ORDIN nr. 1.990 din 1 iunie 2009

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 25/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 383 din 5 iunie 2009
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 95 25/01/2012
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 7ABROGA PEORDIN 436 11/04/2005
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 6
ActulREFERIRE LAHG 34 22/01/2009 ART. 10
ActulREFERIRE LALEGE 490 10/11/2004
ART. 1REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 4
ART. 1REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 5
ART. 1REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 10
ART. 1REFERIRE LALEGE 490 10/11/2004
ART. 3REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 2
ART. 3REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 5
ART. 3REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 10
ART. 5REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 2
ART. 5REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 8
ART. 7ABROGA PEORDIN 436 11/04/2005
ANEXA 1REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 2
ANEXA 1REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 4
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 490 10/11/2004
ANEXA 2REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 2
ANEXA 2REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 4
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 490 10/11/2004
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 1990 01/06/2009 ART. 2
ANEXA 3REFERIRE LAHG 595 13/05/2009
ANEXA 3REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 2
ANEXA 3REFERIRE LALEGE 490 10/11/2004
ANEXA 4REFERIRE LAORDIN 1990 01/06/2009 ART. 2
ANEXA 4REFERIRE LAHG 595 13/05/2009
ANEXA 4REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 2
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 490 10/11/2004
ANEXA 5REFERIRE LAORDIN 1990 01/06/2009 ART. 2
ANEXA 5REFERIRE LAHG 595 13/05/2009
ANEXA 5REFERIRE LALEGE 490 10/11/2004
ANEXA 6REFERIRE LAORDIN 1990 01/06/2009 ART. 2
ANEXA 6REFERIRE LAHG 595 13/05/2009
ANEXA 6REFERIRE LALEGE 490 10/11/2004
ANEXA 7REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 2
ANEXA 7REFERIRE LAHG 595 13/05/2009 ART. 10
ANEXA 7REFERIRE LALEGE 490 10/11/2004
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 95 25/01/2012
ART. 2REFERIT DEORDIN 1990 01/06/2009

privind procedura internă de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă comunitară



În temeiul prevederilor art. 10 alin. (2) şi (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, în conformitate cu dispoziţiile art. 6 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare,ministrul finanţelor publice emite următorul ordin: + 
Articolul 1(1) Potrivit dispoziţiilor art. 4 alin. (3) şi (5) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare, pentru a beneficia de majorările salariale prevăzute la art. 4 alin. (1) şi (2) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, instituţiile publice în cadrul cărora funcţionează structurile menţionate la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 vor solicita Ministerului Finanţelor Publice avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare.(2) În acest sens, cererea privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare se depune la registratura Ministerului Finanţelor Publice, împreună cu documentele prevăzute la art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009.(3) În cazurile prevăzute la art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cererea privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare se întocmeşte conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 şi se depune la registratura Ministerului Finanţelor Publice.
 + 
Articolul 2(1) Emiterea avizului favorabil sau respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil se realizează în baza unui aviz consultativ, respectiv a unui document justificativ cu caracter consultativ.(2) Pentru personalul şi structurile care gestionează fonduri PHARE şi fonduri structurale şi de coeziune, avizul consultativ, respectiv documentul justificativ cu caracter consultativ, este emis de Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale din cadrul Ministerului Finanţelor Publice.(3) Pentru personalul şi structurile care gestionează măsurile Ex-ISPA, avizul consultativ, respectiv documentul justificativ cu caracter consultativ, este emis de Autoritatea de Management Ex-ISPA din cadrul Ministerului Finanţelor Publice.(4) Documentul justificativ cu caracter consultativ în baza căruia se emite respingerea cererii de eliberare a avizului favorabil va cuprinde motivele care au stat la baza respingerii cererii.
 + 
Articolul 3Motivele de respingere a cererii de eliberare a avizului favorabil sunt:a) netransmiterea, de către instituţia publică care solicită eliberarea avizului favorabil, a unuia sau mai multor documente dintre cele prevăzute la art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009;b) neîndeplinirea criteriilor prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009;c) nerespectarea condiţiilor de formă a documentelor prevăzute la art. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, în cazul documentelor reglementate prin acte normative;d) netransmiterea tuturor informaţiilor solicitate de Ministerul Finanţelor Publice pentru eliberarea avizului favorabil;e) în cazul cererilor trimise pentru aplicarea art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, nerespectarea modelului de cerere stabilit în anexa nr. 7.
 + 
Articolul 4Instituţia publică a cărei cerere de eliberare a avizului favorabil a fost respinsă poate înainta o nouă cerere doar după remedierea problemelor constatate, menţionate în scrisoarea de respingere emisă de Ministerul Finanţelor Publice.
 + 
Articolul 5(1) Ministrul finanţelor publice sau, prin delegare, secretarul de stat, coordonator al Autorităţii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale şi al Autorităţii de Management Ex-ISPA, poate retrage sau modifica avizul acordat, la cererea motivată, potrivit competenţelor, a oricărei dintre cele două autorităţi din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, prevăzute la art. 2.(2) Cererea motivată privind retragerea sau modificarea avizului acordat poate fi înaintată:a) în cazul în care instituţiile publice al căror personal beneficiază de creşterile salariale nu comunică Ministerului Finanţelor Publice orice modificare de personal, structură, organizare şi/sau funcţionare, intervenită după obţinerea avizului, împreună cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 8 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009;b) în cazul în care una dintre cele două autorităţi din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, prevăzute la art. 2, constată încălcări ale cerinţelor art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009.(3) După remedierea problemelor constatate şi care au stat la baza retragerii avizului favorabil, eliberarea unui nou aviz favorabil se va face la cerere, potrivit aceloraşi reguli generale.
 + 
Articolul 6(1) Cererea privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare, avizul favorabil, avizul consultativ şi documentul justificativ cu caracter consultativ se vor întocmi potrivit modelelor prevăzute în anexele nr. 1-7.(2) Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 7Pe data intrării în vigoare a prezentului ordin, se abrogă Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 436/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 326 din 18 aprilie 2005.
 + 
Articolul 8Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul finanţelor publice,Gheorghe PogeaBucureşti, 1 iunie 2009.Nr. 1.990.
 + 
Anexa 1[Antetul instituţiei solicitante]Nr. ……….. din …………….CEREREprivind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect deactivitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitareStimate domnule ministru/secretar de stat,În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (3) şi (5) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare,vă rugăm să eliberaţi un aviz favorabil prin care să fie atestat faptul că următoarele structuri şi/sau persoane din cadrul ……/(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) …… au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare:

