ORDIN nr. 1.426 din 21 septembrie 2020

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 865 din 22 septembrie 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 1MODIFICA PEORDIN 741 31/03/2020 ANEXA 1
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAORDIN 741 31/03/2020
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 120 22/07/2020
ActulREFERIRE LAHOTARARE 81 28/01/2020 ART. 15
ActulREFERIRE LALEGE 59 19/05/2020
ActulREFERIRE LALEGE 55 15/05/2020
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 32 26/03/2020
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 30 18/03/2020 ART. 12
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 30 18/03/2020
ART. 1MODIFICA PEORDIN 741 31/03/2020 ANEXA 1
ART. 1REFERIRE LAORDIN 741 31/03/2020
ART. 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 32 26/03/2020
ART. 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 30 18/03/2020
ART. 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 30 18/03/2020 ART. 12
ANEXA 0REFERIRE LAORD DE URGENTA 30 18/03/2020 ART. 11
ANEXA 0REFERIRE LACODUL PENAL 17/07/2009 ART. 326
ANEXA 0REFERIRE LACODUL MUNCII (R) 24/01/2003 ART. 52
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 741 31/03/2020
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 59 19/05/2020
ANEXA 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 30 18/03/2020 ART. 11
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere dispozițiile:– art. XII alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 59/2020;– Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare;– Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 120/2020 privind instituirea unor măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2;– Referatului de aprobare nr. 2.239 din 16.09.2020, în baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii și Protecției Sociale, cu completările ulterioare,ministrul muncii și protecției sociale emite următorul ordin: + 
Articolul IAnexa la Ordinul ministrului muncii și protecției sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevăzute la art. XII alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările și completările aduse prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 și pentru stabilirea unor măsuri suplimentare de protecție socială, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 269 din 31 martie 2020, cu modificările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii și protecției sociale,
Victoria Violeta Alexandru
București, 21 septembrie 2020.Nr. 1.426. + 
ANEXĂ(Anexa la Ordinul nr. 741/2020)Angajator ………………………………………………..Adresa sediului social ……………………………………….CUI/CIF ………………………………………………….Cont bancar nr. …………………………………………..Telefon ………………………………………………….E-mail …………………………………………………..Către AGENȚIA PENTRU OCUPAREA FORȚEI DE MUNCĂ JUDEȚEANĂ ……………./A MUNICIPIULUI BUCUREȘTI
CERERE
Subsemnatul/(a), …………………………….., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului …………………………, cu sediul social în localitatea …………………., str. ………………………… nr. ……., județul ……………../municipiul ……………………….., sectorul …….., vă solicit plata contravalorii indemnizației prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 59/2020, pentru un număr de ……………………. persoane, în sumă totală de ………………………… lei brut, aferentă perioadei ……………………. . Anexez prezentei*):[] declarație pe propria răspundere privind suspendarea activității în baza deciziei emise de către Direcția de Sănătate Publică a Județului ………../Municipiului București ca urmare a anchetei epidemiologice (anexa nr. 1);[] copia deciziei de suspendare a activității emise de Direcția de Sănătate Publică a Județului ………………………/Municipiului București;[] lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizație (anexa nr. 2);Numele și prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ……………………..Semnătura …………………………..Data ………………….*) Se va bifa în mod corespunzător de către solicitant. + 
Anexa nr. 1la cerere
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
Subsemnatul/(a), ………………………….., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ……………………, CUI/CIF ……………………….. cu sediul social în localitatea ………………….., str. …………………….. nr. ……., județul ………………………./ municipiul ……………, sectorul …….., cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la falsul în declarații, declar pe propria răspundere că, drept urmare a anchetei efectuate de Direcția de Sănătate Publică (DSP) a Județului …………………………../Municipiului București, pe perioada stării de alertă, activitatea a fost suspendată pentru perioada ……………………………………, potrivit Deciziei nr. ……./……………….. DSP …………………………….., pe care o atașez, în copie, la prezenta declarație.Numele și prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ……………………..Semnătura ……………………..Data ………………
 + 
Anexa nr. 2la cerere
LISTA
persoanelor cărora li s-a suspendat contractul individual de muncă, din inițiativa angajatorului,
potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
pentru care se solicită acordarea sumelor necesare plății indemnizației prevăzute la
art. XI alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020, cu modificările și completările ulterioare
Semnificația coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea:a – Numărul de zile aferente suspendării contractului individual de muncă în perioada stării de alertă;b – Indemnizația solicitată**).

Nr. crt. Numele și prenumele salariatului CNP Nivel de educație (ISCED) Reședința (urban/rural) Salariul de bază brut corespunzător locului de muncă ocupat Data suspendării contractului individual de muncă*) a b
1
2
….
TOTAL

Numele și prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) …………………………….Semnătura …………………………..Data ………………*) Conform Registrului general de evidență a salariaților.**) 75% din salariul de bază, dar nu mai mult de 75% din câștigul salarial mediu brut.–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x