Având în vedere prevederile Legii nr. 203/2003 privind realizarea, dezvoltarea şi modernizarea reţelei de transport de interes naţional şi european, republicată, precum şi pe cele ale Legii nr. 363/2006 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional – Secţiunea I – Reţele de transport,în conformitate cu prevederile art. 1 alin. (2) şi ale art. 2 pct. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin: + Articolul IAnexa la Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 457/2011 pentru aprobarea Strategiei de transport intermodal în România, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 506 şi 506 bis din 18 iulie 2011, se modifică şi se completează după cum urmează:1. La capitolul 2 secţiunea 2.3 subsecţiunea 2.3.2, după punctul 6 se introduce un nou punct, punctul 7, cu următorul cuprins:"7. Zona Iaşi– amplasată rutier şi feroviar pe reţeaua centrală TEN-T;– conectare la viitoarea autostradă Târgu Mureş – Iaşi – Ungheni;– beneficiază de existenţa infrastructurii de transport pe cale ferată largă, facilitându-se astfel legătura feroviară cu Republica Moldova, Ucraina şi Rusia;– crearea unui pol de creştere economică în zona Moldovei prin concentrarea de structuri de afaceri la Iaşi numită «Future Hub Iaşi».– potenţial de conectare rutier/feroviar/aerian."2. La capitolul 2 secţiunea 2.3 subsecţiunea 2.3.2 punctul IV, paragraful 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:"În concluzie, zonele-cheie identificate pe baza analizei rutelor şi a fluxurilor de tranzit pentru construirea şi/sau modernizarea a cel puţin unui terminal intermodal, pe termen scurt, sunt:● zona Timişoara (se vor analiza două locaţii – Recaş şi Remetea Mare);● zona Iaşi;● zona municipiului Bucureşti;● zona Constanţa;● zona bazinului fluvial Giurgiu/Olteniţa;● zona Braşov;● zona Suceava."3. La capitolul 3 secţiunea 3.2 subsecţiunea 3.2.2, punctul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:"2. Se propune construirea a cel puţin unui terminal care trebuie să corespundă uneia dintre cele 7 (şapte) locaţii principale, şi anume cele 3 porţi/hub-uri de intrare-ieşire a mărfurilor (zona Timişoara/zona Constanţa/zona Iaşi), conectate cu zona municipiului Bucureşti şi cu bazinul fluvial Giurgiu/Olteniţa, precum şi zonele de interes economic şi turistic Braşov şi Suceava."4. La capitolul 8 anexa nr. 26a, poziţia 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:
*Font 9*
┌────┬───────────────┬──────────────────────────────┬──────────────┬──────────────────┐ │Nr. │ ACTIVITATE │ SUBACTIVITATE │Cost estimativ│Surse de finanţare│ │crt.│ │ │ proiect │ │ │ │ │ │ (euro) │ │ ├────┼───────────────┼──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤ │"8. │Dezvoltarea │Construcţie terminal │ 22.000.000│POS-T 2007-2013 │ │ │terminalelor │intermodal Timişoara │ │DM 3.1^1 │ │ │intermodale ├──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤ │ │2011-2013 │Construcţie terminal │ │POS-T 2007-2013 │ │ │ │intermodal Suceava*2) │ │DM 3.1 │ │ │ ├──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤ │ │ │Construcţie terminal │ │POS-T 2007-2013 │ │ │ │intermodal Braşov*3) │ │DM 3.1 │ │ │ ├──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤ │ │ │Construcţie terminal │ │POS-T 2007-2013 │ │ │ │intermodal Iaşi*4) │ │DM 3.1 │ │ │ ├──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤ │ │ │Asistenţă tehnică pentru │ 500.000│Program │ │ │ │extindere terminal Port │ │TEN-T │ │ │ │Constanţa Sud │ │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤ │ │ │Asistenţă tehnică pentru │ 500.000│Program │ │ │ │municipiul Bucureşti (partea │ │TEN-T │ │ │ │de vest) │ │ │ │ │ ├──────────────────────────────┼──────────────┼──────────────────┤ │ │ │Dezvoltare terminal Olteniţa/ │ 10.000.000│POS-T 2007-2013 │ │ │ │Giurgiu │ │DM 3.1 │ │ ├───────────────┴──────────────────────────────┴──────────────┼──────────────────┤ │ │Buget estimativ │ 33.000.000"│ └────┴─────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────┘5. La capitolul 8 anexa nr. 26a, la nota de subsol, după punctul *3) se introduce un nou punct, punctul *4), cu următorul cuprins:"*4) În prezent nu există o estimare a costurilor de construire şi/sau modernizare a unui terminal în zona Iaşi." + Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii,Septimiu Buzaşu,secretar de statBucureşti, 30 august 2012.Nr. 1.358.––-
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
DezacordDe acord
Conectat cu
Permit crearea unui cont
Când vă conectați pentru prima dată folosind un buton de conectare socială, colectăm informațiile de profil public ale contului dvs. partajate de furnizorul de conectare socială, pe baza setărilor dvs. de confidențialitate. De asemenea, primim adresa dvs. de e-mail pentru a vă crea automat un cont pe site-ul nostru web. Odată ce contul dvs. este creat, veți fi conectat la acest cont.
Pentru a oferi cea mai buna experiența, utilizăm tehnologii cookie. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta în mod negativ anumite caracteristici și funcții ale siteului.
Functional
Mereu activ
Stocarea sau accesul tehnic este strict necesar în scopul legitim de a permite utilizarea unui serviciu specific solicitat în mod explicit de abonat sau utilizator sau în scopul unic de a efectua transmiterea unei comunicări prin intermediul unei rețele de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistii
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea sau accesul tehnic care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. În lipsa unei citații, a unei conformări voluntare din partea furnizorului dvs. de servicii de internet sau a unor înregistrări suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau recuperate doar în acest scop nu pot fi utilizate, de obicei, pentru a vă identifica.
A apărut o problemă la raportarea acestei postări.
Blocare membru?
Vă rugăm să confirmați că doriți să blocați acest membru.
Nu vei mai putea:
Vedeți postările membrilor blocați
Menționați acest membru în postări
Invitați acest membru în grupuri
Trimite mesaj acestui membru
Adăugați acest membru ca conexiune
Vă rugăm să rețineți:
Această acțiune va elimina și acest membru din conexiunile dvs. și va trimite un raport administratorului site-ului.
Vă rugăm să acordați câteva minute pentru finalizarea acestui proces.