ORDIN nr. 1.581 din 5 octombrie 2018

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 09/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 885 din 22 octombrie 2018
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 1170 18/08/2021
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LALEGE 186 18/07/2018
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 98 14/12/2017 ART. 13
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 98 14/12/2017 ART. 12
ActulREFERIRE LAHG 395 02/06/2016
ActulREFERIRE LAHG 394 02/06/2016
ActulREFERIRE LALEGE 99 19/05/2016
ActulREFERIRE LALEGE 99 19/05/2016 ART. 230
ActulREFERIRE LALEGE 98 19/05/2016 ART. 216
ActulREFERIRE LALEGE 98 19/05/2016
ActulREFERIRE LANORMĂ 02/06/2016 ART. 4
ActulREFERIRE LANORMĂ 02/06/2016 ART. 4
ActulREFERIRE LANORMĂ 02/06/2016 ART. 171
ActulREFERIRE LANORMĂ 02/06/2016 ART. 173
ActulREFERIRE LAHG 634 28/07/2015 ART. 3
ActulREFERIRE LAOUG 13 20/05/2015 ART. 4
ART. 2REFERIRE LAORD DE URGENTA 98 14/12/2017 ART. 5
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 1170 18/08/2021
ActulREFERIT DEANEXA 26/08/2020





Având în vedere:– prevederile art. 216 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile art. 230 din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile art. 12 alin. (1) și ale art. 13 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 98/2017 privind funcția de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, aprobată prin Legea nr. 186/2018;– prevederile art. 4 și art. 173 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 394/2016, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile art. 4 și 171 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare;– prevederile art. 3 alin. (3) lit. a) și i) din Hotărârea Guvernului nr. 634/2015 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Achiziții Publice, cu modificările și completările ulterioare;– necesitatea standardizării formularelor utilizate în cadrul procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică/sectoriale, a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, în scopul asigurării unei practici unitare în rândul autorităților/entităților contractante în vederea fluidizării procesului de atribuire a contractelor de achiziție publică/sectoriale,în temeiul art. 4 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 13/2015 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Achiziții Publice, cu modificările și completările ulterioare,președintele Agenției Naționale pentru Achiziții Publice emite prezentul ordin. + 
Articolul 1(1)Se aprobă formularele standard ale proceselor-verbale intermediare de evaluare, precum și formularul de raport al procedurii, aferente procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică/sectorială și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii pe care autoritățile/entitățile contractante le utilizează la finalizarea fazelor procesului de evaluare a ofertelor/ candidaturilor, după cum urmează:a)Proces-verbal privind evaluarea garanției de participare, a informațiilor din DUAE și a documentelor care îl însoțesc, precum și îndeplinirea cerințelor de calificare, prevăzut în anexa nr. 1;b)Raport intermediar al etapei privind selecția candidaților, prevăzut în anexa nr. 2;c)Proces-verbal privind evaluarea conformității propunerilor tehnice cu prevederile caietului de sarcini și, după caz, cu factorii de evaluare, prevăzut în anexa nr. 3;d)Proces-verbal privind evaluarea propunerilor financiare, inclusiv verificarea conformității acestora cu propunerile tehnice, prevăzut în anexa nr. 4;e)Raportul procedurii, prevăzut în anexa nr. 5.(2)Formularele standard prevăzute la alin. (1) lit. a)-d) prezintă concluziile aferente fiecărei faze a procesului de evaluare a candidaturilor/ofertelor și atribuire a contractului, respectiv argumentele în fapt și în drept pentru care au fost stabilite candidaturile/ofertele declarate admise/respinse, având anexate, după caz, toate înscrisurile întocmite cu ocazia evaluării aspectelor ce fac obiectul respectivelor faze. + 
Articolul 2(1)La finalul fiecărei faze a procesului de evaluare, autoritățile/entitățile contractante completează formularul standard de proces-verbal corespunzător, respectiv raportul procedurii, prevăzut în anexele la prezentul ordin, și introduc în Sistemul electronic de achiziții publice (SEAP) rezultatul fazei de evaluare în cauză.(2)În situația în care procedura de atribuire în cauză este supusă procesului de control ex ante exercitat de Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP), în conformitate cu prevederile art. 5 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 98/2017 privind funcția de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, autoritatea/entitatea contractantă are obligația de a transmite ANAP procesele-verbale și raportul procedurii în vederea obținerii avizului conform, drept condiție prealabilă pentru introducerea în SEAP a rezultatului fazei de evaluare în cauză/procedurii și trecerea la faza următoare de evaluare/finalizarea procedurii de atribuire.
 + 
Articolul 3(1)Formularele standard prevăzute la art. 1 alin. (1) se aplică doar pentru procedurile de atribuire a căror dată-limită stabilită pentru depunerea ofertelor/candidaturilor este stabilită după data intrării în vigoare a prezentului ordin.(2)Niciun formular utilizat de către autoritatea/entitatea contractantă în derularea procedurilor de atribuire până la data intrării în vigoare a prezentului ordin nu se va adapta după formularele prevăzute la art. 1 alin. (1).(3)Niciun document emis de alte organisme/autorități, cu excepția Agenției Naționale pentru Achiziții Publice, prin care se impune respectarea de către autoritățile/entitățile contractante a altor formulare/regulilor privind derularea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică/sectorială, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, nu produce efecte juridice. + 
Articolul 4Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin și se folosesc de către autoritățile/entitățile contractante în cadrul procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică/sectorială, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii. + 
Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Președintele Agenției Naționale pentru Achiziții Publice,
Bogdan Pușcaș
București, 5 octombrie 2018.Nr. 1.581. + 
Anexa nr. 1
PROCES-VERBAL
privind evaluarea garanției de participare, a informațiilor din DUAE* și a documentelor care îl însoțesc,
precum și îndeplinirea cerințelor de calificare
* Documentul unic de achiziții european.Încheiat astăzi, [Introduceți data întocmirii procesului-verbal.], cu ocazia stabilirii rezultatului fazei de evaluare a garanției de participare, a informațiilor din DUAE și a documentelor care îl însoțesc, precum și îndeplinirea cerințelor de calificare.Procedura de atribuire:Cod unic de identificare a achiziției:Contract de achiziție publică/Acord-cadru de: [Introduceți denumirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru.]Cod/Coduri CPV**: [Introduceți codul/codurile CPV.]** CPV – nomenclatorul de referință în domeniul achizițiilor de referință.Anunț de participare:– pe site-ul www.e-licitatie.ro anunțul de participare nr. [Introduceți numărul anunțului de participare.] din [Introduceți data publicării anunțului de participare.];– dacă este cazul, pe site-ul http://ted.europa.eu anunțul de participare publicat în [Introduceți suplimentul Jurnalului Oficial al Uniunii Europene.] cu nr. [Introduceți numărul anunțului de participare.] din [Introduceți data publicării anunțului de participare.].Valoarea estimată a achiziției: [Introduceți valoarea estimată a achiziției; dacă procedura de atribuire este divizată pe loturi se introduce valoarea estimată pentru fiecare lot.]Comisia de evaluare numită prin Decizia/Ordinul nr. [Introduceți numărul deciziei de numire a comisiei de evaluare.] din [Introduceți data.] și compusă din:

