ORDIN nr. 1.517 din 11 decembrie 2013

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 02/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 789 din 16 decembrie 2013
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 3ABROGA PEORDIN 1010 02/08/2013
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 24 23/01/2013 ART. 5
ActulREFERIRE LAHG 449 10/04/2003 ART. 11
ActulREFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 16
ART. 3ABROGA PEORDIN 1010 02/08/2013
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli modificat pe anul 2013 al Centrului Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale – CERONAV



În temeiul prevederilor art. 16 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 11 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 449/2003 privind organizarea şi funcţionarea Centrului Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale – CERONAV, cu modificările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli modificat pe anul 2013 al Centrului Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale – CERONAV, care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor, finanţată din venituri proprii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Centrului Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale – CERONAV reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ministrului transporturilor.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Centrul Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale – CERONAV poate efectua cheltuieli proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.
 + 
Articolul 3La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului transporturilor, interimar, nr. 1.010/2013 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2013 al Centrului Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale – CERONAV, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 509 din 13 august 2013, se abrogă.
 + 
Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.p. Ministrul transporturilor,Matei Constantin,secretar de statBucureşti, 11 decembrie 2013.Nr. 1.517.
 + 
Anexa MINISTERUL TRANSPORTURILORBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI MODIFICATpe anul 2013 pentru Centrul Român pentru Pregătirea şiPerfecţionarea Personalului din Transporturi Navale – CERONAV

*Font 9*
                                                                               – mii lei –
Cap./
Titlu

Subcap.
Articol

Para-
graf
Ali-
neat
Denumirea
Indicatorilor

Program
2013

A B C D 1
00.01 10 VENITURI PROPRII – TOTAL VENITURI 27.403,00
00.02 I. VENITURI CURENTE 26.403,00
29.00 C. VENITURI NEFISCALE 26.403,00
30.00 C1. VENITURI DIN PROPRIETATE 862,00
30.10 VENITURI DIN PROPRIETATE 62,00
05 Venituri din concesiuni şi închirieri 62,00
31.10 VENITURI DIN DOBÂNZI 800,00
03 Alte venituri din dobânzi 800,00
33.00 10 C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII 25.541,00
33.10 VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ŞI ALTE ACTIVITĂŢI 25.541,00
17

Venituri din organizări de cursuri de calificare şi conv.
profesională
25.438,00

50 Alte venituri din prestări de servicii şi alte activităţi 103,00
42.00 10 IV. SUBVENŢII 100,00
42.10 SUBVENŢII DE LA ALTE ADMINISTRAŢII 100,00
39

Subvenţii de la bugetul de stat către instituţii publice
finanţate parţial sau integral din venituri proprii pentru
proiecte finanţate din FEN postaderare
100,00

45.10 SUME PRIMITE DE LA UE ÎN CONTUL PLĂŢILOR EFECTUATE 900,00
01 Fondul European de Dezvoltare Regională 600,00
02 Fondul Social European
16 Alte facilităţi şi instrumente postaderare 300,00
84.10 50 CHELTUIELI TOTAL 50.011,00
01 CHELTUIELI CURENTE 26.286,00
10 Titlul I. CHELTUIELI DE PERSONAL 10.391,00
10.01 Cheltuieli salariale în bani 7.930,00
01 Salarii de bază 7.651,00
02 Salarii de merit
04 Spor de vechime
06 Alte sporuri
08 Fond de premii
09 Prima de vacanţă
12 Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii 129,00
13 Indemnizaţii de delegare 150,00
15 Alocaţii pentru transportul la şi de la locul de muncă
10.02 Cheltuieli salariale în natură 312,00
01 Tichete de masă 312,00
30 Tichete de creşă
10.03 Contribuţii 2.149,00
01 Contribuţii pentru asigurările sociale de stat 1.618,00
02 Contribuţii pentru asigurările de şomaj 38,00
03 Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate 405,00
04 Contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă 22,00
06 Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 66,00
20 Titlul II. BUNURI ŞI SERVICII 13.455,00
20.01 Bunuri şi servicii 7.060,00
01 Furnituri de birou 265,00
02 Materiale pentru curăţenie 170,00
03 Încălzit, iluminat şi forţă motrică 560,00
04 Apă, canal şi salubritate 200,00
05 Carburanţi şi lubrifianţi 225,00
08 Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 175,00
09 Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional 3.350,00
30 Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare 2.115,00
20.02 Reparaţii curente 1.280,00
20.05 Bunuri de natura obiectelor de inventar 1.100,00
01 Uniforme şi echipament 550,00
03 Lenjerie şi accesorii de pat 100,00
30 Alte obiecte de inventar 450,00
20.06 Deplasări, detaşări, transferări 790,00
01 Deplasări interne 270,00
02 Deplasări în străinătate 520,00
20.11 Cărţi, publicaţii şi materiale documentare 715,00
20.12 Consultanţă şi expertiză 255,00
20.13 Pregătire profesională 280,00
20.14 Protecţia muncii 100,00
20.25 Cheltuieli judiciare şi extrajudiciare 75,00
20.30 Alte cheltuieli 1.800,00
01 Reclamă şi publicitate 500,00
02 Protocol şi reprezentare 50,00
03 Prime de asigurare non-viaţă 120,00
04 Chirii 400,00
07 Fondul conducătorului instituţiei 10,00
30 Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii 720,00
56

Titlul VIII. PROIECTE CU FINANŢARE DIN FONDURI EXTERNE
NERAMBURSABILE (FEN)
2.440,00

56.01 Programe din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR) 1.030,00
01 – Finanţare naţională 148,00
02 – Finanţare externă nerambursabilă 842,00
03 – Cheltuieli neeligibile 40,00
56.02 Programe din Fondul Social European (FSE)
01 – Finanţare naţională
02 – Finanţare externă nerambursabilă
03 – Cheltuieli neeligibile
56.16 Alte facilităţi şi instrumente postaderare 1.410,00
01 – Finanţare naţională 445,00
02 – Finanţare externă nerambursabilă 945,00
03 – Cheltuieli neeligibile 20,00
CHELTUIELI DE CAPITAL 23.725,00
71 Titlul XII. ACTIVE NEFINANCIARE 23.625,00
71.01 Active fixe 21.365,00
01 Construcţii 14.479,00
02 Maşini, echipamente şi mijloace de transport 5.564,00
03 Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale 548,00
30 Alte active fixe 774,00
71.03 Reparaţii capitale aferente activelor fixe 2.260,00
72 Titlul XIII. ACTIVE FINANCIARE 100,00
72.01 Active financiare 100,00
01 Participarea la capitalul social al societăţilor comerciale 100,00
REZULTAT FINANCIAR
VENITURI TOTALE 27.403,00
CHELTUIELI TOTALE 50.011,00
a) Excedent
b) Deficit 22.608,00
c) Sold disponibil din anul precedent pentru acoperirea
deficitului
22.608,00

Date de fundamentare a cheltuielilor de personal în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2013:1) Număr mediu de personal: 168 persoane;2) Câştigul mediu brut lunar: 3.777 lei (RON)/salariat;3) În câştigul mediu brut lunar de la punctul 2) nu este cuprinsă şi suma destinată plăţii conducătorului unităţii (suma de 81 mii lei);4) În cheltuielile cu salariile sunt cuprinse şi indemnizaţiile membrilor Consiliului de conducere şi alte drepturi plătite unor persoane din afara unităţii (suma de 129 mii lei), precum şi indemnizaţiile de delegare (suma de 150 mii lei).–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x