ORDIN nr. 1.297 din 3 octombrie 2012

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 30/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 687 din 4 octombrie 2012
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulPENTRU APLICAREAOUG 47 01/09/2012 ART. 9
ActulREFERIRE LAOUG 47 01/09/2012 ART. 9
ActulCONTINE PENORMA 03/10/2012
ActulCONTINE PENORMA 03/10/2012
ActulREFERIRE LAHG 34 22/01/2009 ART. 10
ANEXA 2REFERIRE LAOUG 47 01/09/2012 ART. 9
ANEXA 2REFERIRE LAORDIN 246 04/03/2005
ANEXA 2REFERIRE LANORMA 04/03/2005
ANEXA 2REFERIRE LAOG (R) 92 24/12/2003 ART. 44
ANEXA 2REFERIRE LAOG (R) 92 24/12/2003 ART. 112
ANEXA 2REFERIRE LACOD PR FISCALA (R) 24/12/2003 ART. 44
ANEXA 2REFERIRE LACOD PR FISCALA (R) 24/12/2003 ART. 112
ANEXA 3REFERIRE LAOUG 47 01/09/2012 ART. 9
ANEXA 3REFERIRE LAORDIN 246 04/03/2005
ANEXA 3REFERIRE LANORMA 04/03/2005
ANEXA 3REFERIRE LAOG (R) 92 24/12/2003 ART. 44
ANEXA 3REFERIRE LAOG (R) 92 24/12/2003 ART. 112
ANEXA 3REFERIRE LACOD PR FISCALA (R) 24/12/2003 ART. 44
ANEXA 3REFERIRE LACOD PR FISCALA (R) 24/12/2003 ART. 112
ANEXA 4REFERIRE LAOUG 47 01/09/2012 ART. 9
ANEXA 6REFERIRE LAOUG 47 01/09/2012 ART. 9
ANEXA 7REFERIRE LAOUG 47 01/09/2012 ART. 9
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ART. 2REFERIT DENORMA 03/10/2012
ART. 2REFERIT DENORMA 03/10/2012

de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (14) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 şi art. IX din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare



În baza prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 7 alin. (14) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 şi ale art. IX alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare,viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă redistribuirea între judeţe a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale, rămase neutilizate pe anul 2012, potrivit art. 7 alin. (12) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, potrivit anexei nr. 1.
 + 
Articolul 2(1) Sumele prevăzute în anexa nr. 1 se alocă pentru:a) achitarea obligaţiilor de plată prevăzute la art. 7 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012;b) achitarea arieratelor înregistrate în contabilitatea spitalelor publice din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale rezultate din relaţii cu operatori economici furnizori de bunuri, servicii şi lucrări, inclusiv cu operatorii economici care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat.(2) În înţelesul prezentului ordin, arieratele înregistrate în contabilitatea spitalelor publice din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale sunt numai arieratele aferente cheltuielilor care pot fi finanţate din bugetele locale.(3) Sumele alocate unităţilor administrativ-teritoriale în condiţiile alin. (1) vor fi utilizate pentru stingerea obligaţiilor fiscale prevăzute la art. 7 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012.
 + 
Articolul 3(1) Sumele alocate pentru destinaţiile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. a) se utilizează potrivit normelor metodologice prevăzute în anexa nr. 2.(2) Sumele alocate pentru destinaţiile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) se utilizează potrivit normelor metodologice prevăzute în anexa nr. 3.
 + 
Articolul 4Se aprobă Cererea privind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2012, repartizate conform prevederilor art. 7 alin. (14) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4.
 + 
Articolul 5Se aprobă Situaţia obligaţiilor de plată către operatorii economici furnizori de bunuri, servicii şi lucrări şi/sau către operatorii economici care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, prevăzuţi la art. 7 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 5.
 + 
Articolul 6Se aprobă Acordul încheiat pentru stingerea obligaţiilor de plată/fiscale conform prevederilor art. 7 alin. (4) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 6.
 + 
Articolul 7Se aprobă Acordul încheiat pentru stingerea obligaţiilor de plată/fiscale conform prevederilor art. 7 alin. (4) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 7.
 + 
Articolul 8Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 9Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Viceprim-ministru,ministrul finanţelor publice,Florin GeorgescuBucureşti, 3 octombrie 2012.Nr. 1.297.
