ORDIN nr. 1.717 din 17 decembrie 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 30/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 896 din 28 decembrie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1COMPLETEAZA PEORDIN 2696 24/10/2011 ANEXA 3
ART. 1INLOCUIESTE PEORDIN 2696 24/10/2011 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEORDIN 2696 24/10/2011 ANEXA 1
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 2696 24/10/2011 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 34 22/01/2009 ART. 10
ActulREFERIRE LAOG (R) 75 30/08/2001 ART. 15
ART. 1COMPLETEAZA PEORDIN 2696 24/10/2011 ANEXA 3
ART. 1INLOCUIESTE PEORDIN 2696 24/10/2011 ANEXA 1
ART. 1MODIFICA PEORDIN 2696 24/10/2011 ANEXA 1
ART. 1REFERIRE LAOG (R) 75 30/08/2001 ART. 7
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 2696 24/10/2011 ANEXA 1
ANEXA 1REFERIRE LAOG (R) 75 30/08/2001
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.696/2011 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularisticii necesare pentru solicitarea şi comunicarea datelor înscrise în cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare şi acces la informaţiile din cazierul fiscal



Având în vedere dispoziţiile art. 15 din Ordonanţa Guvernului nr. 75/2001 privind organizarea şi funcţionarea cazierului fiscal, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, emite următorul ordin: + 
Articolul IOrdinul ministrului finanţelor publice nr. 2.696/2011 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularisticii necesare pentru solicitarea şi comunicarea datelor înscrise în cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare şi acces la informaţiile din cazierul fiscal, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 756 din 27 octombrie 2011, se modifică şi se completează după cum urmează:1. La anexa nr. 1, formularul 508 "Fişa de actualizare a înscrierilor în cazierul fiscal privind inactivitatea fiscală", cod MFP 14.13.43.15/6, se modifică şi se înlocuieşte cu formularul prevăzut în anexa la prezentul ordin.2. La anexa nr. 3, capitolul II "Procedura de actualizare a faptelor şi situaţiilor înscrise în cazierul fiscal", după secţiunea F2 "Dispoziţii speciale privind scoaterea situaţiilor privind inactivitatea fiscală, declarată de activitatea de inspecţie fiscală în condiţiile art. 78 1 alin. (1) lit. b)-c) din Codul de procedură fiscală, înscrise în cazierul fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice reactivate" se introduce o nouă secţiune, secţiunea G, cu următorul cuprins:"G. Dispoziţii speciale referitoare la scoaterea din evidenţa cazierului fiscal a situaţiilor privind inactivitatea fiscală, înscrise în cazierul fiscal al reprezentanţilor legali ai persoanei juridice inactive, care s-a radiat din Registrul contribuabililor fără a fi reactivată1. Situaţiile privind inactivitatea fiscală se scot din evidenţa cazierului fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice declarate inactivă, care s-a radiat din Registrul contribuabililor fără a fi reactivată, la data împlinirii unui termen de un an de la data radierii persoanei juridice, în condiţiile art. 7 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 75/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.2. Pentru scoaterea din evidenţa cazierului fiscal a acestor situaţii, fişa de actualizare se întocmeşte de către compartimentul cu atribuţii în gestionarea Registrului contribuabililor din cadrul organului fiscal în a cărui evidenţă a fost înregistrată persoana juridică declarată inactivă fiscal, care s-a radiat fără a fi reactivată, după primirea informaţiei/comunicarea documentului care atestă radierea persoanei juridice declarate inactivă fiscal, prin completarea formularului 508 «Fişa de actualizare a înscrierilor în cazierul fiscal privind inactivitatea fiscală», prevăzut în anexa nr. 1 la ordin, la care se bifează căsuţa «reprezentant legal al persoanei juridice declarate inactivă fiscal».3. Fişa de actualizare întocmită conform pct. 2 se transmite compartimentului pentru gestionarea cazierului fiscal din cadrul organului fiscal în a cărui sferă de competenţă intră gestionarea cazierului fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice declarate inactivă, care s-a radiat fără a fi reactivată.4. Dispoziţiile secţiunii A pct. 6 şi 7 se aplică în mod corespunzător."
 + 
Articolul IIAnexa face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul IIIDirecţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de tehnologia informaţiei şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
 + 
Articolul IVPrezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice,Florin GeorgescuBucureşti, 17 decembrie 2012.Nr. 1.717.
 + 
Anexa

       
  508  Număr de operator de date cu caracter personal – ….. FIŞA DE ACTUALIZARE A ÎNSCRIERILOR ÎN CAZIERUL FISCAL privind inactivitate fiscală
         
    Unitatea teritorială competentă ………………… ……………………………………………………   Instituţia …………………………………………………………………. Judeţul …………………………………………………………………… Organul care actualizează ………………………………………..
         
    Înregistrat la unitatea teritorială competentă Nr. ……………………….. Data …./…./……………   Înregistrat la organul care actualizează
    Înregistrat la compartimentul cu atribuţii în gestionarea cazierului fiscal Nr. ……………………….. Data …./…./……………   Nr. ……………………………………. Data …./…./……………
 

                  FIŞA DE ACTUALIZARE A ÎNSCRIERILOR ÎN CAZIERUL FISCAL                             privind inactivitatea fiscală────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── Contribuabilul: Cod de identificare fiscală: …………………………….                  Nume şi prenume/denumire: …………………………….                  Domiciliul fiscal: Judeţ: ……… Localitate: ………………                   Sector: …… Strada: ……… Număr: ….. Bloc: …. Scara: …..                  Ap. ….. Telefon: ……… Fax: ………. E-mail: ………………────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── se fac actualizări la fapta menţionată în prezentul document.

                     
  Cod faptă Act normativ care prevede fapta Fapta săvârşită Documentul prin care s-a declarat starea de inactivitate fiscală Menţiuni privind:  Data de la care persoana juridică a fost declarată inactivă fiscal (pentru art. 2 alin. (2) lit. b)),  Persoana juridică reprezentată, declarată inactivă fiscal şi data de la care aceasta a fost declarată inactivă fiscal (pentru art. 2 alin. (3)) Tip modificare* Documentul prin care persoana a fost reactivată/ Informaţii referitoare la radierea persoanei juridice declarate inactive anterior radierii
  Nr. Data Nr. Data emiterii Data reactivării/ Data radierii
    Ordonanţa Guvernului nr. 75/2001 – art. 2 alin. (2) lit. b) Stare de inactivitate fiscală              
  SAU
    Ordonanţa Guvernului nr. 75/2001 – art. 2 alin. (3) Reprezentant legal al persoanei juridice declarate inactivă fiscal              
     
  Date despre Instituţia: …………………………………………………….
  Fişa de înscriere iniţială/ Judeţul ………………………………………………………
  Fişa de actualizare înscrieri Înregistrarea fişei la compartimentul registrul contribuabililor/inspecţie fiscală/cazier fiscal Nr. …………………….. Data ……/…../………….

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────  * Tip modificare: I – modificarea înscrierii, A – anularea înscrierii──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────  CONDUCĂTOR organ care actualizează──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────  Prezentul document a fost prelucrat, în cadrul compartimentului cu atribuţii în  gestionarea cazierului fiscal, de către salariatul ……… Semnătura salariatului:  la data de: __/__/____  Cod MFP: 14.13.43.15/6––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x