ORDIN nr. 1.260 din 16 iulie 2007

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 22/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 751 din 6 noiembrie 2007
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAOG 1 10/01/2007 ART. 1
ActulREFERIRE LAHG 862 28/06/2006
ActulREFERIRE LALEGE 292 15/05/2002 ART. 2
ActulREFERIRE LAOG 57 16/08/2002 ART. 24
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 324 08/07/2003
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003 ART. 21
ANEXA 1REFERIRE LAOG 57 16/08/2002
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" pe anul 2007



Văzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale buget şi credite externe nr. 7.588/2007,având în vedere prevederile art. 1 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 1/2007 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unităţilor din subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi a autorităţilor publice centrale, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 2 alin. (3) din Legea nr. 292/2002 privind stabilirea modalităţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare şi ale art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii publice emite următorul ordin: + 
Articolul 1Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" pe anul 2007, unitate aflată în coordonarea Ministerului Sănătăţii Publice, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 2(1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al institutului, prevăzut la art. 1, reprezintă limită maximă şi nu poate fi depăşit decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Sănătăţii Publice şi cu avizul Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de _anse şi al Ministerului Economiei şi Finanţelor.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, institutul va putea efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.
 + 
Articolul 3Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage răspunderea contravenţională în condiţiile legii.
 + 
Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul sănătăţii publice,Gheorghe Eugen NicolăescuBucureşti, 16 iulie 2007.Nr. 1.260.
 + 
Anexa MINISTERUL SĂNĂTĂŢII PUBLICEBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIal Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" pe anul 2007

  INDICATORI Nr. rând Preliminat/ Realizat an 2006 – mii lei – Prevederi an 2007 – mii lei – %
  A 0 1 2 3
  I. VENITURI TOTALE, din care: 1 38.552 47.863 124
  1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 02 38.370 47.654 124
  a) venituri din activitatea de bază*) 03 6.961 7.002 101
  b) venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare 04 31.227 40.443 130
  2. VENITURI FINANCIARE 05 182 209 115
  3. VENITURI EXTRAORDINARE 06 0 0 0
  II. CHELTUIELI TOTALE, total, din care: 07 38.352 45.694 119
  1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: 08 38.240 45.556 119
  a) Bunuri şi servicii 09 19.674 23.258 118
  b) Cheltuieli de personal, din care: 10 15.257 18.284 120
  – cheltuieli cu salariile 11 10.587 12.704 120
  – contribuţii pentru asigurări sociale de stat 12 2.150 2.477 115
  – contribuţii pentru asigurările de şomaj 13 259 254 98
  – contribuţii pentru asigurări de sănătate 14 783 762 97
  – contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă şi boli profesionale 15 40 120 300
  – contribuţie pentru concedii şi indemnizaţii 16 72 108 150
  – contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 17 0 32 32
  – contribuţii la fondul de pensii facultative 18 0 0 0
  Alte cheltuieli de personal, din care: 19 1.366 1.827 134
  – tichete de masă 20 1.136 1.410 124
  – deplasări, detaşări 21 230 417 181
  c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 22 3.076 3.384 110
  d) Cheltuieli de protocol 23 0 50 0
  e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate 24 24 50 208
  f) Cheltuieli cu sponsorizarea 25 0 0 0
  g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 alin. (3) lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: 26 0 300 300
  – tichete de creşă 27 0 0 0
  – tichete cadou 28 0 300 300
  I) Alte cheltuieli 29 209 230 110
  2. Cheltuieli financiare, din care: 30 112 138 123
  – cheltuieli cu dobânzile 31 2 3 150
  – alte cheltuieli financiare 32 110 135 123
  3. Cheltuieli extraordinare 33      
  III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 34 200 2.169 1.085
  IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 32 304 950
  V. REZULTATUL NET (profit/pierdere) 36 168 1.611 959
  VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 37      
  VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002, aprobată prin Legea nr. 324/2003), din care: 38 168 1.611 959
  a) pentru cointeresarea personalului 39 34 322 947
  b) pentru finanţarea dezvoltării institutului, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei centrale coordonator 40 100 967 967
  c) pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor 41 34 322 947
  VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 42 6.674 6.455 97
  1. Surse proprii 43 4.504 6.455 143
  2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 44 2.170 0 0
  3. Credite bancare pentru investiţii 45      
  – interne 46      
  – externe 47      
  4. Alte surse 48      
  IX. UTILIZAREA PENTRU INVESTIŢII, din care: 49 6.674 6.455 97
  1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 50      
  2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 51      
  – interne 52      
  – externe 53      
  X. DATE DE FUNDAMENTARE        
  1. Venituri totale (rd. 01) 54 38.552 47.863 124
  2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 55 38.352 45.694 119
  3. Rezultate (+/-) (rd. 54-rd. 55) 56 200 2.169 1.085
  4. Număr mediu de personal, total institut, din care: 57 856 810 95
  – număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 58 251 251 100
  5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut**) lei 59 1.226 1.295 106
  6. Câştigul mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare/lei 60 1.410 1.790 127
  7. Rentabilitatea (rd. 56/rd. 55 * 100) 61 0,52 4,75 910
  8. Productivitatea muncii pe total personal mii lei/pers. (rd. 02/rd. 57) 62 44,82 58,83 131
  9. Rata rentabilităţii financiare rd. 34*100/capital propriu 63 0,06 0,66 1.085
  10. Plăţi restante 64 5.135,00 3.851,25 75
  11. Creanţe de încasat 65 5.078,00 3.808,50 75

─────────────*)Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv pe programe nucleu, subvenţia pentru Animaleria Băneasa, sunt în sumă de 7.002 mii lei, la data de 1 ianuarie 2007, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 0 mii lei.**)Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără a influenţa sumele prevăzute pentru plata indemnizaţiilor consiliului de administraţie şi a directorului general.NOTĂ:În cheltuielile cu salariile pentru anul 2007 s-au cuprins şi :– suma de 41.000 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;– suma de 93.000 lei, reprezentând salariul directorului general.––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x