Nr. Nume și prenume Rolul în cadrul comisiei de evaluare
1. ……………….[Introduceți numele și prenumele.] Președinte cu sau fără drept de vot [Precizați în funcție de caz.]
2. ……………… [Introduceți numele și prenumele.] Membru
3. ……………… [Introduceți numele și prenumele.] Membru

a realizat verificarea garanției de participare, a informațiilor din DUAE și din documentele ce îl însoțesc^1, precum și a modalității de îndeplinire a cerințelor de calificare.^1 Se verifică inclusiv, dacă este cazul, acordul de subcontractare și angajamentul terțului susținător, după caz.Procesul de verificare s-a realizat cu sprijinul experților cooptați numiți prin Decizia nr. [Introduceți numărul deciziei de desemnare a experților cooptați.] din [Introduceți data.] și toate înregistrările se bazează pe dovezile reflectate în raportul experților cooptați și rezumate în notele incluse în procesul-verbal al ședinței de verificare a garanției de participare, a informațiilor din DUAE, precum și a documentelor care însoțesc DUAE. [În cazul în care la ședința/ședințele de verificare nu participă experți cooptați, aceste informații se elimină.]Ca răspuns la anunțul de participare [Selectați după caz.] nr. [Introduceți numărul de înregistrare.] din [Introduceți data înregistrării.], următorii ofertanți au depus ofertă semnată cu semnătură electronică, bazată pe un certificat digital emis de un furnizor acreditat, respectând termenul-limită de depunere a ofertelor^2:^2 Dacă este cazul, ca răspuns la anunțul de participare [Selectați după caz.] nr. [Introduceți numărul de înregistrare.] din [Introduceți data înregistrării.], următorii ofertanți au depus ofertă în termenul-limită de depunere a ofertelor:1.[Introduceți denumirea operatorului economic.] înregistrată la sediul autorității contractante cu nr. [Introduceți numărul de înregistrare.] din [Introduceți data la care a fost înregistrată oferta.], ora [Introduceți ora la care a fost înregistrată oferta.]1.[Introduceți denumirea operatorului economic.];2.[Introduceți denumirea operatorului economic.];………………………………..În urma verificării garanțiilor de participare ce însoțesc ofertele, depuse de către ofertanți, și ca urmare a evaluării răspunsurilor la solicitările de clarificări referitoare la neconcordanțe cu privire la condițiile de formă, cuantum și valabilitate a garanțiilor de participare (în cazul în care au fost solicitate clarificări cu privire la garanțiile de participare depuse de către ofertanți) au fost declarate admise/respinse ofertele prezentate de următorii ofertanți:1.[Introduceți denumirea operatorului economic ofertant.];2.[Introduceți denumirea operatorului economic ofertant.];………………………………….Principalele aspecte ale verificării garanțiilor de participare sunt prezentate mai jos, în timp ce aspectele detaliate se regăsesc în anexele la prezentul proces-verbal, identificate după cum urmează:1.Anexa [Introduceți numărul anexei.] conținând întrebările de clarificare ale comisiei de evaluare și răspunsurile operatorilor economici (în cazul în care au fost solicitate clarificări cu privire la garanțiile de participare depuse de către ofertanți)2.[Completați informații despre toate anexele existente.]Procesul de verificare se realizează pe baza informațiilor prezentate de candidați/ofertanți în DUAE și în documentele ce îl însoțesc. [Pentru tabelul următor se vor adăuga rânduri, după cum este necesar.]. Principalele aspecte ale verificării informațiilor din DUAE^3 sunt prezentate mai jos:^3 Se verifică inclusiv acordul de subcontractare și angajamentul terțului susținător, inclusiv anexele acestuia din urmă, prin care se prezintă modul efectiv prin care terțul/terții susținător/susținători va/vor asigura îndeplinirea propriului angajament de susținere, după caz.

Ofertant Ofertant 1[Introduceți denumirea ofertantului.] Ofertant 2[Introduceți denumirea ofertantului] Ofertant n [Introduceți denumirea ofertantului]
motive de excludere/cerințe privind capacitatea Ofertant individual/lider Membru al asocierii Subcontractant Terț susținător Ofertant individual/lider Membru al asocierii Subcontractant Terț susținător ……………..
I. Motive de excludere
1. Motive de excludere referitoare la condamnările penale referitoare la constituirea unui grup infracțional organizat, infracțiuni de corupție, infracțiuni împotriva intereselor financiare ale Uniunii Europene, acte de terorism, spălarea banilor, traficul și exploatarea persoanelor vulnerabile, fraudă.                  
[Introduceți dovezile preliminare identificate pentru demonstrarea îndeplinirii cerinței minime de calificare.]                  
2. Motive de excludere referitoare la plata impozitelor sau a contribuțiilor la asigurările sociale [Introduceți dovezile preliminare identificate pentru demonstrarea îndeplinirii cerinței minime de calificare.]                  
3. Motive de excludere referitoare la procedura de insolvență, conflicte de interese sau abateri profesionale, respectiv:                  
– încălcarea obligațiilor în domeniul legislației mediului;                  
– încălcarea obligațiilor în domeniul legislației sociale:                  
– încălcarea obligațiilor în domeniul legislației muncii;                  
– faliment, insolvență, concordat preventiv, active administrate de lichidator;                  
– activitățile economice sunt suspendate;                  
– acorduri cu alți operatori economici care vizează denaturarea concurenței;                  
– comiterea unei abateri profesionale grave;                  
– conflict de interese care decurge din participarea la procedură;                  
– încetare anticipată altui contract, daune-interese sau alte sancțiuni comparabile.                  
[Introduceți dovezile preliminare identificate pentru demonstrarea îndeplinirii cerinței minime de calificare.]                  
II. Cerințe privind capacitatea
1. Capacitatea de exercitare a activității profesionale                  
Autorizații speciale*4)                  
Calitatea de membru al unei organizații                  
Înscrierea într-un registru profesional relevant sau registrul comerțului în țara de origine (în cazul operatorilor economici nerezidenți)                  
2. Situația economică și financiară                  
Nivelul minim al cifrei de afaceri                  
Nivelul indicatorilor economico- financiari                  
Nivelul minim al sumei asigurate prin asigurarea împotriva riscurilor profesionale                  
3. Capacitatea tehnică și profesională                  
Experiența similară                  
Tehnicienii și/sau organismele tehnice implicați/implicate                  
Facilitățile tehnice și măsurile utilizate în vederea asigurării calității și a facilităților de studiu si de cercetare                  
Sistemele de management și de trasabilitate în cadrul lanțului de aprovizionare pe care ofertantul le poate aplica pe parcursul derulării contractului                  
Acceptul pentru efectuarea de către autoritatea contractantă sau de către un organism oficial competent de verificări ale capacității de producție ale operatorului economic care furnizează produsele sau ale capacității tehnice a operatorului economic care prestează serviciile și a facilităților de studiu și de cercetare și a măsurilor de control al calității                  
Calificările educaționale și profesionale ale operatorului economic sau ale personalului de conducere al operatorului economic*5)                  
Măsurile de management de mediu pe care operatorul economic le va putea aplica pe parcursul executării contractului                  
Numărul mediu anual de personal al operatorului economic și numărul personalului de conducere din ultimii 3 ani                  
Utilajele, instalațiile și echipamentele tehnice la dispoziția operatorului economic                  
Partea/părțile din contract pe care operatorul economic intenționează să o/le subcontracteze                  
Prezentarea de eșantioane, descrieri sau fotografii ale produselor care urmează a fi livrate și certificarea autenticității dacă este cazul                  
Prezentarea de certificate emise de institute oficiale responsabile cu controlul calității sau organisme cu competențe recunoscute, care atestă conformitatea produselor care urmează a fi livrate                  
4. Sisteme de asigurare a calității și standarde de management de mediu                  
Certificate emise de organisme independente cu privire la standardele de asigurare a calității                  
Certificate emise de organisme independente cu privire la sistemele sau standardele de management de mediu                  
Oferta este neconformă/ inacceptabilă/admisibilă                  

*3) Se verifică inclusiv acordul de subcontractare și angajamentul terțului susținător, inclusiv anexele acestuia din urmă, prin care se prezintă modul efectiv prin care terțul/terții susținător/susținători va/vor asigura îndeplinirea propriului angajament de susținere, după caz.*4) Acestea pot fi analizate și la Cerința privind calificările educaționale și profesionale ale operatorului economic sau ale personalului de conducere al operatorului economic. În caz că asemenea autorizații au fost solicitate prin prisma acestui criteriu de calificare în instrucțiunile către ofertanți.*5) Aici pot fi analizate și autorizațiile speciale pe care le deține operatorul economic. În caz că au fost impuse asemenea criterii de calificare prin instrucțiunile către ofertanțiNOTĂ:În situația în care prin documentele achiziției nu este solicitată o anumită cerință dintre cele prevăzute în tabelul anterior, rândul în cauză nu va fi evidențiat în tabel. Se vor evidenția doar rândurile aferente cerințelor solicitate de autoritatea/entitatea contractantă.În urma verificării informațiilor din DUAE și din documentele ce îl însoțesc și a documentelor suplimentare identificate (dacă este cazul), comisia de evaluare a concluzionat următoarele:(i)[Prezentați concluziile comisiei de evaluare referitoare la verificarea informațiilor din DUAE și din documentele ce îl însoțesc și clarificările solicitate ofertanților.]

