ORDIN nr. 1.645 din 17 noiembrie 1997

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL INDUSTRIEI SI COMERTULUINr. 1.645/17 noiembrie 1997OFICIUL NATIONAL DE CADASTRU, GEODEZIE SI CARTOGRAFIENr. C.P. 2.393/10 noiembrie 1997
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 12 din 16 ianuarie 1998
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
CAP. 3MODIFICAT DERECTIFICARE 1645 17/11/1997
CAP. 6MODIFICAT DERECTIFICARE 1645 17/11/1997
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 911 02/06/1997
ActulREFERIRE LAORDIN 117 15/08/1997
ActulREFERIRE LAORDIN 90 02/06/1997
ActulREFERIRE LAOG 30 25/08/1997
ActulREFERIRE LAHG 1 11/01/1997
ActulREFERIRE LAHG 1038 28/10/1996
ActulREFERIRE LAHG 525 27/06/1996
ActulREFERIRE LALEGE 107 25/09/1996
ActulREFERIRE LALEGE 26 24/04/1996
ActulREFERIRE LALEGE 7 13/03/1996
ActulREFERIRE LACODUL SILVIC 24/04/1996
ActulREFERIRE LALEGE 137 29/12/1995
ActulREFERIRE LALEGE 33 27/05/1994
ActulREFERIRE LALEGE 15 24/03/1994
ActulREFERIRE LAOG 15 09/08/1993
ActulREFERIRE LAHG 834 14/12/1991
ActulREFERIRE LALEGE 58 14/08/1991
ActulREFERIRE LALEGE (R) 18 19/02/1991
ActulREFERIRE LACONSTITUTIE 21/11/1991
ActulREFERIRE LALEGE 15 07/08/1990
ActulREFERIRE LADECRET 237 08/07/1978
ActulREFERIRE LADECRET-LEGE 115 27/04/1938
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
CAP. 3MODIFICAT DERECTIFICARE 1645 17/11/1997
CAP. 6MODIFICAT DERECTIFICARE 1645 17/11/1997

pentru aprobarea Metodologiei privind executarea lucrărilor de cadastru energetic



Ministru de stat, ministrul industriei şi comerţului, şi preşedintele Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie,având în vedere:– prevederile art. 4, 5, 6 şi 70 din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996;Hotărârea Guvernului nr. 1/1997 privind înfiinţarea Ministerului Industriei şi Comerţului;Hotărârea Guvernului nr. 1.038/1996 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie,emit următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă Metodologia privind executarea lucrărilor de cadastru energetic.
 + 
Articolul 2Metodologia este obligatorie pentru unităţile din sistemul de producţie, transport şi distribuţie a energiei electrice, precum şi pentru persoanele juridice care executa lucrări pentru cadastrul energetic.
 + 
Articolul 3Prezentul ordin se va publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare la data publicării lui.Metodologia se publică, de asemenea, după publicarea în Monitorul Oficial al României, şi de către Regia Autonomă de Electricitate "Renel" – GSCI.Ministru de stat,ministrul industrieişi comerţului,Calin Popescu-TariceanuPreşedintele OficiuluiNaţional de Cadastru,Geodezie şi Cartografie,Marian Rotaru
 + 
METODOLOGIEprivind executarea lucrărilor de cadastru energetic1. Dispoziţii generaleScopul elaborării prezentei metodologii este cuprinderea, într-o formă unitară, a reglementărilor, căilor şi metodelor de organizare a cadastrului energetic, ca subsistem de evidenta a bunurilor imobiliare sub aspect tehnic şi economic, precum şi corelarea acestuia cu lucrările necesare înscrierii în documentele tehnice ale cadastrului general şi în documentele de publicitate imobiliară ale imobilelor aparţinând unităţilor energetice (unităţi care produc, transporta şi distribuie energie electrica). Executanţii lucrărilor de cadastru energetic sunt persoane juridice autorizate de către Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie (O.N.C.G.C.) şi atestate ca furnizori de servicii pentru unităţile energetice.