 + 
Anexa 1SUMEdefalcate din taxa pe valoarea adăugată pentruechilibrarea bugetelor locale, rămase neutilizatepe anul 2012, redistribuite între judeţe, pentru achitarea arieratelor                         – mii lei – ┌────┬────────────────┬─────────────┐ │Nr. │ Judeţul │ Suma │ │crt.│ │ repartizată │ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 1 │ALBA │ 704,58│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 2 │ARAD │ 8.373,74│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 3 │ARGEŞ │ 1.699,44│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 4 │BACĂU │ 10.900,57│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 5 │BIHOR │ 14.555,71│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 6 │BISTRIŢA-NĂSĂUD │ 5.502,84│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 7 │BOTOŞANI │ 2.073,00│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 8 │BRAŞOV │ 4.212,78│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 9 │BRĂILA │ 497,05│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 10 │BUZĂU │ 4.168,14│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 11 │CARAŞ-SEVERIN │ 13.417,29│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 12 │CĂLĂRAŞI │ 651,04│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 13 │CLUJ │ 3.879,05│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 14 │CONSTANŢA │ 18.839,68│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 15 │COVASNA │ 795,28│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 16 │DÂMBOVIŢA │ 5.192,38│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 17 │DOLJ │ 2.898,01│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 18 │GALAŢI │ 143,67│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 19 │GIURGIU │ 3.769,31│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 20 │GORJ │ 8.067,39│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 21 │HARGHITA │ 1.350,00│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 22 │HUNEDOARA │ 11.889,03│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 23 │IALOMIŢA │ 206,19│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 24 │IAŞI │ 4.023,17│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 25 │ILFOV │ 29.143,96│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 26 │MARAMUREŞ │ 3.390,56│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 27 │MEHEDINŢI │ 6.262,88│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 28 │MUREŞ │ 7.892,15│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 29 │NEAMŢ │ 5.195,62│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 30 │OLT │ 1.705,85│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 31 │PRAHOVA │ 805,85│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 32 │SATU MARE │ 1.256,33│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 33 │SĂLAJ │ 1.178,32│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 34 │SIBIU │ 2.375,75│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 35 │SUCEAVA │ 10.579,57│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 36 │TELEORMAN │ 16.377,77│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 37 │TIMIŞ │ 33.632,73│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 38 │TULCEA │ 1.343,02│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 39 │VASLUI │ 6.257,87│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 40 │VÂLCEA │ 16.485,18│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ 41 │VRANCEA │ 3.805,50│ ├────┼────────────────┼─────────────┤ │ │TOTAL: │ 275.498,25│ └────┴────────────────┴─────────────┘
 + 
Anexa 2NORMA 03/10/2012
 + 
Anexa 3NORMA 03/10/2012
 + 
Anexa 4– Model –Judeţul …………………………………………..Unitatea administrativ-teritorială …………………..Adresa ……………………………………………Telefon/fax/adresă e-mail …………………………..CEREREprivind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adăugatăpentru echilibrarea bugetelor locale pe anul2012, repartizate conform prevederilor art. 7 alin. (14) dinOrdonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire larectificarea bugetului de stat pe anul 2012Subsemnatul, …………………………*1), în calitate de ordonator principal de credite al …………………….*2), judeţul …………….*3), identificat prin codul de identificare fiscală ……………………*4), având conturile deschise la unitatea Trezoreriei Statului …………………., solicit alocarea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2012 pentru achitarea obligaţiilor de plată conform art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 şi art. IX alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare, în valoare de …………………….. lei.Suma solicitată este aferentă achitării obligaţiilor de plată ale următoarelor instituţii publice:– unitatea administrativ-teritorială ………………………….., cu codul de identificare fiscală ………………., suma de ………………. lei;– instituţia publică finanţată integral din bugetul local ………………., cu codul de identificare fiscală ………….., suma de ………… lei;– instituţia publică finanţată integral din bugetul local …………………, cu codul de identificare fiscală …………., suma de ……………. lei;– ……………………………………………………………………………………………………………………………………;– spitalul public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale ………………………, cu codul de identificare fiscală ……………….., suma de …………….. lei;– spitalul public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale …………………, cu codul de identificare fiscală ……………, suma de ……………… lei;– ……………………………………………………………………………………………………………………………………….Declar pe propria răspundere că datele prezentate în documentaţia anexată şi sumele solicitate prin prezenta cerere sunt conforme realităţii şi au fost determinate şi înscrise în conformitate cu prevederile art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 şi art. IX alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor alocate pentru destinaţiile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. a) din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.297/2012 de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (14) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 şi art. IX din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare, aprobate în anexa nr. 2, şi, după caz, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor alocate pentru destinaţiile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.297/2012 de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (14) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 şi art. IX din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare, aprobate în anexa nr. 3 la Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.297/2012. ┌──────────────┐ Ordonator principal de credite, │ │ │ │ ……………………..*2) │ L.S. │ ……………………..*3) │ │ │ │ …………………….. └──────────────┘ (prenumele şi numele)Anexez la prezenta cerere următoarele documente*5):…………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………..––-*1) Se înscriu prenumele şi numele reprezentantului legal.*2) Se înscrie denumirea unităţii administrativ-teritoriale solicitante.*3) Se înscrie denumirea judeţului.*4) Se înscrie codul de identificare fiscală al unităţii administrativ-teritoriale.*5) Se vor înscrie detaliat documentele anexate întocmite potrivit prevederilor art. 7 alin. (6) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 şi potrivit prevederilor Ordinului viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.297/2012.