Comisia de evaluare a întocmit următoarele solicitări de clarificări identificate a fi necesare pe durata procesului de evaluare și le-a transmis candidaților/ofertanților. [În situația în care nu au fost necesare clarificări, aceste informații se vor elimina.] [În situația în care comisia de evaluare a solicitat clarificări cu privire la documentele ce însoțesc oferta, va prezenta următoarele informații]: 1.Prin Adresa nr. …/data …. s-au solicitat clarificări candidatului/ofertantului …….. cu privire la următoarele aspecte [Se vor detalia pe scurt elementele pentru care au fost necesare clarificări.] 2.…….În urma evaluării răspunsurilor la solicitările de clarificări, comisia de evaluare a concluzionat următoarele:(i)[Prezentați concluziile comisiei de evaluare referitoare la verificarea informațiilor din DUAE și din documentele ce îl însoțesc, precum și cu privire la îndeplinirea cerințelor de calificare. În situația în care comisia de evaluare respinge una sau mai multe oferte, se vor prezenta detaliat și motivele de respingere pentru fiecare ofertă în parte, cu indicarea temeiului legal.]Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal într-un singur exemplar original pentru a fi înregistrat în dosarul achiziției.

Comisia de evaluarePreședinte cu sau fără drept de vot [Precizați în funcție de caz.] – ……………….…………………….. [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele si semnătura)Membru – ………………………………………………………………………… [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele și semnătură)Membru – ………………………………………………………………………… [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele și semnătură)

 + 
Anexa nr. 2 Nr. înregistrare [Introduceți numărul și data înregistrării.]Aprobat de………………………[Introduceți numele și prenumele persoanei care aprobă raportul intermediar.]……………………….[Introduceți funcția deținută de persoana care aprobă raportul intermediar.]
Raport intermediar al etapei privind selecția candidaților
1.Referințe:Autoritatea contractantă: [Introduceți denumirea autorității contractante și adresa completă.]Procedura de atribuire:Contract de achiziție publică/Acord-cadru de: [Introduceți denumirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru.]Cod/Coduri CPV*: [Introduceți codul/codurile CPV.] * CPV – nomenclatorul de referință în domeniul achizițiilor publice.Valoarea estimată a achiziției: [Introduceți valoarea estimată a achiziției.]Anunț de participare:– pe site-ul www.e-licitatie.ro anunțul de participare nr. [Introduceți numărul anunțului de participare.] din [Introduceți data publicării anunțului de participare.];– pe site-ul http://ted.europa.eu anunțul de participare publicat în [Introduceți suplimentul Jurnalului Oficial al Uniunii Europene.] cu nr. [Introduceți numărul anunțului de participare.] din [Introduceți data publicării anunțului de participare.].2.Informații generale despre procedura de atribuire2.1.Legislația aplicabilăProcedura de atribuire s-a organizat în conformitate cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice în România la momentul lansării procedurii de atribuire, după cum urmează:(i)[Se precizează actele normative incidente procedurii de atribuire în cauză.]2.2.Procedura de atribuireProcedura de atribuire aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție publică/încheierii acordului-cadru este [Se precizează procedura de atribuire aplicată.].Procedura de atribuire a fost inițiată folosind SEAP pentru publicarea anunțului de participare și a documentației de atribuire.3.Modul de desfășurare a procedurii de atribuireComisia de evaluare responsabilă de evaluarea solicitărilor de participare și aplicarea criteriilor de selecție stabilite în anunțul de participare și documentația de atribuire a fost numită prin decizia autorității contractante nr. [Introduceți numărul deciziei de numire a comisiei de evaluare.] din [Introduceți data.].Procesul de evaluare s-a realizat cu sprijinul experților cooptați numiți prin decizia autorității contractante nr. [Introduceți numărul deciziei de desemnare a experților cooptați.] din [Introduceți data.].Rapoartele experților cooptați sunt parte a dosarului achiziției.[În cazul în care în procesul de evaluare a solicitărilor de participare nu au luat parte experți cooptați, aceste informații se elimină.]3.1.Accesare a solicitărilor de participareAccesarea solicitărilor de participare a avut loc la adresa: [Introduceți adresa completă.], în data de [Introduceți data.], ora [Introduceți ora.], în prezența membrilor comisiei de evaluare, și au depus solicitări de participare următorii candidați:1.[Introduceți denumirea candidatului.];Lista documentelor depuse de fiecare candidat:1.………………2.………………3.………………3.2.Procesul de evaluare a solicitărilor de participare3.2.1.Calificarea candidațilorComisia de evaluare a verificat îndeplinirea condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, prin verificarea informațiilor preliminare prezentate de candidați în DUAE și în documentele ce îl însoțeau identificate în solicitările de participare prezentate în raport cu condițiile de participare și cerințele minime asociate din anunțul de participare și documentația de atribuire.Procesul de verificare a fost detaliat în procesul-verbal de verificare a informațiilor din DUAE și din documentele ce îl însoțesc nr. [Introduceți numărul de înregistrare.] din [Introduceți data înregistrării.], care este parte a dosarului achiziției.În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, următorii candidați au îndeplinit condițiile de participare:

Nr. crt. Candidat Motivele care au stat la baza deciziei
1 [Introduceți denumirea candidatului.] [Prezentați motivele care au stat la baza deciziei.]
[Introduceți denumirea candidatului.] [Prezentați motivele care au stat la baza deciziei.]

 + 
Opțiunea 1În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate nicio solicitare de participare nu a fost declarată neadecvată/neconformă/inacceptabilă de către comisia de evaluare.SAU [Se va alege opțiunea care corespunde situației de fapt, cealaltă fiind eliminată din textul procesului verbal.]
 + 
Opțiunea 2În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate au fost declarate neadecvate/neconforme/inacceptabile de către comisia de evaluare solicitările de participare depuse de următorii candidați:

Nr. crt. Candidat Motivele care au stat la baza deciziei
1 [Introduceți denumirea candidatului.] Prezentați motivele care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale.]
[Introduceți denumirea candidatului.] [Prezentați motivele care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale.]

3.2.2.

Aplicarea criteriilor de selecție și stabilirea clasamentuluiCriteriile de selecție și metodologia de punctare prevăzute în documentația de atribuire sunt: [Introduceți criteriile de selecție și metodologia de punctare stabilite în documentația de atribuire.]Numărul de candidați selectați preconizat: [Introduceți numărul candidaților ce se preconizează a fi selectați.]Informațiile prezentate de candidați în DUAE pe care comisia de evaluare le va utiliza pentru selecția candidaților sunt: [Informațiile vor fi obținute din DUAE – Partea IV: Criterii de selecție.]

