ORDIN nr. 116 din 27 octombrie 2020

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: INSPECTIA JUDICIARA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1006 din 29 octombrie 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEORDIN 134 10/12/2018
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 10/12/2018 ART. 4
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 10/12/2018 CAP. 4
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 10/12/2018 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 10/12/2018 ART. 11
ART. 2MODIFICA PEREGULAMENT 10/12/2018 ART. 4
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEORDIN 134 10/12/2018
ActulREFERIRE LAORDIN 134 10/12/2018
ActulREFERIRE LAREGULAMENT 10/12/2018
ActulREFERIRE LALEGE (R) 317 01/07/2004 ART. 66
ART. 1REFERIRE LAORDIN 134 10/12/2018
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 10/12/2018 ART. 4
ART. 1COMPLETEAZA PEREGULAMENT 10/12/2018 CAP. 4
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 10/12/2018 ART. 4
ART. 1MODIFICA PEREGULAMENT 10/12/2018 ART. 11
ART. 1REFERIRE LAREGULAMENT 10/12/2018
ART. 2MODIFICA PEREGULAMENT 10/12/2018 ART. 4
 Nu exista acte care fac referire la acest act





În temeiul art. 66 alin. (3) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările și completările ulterioare,inspectorul-șef al Inspecției Judiciare emite următorul ordin: + 
Articolul IRegulamentul de organizare și funcționare a Inspecției Judiciare, aprobat prin Ordinul inspectorului-șef al Inspecției Judiciare nr. 134/2018, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.049 din 11 decembrie 2018, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:1.La articolul 4, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: + 
Articolul 4(1)Categoriile de personal al Inspecției Judiciare sunt următoarele: inspectori judiciari, personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor și procurorilor, funcționari publici, specialiști IT, auditori interni și personal contractual.
2.La articolul 4 alineatul (4), după litera f) se introduce o nouă literă, litera g), cu următorul cuprins:g)compartimentul de audit public intern, având indicativul «U», care asigură consilierea conducerii pentru buna administrare a veniturilor și cheltuielilor publice.3.La articolul 11 alineatul (1), partea introductivă se modifică și va avea următorul cuprins: + 
Articolul 11(1)Compartimentul buget, finanțe, contabilitate și salarizare, denumit în continuare compartiment, îndeplinește, în activitatea de buget, următoarele atribuții:
4.La articolul 11 alineatul (2), partea introductivă se modifică și va avea următorul cuprins:(2)Compartimentul are, în activitatea de finanțe și contabilitate, următoarele atribuții:5.La articolul 11 alineatul (3), partea introductivă se modifică și va avea următorul cuprins:(3)Atribuțiile compartimentului privind activitatea de salarizare sunt următoarele:6.La capitolul IV, după secțiunea a 8-a se introduce o nouă secțiune, secțiunea a 9-a, cu următorul cuprins: + 
Secţiunea a 9-aCompartimentul de audit public intern + 
Articolul 24^1(1)Compartimentul de audit public intern reprezintă compartimentul de specialitate care exercită, în condițiile legii, auditul intern asupra activităților desfășurate în cadrul Inspecției Judiciare.(2)Compartimentul de audit public intern este constituit potrivit legii.(3)Conducătorul Compartimentului de audit public intern este responsabil pentru organizarea și desfășurarea activităților de audit. + 
Articolul 24^2Compartimentul de audit public intern are următoarele atribuții:a)elaborează norme metodologice specifice entității publice în care își desfășoară activitatea, cu avizul Unității Centrale de Armonizare pentru Auditul Public Intern (U.C.A.A.P.I.);b)elaborează proiectul planului multianual de audit public intern, de regulă pe o perioadă de 3 ani, și, pe baza acestuia, proiectul planului anual de audit public intern;c)efectuează activități de audit public intern pentru a evalua dacă sistemele de management financiar și control ale Inspecției Judiciare sunt transparente și sunt conforme cu normele de legalitate, regularitate, economicitate, eficiență și eficacitate;d)informează U.C.A.A.P.I. despre recomandările neînsușite de inspectorul-șef al Inspecției Judiciare, precum și despre consecințele acestora;e)raportează periodic asupra constatărilor, concluziilor și recomandărilor rezultate din activitățile sale de audit;f)elaborează raportul anual al activității de audit public intern;g)în cazul identificării unor iregularități sau posibile prejudicii, raportează imediat inspectorului-șef al Inspecției Judiciare și structurii de control intern abilitate;h)verifică respectarea normelor și instrucțiunilor, și poate iniția măsurile corective necesare, în cooperare cu inspectorul-șef al Inspecției Judiciare.
 + 
Articolul IIÎn tot cuprinsul regulamentului, sintagma „Biroul buget, finanțe, contabilitate și salarizare“ se înlocuiește cu sintagma „Compartimentul buget, finanțe, contabilitate și salarizare“, iar sintagma „Biroul administrativ“ se înlocuiește cu sintagma „Compartimentul administrativ“. + 
Articolul IIIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Inspectorul-șef al Inspecției Judiciare,
Lucian Netejoru
București, 27 octombrie 2020.Nr. 116.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x