 + 
Anexa 5– Model –Judeţul …………………………………………..*1)Unitatea administrativ-teritorială …………………..*2)Adresa ……………………………………………Telefon/fax/adresă e-mail …………………………..–––*1) Se înscrie denumirea judeţului.*2) Se înscrie denumirea unităţii administrativ-teritoriale solicitante.SITUAŢIAobligaţiilor de plată către operatoriieconomici furnizori de bunuri, servicii şi lucrări şi/saucătre operatorii economici care presteazăserviciul public de producere, transport şi distribuţiea energiei termice în sistem centralizat, prevăzuţila art. 7 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012*Font 7*                                                                                                                      – lei – ┌──────┬──────────────────────────┬──────────────────────────┬────────────┬─────────────────────┬───────────────────────────┐ │ Nr. │ Denumirea unităţii │ Codul de identificare │ Denumirea │Codul de identificare│ Obligaţiile de plată │ │ crt. │administrativ-teritoriale/│ fiscală al unităţii │operatorului│ fiscală al │ către operatorul economic │ │ │ instituţiilor publice │administrativ-teritoriale/│ economic │operatorului economic├────────┬──────────────────┤ │ │ finanţate integral din │ instituţiilor publice │ │ │Arierate│ Subvenţii pentru │ │ │bugetul local subordonate/│ finanţate integral din │ │ │ │ acoperirea │ │ │ spitalelor publice din │bugetul local subordonate/│ │ │ │diferenţei de preţ│ │ │ reţeaua autorităţilor │ spitalelor publice din │ │ │ │la energia termică│ │ │ administraţiei publice │ reţeaua autorităţilor │ │ │ │livrată populaţiei│ │ │ locale │ administraţiei publice │ │ │ │ │ │ │ │ locale │ │ │ │ │ ├──────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼────────────┼─────────────────────┼────────┼──────────────────┤ │ 1 │ │ │ │ │ │ │ ├──────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼────────────┼─────────────────────┼────────┼──────────────────┤ │ 2 │ │ │ │ │ │ │ ├──────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼────────────┼─────────────────────┼────────┼──────────────────┤ │……│ │ │ │ │ │ │ ├──────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼────────────┼─────────────────────┼────────┼──────────────────┤ │TOTAL:│ x │ x │ x │ x │ x │ x │ └──────┴──────────────────────────┴──────────────────────────┴────────────┴─────────────────────┴────────┴──────────────────┘ ┌──────────────┐ Ordonator principal de credite, Avizat │ │ ……………………..*2) Conducător instituţie publică 1, │ │ ……………………..*3) …………………….. │ L.S. │ │ │ …………………….. Avizat │ │ (prenumele şi numele) Conducător instituţie publică 2, └──────────────┘ ……………………..–––*2) Se înscrie denumirea unităţii administrativ-teritoriale solicitante.*3) Se înscriu prenumele şi numele reprezentantului legal.