Candidat [Introduceți criteriul de selecție nr. 1.] [Introduceți criteriul de selecție nr. 2.] [Introduceți criteriul de selecție nr. n.]
[Introduceți denumirea candidatului.] [Introduceți informațiile prezentate de candidat pentru criteriul de selecție nr. 1.] [Introduceți informațiile prezentate de candidat pentru criteriul de selecție nr. 2.] [Introduceți informațiile prezentate de candidat pentru criteriul de selecție nr. n.]
[Introduceți denumirea candidatului.] [Introduceți informațiile prezentate de candidat pentru criteriul de selecție nr. 1.] [Introduceți informațiile prezentate de candidat pentru criteriul de selecție nr. 2.] [Introduceți informațiile prezentate de candidat pentru criteriul de selecție nr. n.]

Punctajele obținute de candidați în urma aplicării metodologiei de punctare sunt:

Candidat [Introduceți criteriul de selecție nr. 1.] [Introduceți criteriul de selecție nr. 2.] [Introduceți criteriul de selecție nr. n.]
[Introduceți denumirea candidatului.] [Introduceți punctele obținute pentru criteriul de selecție nr. 1.] [Introduceți punctele obținute pentru criteriul de selecție nr. 2.] [Introduceți punctele obținute pentru criteriul de selecție nr. n.]
[Introduceți denumirea candidatului.] [Introduceți punctele obținute pentru criteriul de selecție nr. 1.] [Introduceți punctele obținute pentru criteriul de selecție nr. 2.] [Introduceți punctele obținute pentru criteriul de selecție nr. n.]

Punctajul obținut de fiecare solicitare de participare declarată admisibilă și clasamentul candidaților sunt prezentate mai jos:

Nr. crt. Candidat Punctaj obținut Clasament
1 [Introduceți denumirea candidatului.] [Introduceți punctajul obținut.] I
[Introduceți denumirea candidatului.] [Introduceți punctajul obținut.]
n [Introduceți denumirea candidatului.] [Introduceți punctajul obținut.] n

3.2.3.Verificarea documentelor-suport/dovezilor pentru demonstrarea informațiilor din DUAEComisia de evaluare a solicitat candidaților clasați pe primele [Introduceți numărul candidaților ce se preconizează a fi selectați.] locuri să prezinte documentele-suport/dovezi pentru demonstrarea informațiilor prezentate în DUAE, iar termenul-limită de depunere a documentelor-suport a fost [Introduceți data].Candidații au transmis documentele-suport/dovezile după cum urmează:

Candidat Data și ora
[Introduceți denumirea candidatului.] [Introduceți data și ora.]

Comisia de evaluare a analizat documentele-suport/dovezile prezentate de candidați pentru demonstrarea informațiilor din DUAE prezentate. Informații detaliate despre rezultatul verificării documentelor-suport se regăsesc în Procesul-verbal nr. [Introduceți nr. procesului-verbal.] din data [Introduceți data.], care este parte a dosarului achiziției.[În situația în care comisia de evaluare a respins una sau mai multe solicitări de participare, va preciza următoarele.]În urma verificării documentelor-suport/dovezilor, comisia de evaluare a constatat că informațiile preliminare din DUAE nu au fost demonstrate de [Introduceți denumirea candidaților.] și a respins solicitările de participare ale acestora. Comisia de evaluare a reluat procesul de solicitare a documentelor-suport/dovezilor prezentate pentru demonstrarea informațiilor din DUAE pentru candidații clasați pe următoarele locuri astfel încât să poată selecta numărul preconizat de candidați.Comisia de evaluare a analizat documentele-suport/dovezile prezentate de candidații clasați pe următoarele locuri pentru demonstrarea informațiilor din DUAE prezentate. Informații detaliate despre rezultatul verificării documentelor-suport se regăsesc în Procesul-verbal nr. [Introduceți nr. procesului-verbal.] din data [Introduceți data.], care este parte a dosarului achiziției.În urma verificării documentelor-suport/dovezilor, comisia de evaluare a constatat că informațiile preliminare din DUAE au fost demonstrate de următorii candidați:1.[Introduceți denumirea candidaților.]2.…………….3.…………………..4.Informații din cadrul solicitărilor de participare declarate de candidați ca fiind confidențiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală (în sensul prevederilor legislației privind achizițiile publice/sectoriale) + 
Opțiunea 1Candidații au declarat în mod justificat că următoarele informații din solicitările de participare prezentate trebuie tratate ca fiind confidențiale:1.[Introduceți denumirea candidatului.](i)[Introduceți informațiile pe care candidatul le-a declarat ca fiind confidențiale clasificate/protejate de un drept de proprietate intelectuală și justificarea aferentă.]2.[Introduceți denumirea candidatului.](i)[Introduceți informațiile pe care candidatul le-a declarat ca fiind confidențiale clasificate/protejate de un drept de proprietate intelectuală și justificarea aferentă.]SAU [Se va alege opțiunea care corespunde situației de fapt, cealaltă fiind eliminată din textul procesului-verbal.]
 + 
Opțiunea 2Candidații nu au declarat nicio informație din solicitările de participare prezentate ca fiind confidențială.
5.Conflict de interese + 
Opțiunea 1Pe durata derulării primei etape a procedurii de atribuire au fost identificate următoarele situații de conflict de interese și au fost aplicate măsuri de remediere a acestor situații după cum urmează:

Nr. crt. Situația de conflict de interese identificată Măsuri de remediere aplicate
1. [Introduceți informații privind situația de conflict de interese identificată.] [Introduceți informații privind măsurile de remediere aplicate.]
2. [Introduceți informații privind situația de conflict de interese identificată.] [Introduceți informații privind măsurile de remediere aplicate.]

SAU [Se va alege opțiunea care corespunde situației de fapt, cealaltă fiind eliminată din textul procesului-verbal.]

 + 
Opțiunea 2Pe durata derulării primei etape a procedurii de atribuire nu au fost identificate situații de conflict de interese.
6.Concluzii și semnăturiPe baza procesului de evaluare desfășurat și relatat în prezentul raport intermediar, membrii comisiei de evaluare decid că următorii candidați vor fi invitați să participe în etapa a doua a procedurii:1.[Introduceți denumirea candidaților.]Comisia de evaluare va introduce în SEAP rezultatul evaluării solicitărilor de participare folosind facilitățile puse la dispoziție de platforma SEAP și va comunica tuturor candidaților informații despre rezultatul primei etape a procedurii de atribuire, urmând ca ulterior să stabilească termenele pentru etapa a doua a procedurii și să încheie evaluarea solicitărilor de participare utilizând facilitățile SEAP.Drept care s-a întocmit prezentul raport intermediar al procedurii de atribuire, astăzi [Introduceți data.], la sediul autorității contractante din [Introduceți adresa completă.] și a fost transmis spre aprobare de către conducătorul autorității contractante.

Comisia de evaluarePreședinte cu sau fără drept de vot [Precizați în funcție de caz.] – ……………….…………………….. [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele si semnătura)Membru – ………………………………………………………………………… [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele și semnătură)Membru – ………………………………………………………………………… [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele și semnătură)

 + 
Anexa nr. 3
PROCES-VERBAL
privind evaluarea conformității propunerilor tehnice cu prevederile caietului de sarcini și,
după caz, cu factorii de evaluare
Încheiat astăzi, [Introduceți data întocmirii procesului-verbal.] cu ocazia desfășurării ședinței de evaluare a ofertelorProcedura de atribuire:Contract de achiziție publică/Acord-cadru de: [Introduceți denumirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru.]Cod/Coduri CPV*: [Introduceți codul/codurile CPV.]* CPV – nomenclatorul de referință în domeniul achizițiilor publice.Anunț de participare:– pe site-ul www.e-licitatie.ro anunțul de participare nr. [Introduceți numărul anunțului de participare.] din [Introduceți data publicării anunțului de participare.];– pe site-ul http://ted.europa.eu anunțul de participare publicat în [Introduceți suplimentul Jurnalului Oficial al Uniunii Europene.] cu nr. [Introduceți numărul anunțului de participare.] din [Introduceți data publicării anunțului de participare.].Valoarea estimată a achiziției: [Introduceți valoarea estimată a achiziției.]Comisia de evaluare este numită prin Decizia nr. [Introduceți numărul deciziei de numire a comisiei de evaluare.] din [Introduceți data.] și compusă din:

