ORDIN nr. 119 din 31 mai 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 377 din 5 iunie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 166 12/07/2012
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 119 31/05/2012
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 7 alin. (5) și (7) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Administrației și Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 20 din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare,ministrul administrației și internelor emite prezentul ordin. + 
Articolul 1(1)Se deleagă ministrului delegat pentru administrație competența privind:a)întocmirea fișelor de post ale prefecților și subprefecților;b)stabilirea obiectivelor operaționale și obiectivelor strategice, a termenelor de realizare, precum și a indicatorilor de performanță în cazul funcțiilor de prefect și subprefect;c)întocmirea referatului de evaluare în cazul funcțiilor de prefect și subprefect, pentru realizarea evaluării performanțelor profesionale individuale ale acestora;d)aprobarea, în condițiile legii, a fișelor de post pentru personalul din aparatul central – domeniul administrație publică;e)numirea, promovarea în funcții și în grade profesionale, suspendarea, modificarea și încetarea raporturilor de serviciu, în condițiile legii, ale funcționarilor publici din aparatul central – domeniul administrație publică;f)angajarea, modificarea, suspendarea și încetarea raporturilor de muncă ale personalului contractual din aparatul central – domeniul administrație publică;g)aprobarea exercitării cu caracter temporar, în condițiile legii, a funcțiilor de conducere de către personalul din aparatul central – domeniul administrație publică;h)aplicarea/radierea sancțiunilor disciplinare personalului din aparatul central – domeniul administrație publică;i)stabilirea oportunității organizării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante, aprobarea componenței comisiilor de concurs și de soluționare a contestațiilor, a bibliografiei, tematicii și a condițiilor specifice pentru ocuparea funcțiilor publice și contractuale vacante din aparatul central – domeniul administrație publică;j)gestionarea, în condițiile legii, a posturilor aprobate pentru domeniul administrație publică prin legea bugetului de stat;k)reîncadrarea în funcții și stabilirea drepturilor salariale, în condițiile legii, ale personalului aparatului central al Ministerului Administrației și Internelor – domeniul administrație publică;l)emiterea actelor administrative privind stabilirea numărului și structurii posturilor aprobate prin legea bugetului de stat pentru Ministerul Administrației și Internelor – domeniul administrație publică;m)aprobarea statului de funcții și a statului de personal pentru aparatul central – domeniul administrație publică;n)aprobarea, prin ordin, a statului de funcții al Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, la propunerea președintelui acesteia;o)exercitarea altor atribuții de gestiune a posturilor și a personalului pentru domeniul administrație publică.(2)Se deleagă ministrului delegat pentru administrație competența de a emite instrucțiuni și ordine cu caracter normativ și individual în legătură cu competențele delegate potrivit alin. (1). + 
Articolul 2Ministrul delegat pentru administrație poate delega secretarilor de stat din domeniul administrație publică, prin ordin, competențele delegate potrivit art. 1. + 
Articolul 3(1)Ministrul delegat pentru administrație, secretarii de stat din domeniul administrație publică și directorul general al Direcției generale pentru relațiile cu instituțiile prefectului, conform competențelor propuse de ministrul delegat pentru administrație și aprobate de ministrul administrației și internelor, se împuternicesc ca reprezentanți ai ordonatorului principal de credite pentru activitatea de administrație publică.(la 18-07-2012,
Alineatul (1) din Articolul 3 a fost modificat de Articolul I din ORDINUL nr. 166 din 12 iulie 2012, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 493 din 18 iulie 2012
)
(2)În această calitate au dreptul de a aproba deschiderea, repartizarea, retragerea și modificarea creditelor bugetare pentru bugetul propriu și bugetul ordonatorilor de credite subordonați, precum și angajarea, lichidarea și ordonanțarea cheltuielilor din bugetul propriu aferent activității de administrație publică, cu respectarea prevederilor legale.
 + 
Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul administrației
și internelor,
Ioan Rus
Contrasemnează:
Ministrul delegat
pentru administrație,
Victor Paul Dobre
București, 31 mai 2012.Nr. 119.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x