,
precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative

Nr. crt. Numele și prenumele CNP Numărul și data convenției individuale de muncă Data suspendării convenției Nr. de zile pentru care se solicită indemnizația Cuantumul brut al indemnizației (lei) (75% din câștigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2021 nr. 16/2021)
1
2
….
TOTAL ……………*)

*) Total sumă ce va fi plătită de agenția pentru plăți și inspecție socială.Data …………………..
Numele și prenumele (în clar) ……………………
Administrator/Reprezentant legal
Semnătura …………………………….
 + 
Anexa nr. 4Structura Sportivă …………………………………………………………….Adresă sediu social ………………………………………………………….Județ ……………………………………………………………………………..CUI ………………………………………………………………………………..C.I.S. ……………………………………………………………………………..Cont bancar nr. ………………………………………………………………..Telefon ……………………………………………..E-mail ………………………………………………CătreAgenția pentru Plăți și Inspecție Socială a Județului ………………/Municipiului București
CERERE
Subsemnatul, ………………………………………….., în calitate de administrator/reprezentant legal al ……………………………….., cu sediul social în localitatea …………………, str. …………………, nr. ….., județul …………………/municipiul …………………, sectorul ….., identificat cu CI/BI seria …… nr. …….., CNP ……………………………….., vă solicit acordarea indemnizației prevăzute de art. 6 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, pentru perioada cuprinsă între …..-….., …-…, …-… (în total …. zile), luna …….., anul ………….., în situația întreruperii activității ori a limitării capacității de funcționare pentru sectorul/domeniul de activitate ca urmare a implementării măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României ori suspendării activității în baza deciziei direcției de sănătate publică^1 ori a hotărârilor consiliului județean pentru situații de urgență, respectiv Consiliului pentru Situații de Urgență al Municipiului București, pentru un număr de ……………….. persoane, în sumă totală de …………………………… lei (brut).Plata se efectuează în contul structurii sportive nr. ………………………….., deschis la Banca ……………………….. . Anexez:[ ] declarație pe propria răspundere;[ ] lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizație;[ ] decizia direcției de sănătate publică (dacă este cazul).
Numele și prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ………….
Semnătura …………………………
Data ……………………….^1 În situația suspendării activității în baza deciziei direcției de sănătate publică, se va atașa și această decizie sau actul eliberat de direcția de sănătate publică. + 
Anexa nr. 1la cerereStructura Sportivă …………………………………………………………….Adresă sediu social ………………………………………………………….Județ ……………………………………………………………………………..CUI ………………………………………………………………………………..C.I.S. ……………………………………………………………………………..Cont bancar nr. ………………………………………………………………..Telefon ……………………………………………..E-mail ………………………………………………CătreAgenția pentru Plăți și Inspecție Socială a Județului …………./Municipiului București
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
Subsemnatul, ………………………………………….., în calitate de administrator/reprezentant legal al ……………………………….., cu sediul social în localitatea …………………, str. ………………… nr. ….., județul …………………/municipiul …………………, sectorul ….., identificat cu CI/BI seria ……… nr. ………….., CNP ……………………………………., cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la falsul în declarații, declar pe propria răspundere că, potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările ulterioare, activitatea desfășurată este^1:[ ] întreruptă;[ ] face parte din domeniile/sectoarele a căror capacitate de funcționare este limitată;[ ] suspendată în baza deciziei direcției de sănătate publică;[ ] suspendată în baza hotărârii consiliului județean pentru situații de urgență/Consiliului pentru Situații de Urgență al Municipiului București.Menționez că în perioada menționată în cerere persoanele pentru care se solicită indemnizația nu realizează activitate și, în caz contrar, structura sportivă va returna sumele primite cu titlu de indemnizație în baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 2/2022, cu modificările ulterioare.
Numele și prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ………….
Semnătura …………………………
Data ………………………..^1 Se va bifa căsuța corespunzătoare situației.
 + 
Anexa nr. 2la cerere
LISTA
persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizația acordată în baza
art. 6 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecție socială
a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice,
determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2,
precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative

Nr. crt. Numele și prenumele CNP Numărul și data contractului de activitate sportivă Suma brută de plată prevăzută în contract (lei) Cuantumul indemnizației (lei) (75% din drepturile în bani aferente contraprestației activității sportive, dar nu mai mult de 75% din câștigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2021 nr. 16/2021)
1
2
….
TOTAL …………… *)

*) Total sumă ce va fi plătită de agenția județeană pentru plăți și inspecție socială, respectiv a municipiului București.
Numele și prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) …………………………..
Semnătura ………………………………………..
Data ………………………–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x