Nr. Numele și prenumele Rolul în cadrul comisiei de evaluare
1. …………………………………. [Introduceți numele și prenumele.] Președinte cu sau fără drept de vot [Precizați în funcție de caz.]
2. …………………………………. [Introduceți numele și prenumele.] Membru
3. …………………………………. [Introduceți numele și prenumele.] Membru

a finalizat evaluarea propunerilor tehnice primite, după cum urmează:

Procesul de evaluare se realizează cu sprijinul experților cooptați numiți prin decizia nr. [Introduceți numărul deciziei de desemnare a experților cooptați.] din [Introduceți data.] și toate înregistrările se bazează pe dovezile reflectate în raportul emis de experții cooptați și rezumate în notele incluse în procesul-verbal al ședinței de evaluare a ofertelor. [În cazul în care la ședința de evaluare a ofertelor nu participă experți cooptați, aceste informații se elimină.]Informațiile din DUAE și din documentele ce îl însoțesc au fost verificate de comisia de evaluare în data [Introduceți data.], iar rezultatul verificării se regăsește în Procesul-verbal nr. [Introduceți nr. procesului-verbal.] din data [Introduceți data.].În urma verificării informațiilor din DUAE și din documentele ce îl însoțesc și a răspunsurilor la solicitările de clarificări cu privire la informațiile prezentate [Dacă nu au fost solicitate clarificări cu privire la informațiile prezentate, aceste informații se vor elimina.], au fost:(i)declarate admise ofertele prezentate de următorii ofertanți:1.[Introduceți denumirea ofertanților.](ii)respinse ofertele prezentate de următorii ofertanți:

Nr. crt. Ofertant Motivele de respingere
1. [introduceți denumirea ofertanților.] [Introduceți motivele de respingere și temeiul legal în baza căruia se face respingerea.]

În continuare, comisia de evaluare continuă procesul de evaluare a ofertelor prin evaluarea propunerilor tehnice prezentate.Evaluarea propunerilor tehniceProcesul de evaluare se realizează pe baza informațiilor preliminare prezentate de ofertanți în ofertă și a documentelor suplimentare identificate în oferta prezentată. Principalele aspecte ale evaluării propunerilor tehnice sunt prezentate mai jos, în timp ce aspectele detaliate se regăsesc în anexe la prezentul proces-verbal, identificate după cum urmează:

Ofertant Cerința minimă din caietul de sarcini Referința din caietul de sarcini pentru cerința minimă [capitolul/paragraful] Informații prezentate în propunerea tehnică pentru demonstrarea îndeplinirii cerinței minime Referința din propunerea tehnică unde sunt reflectate informațiile [pagina; paragraful] Evaluarea informațiilor prezentate în propunerea tehnică în raport cu cerința minimă solicitată în caietul de sarcini Rezultatul evaluării Clarificări solicitate pe durata evaluării ofertelor în legătură cu informațiile prezentate Răspunsul primit ca urmare a solicitării de clarificări Evaluarea răspunsului primit Rezultatul evaluării în urma răspunsului primit
Ofertant nr. 1 Introduceți un rezumat al cerinței minime din caietul de sarcini care are corespondent în informațiile solicitate prin propunerea tehnică. Introduceți referința. Introduceți o scurtă descriere a informațiilor din propunerea tehnică pe baza cărora comisia de evaluare evaluează îndeplinirea cerinței minime. Introduceți referința. Introduceți informații despre evaluarea de către comisia de evaluare a informațiilor prezentate în propunerea tehnică în raport cu cerința minimă solicitată în caietul de sarcini. (i) Sunt necesare clarificărisau (ii) Cerință minimă îndeplinită sau (iii) Cerință minimă neîndeplinită Introduceți data și clarificările solicitate privind informațiile prezentate în propunerea tehnică pentru demonstrarea îndeplinirii cerinței minime. Introduceți data și răspunsul primit ca urmare a solicitării de clarificări. Introduceți informații despre evaluarea de către comisia de evaluare a răspunsului primit ca urmare a solicitării de clarificări. (i) Cerință minimă îndeplinităsau (ii) Cerință minimă neîndeplinită
Ofertant nr. 2
Ofertant nr. …

Punctajul obținut în urma aplicării factorilor de evaluare de natură tehnică este reflectat în tabelul de mai jos:

Descrierea factorilor de evaluare tehnici și calitativi Acordarea punctajului
Factori de evaluare tehnici și calitativi (Toate informațiile din această secțiune trebuie să extindă cerințele din caietul de sarcini/propunerea tehnică.) Pondere factor % Ponderare în cadrul factorului, dacă este cazul Justificarea punctajului acordat Punctaj Punctaj ponderat Punctaj pe secțiune
Informații din propunerea tehnică Puncte slabe Puncte tari Justificarea comisiei de evaluare
Factor de evaluare nr. 1 Introduceți denumirea factorului. % - [Introduceți informații din propunerea tehnică pe baza cărora comisia de evaluare stabilește punctele tari sau punctele slabe și care oferă baza pentru acordarea punctelor – de exemplu: capitol, pagină, paragraf.] [Introduceți informații privind punctele slabe identificate de comisia de evaluare pe baza informațiilor din propunerea tehnică pentru acest factor de evaluare care justifică oferirea punctelor.] [Introduceți informații privind punctele tari identificate de comisia de evaluare pe baza informațiilor din propunerea tehnică pentru acest factor de evaluare care justifică oferirea punctelor.] [Introduceți justificarea comisiei de evaluare cu privire la punctajul acordat pentru acest subfactor de evaluare, prin raportare la informațiile din propunerea tehnică, punctele tari și punctele slabe.]
1 Subfactorul de evaluare nr. 1.1 %
Subfactorul de evaluare nr. 1.2 %
Subfactorul de evaluare nr. 1.n %
Factor de evaluare nr. 2 Introduceți denumirea factorului. %
2 Subfactorul de evaluare nr. 2.1. %
Subfactorul de evaluare nr. 2.2. %

NOTĂ:Se va utiliza tabelul de mai sus pentru fiecare ofertant în parte care a depus o ofertă admisibilă.

În urma evaluării propunerilor tehnice și pe baza informațiilor prezentate de ofertanți, comisia de evaluare a concluzionat următoarele:(i)[Prezentați concluziile comisiei de evaluare referitoare la evaluarea propunerilor tehnice și justificarea punctajului acordat pe baza factorilor de evaluare și, dacă este cazul, clarificările care au fost solicitate.](ii)…………………..(iii)…………………..Comisia de evaluare a întocmit următoarele solicitări de clarificări identificate a fi necesare pe durata procesului de evaluare și le-a transmis ofertanților. [În situația în care nu sunt necesare clarificări, aceste informații se vor elimina.][În situația în care comisia de evaluare a solicitat clarificări cu privire la propunerile tehnice, se vor prezenta următoarele informații]:1.prin Adresa nr. …./data …. s-au solicitat clarificări ofertantului …….. cu privire la următoarele aspecte [Se vor detalia pe scurt elementele pentru care au fost necesare clarificări, făcându-se trimitere la procesele-verbale intermediare prin care s-au luat decizii în sensul solicitării de clarificări.]2.…..În urma evaluării răspunsurilor la solicitările de clarificări, comisia de evaluare a concluzionat următoarele:(i)[Prezentați concluziile comisiei de evaluare referitoare la evaluarea propunerilor tehnice. În situația în care comisia de evaluare respinge una sau mai multe oferte, se vor prezenta, în mod argumentat, și motivele de respingere pentru fiecare ofertă în parte și temeiul legal.]Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal într-un singur exemplar original pentru a fi înregistrat în dosarul achiziției.

