ORDIN nr. 1.392 din 18 iunie 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 30/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 515 din 25 iulie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHG 11 16/01/2009 ART. 12
ActulREFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ActulREFERIRE LAOG 57 16/08/2002 ART. 24
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 2REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 2REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
 Nu exista acte care fac referire la acest act

pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare din coordonarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale



Având în vedere Referatul de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare pe anul 2012, avizat de Ministerul Finanţelor Publice,în conformitate cu prevederile art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite prezentul ordin. + 
Articolul 1Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 ale Institutului Naţional de Cercetare Ştiinţifică în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale – I.N.C.S.M.P.S. Bucureşti şi al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii – I.N.C.D.P.M. "Alexandru Darabont" – Bucureşti, institute aflate în coordonarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetele de venituri şi cheltuieli prevăzute la art. 1 reprezintă limite maxime ce nu pot fi depăşite.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
 + 
Articolul 3Institutele naţionale de cercetare-dezvoltare din coordonarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
 + 
Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,Mariana CâmpeanuBucureşti, 18 iunie 2012.Nr. 1.392.
 + 
Anexa 1MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALEInstitutul Naţional de Cercetare Ştiinţifică în DomeniulMuncii şi Protecţiei Sociale – I.N.C.S.M.P.S. BucureştiBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2012

                                                   mii lei
 

┌────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┐ │ │Nr.│Program │ │ INDICATORI │rd.├─────────┤ │ │ │ 2012 │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ A │ 0 │ 1 │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │VENITURI TOTALE, din care: │ 1│ 11.094│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea: │ 2│ 11.072│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │a. Venituri din activitatea de bază*) │ 3│ 11.072│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │b. Venituri din alte activităţi conexe │ 4│ 0│ │ activităţii de CD │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │c. Venituri din subvenţii de la bugetul │ 5│ 0│ │ de stat pentru investiţii │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │2. VENITURI FINANCIARE │ 6│ 22│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 7│ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 8│ 10.547│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │1. Cheltuieli de exploatare, total,din care:│ 9│ 10.531│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │a. Bunuri şi servicii │ 10│ 301│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │b. Cheltuieli de personal, din care: │ 11│ 6.167│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – cheltuieli cu salariile │ 12│ 4.516│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – indemnizaţiile membrilor consiliului │ 13│ 127│ │ de administrare │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – drepturile salariale ale directorului │ 14│ 127│ │ (general) │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţii de asigurări sociale de stat│ 15│ 939│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţii de asigurări de şomaj │ 16│ 23│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţie pentru asigurările sociale │ 17│ 235│ │ de sănătate │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţii pentru asigurări ptr. │ 18│ 7│ │ accidente de muncă şi boli profesionale │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţii pentru concedii şi │ 19│ 38│ │ indemnizaţii │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţii la Fondul de garantare a │ 20│ 11│ │ creanţelor salariale │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţii la fondul de pensii facul- │ 21│ 0│ │ tative │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – alte cheltuieli de personal, din care: │ 22│ 398│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – tichete de masă │ 23│ 91│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – deplasări, detaşări │ 24│ 307│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │c. Cheltuieli de exploatare privind amorti- │ 25│ 313│ │ zarea şi provizioanele şi ajustările │ │ │ │ pentru depreciere │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │d. Cheltuieli de protocol │ 26│ 11│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │e. Cheltuieli de reclamă şi publicitate │ 27│ 150│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │f. Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28│ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │g. Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-litera│ 29│ 9│ │ c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul │ │ │ │ fiscal din care: │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │h. Alte cheltuieli │ 30│ 3.580│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │2. Cheltuieli financiare, din care: │ 31│ 16│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – cheltuieli privind dobânzile │ 32│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – alte cheltuieli financiare │ 33│ 16│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │3. Cheltuieli extraordinare: │ 34│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 35│ 547│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 36│ 87│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │V. REZULTATUL NET │ 37│ 460│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ 38│ │ │ ANII PRECEDENŢI │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACO-│ 39│ 460│ │ PERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │ │ │ │ PRECEDENŢI │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │a. Pentru cointeresarea personalului │ 40│ 92│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │b. Pentru finanţarea dezvoltării institutu- │ 41│ │ │ lui naţional │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │c. Pentru desfăşurarea activităţii curente, │ 42│ 368│ │ inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │ 43│ 686│ │ din care: │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │1. Surse proprii │ 44│ 96│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │2. Subvenţii de la bugetul de stat pentru │ 45│ 590│ │ investiţii │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │3. Credite bancare pentru investiţii │ 46│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – interne │ 47│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – externe │ 48│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │4. Alte surse │ 49│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII,│ 50│ 686│ │ din care: │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs │ 51│ 686│ │ la finele anului │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │2. Rambursări de rate aferente creditelor │ 52│ │ │ pentru investiţii │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – interne │ 53│ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – externe │ 54│ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │1. Venituri totale (rd.01) │ 55│ 11.094│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 56│ 10.547│ │ (rd. 8) │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │3. Rezultate (+/-) (rd.57-rd.58) │ 57│ 547│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │4. Număr mediu de personal, total institut, │ 58│ 61│ │ din care: │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – număr mediu de personal de cercetare- │ 59│ 52│ │ dezvoltare │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total │ 60│ 5.919│ │ institut – lei/persoana/luna │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │6. Câştigul mediu lunar pe personal de cer- │ 61│ 6.002│ │ cetare-dezvoltare – lei/persoana/luna │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) │ 62│ 5,19│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │8. Rata rentabilităţii financiare rd.37*100/│ 63│ 11,34│ │capital propriu │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │10. Plăţi restante │ 64│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │11. Creanţe de încasat │ 65│ 0│ └────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┘–––Notă *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 1,110 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2012, iar cele realizate din contracte cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 1.200 mii lei.MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALEInstitutul Naţional de Cercetare Ştiinţifică în DomeniulMuncii şi Protecţiei Sociale – I.N.C.S.M.P.S. BucureştiFundamentarea veniturilor şi cheltuielilor realizate din programe/proiecte finanţate din fonduri europene