În conformitate cu Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, toate imobilele vor fi înscrise în documentele tehnice ale cadastrului general şi, în baza acestora, precum şi a faptelor şi actelor juridice, se va face înscrierea în cartea funciară. Înscrierea imobilelor în documentele cadastrale şi de publicitate imobiliară conferă proprietarului drepturi reale asupra imobilului.Schimbarea în modul de evidenta a proprietăţii imobiliare, prin adoptarea de către Parlamentul României a Legii nr. 7/1996, precum şi faptul ca Decretul-lege nr. 115/1938 pentru unificarea dispoziţiilor referitoare la cărţile funciare este actualizat prin lege, obliga pe toţi titularii de drepturi imobiliare şi pe administratorii mandataţi să se comporte cu diligenta unor buni proprietari, să-şi apere drepturile prin înscrierea lor în registrele publice (cartea funciară şi documentele cadastrale).Prezenta metodologie se adresează tuturor unităţilor din sistemul energetic, cat şi celor care întocmesc documentaţii cadastrale pentru acestea.2. Documente de referinţaa) Constituţia României;b) Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996;c) Legea nr. 15/1990 privind reorganizarea unităţilor economice de stat ca regii autonome şi societăţi comerciale, cu modificările ulterioare;d) Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată;e) Legea privatizării societăţilor comerciale nr. 58/1991;f) Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificările ulterioare;g) Legea nr. 33/1994 privind exproprierea pentru cauza de utilitate publică;h) Hotărârea Guvernului nr. 834/1991 privind stabilirea şi evaluarea unor terenuri deţinute de societăţile comerciale cu capital de stat, cu modificările ulterioare;i) Decretul-lege nr. 115/1938 pentru unificarea dispoziţiilor referitoare la cărţile funciare;j) Ordonanţa Guvernului nr. 15/1993 privind unele măsuri pentru restructurarea activităţii regiilor autonome, cu modificările ulterioare;k) Ordinul ministrului industriilor nr. 1.508/1994;l) Ordinul ministrului agriculturii şi industriei alimentare nr. 147/1980;m) Legea protecţiei mediului nr. 137/1995;n) Legea nr. 26/1996 – Codul silvic;o) Decretul Consiliului de Stat nr. 237/1978 pentru stabilirea normativelor privind sistematizarea, amplasarea, construirea şi repararea liniilor electrice ce trec prin păduri şi terenuri agricole;p) Hotărârea Guvernului nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism;r) Hotărârea Guvernului nr. 1.038/1996 pentru organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie;s) Legea apelor nr. 107/1996;t) Ordonanţa Guvernului nr. 30/1997 privind reorganizarea regiilor autonome;u) Ordinul preşedintelui Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie nr. C.P. 117/1997 privind autorizarea persoanelor fizice şi juridice care au dreptul să execute, legal, lucrări de cadastru, geodezie şi cartografie, pe teritoriul României.3. DefiniţiiÎn cuprinsul prezentei metodologii se folosesc denumiri care au următoarele semnificatii:1. Cadastru – sistem de evidenta tehnica, economică şi juridică prin care se realizează identificarea, înregistrarea, măsurarea şi reprezentarea pe planuri cadastrale a terenurilor şi imobilelor.2. Plan de ansamblu – reprezentare grafica, la o scara mai mica decât cea a planului cadastral, conţinând întreaga suprafaţa a teritoriului administrativ, rezultată din generalizarea elementelor de conţinut ale planului cadastral.3. Plan topografic – reprezentarea grafica, la o anumită scara, a unei porţiuni mici de teren, cuprinzând, de regula, relieful şi având un conţinut orientat spre un anumit domeniu de utilizare.4. Plan cadastral – reprezentarea topografica a tuturor proprietăţilor pe plan (locul, mărimea, suprafaţa şi alte caracteristici referitoare la imobile), pe baza rezultatului măsurătorilor exacte.5. STEREO 70 – proiectia cartografica oficială în România.6. Imobil – parcela de teren, cu sau fără construcţii.7. Parcela – o suprafaţa de teren având o singura