Comisia de evaluarePreședinte cu sau fără drept de vot [Precizați în funcție de caz.] – ……………….…………………….. [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele si semnătura)Membru – ………………………………………………………………………… [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele și semnătura)Membru – ………………………………………………………………………… [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele și semnătura)

 + 
Anexa nr. 4
PROCES-VERBAL
privind evaluarea propunerilor financiare,
inclusiv verificarea conformității acestora cu propunerile tehnice
Încheiat astăzi, [Introduceți data întocmirii procesului-verbal.], cu ocazia stabilirii rezultatului fazei de evaluare a propunerilor financiare și a conformității acestora.Procedura de atribuire:Cod unic de identificare a achiziției:Contract de achiziție publică/Acord-cadru de: [Introduceți denumirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru.]Cod/Coduri CPV* [Introduceți codul/codurile CPV.]* CPV – nomenclatorul de referință în domeniul achizițiilor publice.Anunț de participare:– pe site-ul www.e-licitatie.ro anunțul de participare nr. [Introduceți numărul anunțului de participare.] din [Introduceți data publicării anunțului de participare.];– dacă este cazul, pe site-ul http://ted.europa.eu anunțul de participare publicat în [Introduceți suplimentul Jurnalului Oficial al Uniunii Europene.] cu nr. [Introduceți numărul anunțului de participare.] din [Introduceți data publicării anunțului de participare.].Valoarea estimată a achiziției: [Introduceți valoarea estimată a achiziției; dacă procedura de atribuire este divizată pe loturi se introduce valoarea estimata pentru fiecare lot.]Comisia de evaluare este numită prin Decizia nr. [Introduceți numărul deciziei de numire a comisiei de evaluare.] din [Introduceți data.] și compusă din:

Nr. Numele și prenumele Rolul în cadrul comisiei de evaluare
1. …………………………………. [Introduceți numele și prenumele.] Președinte cu sau fără drept de vot [Precizați în funcție de caz.]
2. …………………………………. [Introduceți numele și prenumele.] Membru
3. …………………………………. [Introduceți numele și prenumele.] Membru

a finalizat evaluarea propunerilor financiare primite.Procesul de evaluare s-a realizat cu sprijinul experților cooptați numiți prin Decizia nr. [Introduceți numărul deciziei de desemnare a experților cooptați.] din [Introduceți data.] și toate înregistrările se bazează pe dovezile reflectate în raportul care a fost emis de experții cooptați și rezumate în notele incluse în procesul-verbal al ședinței de evaluare a ofertelor. [În cazul în care la ședința de evaluare a ofertelor nu au participat experți cooptați, aceste informații se elimină.]1.Evaluarea propunerilor tehnicePropunerile tehnice au fost evaluate de comisia de evaluare, iar rezultatul finalizării acestei faze de evaluare se regăsește în Procesul-verbal nr. [Introduceți nr. procesului-verbal.] din data [introduceți data.].În urma evaluării propunerilor tehnice și a răspunsurilor la solicitările de clarificări cu privire la propunerile tehnice [Dacă nu au fost solicitate clarificări cu privire la propunerile tehnice, aceste informații se vor elimina.], au fost declarate admise ofertele prezentate de următorii ofertanți:1.[Introduceți denumirea ofertanților care au obținut următorul punctaj corespunzător factorilor de evaluare aferenți propunerilor tehnice, în cazul aplicării criteriului de atribuire cel mai bun raport calitate-preț/calitate-cost.],2.…………………2.Evaluarea propunerilor financiareComisia de evaluare a evaluat propunerile financiare sub aspectul:(i)corelării cu propunerile tehnice prezentate;(ii)identificării și remedierii erorilor aritmetice și corectării acestora în condițiile admise de lege;(iii)încadrării în valoarea estimată a achiziției, inclusiv sub aspectul analizării posibilității disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului respectiv, cu respectarea prevederilor normelor de aplicare a legislației în domeniul achizițiilor publice/sectoriale;(iv)asigurării ca prețul propus sau componente ale acestuia nu este/sunt neobișnuit de scăzut/scăzute în raport cu ce urmează a fi livrat/prestat/executat astfel încât nu se poate asigura îndeplinirea contractului la parametrii cantitativi și calitativi solicitați prin caietul de sarcini.Principalele aspecte ale evaluării propunerilor financiare sunt prezentate mai jos:1.[Introduceți informații despre evaluarea propunerilor financiare.]În urma evaluării propunerilor financiare și pe baza informațiilor prezentate de ofertanți, comisia de evaluare a concluzionat următoarele:[Prezentați concluziile comisiei de evaluare referitoare la evaluarea propunerilor financiare și, dacă este cazul, clarificările necesare a fi solicitate.]Ofertant nr. 1: ………………….Ofertant nr. 2: ………………….Ofertant nr. 3: ………………….Comisia de evaluare a întocmit următoarele solicitări de clarificări identificate a fi necesare pe durata procesului de evaluare și le-a transmis ofertanților. [În situația în care nu sunt necesare clarificări, aceste informații se vor elimina.][În situația în care comisia de evaluare a solicitat clarificări cu privire la propunerile financiare, se vor prezenta următoarele informații.]:1.Prin Adresa nr. …/data …. s-au solicitat clarificări ofertantului …….. cu privire la următoarele aspecte [Se vor detalia pe scurt elementele pentru care au fost necesare clarificări.]2.…..În urma evaluării răspunsurilor la solicitările de clarificări, comisia de evaluare a concluzionat următoarele:(i)[Prezentați concluziile comisiei de evaluare referitoare la evaluarea propunerilor financiare. În situația în care comisia de evaluare respinge una sau mai multe oferte, se vor prezenta, detaliat și argumentat, motivele de respingere pentru fiecare ofertă în parte, precum si temeiul legal.](ii)………………………..Drept care, s-a încheiat prezentul proces-verbal într-un singur exemplar original pentru a fi înregistrat în dosarul achiziției.

Comisia de evaluarePreședinte cu sau fără drept de vot [Precizați în funcție de caz.] – ……………….…………………….. [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele si semnătura)Membru – ………………………………………………………………………… [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele și semnătura)Membru – ………………………………………………………………………… [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele și semnătura)