Nr.
crt.

Persoanele pentru care se
solicită avizarea favorabilă
(numele şi prenumele)

Funcţia

Structura din care fac parte
(direcţia generală, direcţia,
serviciul, biroul,
compartimentul)
1. ………………….. ……… ………………………..
2. ………………….. ……… ………………………..
…. ………………….. ……… ………………………..

Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre desemnată în acest sens este doamna/domnul …….. (tel. …….., fax ……, e-mail ………..).Cu stimă,…………………(numele şi prenumele)…………………(funcţia)[L.S.]Domnului ………………,ministrul finanţelor publice/secretar de stat + 
Anexa 2MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICENr. ………/………….AVIZ FAVORABILÎn temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (3) şi (5) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare,având în vedere Cererea ……/(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) …… cu nr. ……. din ………..,în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate:1. ……………………………………………;2. ……………………………………………;3. ……………………………………………;4. ……………………………………………;5. ……………………………………………;……………………………………………,Ministerul Finanţelor Publice atestă faptul că structurile şi/sau persoanele menţionate în anexă au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevăzute în art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare.Persoanele pentru care se acordă prezentul aviz favorabil beneficiază de majorarea salarială conform prevederilor art. 4 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009.………………….(numele şi prenumele)ministrul finanţelor publice[L.S.]MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEAnexă la Avizul MFP nr. …../…..───────────────────────────────────LISTA STRUCTURILOR ŞI/SAU PERSOANELORpentru care se acordă avizul favorabil al Ministerului Finanţelor Publice,conform Cererii ………………………… cu nr. ……din ……….(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)

Nr.
crt.

Persoanele pentru care se
acordă avizul favorabil
(numele şi prenumele)

Funcţia

Structura din care fac parte
(direcţia generală, direcţia,
serviciul, biroul,
compartimentul)
1. ………………….. ……… ………………………..
2. ………………….. ……… ………………………..
…. ………………….. ……… ………………………..