INDICATORI

Nr.
rd.

Realizări
2011

Program
2012

Creştere/
descreştere
2012/2011
A

0

1

2

3 = (col.2/
col.1-1)*100
I. Venituri totale din fonduri
europene

II. Cheltuieli din fonduri europene,
din care:
1. Bunuri şi servicii
2. Cheltuieli de personal, din care:
– cheltuieli cu salariile
– cheltuieli cu asigurările şi
protecţia socială şi alte obligaţii
legale
3. Cheltuieli cu reclama şi
publicitate
4. Cheltuieli pentru investiţii
5. Alte cheltuieli

1

2
3
4
5

6

7
8
9

7378

7405
141
3802
2977

825

56

3406

6.477

6.512
200
2.872
2.248

624

150

3.290

-12,21

-12,06
41,96
-24,46
-24,48

-24,39

167,86

-3,42

NOTĂ:Diferenţa dintre venituri şi cheltuieli reprezintă cota de cofinanţare. + 
Anexa 2MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALEInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru ProtecţiaMuncii – I.N.C.D.P.M. "Alexandru Darabont" – BucureştiBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2012

                                                   mii lei
 

┌────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┐ │ │Nr.│Program │ │ INDICATORI │rd.├─────────┤ │ │ │ 2012 │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ A │ 0 │ 1 │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │VENITURI TOTALE, din care: │ 1│ 13.967│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea: │ 2│ 13.947│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │a. Venituri din activitatea de bază*) │ 3│ 5.720│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │b. Venituri din alte activităţi conexe │ 4│ 100│ │ activităţii de CD │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │c. Alte venituri din exploatare │ 5│ 8.127│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │2. VENITURI FINANCIARE │ 6│ 20│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 7│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 8│ 13.933│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │1. Cheltuieli de exploatare, total,din care:│ 9│ 13.877│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │a. Bunuri şi servicii │ 10│ 5.277│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │b. Cheltuieli de personal, din care: │ 11│ 7.575│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – cheltuieli cu salariile │ 12│ 5.610│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – indemnizaţiile membrilor consiliului │ 13│ 59│ │ de administraţie**) │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – drepturile salariale ale directorului │ 14│ 246│ │ (general) │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţii de asigurări sociale de stat│ 15│ 1.167│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţii de asigurări de şomaj │ 16│ 28│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţie pentru asigurările sociale │ 17│ 292│ │ de sănătate │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţii pentru asigurări ptr. │ 18│ 8│ │ accidente de muncă şi boli profesionale │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţii pentru concedii şi │ 19│ 48│ │ indemnizaţii │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţii la Fondul de garantare a │ 20│ 14│ │ creanţelor salariale │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – contribuţii la fondul de pensii facul- │ 21│ │ │ tative │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – alte cheltuieli de personal, din care: │ 22│ 408│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – tichete de masă │ 23│ 204│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – deplasări, detaşări │ 24│ 204│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │c. Cheltuieli de exploatare privind amorti- │ 25│ 300│ │ zarea şi provizioanele şi ajustările │ │ │ │ pentru depreciere │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │d. Cheltuieli de protocol │ 26│ 2│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │e. Cheltuieli de reclamă şi publicitate │ 27│ 1│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │f. Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28│ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │g. Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-litera│ 29│ 52│ │ c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul │ │ │ │ fiscal din care: │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │h. Alte cheltuieli │ 30│ 670│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │2. Cheltuieli financiare, din care: │ 31│ 56│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – cheltuieli privind dobânzile │ 32│ 56│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – alte cheltuieli financiare │ 33│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │3. Cheltuieli extraordinare: │ 34│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 35│ 34│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 36│ 6│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │V. REZULTATUL NET │ 37│ 28│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ 38│ 5│ │ ANII PRECEDENŢI │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACO-│ 39│ 23│ │ PERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │ │ │ │ PRECEDENŢI │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │a. Pentru cointeresarea personalului │ 40│ 5│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │b. Pentru finanţarea dezvoltării institutu- │ 41│ 13│ │ lui naţional │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │c. Pentru desfăşurarea activităţii curente, │ 42│ 5│ │ inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │ 43│ 300│ │ din care: │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │1. Surse proprii │ 44│ 300│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │2. Subvenţii de la bugetul de stat pentru │ 45│ 0│ │ investiţii │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │3. Credite bancare pentru investiţii │ 46│ – │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – interne │ 47│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – externe │ 48│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │4. Alte surse │ 49│ 0│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII,│ 50│ 300│ │ din care: │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs │ 51│ 300│ │ la finele anului │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │2. Rambursări de rate aferente creditelor │ 52│ 0│ │ pentru investiţii │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – interne │ 53│ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – externe │ 54│ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │1. Venituri totale (rd.01) │ 55│ 13.967│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 56│ 13.933│ │ (rd. 8) │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │3. Rezultate (+/-) (rd.57-rd.58) │ 57│ 34│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │4. Număr mediu de personal, total institut, │ 58│ 98│ │ din care: │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │ – număr mediu de personal de cercetare- │ 59│ 71│ │ dezvoltare │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total │ 60│ 4.558│ │ institut – lei/persoana/luna │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │6. Câştigul mediu lunar pe personal de cer- │ 61│ 5.493│ │ cetare-dezvoltare – lei/persoana/luna │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) │ 62│ 0,24│ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │8. Rata rentabilităţii financiare rd.37*100/│ 63│ 1,96│ │capital propriu │ │ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │10. Plăţi restante │ 64│ │ ├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤ │11. Creanţe de încasat │ 65│ 300│ └────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┘–––Notă *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 515 mii lei, încheiate până la data de 29.02.2012Notă **) Creşterea sumei alocate indemnizaţiilor CA se datorează neacordării acesteia pentru membrii care nu au participat la şedinţe în cursul anului 2011.MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALEInstitutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru ProtecţiaMuncii – I.N.C.D.P.M. "Alexandru Darabont" – BucureştiFundamentarea veniturilor şi cheltuielilor realizate din programe/proiecte finanţate din fonduri europene

INDICATORI

Nr.
rd.

Realizări
2011

Program
2012

Creştere/
descreştere
2012/2011
A

0

1

2

3 = (col.2/
col.1-1)*100
I. Venituri totale din fonduri
europene

II. Cheltuieli din fonduri europene,
din care:
1. Bunuri şi servicii
2. Cheltuieli de personal, din care:
– cheltuieli cu salariile
– cheltuieli cu asigurările şi
protecţia socială şi alte obligaţii
legale
3. Cheltuieli cu reclama şi
publicitate
4. Cheltuieli pentru investiţii
5. Alte cheltuieli

1

2
3
4
5

6

7
8
9

4826

4826
675
4151
3250

901

0
0
0

8126

8126
4270
3856
2992

864

0
0
0

68,38

68,38
532,59
-7,11
-7,94

-4,11

––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x