ORDIN nr. 1.341 din 1 septembrie 2020

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 844 din 15 septembrie 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHOTARARE 719 27/08/2020 ART. 3
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 132 07/08/2020
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 132 07/08/2020 ART. 4
ActulREFERIRE LAHOTARARE 81 28/01/2020 ART. 15
ActulREFERIRE LALEGE (R) 52 15/04/2011
ART. 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 132 07/08/2020 ART. 4
ART. 1REFERIRE LALEGE (R) 52 15/04/2011
ANEXA 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 132 07/08/2020 ART. 1
ANEXA 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 132 07/08/2020 ART. 4
ANEXA 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 132 07/08/2020 ART. 7
ANEXA 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 92 28/05/2020 ART. 1
ANEXA 1REFERIRE LAORD DE URGENTA 92 28/05/2020 ART. 3
ANEXA 1REFERIRE LACODUL PENAL 17/07/2009 ART. 326
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 76 16/01/2002
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere dispozițiile:– art. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă;– art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare și de plată a sumelor acordate în baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă;– Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri, republicată, cu modificările și completările ulterioare,în baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii și Protecției Sociale, cu completările ulterioare,ministrul muncii și protecției sociale emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă modelul cererii și al declarației pe propria răspundere pentru persoanele care desfășoară activități necalificate cu caracter ocazional, potrivit prevederilor Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri, republicată, cu modificările și completările ulterioare, afectate de întreruperea sau restrângerea activității ca urmare a efectelor coronavirusului SARS-CoV-2, pentru care beneficiarul de lucrări urmează să beneficieze de decontarea sumei prevăzute la art. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul 2(1)Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.(2)Prezentul ordin intră în vigoare în termen de 3 zile de la publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii și protecției sociale,
Victoria Violeta Alexandru
București, 1 septembrie 2020.Nr. 1.341. + 
ANEXĂ
Modelul cererii, al declarației pe propria răspundere și al listei zilierilor
în vederea solicitării decontării sumei prevăzute la art. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 132/2020
Beneficiar de lucrări ……………………… (felul și denumirea)Adresa sediului social …………………….Județul ……………………….……………….CUI …………………………………….………CAEN ………………………………………….Cont bancar nr. ……………………………Telefon ………………………………………..E-mail …………………………..…………….
CERERE
Către AGENȚIA PENTRU PLĂȚI ȘI INSPECȚIE SOCIALĂ A JUDEȚULUI …………………/MUNICIPIULUI BUCUREȘTI Subsemnatul(a), …………………………, în calitate de administrator/reprezentant legal al …………………, cu sediul social în localitatea ………………….., str. ………………….. nr. ……….., județul ……………/sectorul ….., identificat cu CI/BI seria ………… nr. ……., CNP ………………., în conformitate cu prevederile art. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă, vă solicit decontarea sumei de 35% din remunerația zilnică acordată pentru un număr de ………………. zilieri, în sumă totală de ……………………… lei (brut), pentru perioada ……………….. ca urmare a reducerii temporare a activității, determinată de instituirea stării de urgență/alertă/asediu.Plata se efectuează în contul nr. ……………. deschis la Banca ………………………. .Anexez: [ ] declarația pe propria răspundere;[ ] lista persoanelor pentru care solicit decontarea sumei de 35% din remunerația zilnică acordată.Data ……………………..Numele și prenumele (în clar) ………………Administrator/Reprezentant legal Semnătura Beneficiar de lucrări ……………………… (felul și denumirea)Adresa sediului social …………………….Județul ……………………….……………….CUI …………………………………….………CAEN ………………………………………….Cont bancar nr. ……………………………Telefon ………………………………………..E-mail …………………………..…………….
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
CătreAGENȚIA PENTRU PLĂȚI ȘI INSPECȚIE SOCIALĂ A JUDEȚULUI …………………/MUNICIPIULUI BUCUREȘTISubsemnatul(a), …………………………, în calitate de administrator/reprezentant legal al …………………………….., cu sediul social în localitatea …………………………….., str. ……………………. nr. ……………………, județul/sectorul ………….., identificat cu CI/BI seria ……………….. nr. ……………, CNP ………………., cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declarații, declar pe propria răspundere:[ ] am redus temporar activitatea ca urmare a situațiilor prevăzute de art. 1 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă;[ ] în calitate de beneficiar de lucrări nu mă aflu în una dintre situațiile prevăzute la art. 7 alin. (1) lit. b) și c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 132/2020;[ ] pentru persoanele pentru care se solicită decontarea sumei nu beneficiez de măsurile active de sprijin acordate potrivit art. I și III din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 92/2020 pentru instituirea unor măsuri active de sprijin destinate angajaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru modificarea unor acte normative și nici de măsurile de stimulare a angajatorilor finanțate din bugetul asigurărilor pentru șomaj prevăzute de Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare;[ ] pentru aceste persoane am asigurat plata impozitului pe venit și a contribuției de asigurări sociale datorate bugetului asigurărilor sociale de stat;[ ]datele din lista prezentată sunt corecte.Data ……………….Numele și prenumele (în clar) ……………………….Administrator/Reprezentant legal Semnătura
LISTA ZILIERILOR
pentru care se solicită decontarea sumei prevăzute de art. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 132/2020 privind măsuri de sprijin destinate salariaților și angajatorilor în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum și pentru stimularea creșterii ocupării forței de muncă
pentru luna …………………
Data …………………..CUI ………………….. Administrator/Reprezentant legalNumele și prenumele (în clar) ……………………Semnătura …………………………….

Nr. crt. CIF beneficiar lucrări Numele și prenumele CNP Număr de zile lucrate în lună Remunerație totală brută (lei) Suma solicitată pentru decontare^1)
0 TOTAL 0 0 0
1
2
….
TOTAL …………*)

^1) 35% din remunerația zilnică acordată zilierului, aferentă numărului de zile lucrate de acesta.*) Total sumă ce va fi plătită de agenția pentru plăți și inspecție socială.

––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x