categorie de folosinţă şi unul sau mai mulţi proprietari.8. Strat – un grup logic de date care se pot asimila unor folii transparente puse peste un desen (coverage în Arc/Info sau Iayer în Autocad).4. Documentarea asupra actelor juridice şi lucrărilor tehnice existente4.1. Documentarea juridicăDocumentarea juridică referitoare la imobile consta în identificarea actelor şi faptelor juridice prin care acestea au intrat în administrarea unităţilor energetice (decrete de exproprieri, legi, hotărâri ale Guvernului, hotărâri judecătoreşti, ordine de transfer, extrase de carte funciară etc.). Toate actele juridice enumerate mai sus vor fi complete şi vor satisface cerinţele formulate la art. 49 din Legea nr. 7/1996.În zonele în care funcţionează birouri de carte funciară ale judecătoriilor se va solicita eliberarea extrasului de carte funciară pentru imobilele în cauza.4.2. Documentarea asupra lucrărilor tehnice existente în domeniuSe vor inventaria toate lucrările de cadastru, topografie şi cartografie executate până în prezent şi care descriu total sau parţial imobilele, precum şi toate lucrările executate de filiale sau de alţi agenţi economici, la comanda unităţii. Aceasta inventariere cuprinde planurile de situaţie la diverse scări şi în diverse etape de dezvoltare a imobilului, planşele ce au stat la baza proiectării obiectivului sau pe baza cărora s-au obţinut diverse avize de la organele de specialitate ale administraţiei publice centrale sau locale, schite şi planşe din cartea tehnica a construcţiei etc.Se vor solicita de la oficiile judeţene de cadastru, geodezie şi cartografie (O.J.C.G.C.) şi de la departamentele de urbanism şi amenajare a teritoriului (D.U.A.T.) informaţii tehnice asupra imobilelor cuprinse în planurile şi în registrele cadastrale (suprafaţa, categoria de folosinţă şi proprietarul înregistrat), precum şi data referitoare la acoperirea zonei cu planuri topografice sau cadastrale, aflate în arhiva proprie.4.3. Raportul asupra constatărilor în urma documentăriiÎn urma inventarierii tuturor materialelor menţionate la pct. 4.1 şi 4.2 se va întocmi un raport, care va avea următoarea structura:1. unitatea energetica;2. imobilul, adresa şi destinaţia acestuia;3. suprafaţa aproximativă;4. actele sau faptele juridice de atribuire:– emitent, număr, data, forma (original/copie);– suprafaţa din documente;5. informaţiile oferite de O.J.C.G.C. şi D.U.A.T., din care rezultă elementele tehnice referitoare la imobil şi înscrise în evidentele tehnice ale cadastrului;6. informaţiile oferite de cartea funciară (acolo unde exista), prin care se comunică datele de natura juridică asupra imobilului;7. informaţiile asupra planurilor topografice şi cadastrale existente, care cuprind imobilul, conform prevederilor pct. 4.2;8. datele estimative asupra cantităţilor de lucrări necesare în zonele pentru care nu exista planuri topografice şi nici lucrări cadastrale.5. Delimitarea amplasamentului5.1. Recunoaşterea amplasamentuluiPentru recunoaştere şi delimitare se întocmesc:1. proces-verbal de recunoaştere a terenului, încheiat între reprezentanţii unităţii energetice şi cei ai executantului, în care este descris amplasamentul;2. schita amplasamentului.5.2. Descrierea imprejmuirii şi identificarea vecinilorPentru fiecare vecin se vor stabili următoarele:1. denumirea persoanei fizice sau juridice vecine;2. schita de vecinătate, în care vor fi trecute toate punctele de frangere (numerele lor vor fi scrise cu vopsea pe împrejmuire). În cazul în care imprejmuirea nu exista, limita se va borna;3. pentru fiecare punct de frangere al imprejmuirii, precum şi pentru punctele bornate, se vor întocmi descrieri topografice.5.3. Încheierea proceselor-verbale de vecinătatePe baza datelor de mai