 + 
Anexa 3MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEAutoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor StructuraleNr. ACIS …………………/……………………..AVIZ CONSULTATIVÎn temeiul dispoziţiilor Hotărârii Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare, şi ale art. 2 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.990/2009 privind procedura internă de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă comunitară,având în vedere Cererea ……./(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)…….. cu nr. ……… din ………….. privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexa nr. 1,în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate:1. ……………………………………………;2. ……………………………………………;3. ……………………………………………;4. ……………………………………………;5. ……………………………………………;……………………………………………,Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale atestă faptul că structurile şi/sau persoanele menţionate în anexa nr. 2 au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare (Programul PHARE sau fondurile structurale şi de coeziune) şi îndeplinesc criteriile prevăzute în art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare.………………..(numele şi prenumele)director general[L.S.]Redactat: ……………………………(prenumele, numele/funcţia/data)Semnătura ……………………………MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEAutoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor StructuraleNr. ACIS ………./……………..Anexa nr. 1───────────la Avizul consultativ nr. …../…… al Autorităţii pentru Coordonarea────────────────────────────────────────────────────────────────────────Instrumentelor Structurale──────────────────────────LISTAstructurilor şi/sau persoanelor pentru care s-a solicitat avizulfavorabil, conform Cererii …………………… cu nr. …. din ….(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)

Nr.
crt.

Persoanele pentru care s-a
solicitat avizul favorabil
consultativ
(numele şi prenumele)
Funcţia

Structura din care fac parte
(direcţia generală, direcţia,
serviciul, biroul,
compartimentul)
1. ………………….. ……… ………………………..
2. ………………….. ……… ………………………..
…. ………………….. ……… ………………………..

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEAutoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor StructuraleNr. ACIS ……………../………………Anexa nr. 2───────────la Avizul consultativ nr. ……../……… al Autorităţii pentru Coordonarea──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────Instrumentelor Structurale──────────────────────────LISTAstructurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordă avizul favorabilconsultativ al Autorităţii pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale,conform Cererii …………………………. cu nr. …… din ……..(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)

Nr.
crt.

Persoanele pentru care se
acordă avizul favorabil
consultativ
(numele şi prenumele)
Funcţia

Structura din care fac parte
(direcţia generală, direcţia,
serviciul, biroul,
compartimentul)
1. ………………….. ……… ………………………..
2. ………………….. ……… ………………………..
…. ………………….. ……… ………………………..

 + 
Anexa 4MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEAutoritatea de Management pentru Ex-ISPANr. AM Ex-ISPA ………/……………AVIZ CONSULTATIVÎn temeiul dispoziţiilor Hotărârii Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare, şi ale art. 2 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.990/2009 privind procedura internă de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă comunitară,având în vedere Cererea ……./(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) …….. cu nr. …….. din ……….. privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexa nr. 1,în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate:1. ……………………………………………;2. ……………………………………………;3. ……………………………………………;……………………………………………,Autoritatea de Management pentru Ex-ISPA atestă faptul că structurile şi/sau persoanele menţionate în anexa nr. 2 au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare (programul ISPA) şi îndeplinesc criteriile prevăzute în art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare.Director general,……………….(numele şi prenumele)[L.S.]Redactat: ……………………………..(prenumele, numele/funcţia/data)Semnătura: ……………………………MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEAutoritatea de Management pentru Ex-ISPANr. AM Ex-ISPA ………./………….Anexa nr. 1────────────la Avizul consultativ nr. ……/….. al Autorităţii de Management───────────────────────────────────────────────────────────────────pentru Ex-ISPA───────────────LISTAstructurilor şi/sau persoanelor pentru care s-a solicitat avizulfavorabil, conform Cererii …………………… cu nr. … din …..(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)

Nr.
crt.

Persoanele pentru care s-a
solicitat avizul favorabil
(numele şi prenumele)

Funcţia

Structura din care fac parte
(direcţia generală, direcţia,
serviciul, biroul,
compartimentul)
1. ………………….. ……… ………………………..
2. ………………….. ……… ………………………..
…. ………………….. ……… ………………………..

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEAutoritatea de Management pentru Ex-ISPANr. AM Ex-ISPA ………../………….Anexa nr. 2───────────la Avizul consultativ nr. ….. /….. al Autorităţii de Management───────────────────────────────────────────────────────────────────pentru Ex-ISPA───────────────LISTAstructurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordă avizul favorabilconsultativ al Autorităţii de Management pentru Ex-ISPA, conformCererii …………………………………. cu nr. …. din ……..(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)

Nr.
crt.

Persoanele pentru care se
acordă avizul favorabil
consultativ
(numele şi prenumele)
Funcţia

Structura din care fac parte
(direcţia generală, direcţia,
serviciul, biroul,
compartimentul)
1. ………………….. ……… ………………………..
2. ………………….. ……… ………………………..
…. ………………….. ……… ………………………..