 + 
Anexa 6– Model –     Unitatea administrativ-teritorială Operator economic       ………………………… …………………………     Nr. …………../…………… Nr. …………/………….ACORDîncheiat pentru stingerea obligaţiilor deplată/fiscale conform prevederilor art. 7 alin. (4) lit. a)din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cuprivire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012Unitatea administrativ-teritorială ………………………., reprezentată prin domnul/doamna ………………….., în calitate de ordonator principal de credite, şi operatorul economic furnizor de bunuri, servicii şi lucrări sau care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ……………………, cod de identificare fiscală ………………………., reprezentat prin ………………………., în calitate de ………………………………………………….., suntem de acord cu stingerea obligaţiilor de plată şi a obligaţiilor fiscale restante prin plata acestora de către unitatea administrativ-teritorială/instituţii publice finanţate integral din bugetul local/spitale publice din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale, în condiţiile art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 şi ale art. IX alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare, în sumă totală de ………………………………… lei*), după cum urmează:1. obligaţiile de plată ale unităţii administrativ-teritoriale/instituţiilor publice finanţate integral din bugetul local/spitalelor publice din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale către operatorul economic furnizor de bunuri, servicii şi lucrări sau care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ………………………………………., care se cuprind în cererea de alocare a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale, în sumă de ……………………………. lei*), din care:– unitatea administrativ-teritorială ……………………………………., cu codul de identificare fiscală ………………….., suma de ………………… lei;– instituţia publică finanţată integral din bugetul local ……………………………., cu codul de identificare fiscală ……………………….., suma de …………………. lei;– instituţia publică finanţată integral din bugetul local ………………………….., cu codul de identificare fiscală …………………., suma de ………………… lei;– instituţia publică finanţată integral din bugetul local ……………………, cu codul de identificare fiscală ……………., suma de …………….. lei;– ……………………………………………………………………………………………………………………………………..;– spitalul public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale ……………………………………………., cu codul de identificare fiscală …………………………………………, suma de …………………………….. lei;– spitalul public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale ……………………………………………., cu codul de identificare fiscală …………………………………………, suma de …………………………….. lei;– ……………………………………………………………………………………………………………………………………..;2. obligaţiile fiscale restante ale operatorului economic furnizor de bunuri, servicii şi lucrări sau care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ………………………………., în sumă totală de ……………………..lei*).În cazul în care suma achitată va fi diminuată în condiţiile art. 7 alin. (12) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012, unitatea administrativ-teritorială va comunică operatorului economic atât suma cu care se diminuează suma totală reprezentând obligaţii de plată prevăzute la pct. 1 pe fiecare unitate administrativ-teritorială/instituţie publică finanţată integral din bugetul local/spital public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale, cât şi obligaţiile fiscale restante convenite a fi stinse potrivit prevederilor prezentului acord.Prezentul acord este valabil numai în următoarele condiţii:– alocarea de către direcţiile generale ale finanţelor publice a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale potrivit prevederilor art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 şi art. IX alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012;– încadrarea sumei din acord în limita sumei alocate;– este întocmit cu respectarea prevederilor art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 şi art. IX alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor alocate pentru destinaţiile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. a) din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.297/2012 de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (14) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 şi art. IX din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare, aprobate în anexa nr. 2, şi, după caz, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor alocate pentru destinaţiile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.297/2012 de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (14) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 şi art. IX din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare, aprobate în anexa nr. 3 la Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.297/2012.Stingerea obligaţiilor fiscale prevăzute la pct. 2 se efectuează de către organele fiscale potrivit reglementărilor legale în vigoare.––-Notă *) Sumele înscrise în câmpurile respective trebuie să aibă valoare egală.Ordonatorul principal de credite, Reprezentantul legal aloperatorului economic,………………………… ……………………..Avizatpentru datele prevăzute la pct. 1Instituţia publică ……………….Ordonator de credite,…………………………….Instituţia publică ………………………..Ordonator de credite,…………………………….Instituţia publică ………………………..Ordonator de credite,…………………………………………Spitalul public …………………………..Ordonator de credite,…………………………….Spitalul public …………………………..Ordonator de credite,…………………………………………
 + 