sus, unitatea energetica va semna cu fiecare vecin un proces-verbal de vecinătate.6. Conţinutul documentaţiilor de cadastru energetic6.1. Reţeaua geodezica de sprijin şi reţeaua de ridicareMăsurătorile din teren se fac plecand de la reţeaua geodezica de strat şi, în funcţie de necesitaţi, se va proceda la o indesire a acesteia. Punctele reţelelor de ridicare şi de sprijin vor satisface următoarele condiţii:1. asigurarea unei densitati minime a punctelor reţelei, şi anume de un punct la 5 ha;2. eroarea medie de determinare a coordonatelor planimetrice va fi de +(-) 5 cm (în cazul tratarii ca reţea libera). Beneficiarul poate solicita o marire a preciziei locale prin caietul de sarcini;3. coordonatele X, Y se determina în proiectie STEREO 70;4. punctele reţelei altimetrice vor fi, în marea lor majoritate, comune cu cele ale reţelei planimetrice. Altitudinea punctelor se determina în sistemul de cote Marea Neagra 1975;5. se va asigura o precizie de determinare a cotei de +(-) 10 cm, în funcţie şi de alte necesitaţi ale beneficiarului;6. punctele reţelelor se materializeaza prin borne şi repere, conform standardelor în vigoare;7. în măsura în care instalaţiile din incinta obiectivului sunt supuse urmăririi deplasarii în timp prin metode geodezice, punctele reţelei de urmărire vor fi integrate reţelei de ridicare, pentru întocmirea documentaţiei cadastrale.6.2. Planul topografic digitalDetaliile planimetrice vor fi determinate în teren cu precizia de +(-) 10 cm faţă de reţeaua geodezica de sprijin. Beneficiarul poate solicita o creştere a preciziei, în cazul în care documentaţia va fi folosită şi în alte scopuri.Vor fi incluse în plan toate elementele cuprinse în anexa nr. 1, capitolele "Conţinutul planului topografic" şi "Măsurători topografice" din Criteriile nr. 2.665 – 1C/311 din 28 august 1992, elaborate de Ministerul Economiei şi Finanţelor şi Ministerul Lucrărilor Publice şi Amenajării Teritoriului.La solicitarea beneficiarului pot fi introduse şi elemente din cadastrul imobiliar şi cadastrul reţelelor edilitare în localităţi cuprinse în metodologiile aprobate de Ministerul Lucrărilor Publice şi Amenajării Teritoriului şi de Oficiu Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie nr. 90 (N) din 2 iunie 1997 şi, respectiv, nr. 911 – C.P. din 2 iunie 1997.Planul topografic digital va fi structurat pe straturi, gestionat de o platforma de tip Sistem Informatic Geografic (GIS), fiind exploatat cu produse ESRI (ARC/INFO şi ARCVIEW). Planul topografic va avea următoarele straturi:a) stratul 1 – Punctele vechi de triangulatie folosite;b) stratul 2 – Punctele reţelei de ridicare;c) stratul 3 – Limitele actelor juridice prin care se dovedeşte proprietatea sau dreptul de administrare asupra imobilului;d) stratul 4 – Simbol prin care se marcheaza poziţia punctului radiat;e) stratul 5 – Număr punct radiat;f) stratul 6 – Cota punct radiat;g) stratul 7 – Limita incinta;h) stratul 8 – Vegetaţie;i) stratul 9 – Hidrografie;j) stratul 10 – Cai de comunicaţii rutiere;k) stratul 11 – Platforme tehnologice;l) stratul 12 – Clădiri;m) stratul 13 – Reţele supraterane;n) stratul 14 – Reţele subterane;o) stratul 15 – Depozite în aer liber;p) stratul 16 – Circuitul primar în staţiile de transformare;r) stratul 17 – Cai de comunicaţii feroviare;s) stratul 18 – Numerotarea cadastrala;t) stratul 19 – Parcele de teren (fond aservit), aflate în zona de influenţa a obiectivului energetic (fond dominant), precum şi zona de servitute;u) stratul 20 – Delimitarea faţă de parcelele de teren vecine imobilului, cu indicarea proprietarilor.NOTĂ: La solicitarea beneficiarului, pentru fiecare tip de reţea (electrica, gaze, apa, abur, telefonie etc.) se va face un strat din arce şi noduri ce descriu integral