ORDIN nr. 1.461 din 19 august 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 24/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MEDIULUI SI DEZVOLTARII DURABILENr. 831 din 16 iulie 2008MINISTERUL SANATATII PUBLICENr. 1.461 din 19 august 2008
Publicat în: MONITORUL OFICIAL I nr. 630 din 29 august 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 861 12/07/2013
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PEREGULAMENT 19/08/2008
ActulREFERIRE LAHG 368 25/04/2007 ART. 5
ActulREFERIRE LAHG 862 28/06/2006 ART. 7
ActulREFERIRE LAHG (R) 321 14/04/2005 ART. 6
ActulREFERIRE LAHG (R) 321 14/04/2005 ART. 7
ANEXA 2REFERIRE LAHG (R) 321 14/04/2005 ART. 2
ANEXA 2REFERIRE LAHG (R) 321 14/04/2005 ART. 4
ANEXA 2REFERIRE LAHG (R) 321 14/04/2005 ART. 6
ANEXA 2REFERIRE LAHG (R) 321 14/04/2005 ART. 11
ANEXA 2REFERIRE LAHG (R) 321 14/04/2005 ANEXA 5
ANEXA 2REFERIRE LAHG (R) 321 14/04/2005 ANEXA 6
ANEXA 2REFERIRE LAHG (R) 321 14/04/2005 ANEXA 8
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 861 12/07/2013

privind înfiinţarea comisiilor tehnice regionale pentru verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizarea acestora, precum şi pentru aprobarea componenţei şi a regulamentului de organizare şi funcţionare ale acestora



În conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) şi ale art. 7 alin. (3) lit. e) din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005 privind evaluarea şi gestionarea zgomotului ambiant, republicată,în temeiul:art. 5 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 368/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Dezvoltării Durabile, cu completările ulterioare,art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul mediului şi dezvoltării durabile şi ministrul sănătăţii publice emit prezentul ordin. + 
Articolul 1Se înfiinţează la nivelul fiecărei agenţii regionale pentru protecţia mediului comisia tehnică regională pentru verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizarea acestora.
 + 
Articolul 2Componenţa comisiei tehnice regionale este prevăzută în anexa nr. 1.
 + 
Articolul 3Regulamentul de organizare şi funcţionare al comisiei tehnice regionale este prevăzut în anexa nr. 2.
 + 
Articolul 4Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul mediului şidezvoltării durabile,Attila KorodiMinistrul sănătăţii publice,Gheorghe Eugen Nicolăescu
 + 
Anexa 1COMPONENŢAcomisiilor tehnice regionale pentru verificareacriteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiuneşi analizarea acestora + 
Articolul 1(1) Comisia tehnică regională, denumită în continuare Comisia, înfiinţată în conformitate cu prevederile art. 1 din ordin, are următoarea componenţă:a) directorul executiv al agenţiei regionale pentru protecţia mediului, în calitate de preşedinte;b) un reprezentant al agenţiei regionale pentru protecţia mediului, în calitate de membru;c) un reprezentant al fiecărei agenţii judeţene pentru protecţia mediului din regiunea respectivă, în calitate de membru;d) un reprezentant al autorităţilor de sănătate publică judeţene din regiunea respectivă, în calitate de membru.
 + 
Articolul 2(1) Nominalizarea membrilor Comisiei se stabileşte prin decizie a directorului executiv al agenţiei regionale pentru protecţia mediului, a directorului executiv al fiecărei agenţii judeţene pentru protecţia mediului din regiunea respectivă, precum şi a directorului executiv al fiecărei autorităţi de sănătate publică menţionate la art. 1 lit. d), în termen de maximum 15 zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin.(2) Înlocuirea unuia dintre membrii nominalizaţi ai Comisiei se anunţă în scris cu cel puţin două zile înaintea datei la care este stabilită întrunirea Comisiei.