 + 
Anexa 5MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEAutoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor StructuraleNr. ACIS …../…..DOCUMENT JUSTIFICATIVprivind respingerea cererii de eliberare a avizului favorabilÎn temeiul dispoziţiilor Hotărârii Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare, şi ale art. 2 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.990/2009 privind procedura internă de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă comunitară,în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate:1. ……………………………………………;2. ……………………………………………;3. ……………………………………………;4. ……………………………………………;5. ……………………………………………;……………………………………………,Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale propune respingerea Cererii …../(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)…….. cu nr. ……. din ……. privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexă.Propunerea de respingere a cererii se întemeiază pe următoarele considerente: ……………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………………………………Director general,………………..(numele şi prenumele)[L.S.]Redactat: ……………………………(numele, prenumele/funcţia/data)Semnătura: ……………………………MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEAutoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor StructuraleNr. ACIS ………………./………………..Anexa──────la Documentul justificativ nr. ……/….. al Autorităţii pentru──────────────────────────────────────────────────────────────────Coordonarea Instrumentelor Structurale privind respingerea cererii de─────────────────────────────────────────────────────────────────────eliberare a avizului favorabil──────────────────────────────LISTAstructurilor şi/sau persoanelor pentru care s-a solicitat avizul favorabil,conform Cererii ……………………………….. cu nr. …. din …..(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)

Nr.
crt.

Persoanele pentru care s-a
solicitat avizul favorabil
(numele şi prenumele)

Funcţia

Structura din care fac parte
(direcţia generală, direcţia,
serviciul, biroul,
compartimentul)
1. ………………….. ……… ………………………..
2. ………………….. ……… ………………………..
…. ………………….. ……… ………………………..

 + 
Anexa 6MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEAutoritatea de Management pentru Ex-ISPANr. AM Ex-ISPA ………./…………..DOCUMENT JUSTIFICATIVprivind respingerea cererii de eliberare a avizului favorabilÎn temeiul dispoziţiilor Hotărârii Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare, şi ale art. 2 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.990/2009 privind procedura internă de avizare a structurilor şi a personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă comunitară,în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate:1. ……………………………………………;2. ……………………………………………;3. ……………………………………………;4. ……………………………………………;5. ……………………………………………;……………………………………………,Autoritatea de Management pentru Ex-ISPA propune respingerea cererii …../(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)…….. cu nr. ….. din …… privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexă.Propunerea de respingere a cererii se întemeiază pe următoarele considerente: ……………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………….Director general,………………(numele şi prenumele)[L.S.]Redactat: …………………………..(numele, prenumele/funcţia/data)Semnătura: ……………………………MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEAutoritatea de Management pentru Ex-ISPANr. AM Ex-ISPA …………/………….Anexa──────la Documentul justificativ nr. …../…. al Autorităţii de Management─────────────────────────────────────────────────────────────────────pentru Ex-ISPA privind respingerea cererii de eliberare a────────────────────────────────────────────────────────────────────avizului favorabil───────────────────LISTAstructurilor şi/sau persoanelor pentru care s-a solicitat avizul favorabil,conform Cererii ………………………………. cu nr. …. din …..(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)

Nr.
crt.

Persoanele pentru care s-a
solicitat avizul favorabil
(numele şi prenumele)

Funcţia

Structura din care fac parte
(direcţia generală, direcţia,
serviciul, biroul,
compartimentul)
1. ………………….. ……… ………………………..
2. ………………….. ……… ………………………..
…. ………………….. ……… ………………………..

 + 
Anexa 7[Antetul instituţiei solicitante]Nr. …… din …………CEREREprivind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect deactivitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare,pentru aplicarea art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentruaplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară apersonalului care gestionează fonduri comunitareStimate domnule ministru/secretar de stat,în temeiul dispoziţiilor art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare,confirm pe propria răspundere că următoarele persoane din cadrul ……/(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)……. au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, respectiv că numărul de persoane din structurile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 16 este justificat prin îndeplinirea criteriilor prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009.În acest sens, vă rugăm să eliberaţi un aviz favorabil prin care să fie atestat faptul că următoarele structuri şi/sau persoane din cadrul ……/(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)….. au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare:

Nr.
crt.

Persoanele pentru care se
confirmă îndeplinirea
criteriilor prevăzute
la art. 2 alin. (1)
(numele şi prenumele)
Funcţia

Structura din care fac parte
(direcţia generală, direcţia,
serviciul, biroul,
compartimentul)

1. ………………….. ……… ………………………..
2. ………………….. ……… ………………………..
…. ………………….. ……… ………………………..

Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre, desemnată în acest sens, este doamna/domnul …… (telefon ……., fax …….., e-mail ……….).Cu stimă,Conducătorul instituţiei,…………………….(numele şi prenume)…………….(funcţia)[L. S.]Domnului …………….,ministrul finanţelor publice/secretar de stat_____________

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x