fiecare traseu de reţea. Numărul acestor straturi se poate micşora sau mari în funcţie de cerinţele beneficiarului sau de situaţia din teren.6.3. Numerotarea cadastralaDin cadastrul general, ca date de baza, se va prelua numerotarea sectoarelor cadastrale, precum şi a corpurilor de proprietate.Apele curgătoare primesc un singur număr cadastral pe toată lungimea lor, separat în cadrul intravilanului şi separat în extravilan. Celelalte parcele se vor numerota pe fiecare tronson creat prin intretaierea cu alte detalii, respectându-se următoarea ordine:1. căile de transport feroviar sunt intretaiate de ape;2. drumurile naţionale sunt intretaiate de căile ferate şi de ape;3. drumurile judeţene sunt intretaiate de ape, de cai ferate şi de drumuri naţionale;4. drumurile comunale sunt intretaiate de ape, de cai ferate, de drumuri naţionale şi de drumuri judeţene;5. drumurile de exploatare sunt intretaiate de ape, de cai ferate, de drumuri naţionale, de drumuri judeţene şi de drumuri comunale.Parcelele ale căror suprafeţe sunt mai mici de 4 mp nu vor fi numerotate, ele fiind incluse în parcela alăturată predominanta.6.4. Planul cadastral digitalPlanul cadastral este un derivat al planului topografic şi va infatisa parcelele structurate pe următoarele categorii:a) suprafaţa libera (ŞI);b) suprafaţa aferentă căilor de transport rutier (Str);c) suprafaţa aferentă căilor de transport feroviar (Stf);d) suprafaţa aferentă reţelelor supraterane (apa, gaze, curent electric, abur etc.) (Sr);e) suprafaţa ocupată de clădiri (Sc);f) suprafaţa ocupată de depozite în aer liber (Sd);g) suprafaţa ocupată de platforme tehnologice (Sp);h) suprafaţa ocupată de elemente hidrografice (Sh);i) suprafaţa ocupată de circuitul primar în staţii de transformare (Scp);j) suprafeţele zonelor de servitute impuse de existenta obiectivului energetic (Ss);k) delimitarea riveranilor.Numărul acestor categorii de suprafeţe se poate mari, la dorinţa beneficiarului, sau se poate micşora în funcţie de situaţia din teren.Planul cadastral digital va fi structurat pe straturi, conform criteriilor de departajare a parcelelor descrise mai sus, iar fiecare parcela va fi descrisă printr-un poligon. Planşele vor respecta schema de dispunere şi nomenclatura foilor de harta la scara de redactare.Pentru nevoile interne, planul cadastral va fi desenat la scara la care s-a executat planul topografic.6.5. Conţinutul documentaţiei care se preda beneficiaruluiDocumentaţia care se preda beneficiarului cuprinde următoarele piese:1. avizul de începere a lucrărilor din partea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie (O.N.C.G.C.), pentru lucrările de interes naţional, sau oficiile judeţene de cadastru, geodezie şi cartografie (O.J.C.G.C.), pentru lucrările de interes local;2. tema lucrării;3. memoriul tehnic;4. inventarul de coordonate ale punctelor reţelei de sprijin şi de ridicare;5. inventarul de coordonate ale punctelor radiate;6. schita reţelei de sprijin şi de ridicare;7. descrierile topografice ale punctelor reţelei de sprijin şi de ridicare;8. calculul şi compensarea coordonatelor punctelor din reţeaua de sprijin şi de ridicare;9. tabelele cu suprafeţe conform categoriilor din planul cadastral digital;10. foile de plan topografic;11. foile de plan cadastral;12. planul topografic digital;13. planul cadastral digital;14. procesul-verbal de verificare, recepţie şi avizare interna;15. procesul-verbal de recepţie a lucrărilor, încheiat cu reprezentanţii împuterniciţi ai O.N.C.G.C., pentru lucrările de interes naţional, sau (O.J.C.G.C.), pentru lucrările de interes local.6.6. Verificarea, recepţia şi avizarea lucrărilor de cadastru energeticVerificarea, recepţia şi avizarea interna a lucrărilor de cadastru energetic se fac de