 + 
Anexa 2REGULAMENTde organizare şi funcţionare al comisiilortehnice regionale pentru verificarea criteriilorutilizate la elaborarea planurilor de acţiune şianalizarea acestora + 
Articolul 1(1) Comisia, înfiinţată în conformitate cu prevederile art. 1 din ordin, realizează verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune, precum şi analizarea acestora, pentru planurile de acţiune care se pun la dispoziţia agenţiilor regionale pentru protecţia mediului, în condiţiile prevăzute de art. 4 alin. (1), (3) şi (8) şi de anexa nr. 8 din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005 privind evaluarea şi gestionarea zgomotului ambiant, republicată.(2) Comisia realizează verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune, în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (12) şi (13) şi ale art. 6 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată.(3) Comisia realizează analizarea planurilor de acţiune, ţinând seama cu precădere de caracterul complet al conţinutului acestora şi de modul de elaborare al acestora şi, în special, de următoarele aspecte:a) respectarea cerinţelor minime pentru planurile de acţiune, în conformitate cu prevederile anexei nr. 6 din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată;b) respectarea prevederilor art. 2, ale art. 4 alin. (6), (14) şi (16), ale art. 11 şi ale pct. 4 şi pct. 6 lit. b) şi c) din anexa nr. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată.(4) Comisia, prin intermediul agenţiilor regionale pentru protecţia mediului la nivelul cărora este constituită, solicită autorităţilor care au obligaţia legală de a elabora planurile de acţiune orice informaţie suplimentară pe care o consideră necesară pentru a se putea asigura o analiză obiectivă a modului în care sunt elaborate planurile de acţiune, inclusiv în scopul îndeplinirii de către România a obligaţiilor ce îi revin ca stat membru al Uniunii Europene.
 + 
Articolul 2(1) Conducerea Comisiei este asigurată de către un preşedinte.(2) Comisia se întruneşte în urma convocării preşedintelui acesteia sau a locţiitorului său de drept, ori de câte ori este necesar.(3) Întrunirile Comisiei sunt legal constituite numai în prezenţa majorităţii simple a membrilor.(4) Deciziile Comisiei se adoptă cu votul majorităţii simple a membrilor.(5) Convocarea Comisiei se face cu cel puţin 5 zile înainte de data la care urmează să aibă loc întrunirile Comisiei.(6) Convocarea Comisiei se face în scris, cu precizarea ordinei de zi, a datei şi a locului unde se desfăşoară întrunirea.(7) În cadrul Comisiei funcţionează Secretariatul tehnic, a cărui componenţă se stabileşte prin alegerea prin vot cu majoritate simplă dintre membrii Comisiei, la prima întrunire a acesteia.(8) Procesul-verbal al întrunirilor se semnează de toţi membrii Comisiei prezenţi la întrunire şi se arhivează de către Secretariatul acesteia.
 + 
Articolul 3Preşedintele Comisiei îndeplineşte următoarele atribuţii:a) conduce şi coordonează şedinţele Comisiei;b) mandatează pe locţiitorul său de drept din cadrul instituţiei pe care o reprezintă, pentru a-l înlocui în Comisie pe perioada cât lipseşte;c) aprobă procesele-verbale ale întrunirilor Comisiei, care trebuie să conţină obligatoriu concluziile rezultate în urma verificării criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi a analizării acestora;d) comunică Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului concluziile rezultate în urma verificării criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi a analizării acestora;e) transmite raportul anual de activitate a Comisiei Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului, Ministerului Sănătăţii Publice şi autorităţilor de sănătate publică judeţene menţionate la art. 1 lit. d) din anexa nr. 1 la ordin, până la data de 30 noiembrie a fiecărui an calendaristic.
 + 
Articolul 4Secretariatul Comisiei are următoarele atribuţii:a) răspunde de realizarea sarcinilor administrative ale Comisiei;b) realizează în scris convocarea membrilor Comisiei, la solicitarea preşedintelui acesteia;c) pregăteşte documentele întrunirii;d) răspunde de întocmirea şi arhivarea proceselor-verbale ale întrunirilor, precum şi a tuturor materialelor aferente activităţii de verificare a criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi de analizare a acestora.
 + 
Articolul 5Membrii Comisiei au următoarele atribuţii:a) participă la întrunirile Comisiei ori de căte ori sunt convocaţi în scris de către Secretariatul Comisiei;b) verifică criteriile utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizează conţinutul şi modul de elaborare ale acestora, ţinând seama de prevederile art. 1.
 + 
Articolul 6Activitatea desfăşurată în cadrul Comisiei de către membrii acesteia, indiferent de funcţiile îndeplinite, nu este remunerată.––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x