 + 
Anexa nr. 5Nr. înregistrare [Introduceți numărul și data înregistrării.]Aprobat de………………………………[Introduceți numele și prenumele persoanei care aprobă raportul intermediar.]………………………………[Introduceți funcția deținută de persoana care aprobă raportul intermediar.]
Raportul procedurii
1.Referințe:Procedura de atribuire:Cod unic de identificare a achiziției:Contract de achiziție publică/Acord-cadru: [Introduceți denumirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru.]Cod/Coduri CPV* [Introduceți codul/codurile CPV.]* CPV – nomenclatorul de referință în domeniul achizițiilor publice.Anunț de participare:– pe site-ul www.e-licitatie.ro anunțul de participare nr. [Introduceți numărul anunțului de participare.] din [Introduceți data publicării anunțului de participare.];– dacă este cazul, pe site-ul http://ted.europa.eu anunțul de participare publicat în [Introduceți suplimentul Jurnalului Oficial al Uniunii Europene.] cu nr. [Introduceți numărul anunțului de participare.] din [Introduceți data publicării anunțului de participare.].Valoarea estimată a achiziției: [Introduceți valoarea estimată a achiziției; dacă procedura de atribuire este divizată pe loturi se introduce valoarea estimată pentru fiecare lot.]2.Informații generale despre procedura de atribuire2.1.Legislația aplicabilăProcedura de atribuire s-a organizat în conformitate cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice/sectoriale în România la momentul lansării procedurii de atribuire, după cum urmează:(i)[Se precizează actele normative incidente procedurii de atribuire în cauză.]2.2.Procedura de atribuireProcedura de atribuire aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție publică/încheierii acordului-cadru este: ………………..Procedura de atribuire a fost inițiată în SEAP prin publicarea anunțului de participare și a documentației de atribuire.3.Modul de desfășurare a procedurii de atribuireComisia de evaluare responsabilă de evaluarea ofertelor primite și aplicarea criteriului de atribuire stabilit în anunțul de participare/simplificat și documentația de atribuire a fost numită prin Decizia autorității contractante nr. [Introduceți numărul deciziei de numire a comisiei de evaluare.] din [Introduceți data.].Procesul de evaluare s-a realizat cu sprijinul experților cooptați numiți prin decizia autorității contractante nr. [Introduceți numărul deciziei de desemnare a experților cooptați.] din [Introduceți data.].Rapoartele experților cooptați sunt parte a dosarului achiziției. [În cazul în care în procesul de evaluare a ofertelor nu au participat experți cooptați, aceste informații se elimină.]3.1.Accesarea ofertelorAccesarea ofertelor a avut loc la adresa: [Introduceți adresa completă.], în data de [Introduceți data.], ora [Introduceți ora.], în prezența membrilor comisiei de evaluare.^1^1 În situația în care ofertele nu au fost depuse prin mijloace electronice, deschiderea ofertelor a avut loc la adresa: [Introduceți adresa completă.], în data de [Introduceți data.], ora [Introduceți ora.], în prezența membrilor comisiei de evaluare, experților cooptați (dacă este cazul) și a reprezentanților autorizați ai ofertanților, după cum urmează:(i)[Introduceți numele și prenumele reprezentantului autorizat și denumirea ofertantului pe care l-a reprezentat.]Așa cum este precizat și în procesul-verbal al ședinței de deschidere a ofertelor nr. [Introduceți numărul de înregistrare.] din [Introduceți data înregistrării.], au depus ofertă în termenul-limită de depunere a ofertelor următorii ofertanți:1.[Introduceți denumirea operatorului economic.] înregistrată la sediul autorității contractante cu nr. [Introduceți numărul de înregistrare.] din [Introduceți data la care a fost înregistrată oferta.], ora [Introduceți ora la care a fost înregistrată oferta.];Așa cum rezultă din accesarea ofertelor, au depus oferta următorii operatori economici:1.[Introduceți denumirea operatorului economic.];Lista documentelor depuse de fiecare operator economic și datele principale ale fiecărei oferte:1.………………2.………………3.………………3.2.Procesul de evaluare a ofertelor3.2.1.Calificarea ofertanților Comisia de evaluare a verificat îndeplinirea condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, prin verificarea informațiilor preliminare prezentate de ofertanți în DUAE și în documentele ce îl însoțeau identificate în ofertele prezentate în raport cu condițiile de participare și cerințele minime asociate din anunțul de participare și documentația de atribuire.Procesul de verificare a fost detaliat în procesul-verbal privind evaluarea garanției de participare, a informațiilor din DUAE* și a documentelor care îl însoțesc, precum și îndeplinirea cerințelor de calificare nr. [Introduceți numărul de înregistrare.] din [Introduceți data înregistrării.], care este parte a dosarului achiziției.*) Documentul unic de achiziție european.^În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, următorii ofertanți au îndeplinit condițiile de participare:

Nr. crt. Ofertant Motivele care au stat la baza deciziei
1 [Introduceți denumirea ofertantului.] [Prezentați motivele care au stat la baza deciziei.]
[Introduceți denumirea ofertantului.] [Prezentați motivele care au stat la baza deciziei.]

Opțiunea 1În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate, nicio ofertă nu a fost declarată inacceptabilă/neconformă/neadecvată de către comisia de evaluare.SAU [Selectați opțiunea după caz, în funcție de situația de fapt.]Opțiunea 2În urma verificării îndeplinirii condițiilor de participare și a cerințelor minime asociate au fost declarate inacceptabile/ neconforme/neadecvate de către comisia de evaluare ofertele depuse de următorii ofertanți:

Nr. crt. Ofertant Motivele care au stat la baza deciziei
1 [Introduceți denumirea ofertantului.] [Prezentați motivele care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale.]
[Introduceți denumirea ofertantului.] [Prezentați motivele care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale.]

3.2.2.Evaluarea propunerilor tehnicePropunerile tehnice au fost evaluate de comisia de evaluare în raport cu cerințele minime din caietul de sarcini pe baza informațiilor prezentate în propunerea tehnică, iar rezultatul evaluării se regăsește în Procesul-verbal nr. [Introduceți nr. procesului-verbal] din data [Introduceți data.], care este parte a dosarului achiziției.În urma desfășurării procesului de evaluare au îndeplinit cerințele minime din caietul de sarcini propunerile tehnice prezentate de următorii ofertanți:1.[Introduceți denumirea ofertanților.]Opțiunea 1În urma evaluării propunerilor tehnice, nicio ofertă nu a fost declarată inacceptabilă/neconformă/neadecvată de către comisia de evaluare.SAU [Selectați opțiunea după caz, în funcție de situația de fapt.]Opțiunea 2În urma evaluării propunerilor tehnice au fost declarate inacceptabile/neconforme/neadecvate de către comisia de evaluare ofertele depuse de următorii ofertanți:

Nr. crt. Ofertant Motivele care au stat la baza deciziei
1 [Introduceți denumirea ofertantului.] [Prezentați motivele care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale.]
[Introduceți denumirea ofertantului.] [Prezentați motivele care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale.]

3.2.3.Evaluarea propunerilor financiareComisia de evaluare a evaluat propunerile financiare sub aspectul:(i)corelării cu propunerile tehnice prezentate;(ii)identificării și remedierii erorilor aritmetice și corectării acestora în condițiile admise de lege;(iii)încadrării în valoarea estimată a achiziției, inclusiv sub aspectul analizării posibilității disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului respectiv, cu respectarea prevederilor normelor de aplicare a legislației în domeniul achizițiilor publice/sectoriale;(iv)asigurării ca prețul propus sau componente ale acestuia nu este/sunt neobișnuit de scăzut/scăzute în raport cu ce urmează a fi livrat/prestat/executat astfel încât nu se poate asigura îndeplinirea contractului la parametrii cantitativi și calitativi solicitați prin caietul de sarcini, inclusiv erori aritmetice, iar rezultatul evaluării se regăsește în Procesul-verbal nr. [Introduceți nr. procesului-verbal.] din data [Introduceți data.], care este parte a dosarului achizițieiÎn urma evaluării propunerilor financiare au fost declarate admisibile ofertele prezentate de următorii ofertanți:1.[Introduceți denumirea ofertanților.]Opțiunea 1În urma evaluării propunerilor financiare, nicio ofertă nu a fost declarată inacceptabilă sau neconformă de către comisia de evaluare.SAU [Selectați opțiunea după caz, în funcție de situația de fapt.]Opțiunea 2În urma evaluării propunerilor financiare au fost declarate inacceptabile sau neconforme de către comisia de evaluare ofertele depuse de următorii ofertanți:

Nr. crt. Ofertant Motivele care au stat la baza deciziei
1 [Introduceți denumirea ofertantului.] [Prezentați motivele care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale.]
[Introduceți denumirea ofertantului.] [Prezentați motivele care au stat la baza deciziei, inclusiv prevederile legale.]

3.2.4.Rezultatul evaluării ofertelorRezultatul evaluării ofertelor prezentate de ofertanți sunt prezentate în tabelul de mai jos:

Numele ofertantului Ofertă admisibilă Ofertă respinsă și motivele respingerii
[Introduceți denumirea ofertanților.] [Precizați Da dacă oferta este admisibilă.] [Precizați referința identificată mai sus în cadrul raportului pentru care oferta a fost respinsă.]
[Introduceți denumirea ofertanților.] [Precizați Da dacă oferta este admisibilă.] [Precizați referința identificată mai sus în cadrul raportului pentru care oferta a fost respinsă.]
[Introduceți denumirea ofertanților.] [Precizați Da dacă oferta este admisibilă.] [Precizați referința identificată mai sus în cadrul raportului pentru care oferta a fost respinsă.]