către o comisie numita prin decizia organului care coordonează activitatea cadastrului de specialitate în domeniul energetic. Comisia va verifica pe teren minimum 5% din elementele cuprinse în planul topografic digital (se verifica precizia punctelor noi ale reţelei, cea a punctelor de detaliu, precum şi corespondenta elementelor din teren cu cele din plan). La birou se verifica dacă lucrarea este întocmită conform prezentei metodologii şi temei de proiectare în baza căreia i s-a întocmit lucrarea.Prin grija executantului, O.N.C.G.C. sau, după caz, O.J.C.G.C. va verifica lucrarea în conformitate cu regulamentele proprii şi va întocmi un proces-verbal de recepţie. Dacă este cazul vor fi enumerate deficientele constatate şi condiţiile care trebuie îndeplinite pentru a se receptiona lucrarea.7. Înscrierea imobilelor unităţilor energetice în actele de publicitate imobiliarăPână la introducerea cadastrului general la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale, atât în intravilan, cat şi în extravilan, înscrierea imobilelor în cărţile funciare se poate face cu caracter nedefinitiv, conform prevederilor art. 61 din Legea nr. 7/1996.8. Registrele cadastraleRegistrele cadastrului energetic sunt:1. Registrul cadastral al unităţilor energetice (anexa nr. 1);2. Registrul cadastral al corpurilor de proprietate (anexa nr. 2);3. Registrul cadastral al unităţilor administrativ-teritoriale pe care se afla unităţile energetice (anexa nr. 3). + 
Anexa 1 JUDEŢUL ………………….. Unitatea administrativ-teritorială (comuna, oraş şi municipiu) ……………… UNITATEA ENERGETICA ………………. Adresa …………………………..       REGISTRUL CADASTRAL AL UNITĂŢILOR ENERGETICE ––––––––––––––––––––––––––| | | |Şi-|Ca-|Su-|Situ- | || | | |tu-|te-|pra|atia | || | | |a- |go-|fa-|juri- | || | | |tia|ria|ta |dica | || | | | | | | a | || | | |ju-|de |o- |con- | ||Numerotarea| Suprafeţele pe categorii de folosinţă| |ri-| |cu-|struc- | ||cadastrala | a terenurilor (mp) | |di-|ca-|pa-|tiei | ||––––|–––––––––––––| |ca |li-|ta |––-| ||Nr|Nr| | | | | | | | | | | | | | | |ta-| |Su-|Su-| || | | | | | | | | | | | | | | | | a |te |cu |pra|pra| ||s |c | | | | | | | | | | | | | | | | | |fa-|fa-| ||e |o | | | | | | | | | | | | | | |te-| a | c |ta |ta | ||c |r | | | | | | | | | | | | | | |re-| | o | | | ||t |p | | | | | | | | | | | | | | |nu-|te-| n |în |în | ||o |u | | | | | | | | | | | | | | |lui|re-| s | | | ||r |l | | | | | | | | | | | | | | | |nu-| t |pro|pro| ||u |u | | | | | | | | | | | | | | | |lui| r |pri|pri| ||l |i | |Nr| | | | | | | | | | | | | | | u |e- |e- | ||u | | | | | | | | | | | | | | | D | | | c |ta-|ta-| ||i | | |f | | | | | | | | | | | | e | | | t |te |te | || |de| |o | | | | | | | | | | | | s | | | i | | | ||c | |Nr|i | | | | | | | | | | | | t | | | i |ex-|în-| ||a |p | |i | | | | | | | | | | | | i | | | |clu|di-| O ||d |r | | | | | | | | | | | | | | n | | | |şi-|vi-| b ||a |o |p |de| | | | | | | | | | | | a | | | |va |za | s ||s |p |a | | | | | | | | | | | | | t | | |mp | | | e ||t |r |r | | | | | | | | | | | | | i | | | |mp |mp | r ||r |i |c |p | | | | | | | | | | | | a | | | | | | v ||a |e |e |l | | | | | | | | | | | | | | | | | | a ||l |t |l |a | | | | | | | | | | | T | | | | | | | t || |a |e |n | | | | | | | | | | | o | | | | | | | i || |t |i | |S |S |S |S |S | S | S | S | S | S | t | | | | | | | i || |e | | |I |t |t |r |c | d | p | h | c | s | a | | | | | | | || | | | | |r |f | | | | | | p | | l | | | | | | | ||–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–||1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |16 |17 |18 |19 |20 |21 |22 ||–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–| ––––––––––––––––––––––––––     NOTĂ:    Registrul se întocmeşte şi se tine la zi de către unitatea energetica.