Anexa 7– Model –*Font 9* Unitatea administrativ-teritorială Operator economic Operator economic      ………………. …………….. …………….. Nr. ………/……………….. Nr. ………/……. Nr. ………/…….ACORDîncheiat pentru stingerea obligaţiilor deplată/fiscale conform prevederilor art. 7 alin. (4)lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire larectificarea bugetului de stat pe anul 2012Unitatea administrativ-teritorială ………………………………, cod de identificare fiscală ……………………….., reprezentată prin domnul/doamna ……………………, în calitate de ordonator principal de credite, operatorul economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ………………………, cod de identificare fiscală …………………….., reprezentat prin ………………………., în calitate de …………………., şi operatorul economic ……………………., cod de identificare fiscală ………………., reprezentat prin …………………….., în calitate de ………………………, suntem de acord cu stingerea obligaţiilor de plată şi a obligaţiilor fiscale restante, prin plata acestora de către unitatea administrativ-teritorială/instituţii publice finanţate integral din bugetul local/spitale publice din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale, în condiţiile art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 şi art. IX alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare, în sumă totală de ………………………………… lei*), după cum urmează:1. obligaţiile de plată ale unităţii administrativ-teritoriale/instituţiilor publice finanţate integral din bugetul local/spitalelor publice din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale către operatorul economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ………………………., care se cuprind în cererea de alocare a sumelor defalcate pentru echilibrarea bugetelor locale, în sumă de …………………………… lei*), din care:– unitatea administrativ-teritorială …………………………………………………………………………………….., cu codul de identificare fiscală …………………………………………, suma de …………………………….. lei;– instituţia publică finanţată integral din bugetul local ……………………………………………………………., cu codul de identificare fiscală …………………………………………, suma de …………………………….. lei;– instituţia publică finanţată integral din bugetul local …………………………………………………………….., cu codul de identificare fiscală …………………………………………, suma de …………………………….. lei;– instituţia publică finanţată integral din bugetul local ……………………………………………………………., cu codul de identificare fiscală …………………………………………, suma de …………………………….. lei;– ……………………………………………………………………………………………………………………………………..;– spitalul public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale ……………………………………………., cu codul de identificare fiscală …………………………………………, suma de …………………………….. lei;– spitalul public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale ……………………………………………., cu codul de identificare fiscală …………………………………………, suma de …………………………….. lei;– ……………………………………………………………………………………………………………………………………..;2. obligaţiile de plată ale operatorului economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat ………………………………………… către operatorul economic …………………………………………….., în sumă de …………………………………………..lei*);3. obligaţiile fiscale restante ale operatorului economic ……………………… căruia operatorul economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat îi datorează sume, care se sting, în sumă de …………………………………… lei*).În cazul în care suma achitată va fi diminuată în condiţiile art. 7 alin. (12) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012, unitatea administrativ-teritorială va comunică operatorului economic care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat şi operatorului economic prevăzut la pct. 3, atât suma cu care se diminuează suma totală reprezentând obligaţii de plată prevăzute la pct. 1 pe fiecare unitate administrativ-teritorială/instituţie publică finanţată integral din bugetul local/spital public din reţeaua autorităţii administraţiei publice locale, cât şi obligaţiile fiscale restante convenite a fi stinse potrivit prevederilor prezentului acord.Prezentul acord este valabil numai în următoarele condiţii:– alocarea de către direcţiile generale ale finanţelor publice a sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale potrivit prevederilor art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 şi art. IX alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012;– încadrarea sumei din acord în limita sumei alocate;– este întocmit cu respectarea prevederilor art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012, art. IX alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor alocate pentru destinaţiile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. a) din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.297/2012 de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (14) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 şi art. IX din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare, aprobate în anexa nr. 2, şi, după caz, ale Normelor metodologice de utilizare a sumelor alocate pentru destinaţiile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) din Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.297/2012 de aplicare a prevederilor art. 7 alin. (14) din Ordonanţa Guvernului nr. 13/2012 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2012 şi art. IX din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 47/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare, aprobate în anexa nr. 3 la Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 1.297/2012.Stingerea obligaţiilor fiscale prevăzute la pct. 3 se efectuează de către organele fiscale potrivit reglementărilor în vigoare.–––Notă *) Sumele înscrise în câmpurile respective trebuie să aibă valoare egală.*Font 9*                                                   Reprezentantul legal al Ordonatorul principal de credite, ………………………….. operatorului economic, operatorului economic,                                        ………………….. ………………….Avizatpentru datele prevăzute la pct. 1Instituţia publică ……………………………………..Ordonator de credite,…………………………….Instituţia publică ……………………………………..Ordonator de credite,…………………………….Instituţia publică ……………………………………..Ordonator de credite,…………………………………………Spitalul public ………………………………………..Ordonator de credite,…………………………….Spitalul public ………………………………………..Ordonator de credite,…………………………………………––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x