3.2.5.

Aplicarea criteriului de atribuire și stabilirea clasamentului ofertanțilorProcesul de verificare s-a realizat cu sprijinul experților cooptați numiți prin Decizia nr. [Introduceți numărul deciziei de desemnare a experților cooptați.] din [Introduceți data.] și înregistrările se bazează pe informațiile reflectate în raportul experților cooptați și rezumate în notele incluse în procesul-verbal al ședinței de evaluare a ofertelor. [În cazul în care la ședința de evaluare a ofertelor nu au participat experți cooptați, aceste informații se elimină.]Opțiunea 1: În cazul în care criteriul de atribuire este „cel mai bun raport calitate preț“ sau „cel mai bun raport calitate cost“ sau „cel mai mic cost“, se vor completa următoarele informații.Criteriul de atribuire este aplicat doar ofertelor admisibile și luând în considerare informațiile prezentate de ofertanți în ofertă (propunerea tehnică și propunerea financiară) și documentele care însoțesc oferta.Informații detaliate privind aplicarea factorilor de evaluare din cadrul criteriului de atribuire care privesc aspecte de natură tehnică se regăsesc în Procesul-verbal nr. [Introduceți nr. procesului-verbal.] din data [Introduceți data.], care conține rezultatul evaluării propunerilor tehnice și este parte a dosarului achiziției.În urma aplicării criteriului de atribuire și a algoritmului de calcul asociat, așa cum a fost stabilit în documentația de atribuire și detaliat conform celor de mai sus, punctajul obținut de fiecare ofertă admisibilă și clasamentul rezultat sunt identificate mai jos:

Nr. crt. Ofertant Punctaj obținut Clasament
1 [Introduceți denumirea ofertantului.] [Introduceți punctajul obținut.] I
[Introduceți denumirea ofertantului.] [Introduceți punctajul obținut.]
n [Introduceți denumirea ofertantului.] [Introduceți punctajul obținut.] n

SAUOpțiunea 2: În cazul în care criteriul de atribuire este „prețul cel mai scăzut“, se vor completa următoarele informații.În urma aplicării criteriului de atribuire, așa cum a fost stabilit în documentația de atribuire, clasamentul rezultat este identificat mai jos:

Nr. crt. Ofertant Prețul ofertat Clasament
1 [Introduceți denumirea ofertantului.] [Introduceți prețul ofertat.] I
[Introduceți denumirea ofertantului.] [Introduceți prețul ofertat.]
n [Introduceți denumirea ofertantului.] [Introduceți prețul ofertat.] n

3.2.6.Desfășurarea etapei de licitație electronicăEtapa de licitație electronică s-a desfășurat după cum urmează: [Introduceți informații despre desfășurarea etapei de licitație electronică.]În urma desfășurării etapei de licitație electronică a rezultat următorul clasament:

Nr. crt. Ofertant Clasament
1 [Introduceți denumirea ofertantului.] I
[Introduceți denumirea ofertantului.]
n [Introduceți denumirea ofertantului.] n

3.2.7.Verificarea documentelor-suport/dovezilor pentru demonstrarea informațiilor din DUAEComisia de evaluare a solicitat ofertantului [Introduceți denumirea ofertantului.] clasat pe primul loc să prezinte documentele-suport/dovezi pentru demonstrarea informațiilor prezentate în DUAE, iar termenul-limită de depunere a documentelor-suport a fost [Introduceți data.].Ofertantul a transmis documentele-suport în data [Introduceți data.].Comisia de evaluare a analizat documentele-suport/dovezile prezentate de ofertant pentru demonstrarea informațiilor din DUAE prezentate.[În situația în care comisia de evaluare a respins oferta clasată pe primul loc, va preciza următoarele]În urma verificării documentelor-suport/dovezilor, comisia de evaluare a constatat că informațiile preliminare din DUAE nu au fost demonstrate, a respins oferta clasată pe primul loc și a reluat procesul de solicitare a documentelor-suport/dovezilor prezentate pentru demonstrarea informațiilor din DUAE pentru ofertantul clasat pe următorul loc.Comisia de evaluare a analizat documentele-suport/dovezile prezentate de ofertantul clasat pe următorul loc pentru demonstrarea informațiilor din DUAE prezentate.În urma verificării documentelor-suport/dovezilor, comisia de evaluare a constatat că informațiile preliminare din DUAE sunt demonstrate.3.2.8.Informații din cadrul ofertelor declarate de ofertanți ca fiind confidențiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală (în sensul prevederilor legislației în domeniul achizițiilor publice/sectoriale)Opțiunea 1Ofertanții au declarat în mod justificat că următoarele informații din ofertele prezentate trebuie tratate ca fiind confidențiale/clasificate/protejate de un drept de proprietate intelectuală:1.[Introduceți denumirea ofertantului.](i)[Introduceți informațiile pe care ofertantul le-a declarat ca fiind confidențiale și justificarea aferentă.]2.[Introduceți denumirea ofertantului.](i)[Introduceți informațiile pe care ofertantul le-a declarat ca fiind confidențiale și justificarea aferentă.]SAUOpțiunea 2Ofertanții nu au declarat nicio informație din ofertele prezentate ca fiind confidențială/clasificată/protejată de un drept de proprietate intelectuală.4.Conflict de intereseOpțiunea 1Pe durata derulării procedurii de atribuire au fost identificate următoarele situații de conflict de interese și au fost aplicate măsuri de remediere a acestor situații după cum urmează:Opțiunea 2

Nr. crt. Situația de conflict de interese identificată Măsuri de remediere aplicate
1 [Introduceți informații privind situația de conflict de interese identificată.] [Introduceți informații privind măsurile de remediere aplicate.]
2 [Introduceți informații privind situația de conflict de interese identificată.] [Introduceți informații privind măsurile de remediere aplicate.]

Pe durata derulării procedurii de atribuire nu au fost identificate situații de conflict de interese.5.Concluzii și semnăturiMembrii comisiei de evaluare desemnează oferta prezentată de ofertantul [Introduceți denumirea ofertantului.] ca ofertă câștigătoare pentru această procedură de atribuire, ofertă care a fost clasată pe primul loc în clasamentul rezultat după aplicarea criteriului de atribuire și verificarea documentelor-suport aferente probării informațiilor prezentate în DUAE.În cazul în care sunt întrunite condițiile prevăzute legislației în domeniul achizițiilor publice/sectoriale în ceea ce privește întrunirea condițiilor necesare pentru anularea procedurii de atribuire, se vor prezenta informații în acest sens, cu justificarea încadrării în fapt și în drept.Subcontractantul/Subcontractanții propus/propuși de către ofertantul [Introduceți denumirea ofertantului declarat câștigător.] și partea/părțile din contractul de achiziție publică/acordul-cadru pe care acesta intenționează să o/le subcontracteze sunt:

Subcontractantul/Subcontractanții propus/propuși [Introduceți denumirea subcontractantului/subcontractanților propus/propuși.]
Partea/părțile din contractul de achiziție publică/acordul-cadru pe care intenționează să o/le subcontracteze [Introduceți informații despre partea/părțile din contractul de achiziție publică/acordul-cadru pe care intenționează să o/le subcontracteze.]

Drept care s-a încheiat prezentul raport al procedurii într-un singur exemplar original pentru a fi inclus în dosarul achiziției^2.^2 În termen de 3 zile de la data aprobării de către conducătorul autorității contractante, acesta va fi remis în copie către ANAP.

Comisia de evaluarePreședinte cu sau fără drept de vot [Precizați în funcție de caz.] – ……………….…………………….. [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele si semnătura)Membru – ………………………………………………………………………… [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele și semnătura)Membru – ………………………………………………………………………… [Introduceți numele și prenumele.] (numele, prenumele și semnătura)

–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x