Având în vedere:– prevederile art. 7 din Hotărârea Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, cu modificările și completările ulterioare; … – prevederile art. 40^1, art. 51 alin. (1) și ale art. 52 alin. (2) și (4) din Ordonanța Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, modificată și completată prin Ordonanța Guvernului nr. 37/2003; … – Legea nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociațiilor și fundațiilor române cu personalitate juridică, care înființează și administrează unități de asistența socială; … – Hotărârea Guvernului nr. 1.153/2001 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociațiilor și fundațiilor române cu personalitate juridică, care înființează și administrează unități de asistența socială, … ministrul muncii și solidarității sociale emite următorul ordin: +
Articolul 1În cadrul Direcției generale asistența socială se organizează compartimentul pentru relația cu asociațiile și fundațiile, prevăzut la art. 51 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, modificată prin Ordonanța Guvernului nr. 37/2003. +
Articolul 2(1)Compartimentul pentru relația cu asociațiile și fundațiile are ca atribuții evidenta asociațiilor și fundațiilor care desfășoară activități din domeniul de competența al Ministerului Muncii și Solidarității Sociale, evaluarea activității asociațiilor și fundațiilor în vederea recunoașterii ca fiind de utilitate publică, fundamentarea sumelor ce se acordă de la bugetul de stat asociațiilor și fundațiilor recunoscute ca fiind de utilitate publică, derularea programului de acordare a subvențiilor pentru asociațiile și fundațiile care înființează și administrează unități de asistența socială și colaborarea cu asociațiile și fundațiile pentru realizarea unor activități sau programe comune.(2)Regulamentul de organizare și funcționare al Ministerului Muncii și Solidarității Sociale se completează cu atribuțiile compartimentului pentru relația cu asociațiile și fundațiile. +
Articolul 3Evidenta privind constituirea, modificarea și încetarea asociațiilor și fundațiilor care desfășoară activități din domeniul de competența al Ministerului Muncii și Solidarității Sociale se realizează pe baza documentației transmise de Ministerul Justiției. +
Articolul 4Se aprobă Criteriile specifice Ministerului Muncii și Solidarității Sociale de acordare a statutului de utilitate publică asociațiilor, fundațiilor sau federațiilor, conform anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezentul ordin. +
Articolul 5Se aprobă Lista documentelor solicitate asociațiilor, fundațiilor sau federațiilor în vederea recunoașterii ca fiind de utilitate publică, prevăzută în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin. +
Articolul 6Se aprobă modelul raportului de activitate a asociației, fundației sau federației care solicită acordarea statutului de utilitate publică, prevăzut în anexa nr. 3 care face parte integrantă din prezentul ordin. +
Articolul 7(1)Direcția generală asistența socială examinează documentația prezentată de asociații, fundații sau federații și îndeplinirea condițiilor prevăzute de lege și întocmește proiectul de hotărâre a Guvernului privind recunoașterea ca fiind de utilitate publică.(2)În funcție de domeniile de activitate prevăzute în statut pentru care asociația, fundația sau federația solicita recunoașterea ca fiind de utilitate publică. Direcția generală asistența socială va solicita punctul de vedere al direcțiilor de specialitate din cadrul ministerului. +
Articolul 8(1)Direcția generală de muncă și solidaritate socială teritorială efectuează evaluarea privind îndeplinirea condițiilor și a criteriilor pentru recunoașterea ca fiind de utilitate publică.(2)Evaluarea se face pe baza Regulamentului pentru evaluarea de către direcțiile generale de muncă și solidaritate socială teritoriale în vederea acordării statutului de utilitate publică, prevăzut în anexa nr. 4 care face parte integrantă din prezentul ordin. +
Articolul 9La data intrării în vigoare a prezentului ordin se anulează prevederile Ordinului ministrului muncii și protecției sociale nr. 472/2000. +
Articolul 10Direcția generală asistența socială și Direcția generală resurse umane vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Ministrul muncii și solidarității sociale,
Marian SarbuBucurești, 9 aprilie 2003.Nr. 115. +
Anexa nr. 1CRITERIIspecifice de acordare a statutului de utilitate publică +
Anexa nr. 2
Lista documentelor solicitate asociațiilor, fundațiilor
