ORDIN nr. 1.466 din 22 iulie 2022

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL DEZVOLTARII, LUCRARILOR PUBLICE SI ADMINISTRATIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 757 din 28 iulie 2022
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHOTARARE 477 16/06/2020 ART. 12
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 57 03/07/2019 ART. 560
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere dispozițiile art. 560 alin. (3)-(4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 12 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 477/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, cu modificările și completările ulterioare,ministrul dezvoltării, lucrărilor publice și administrației emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se stabilește formatul Raportului anual cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual din aparatul propriu și angajat în afara organigramei al instituțiilor și autorităților publice de la nivel central sau local ori, după caz, din instituțiile aflate în subordine, coordonare ori sub autoritate, precum și a informațiilor conținute de acesta, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul 2Raportul anual cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual conține informații cu privire la personalul din cadrul autorităților și instituțiilor publice, inclusiv celor aflate în subordine, coordonare ori sub autoritate, încadrat în temeiul unui contract individual de muncă sau contract de management. + 
Articolul 3Raportul anual cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual se publică pe pagina de internet a instituțiilor și autorităților publice, în termen de 5 zile lucrătoare de la data aprobării acestuia de către conducătorul instituției sau autorității publice sau de către persoana împuternicită de acesta, iar publicarea se anunță la aceeași dată, prin comunicat difuzat printr-o agenție de presă. + 
Articolul 4Întocmirea Raportului anual cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual se realizează cu respectarea legislației privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. + 
Articolul 5Persoana responsabilă de întocmirea Raportului anual cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual comunică pagina de internet unde a fost publicat respectivul document până la data de 31 martie a fiecărui an în curs, la adresa de e-mail: integritateinadministratie@mdlpa.ro. + 
Articolul 6Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice și administrației,
Cseke Attila-Zoltán
București, 22 iulie 2022.Nr. 1.466. + 
ANEXĂ
FORMATUL RAPORTULUI ANUAL
cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual din aparatul propriu al instituțiilor
și autorităților publice sau din instituțiile aflate în subordine, coordonare ori sub autoritate, precum și a informațiilor conținute de acesta
Denumirea autorității sau instituției publiceNumărul și data înregistrării raportului la autoritatea/instituția publică

Raportul anual cu privire la respectarea normelor de conduită de către personalul contractual
1. Numărul posturilor de natură contractuală din autoritatea sau instituția publică Posturi aprobate
Posturi ocupate
Din care posturi care se ocupă cu personal încadrat: – cu contract individual de muncă
– cu contract de management
2. Număr de sesizări privind cazurile de încălcare a normelor de conduită profesională, din care: – funcții de execuție – funcții de conducere – funcții ocupate în cadrul cabinetului demnitarilor
3. Obiectul sesizării
4. Număr de angajați contractuali care au încălcat normele de conduită morală și profesională, din care: – funcții de execuție – funcții de conducere – funcții ocupate în cadrul cabinetului demnitarilor
5. Cauzele de încălcare a normelor de conduită profesională
6. Număr de sesizări soluționate
7. Modul de soluționare a sesizărilor
8. Consecințele încălcării normelor de conduită profesională
9. Măsuri propuse pentru înlăturarea cauzelor de încălcare a normelor de conduită profesională
10. Sancțiuni aplicate, din care dispuse prin hotărâre judecătorească definitivă


Reprezentant legal al autorității/instituției publice,
persoana competentă desemnată în acest sens, după caz,
………………………………………
(numele și prenumele și semnătura)
L.S.

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x