 + 
Anexa 2 JUDEŢUL ………………….. Unitatea administrativ-teritorială (comuna, oraş şi municipiu) ……………… UNITATEA ENERGETICA ……………….       REGISTRUL CADASTRAL AL CORPURILOR DE PROPRIETATE    –––––––––––––––––––––––-   | | | | | | |Şi-|Ca-|Su-| |   | | | | | | |tu-|te-|pra| |   | | | | | | |a- |go-|fa-| |   | | | | | | |tia|ria|ta | |   | | | | | | | | | | |   | | | | | | |ju-|de |o- | |   | | | | | Suprafeţele pe categorii de folosinţă| |ri-| |cu-| |   | | | | | a terenurilor (mp) | |di-|ca-|pa-| |   | | | | |–––––––––––––| |ca |li-|ta | |   |Nr|Nr| | | | | | | | | | | | | | | |ta-| | |   | | | | | | | | | | | | | | | | | a |te |cu | |   |c |s | | | | | | | | | | | | | | | | | | |   |o |e | | | | | | | | | | | | | | |te-| a | c | |   |r |c | | | | | | | | | | | | | | |re-| | o | |   |p |t | | | | | | | | | | | | | | |nu-|te-| n | |   |u |o | | | | | | | | | | | | | | |lui|re-| s | |   |l |r | | | | | | | | | | | | | | | |nu-| t | |   |u |u | | | | | | | | | | | | | | | |lui| r | |   |i |l | | | | | | | | | | | | | | | | | u | |   | |u | | | | | | | | | | | | | | D | | | c | |   | |i | | | | | | | | | | | | | | e | | | t | |   |de| | | | | | | | | | | | | | | s | | | i | |   | | |Nr|P | | | | | | | | | | | | t | | | i | |   |p |c | |r | | | | | | | | | | | | i | | | | O |   |r |a | |o | | | | | | | | | | | | n | | | | b |   |o |d |p |p | | | | | | | | | | | | a | | | | s |   |p |a |a |r | | | | | | | | | | | | t | | |mp | e |   |r |s |r |i | | | | | | | | | | | | i | | | | r |   |i |t |c |e | | | | | | | | | | | | a | | | | v |   |e |r |e |t | | | | | | | | | | | | | | | | a |   |t |a |l |a | | | | | | | | | | | T | | | | | t |   |a |l |e |r | | | | | | | | | | | o | | | | | i |   |t | |i |u |S |S |S |S |S | S | S | S | S | S | t | | | | | i |   |e | | |l |I |t |t |r |c | d | p | h | c | s | a | | | | | |   | | | | | |r |f | | | | | | p | | l | | | | | |   |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|   |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |16 |17 |18 |19 |20 |   |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|   | | |–| |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–| |–|   | | |–| |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–| |–|   | | |–| |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–| |–|   | | |–| |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–| |–|   | | |–| |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–| |–|   | | |–| |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–| |–|   | | |–| |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–| |–|   | | |–| |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–| |–|    –––––––––––––––––––––––-    NOTĂ:    Registrul se completează şi se tine la zi de către unitatea energetica.
 + 
Anexa 3 JUDEŢUL ………………….. Unitatea administrativ-teritorială (comuna, oraş şi municipiu) ………………       REGISTRUL CADASTRAL AL UNITĂŢILOR ENERGETICE PE UNITĂŢI                      ADMINISTRATIV-TERITORIALE –––––––––––––––––––––––––| | | | | | || | | | | Suprafaţa | || | | | |ocupată de | || | | | |construcţii cu | || | | | |caracter | || | | | |permanent | || | | | Suprafeţele pe categorii de folosinţă a | | || | | | terenurilor (mp) | | || | | |–––––––––––––––-|–––––| || | |Nr| | | | | | | | | | | |din | | din care: | || | | | | | | | | | | | | | | care:| | | || | |c | | | | | | | | | | | |––-| |––––| || | |o | | | | | | | | | | | | | | | | | | || | |r | | | | | | | | | | | | | | | | | | || | |p | | | | | | | | | | | | I | | | | | | || | |u | | | | | | | | | | | | n | | | | | | || | |l | | | | | | | | | | | | t | | | | | | || | |u | | | | | | | | | | | | r | | | | | | O || | |i | | | | | | | | | | | | a | | | | | | b || | | | | | | | | | | | | | | v | E | | c | c | c | s || |U |de| | | | | | | | | | | | i | x | | a | a | a | e ||Nr|n | | | | | | | | | | | | | l | t | | t | t | t | r || |i |p | | | | | | | | | | | | a | r | | e | e | e | v ||c |t |r | | | | | | | | | | | | n | a | | g | g | g | a ||r |a |o | | | | | | | | | | | T | | v | | o | o | o | t ||t.|t |p | | | | | | | | | | | o | | i | | r | r | r | i || |e |r |S |S |S |S |S | S | S | S | S | S | t | | l | | i | i | i | i || |a |i |I |t |t |r |c | d | p | h | c | s | a | | a | T | a | a | a | || | |e | |r |f | | | | | | p | | l | | n | o | | | | || | |t | | | | | | | | | | | | | | t | | | | || | |a | | | | | | | | | | | | | | a | A | B | C | || | |t | | | | | | | | | | | | | | l | | | | || | |e | | | | | | | | | | | | | | | | | | ||–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–||0 |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | 9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |16 |17 |18 |19 |20 ||–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–||–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–||–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|| | |–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–|–| –––––––––––––––––––––––––     NOTĂ:    Registrul se completează şi se tine la zi de către organul care coordonează activitatea cadastrului de specialitate în domeniul energetic.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x