și federațiilor în vederea recunoașterii ca fiind de utilitate publică1.Raportul de activitate pe ultimii 3 ani, în conformitate cu modelul prezentat, obligatoriu în 2 exemplare dactilografiate; … 2.Actul constitutiv, statutul și, după caz, actele adiționale la acestea; … 3.Dovada dobândirii personalității juridice și, după caz, a înregistrării modificărilor actului constitutiv și/sau statutului în Registrul asociațiilor și fundațiilor sau în Registrul federațiilor; … 4.Dovada privind bonitatea asociației, a fundației sau a federației emisă de banca la care are deschis contul; … 5.Ultimul extras de cont bancar; … 6.Dovada privind situația juridică a sediului asociației, al fundației sau al federației și a sediului sau sediilor unde se desfășoară activitățile pentru care se solicita recunoașterea; … 7.Situațiile financiare anuale depuse la administrația financiară pe ultimii 3 ani; … 8.Bugetele de venituri și cheltuieli pe ultimii 3 ani, aprobate de organul de conducere; … 9.Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligațiilor exigibile de plată a impozitelor și taxelor către stat, inclusiv a celor locale, precum și a contribuțiilor pentru asigurările sociale de stat, asigurările sociale de sănătate, asigurările de șomaj (formulare – tip eliberate de autoritățile competente); … 10.Autorizațiile administrative conforme cu legislația în vigoare și/sau acordurile necesare desfășurării activităților; … 11.Regulamentul intern de funcționare; … 12.Organigrama asociației, fundației sau federației; … 13.Raportul comisiei de cenzori, pe ultimii 3 ani; … 14.Documente care atesta parteneriatul cu alte asociații, fundații, instituții publice etc; … 15.Numele și adresa persoanelor fizice, respectiv denumirea și sediul persoanelor juridice cu care asociația sau fundația colaborează în mod frecvent în vederea realizării obiectului sau de activitate pentru care solicită recunoașterea; … 16.Declarație pe proprie răspundere a președintelui, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, privind veridicitatea informațiilor cuprinse în raport, a faptului ca organizația nu a desfășurat activități ilicite sau contrare ordinei publice sau bunelor moravuri și nu are sume neachitate la scadenta către persoane fizice sau juridice … 17.În cazul federațiilor care solicită recunoașterea ca fiind de utilitate publică, dovada ca cel puțin două treimi din numărul asociațiilor și fundațiilor care o alcătuiesc sunt de utilitate publică. … NOTĂ:Documentele de la punctul 1, 9 și 16 se solicita în originalDocumentele de la punctele 2-8, 10-15 și 17 se solicita în copie +
Anexa nr. 3
MODEL
RAPORT DE ACTIVITATE PE ULTIMII 3 ANI
a asociației, fundației sau federației care
solicita acordarea statutului de utilitate publică1.DATE PRIVIND ASOCIAȚIA/FUNDAȚIA/FEDERAȚIADENUMIREA ASOCIAȚIEI/FUNDAȚIEI/FEDERAȚIEI:DENUMIREA ABREVIATĂ (dacă este cazul):TIPUL DE ORGANIZAȚIE: asociație / fundație / federațieSEDIUL┌─────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐│Adresa │ Județul, respectiv municipiul: ││ ├────────────────────────────────────────────┤│ │ Localitatea: cod: ││ ├────────────────────────────────────────────┤│ │ Strada: nr: │├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤│Telefon │ Prefix: nr: │├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤│Fax │ │├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤│@ mail │ │├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤│Situația juridică │ │├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤│Suprafața totală (mp) │ │├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤│Suprafața construită(mp) │ │├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤│Nr. încăperi │ │└─────────────────────────┴────────────────────────────────────────────┘DOBÂNDIREA PERSONALITĂȚII JURIDICE– În temeiul Legii nr. 21/1924┌──────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐│Nr. dosar la dobândirea │ ││personalității juridice │ │├──────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤│Sentința civilă de │ Nr: Data: ││dobândire a personalității├────────────────────────────────────────────┤│juridice │eliberată de: │├──────────────────────────┼───┬────────────────────────────────────────┤│Sentințe civile care │ 1 │ Nr: Data: ││autorizează modificările │ ├────────────────────────────────────────┤│actului constitutiv și/sau│ │ eliberată de: ││statutului ├───┼────────────────────────────────────────┤│ │ 2 │ Nr: Data: ││ │ ├────────────────────────────────────────┤│ │ │ eliberată de: ││ ├───┼────────────────────────────────────────┤│ │ 3 │ Nr: Data: ││ │ ├────────────────────────────────────────┤│ │ │ eliberată de: │└──────────────────────────┴───┴────────────────────────────────────────┘ … În temeiul O.U. nr. 26/2000┌───────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐│ Certificat de înscrierea │ nr.: data: ││ în Registrul asociațiilor │ înscrierii în Registrul asociațiilor și ││ și fundațiilor │ fundațiilor / Registrul federațiilor │└───────────────────────────┴────────────────────────────────────────────┘COD FISCAL NR. anul eliberat de:CONT BANCAR NR. ….. deschis la banca ………….. adresa băncii:Numele persoanei /persoanelor cu drept de semnătura:┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐│ persoane fizice/juridice la │ numărul asociaților/numele ││ constituire │ fondatorilor │├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤│ Membri asociați │ │├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤│ Fondator/fondatori │ │└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘ … 2.SFERA OBIECTULUI DE ACTIVITATE PREVĂZUT ÎN STATUT┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ SCOP (se definește în conformitate cu art. nr. …. din statut) │├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│ ││ │└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌───────────────────┬──────────────────────────────┬─────────────────────────┐│OBIECTIVE STABILITE│de interes general │de interes comunitar ││ÎN STATUT │respectiv în domenii precum: │respectiv în interesul ││ │dezvoltare socială, asistența │public al unei ││ │socială, ajutorarea săracilor │comunități și/sau ││ │și defavorizaților, asistența │grupuri de persoane ││ │oamenilor dezavantajați fizic,│fizice sau juridice care ││ │a copiilor și persoanelor în │urmăresc un obiectiv ││ │vârsta │comun sau au aceleași ││ │ │opinii, aceeași cultura, ││ │ │orientare religioasă, ││ │ │socială, profesională și ││ │ │altele asemenea │└───────────────────┴──────────────────────────────┴─────────────────────────┘┌──────────────────────────────────┬───────────────────┬──────────────┐│ACTIVITĂȚI DE INTERES GENERAL SAU │În conformitate cu │ grup țintă ││COMUNITAR PREVĂZUTE ÎN STATUT │art. nr. │ │├──────────────────────────────────┼───────────────────┼──────────────┤└──────────────────────────────────┴───────────────────┴──────────────┘ … 3.DATE PRIVIND ORGANIZAREA ȘI FUNCȚIONAREA3.1.ORGANIZAREA ASOCIAȚIEI/FUNDAȚIEI/FEDERAȚIEI┌──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┐│ Organe de condu- │Alese/numite în │Numele, prenumele │Profesie/loc de ││ cere administrare│temeiul │Adresa │muncă ││ și control, │ │ │ ││ potrivit statu- │ │ │ ││ tului │ │ │ │├──────────┬───────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤│De condu- │ │ │ │ ││cere(nomi-│ │ │ │ ││nalizati │ │ │ │ ││funcțiile)│ │ │ │ │├──────────┼───────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤│De admi- │ │ │ │ ││nistrare │ │ │ │ ││(nomina- │ │ │ │ ││lizati │ │ │ │ ││funcțiile)│ │ │ │ │├──────────┼───────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤│De control│ │ │ │ ││(nominali-│ │ │ │ ││zati │ │ │ │ ││funcțiile)│ │ │ │ │├──────────┼───────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤│Altele: │ │ │ │ ││(specifi- │ │ │ │ ││câți) │ │ │ │ ││ │ │ │ │ │└──────────┴───────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘ … 3.2.INFORMAȚII PRIVIND FUNCȚIONAREA ASOCIAȚIEI/FUNDAȚIEI/FEDERAȚIEI┌─────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────┐│Activitatea organelor de conducere, administrare │ În ultimii 3 ani ││și control ├─────┬─────┬──────┤│ │Anul:│Anul:│Anul: │├──────┬──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│condu-│Nr. de ședințe │ │ │ ││cere │──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│ │În conformitate cu procesele verbale nr./data │ │ │ ││ │──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│ │Alte documente (specificați) │ │ │ ││──────┼──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│admi- │Nr. de ședințe │ │ │ ││nis- │──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│trare │În conformitate cu procesele verbale nr./data │ │ │ ││ │──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│ │Alte documente (specificați) │ │ │ ││──────┼──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│con- │Nr. de ședințe │ │ │ ││trol │──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│ │În conformitate cu procesele verbale nr./data │ │ │ ││ │──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│ │Alte documente (specificați) │ │ │ ││──────┼──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│altele│Nr. de ședințe │ │ │ ││ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ │└──────┴──────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────┴──────┘ … 3.3.PERSONALUL ADMINISTRATIV AL ORGANIZAȚIEI┌─────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────┐│personal încadrat cu: │ În ultimii 3 ani ││ ├─────┬─────┬──────┤│ │Anul:│Anul:│Anul: ││ ├─────┼─────┼──────┤│ │număr│număr│număr │├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│contract de muncă │ │ │ │├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│cu convenție civilă │ │ │ │├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│nr. de voluntari │ │ │ │├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤│Total │ │ │ │└─────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────┴──────┘ … 3.4.DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE┌────────────────────────────┬────────┬──────────────────┬──────────────┐│Programe de formare a │Domeniul│ În ultimii 3 ani │Nr. persoane ││personalului organizate de │ ├─────┬─────┬──────┤formate ││ │ │Anul:│Anul:│Anul: │ │├────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼──────┼──────────────┤│asociație/fundație/federație│ │ │ │ │ │├────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼──────┼──────────────┤│alte persoane juridice │ │ │ │ │ ││(specificați denumirea │ │ │ │ │ ││acestora) │ │ │ │ │ │└────────────────────────────┴────────┴─────┴─────┴──────┴──────────────┘┌────────────────────────────┬──────────────────┬──────────────┬─────────┐│Programe ptr. atragerea │În ultimii 3 ani │Nr. de părți- │Nr. de ││voluntarilor ├─────┬─────┬──────┤cipanti │voluntari││ │Anul:│Anul:│Anul: │ │atrași │├────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┼──────────────┼─────────┤│ │ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ │ │└────────────────────────────┴─────┴─────┴──────┴──────────────┴─────────┘ … 3.5.ACTIVITĂȚI DE INTERES GENERAL SAU COMUNITAR REALIZATE┌──────────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────┐│Denumirea │ În ultimii 3 ani ││activita- ├─────────────────────┬─────────────────────┬─────────────────────┤│tii, în │ Anul: │ Anul: │ Anul: ││conformi- ├─────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤│tate cu │ beneficiari │ beneficiari │ beneficiari ││Fișa acti-├──────────┬──────────┼──────────┬──────────┼──────────┬──────────┤│vitatilor:│categorie │număr │categorie │ număr │categorie │ număr │├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤│ │ │ │ │ │ │ ││ │ │ │ │ │ │ │└──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┘ … 3.6.PRINCIPALELE MIJLOACE DE COMUNICARE ȘI INFORMARE UTILIZATE┌─────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┐│Tipul activității │ În ultimii 3 ani ││ ├────────────┬─────────────┬───────────┤│ │ Anul: │ Anul: │ Anul: │├─────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤├─────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤└─────────────────────────────┴────────────┴─────────────┴───────────┘ … 3.7.DEZVOLTARE TERITORIALĂ┌────┬────────┬─────────┬────────────────┬─────────┬─────────────┬───────────┐│Nr. │Filiale │Puncte de│Județ/localitate│Persoana │Nr. membri │ Anul ││crt.│ │ lucru │adrese/telefon │de │asociați sau │înființării││ │ │ │ │contact │personal al │ ││ │ │ │ │ │fundației │ │├────┼────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────────┼───────────┤├────┼────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────────┼───────────┤└────┴────────┴─────────┴────────────────┴─────────┴─────────────┴───────────┘ … 3.8.AFILIERE LA NIVEL NAȚIONALa)Denumirea și adresa organismului național: … b)Documentul care atesta afilierea: … c)Data afilierii: … … 3.9.AFILIERE INTERNAȚIONALADenumirea și adresa organizației internaționale:┌───────────────────────────┬─────────────┬─────────────────────────────────┐│Tipul de afiliere: │ Din anul │ Documentul care atesta afilierea│├───────────────────────────┼─────────────┼─────────────────────────────────┤│Membru deplin │ │ │├───────────────────────────┼─────────────┼─────────────────────────────────┤│Membru asociat │ │ │├───────────────────────────┼─────────────┼─────────────────────────────────┤│Altele, specificați │ │ │└───────────────────────────┴─────────────┴─────────────────────────────────┘ … 3.10.PREMII, NOMINALIZĂRI, ALTE FORME DE RECUNOAȘTERE A ACTIVITĂȚII┌────────────────────┬──────┬────────────────────────────────────────────────┐│Denumire │Anul │Instituția care a acordat/recunoscut activitatea│├────────────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤│ │ │ │└────────────────────┴──────┴────────────────────────────────────────────────┘ … … 4.RESURSE MATERIALE ȘI FINANCIARE┌───────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐│PATRIMONIUL │Total valoare, în mii lei: ││În conformitate cu ultima balanța contabila│din care │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│1. Total imobilizări corporale, din care │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Construcții │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Terenuri │ │├─────────────┬─────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Alte mijloace│Mobilier │ ││fixe ├─────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│ │Echipament │ ││ ├─────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│ │Altele │ │├─────────────┴─────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Mijloace de transport │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Imobilizări corporale în curs │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│2. Total disponibilități bănești, din care │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Lei │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Valuta │ │└───────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘┌───────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐│VENITURI, │Total valoare, în mii lei: ││În conformitate cu ultima balanța contabila│din care ││din care │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Resurse obținute de la bugetul de stat │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Resurse obținute de la bugetul local │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Cotizațiile membrilor │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Dividendele societăților comerciale │ ││înființate │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Dobânzile și dividendele rezultate din │ ││plasarea sumelor disponibile │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Venituri realizate din activități economice│ ││proprii │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Donații, sponsorizări sau legate │ │├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤│Finanțări, granturi │ │└───────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘┌────────────┬──────────────────────────────────────────┐│MIȘCAREA │ Valoare activ în mii lei ││PATRIMONIALĂ├──────────┬──────────────┬────────────────┤│ │Anul: │ Anul: │ Anul: ││ ├──────────┼──────────────┼────────────────┤│ │ │ │ │└────────────┴──────────┴──────────────┴────────────────┘PROGRAME DESFĂȘURATE CU FINANȚARE EXTERNA (pe ultimii trei ani)┌───────────────┬────────────────────┬─────────────┬──────────────────────┐│Perioada/anul │Denumire program │ Valoare │Finanțator │├───────────────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────────────┤│ │ │ │ │└───────────────┴────────────────────┴─────────────┴──────────────────────┘PROGRAME SUBVENȚIONATE DE LA BUGETUL DE STAT/LOCAL (ultimii trei ani)┌───────────────┬────────────────────┬─────────────┬──────────────────────┐│Perioada/anul │Denumire program │ Valoare │Temeiul legal și ││ │ │ │sursa subvenției │├───────────────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────────────┤│ │ │ │ │└───────────────┴────────────────────┴─────────────┴──────────────────────┘SOCIETĂȚI COMERCIALE ÎNFIINȚATE┌─────────────────┬───────────┬────────────────┬────────┬───────────────┐│Denumirea │Anul │Obiectul de │Adresa │Codul fiscal ││ │înființării│activitate │ │ │├─────────────────┼───────────┼────────────────┼────────┼───────────────┤└─────────────────┴───────────┴────────────────┴────────┴───────────────┘ … +
Anexăla Raportul de activitate pe ultimii 3 ani
FIȘA NR.:
PRIVIND ACTIVITĂȚILE ÎN INTERES GENERAL ȘI/SAU COMUNITAR DESFĂȘURATESe completează pentru fiecare activitate1. Denumirea activității2. Scop:3. Obiectiv:┌─────────────┬────────────────────────────┬──────────────────────────┐│4. Durata în │data începerii activității │ Observații ││timp │ │ │├─────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤│Limitată │ │ │├─────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤│Nelimitată │ │ │└─────────────┴────────────────────────────┴──────────────────────────┘┌────────────┬────────────────────────────────────────────────────────┐│5. Aria de │Se specifica localitatea, județul/localitățile, ││desfășurare │județele/localitățile │├────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┤│Locală │ │├────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┤│Județeana │ │├────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┤│Naționala │ │└────────────┴────────────────────────────────────────────────────────┘┌────────────┬────────────────┬───────────────────────────────────────┐│6. Categoria│nr. beneficiari │Caracteristici socio-economice ale ││de persoane │ │grupului țintă ││beneficiare │ │ │├────────────┼────────────────┼───────────────────────────────────────┤├────────────┼────────────────┼───────────────────────────────────────┤└────────────┴────────────────┴───────────────────────────────────────┘7. Precizați modalitatea de selectare a beneficiarilor activităților8. Descrieți modalitățile prin care proiectul și-a propusimplicarea beneficiarilor în activitățile desfășurate în beneficiul acestora9. Descrierea activităților/serviciilor desfășurate și a metodologiilor de lucru utilizate┌─────────────────────────────┬───┬──────────────────┬──────────────────┐│10. Resursele umane utilizate│Nr.│număr de persoane │Categoria ││ │ │cu funcție de │socio-profesională││ │ │──────────────────┤ ││ │ │conducere│execuție│ │├─────────────────────────────┼───┼─────────┼────────┼──────────────────┤│încadrat cu│convenție civilă │ │ │ │ ││ ├─────────────────┼───┼─────────┼────────┼──────────────────┤│ │contract de muncă│ │ │ │ │├─────────────────────────────┼───┼─────────┼────────┼──────────────────┤│Voluntari │ │ │ │ │└─────────────────────────────┴───┴─────────┴────────┴──────────────────┘Numele persoanei care conduce și administrează activitatea:┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐│ 11. Costul programului, proiectului │ Total, în mii lei sau valuta în care││ pe toată durata finanțării sau, │ a fost finanțat proiectul: ││ după caz, │ din care: ││ Costul anual al serviciului, în conf.│ ││ cu cheltuielile din anul precedent │ ││ depunerii documentației, │ ││ din care: │ │├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤│Contribuția organizației: │ │├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤│Subvenții de la bugetul de stat │ │├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤│Subvenții de la bugetul local │ │├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤│Contribuții ale partenerilor externi │ │├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤│Contribuții ale beneficiarilor │ │├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤│Altele │ ││ │ │└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘12. Costul lunar al serviciului pe beneficiar:┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐│13. Parteneri implicați │ Forma parteneriatului │├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤│ │ │├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤│ │ │└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────┬──────────────────┬──────────────────┐│14. Autorizații necesare desfășurării │Instituția care a │Nr. document/data ││ activității (sanitară, etc.) │eliberat autori- │ ││ │zatia │ │├──────────────────────────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤│ │ │ ││ │ │ │└──────────────────────────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘┌───────────────────────┬──────────────┬──────────────────┬──────────────────┐│15. Evaluarea activi- │Când a avut │Cine a evaluat │Măsuri luate în ││ tatilor, metode │loc evaluarea │activitatea │urma evaluării ││ utilizate │ │ │ │├───────────────────────┼──────────────┼──────────────────┼──────────────────┤│ │ │ │ ││ │ │ │ │└───────────────────────┴──────────────┴──────────────────┴──────────────────┘16. Rezultatele activității (specificați indicatorii de performantautilizați):17. Efectele benefice ale activității la nivelul comunității:1. Modalitățile de informare a comunității privind activitățile șirezultatelele acestora2. Alte comentarii privind activitatea desfășurata┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐│ Numele persoanei desemnate pentru a │ Telefon: ││ oferi informații suplimentare: │ │└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────┬────┬────────────────────────────────┐│ Numele și prenumele președintelui │Data│ștampila asociației/fundației ││ asociației/fundației, semnătura │ │ │└──────────────────────────────────────┴────┴────────────────────────────────┘ +
Anexa nr. 4REGULAMENTpentru evaluarea de către direcțiile generale de munca și solidaritate socială teritorialeîn vederea acordării statutului de utilitate publică