ORDIN nr. 1.531 din 27 iunie 2024

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 29/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 618 din 1 iulie 2024
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PEREZOLUTIE 527 10/11/2022
ActulREFERIRE LAREZOLUTIE 527 10/11/2022
ActulREFERIRE LAREZOLUTIE 521 10/11/2022
ActulREFERIRE LAREZOLUTIE 521 10/11/2022 CAP. 15
ActulREFERIRE LAHOTARARE 370 29/03/2021 ART. 9
ActulREFERIRE LAOG (R) 42 28/08/1997 ART. 4
ActulREFERIRE LADECRET 80 02/03/1979
ActulREFERIRE LACONVENTIE 01/11/1974
ART. 2REFERIRE LAREZOLUTIE 527 10/11/2022
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEREZOLUTIE 527 10/11/2022





Având în vedere Referatul Direcției transport naval nr. 45.058/2.199 din 29.04.2024 privind publicarea acceptării Codului internațional de siguranță pentru navele care transportă personal industrial (Codul IP), adoptat de Organizația Maritimă Internațională prin Rezoluția MSC.527(106) a Comitetului de siguranță maritimă din 10 noiembrie 2022, precum și a rectificărilor aduse Rezoluției MSC.527(106) prin Documentul MSC 106/19/Add.1/Corr.2 al Organizației Maritime Internaționale din 17 octombrie 2023,ținând cont de prevederile capitolului XV din Convenția internațională din 1974 pentru ocrotirea vieții omenești pe mare (SOLAS 1974), la care România a aderat prin Decretul Consiliului de Stat nr. 80/1979, intrat în vigoare prin Rezoluția MSC.521(106), adoptată la 10 noiembrie 2022, privind amendamentele la Convenția internațională din 1974 pentru ocrotirea vieții omenești pe mare (capitolul XV) și ale art. 4 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 42/1997 privind transportul maritim și pe căile navigabile interioare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 370/2021 privind organizarea și funcționarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, cu modificările și completările ulterioare,ministrul transporturilor și infrastructurii emite prezentul ordin. + 
Articolul 1Se publică Codul internațional de siguranță pentru navele care transportă personal industrial (Codul IP), adoptat de Organizația Maritimă Internațională prin Rezoluția MSC.527(106) a Comitetului de siguranță maritimă din 10 noiembrie 2022, prevăzută în anexa nr. 1. + 
Articolul 2Se publică rectificările aduse Rezoluției MSC. 527(106) prin Documentul MSC 106/19/Add.1/Corr.2 din 17 octombrie 2023, prevăzut în anexa nr. 2 + 
Articolul 3Autoritatea Navală Română va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. + 
Articolul 4Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la 1 iulie 2024.

Ministrul transporturilor și infrastructurii,
Sorin-Mihai Grindeanu
București, 27 iunie 2024.Nr. 1.531.  + 
Anexa nr. 1REZOLUȚIA MSC.527(106) din 10 noiembrie 2022privind publicarea acceptării Codului internațional de siguranță pentru navele care transportăpersonal industrial (Codul IP), adoptat de Organizația Maritimă Internațională + 
Anexa nr. 2
ORGANIZAȚIA MARITIMĂ INTERNAȚIONALĂ

COMITETUL DE SIGURANȚĂ MARITIMĂ MSC 106/19/Add.1/Corr.2
a 106-a sesiune 17 octombrie 2023
Agenda item 19 Original: engleză


Raport al Comitetului de siguranță maritimă
privind a 106-a sesiune a sa
Rectificare*
REZOLUȚIA MSC.527(106)
Codul internațional de siguranță pentru navele care
transportă personal industrial (Codul IP)
ANEXĂ
Partea a III-a – Reguli
1Nota de subsol de la paragraful III/1.3 existent se șterge:2Se introduce următorul paragraf nou III/1.4 după paragraful III/1.3 existent și se renumerotează paragrafele următoare:1.4Fără a aduce atingere cerințelor paragrafului 1.3, se poate considera că personalul industrial calificat corespunzător, pe baza unui standard acceptabil de administrație*1), poate fi considerat că îndeplinește cerințele funcționale stabilite la paragraful II/1.2.3.*1) Se face referire la cerințele de formare din paragraful 5.5 din Recomandările privind pregătirea și certificarea personalului care deservește la bordul unităților mobile [Rezoluția A .1079(28)] sau alte standarde de instruire industriale, cum ar fi cele ale Global Wind Organization (GWO), Offshore Petroleum Industry Training Organization (OPITO) și Instruirea de bază în domeniul siguranței offshore și de urgență (acreditată de OPITO).

––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x