privind modificarea Ordinului ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse nr. 449/2008 pentru aprobarea modelelor unor formulare, precum şi a caracteristicilor de tipărire, modului de difuzare, utilizare şi de păstrare ale acestora
Având în vedere:– Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare;– prevederile art. 12 din Legea nr. 130/1999 privind unele măsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncă, republicată;– prevederile art. 120^1 şi 228 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;– Nota inspectorului general de stat nr. 1.571 din 25 august 2010,ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin: +
Articolul IModelul 2 "Decizie referitoare la obligaţiile de plată accesorii aferente comisionului datorat" prevăzut în anexa la Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse nr. 449/2008 pentru aprobarea modelelor unor formulare, precum şi a caracteristicilor de tipărire, modului de difuzare, utilizare şi de păstrare ale acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 565 din 28 iulie 2008, se modifică şi se înlocuieşte cu modelul prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. +
Articolul IIServiciul economic din cadrul Inspecţiei Muncii şi inspectoratele teritoriale de muncă vor lua măsurile necesare pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.Ministrul muncii,familiei şi protecţiei sociale,Mihai Constantin ŞeitanBucureşti, 31 august 2010.Nr. 1.233. +
Anexa MODEL 2I.MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALEINSPECŢIA MUNCIIInspectoratul Teritorial de Muncă al Judeţului .Str. …………………. nr. …………Localitatea …………………DECIZIE Nr. ……referitoare la obligaţiile de plată accesoriiaferente comisionului datoratNumele şi prenumele/Denumirea debitorului …………………………..Domiciliul/Sediul în localitatea ………., str. …….. nr. ……, bl. ….., sc. …., et. …., ap. ….., sectorul/judeţul ……..Cod de identificare …………………..În temeiul art. 88 lit. c), art. 119 şi art. 120^1 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru plata cu întârziere a comisionului reglementat de Legea nr. 130/1999 privind unele măsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncă, republicată, s-au calculat pentru perioada ………… următoarele:● dobânzi ………. lei aferente comisionului datorat;● penalităţi de întârziere ………. lei aferente comisionului datorat;● majorări de întârziere ……….. lei aferente comisionului datorat;● total creanţe fiscale accesorii .Documentul prin care s-au individualizat sumele de plată: fişa pe plătitor.Fişa pe plătitor se poate prezenta la cererea contribuabilului.În conformitate cu prevederile art. 110 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, prezentul înscris constituie titlu de creanţă.Vă invităm ca în termenul prevăzut la art. 111 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, să achitaţi sau să faceţi dovada plăţii sumelor menţionate în prezenta decizie, care constituie şi înştiinţare de plată.Împotriva prezentului act se poate formula contestaţie, în conformitate cu prevederile art. 205 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 30 de zile de la data comunicării acestuia şi care se depune la sediul inspectoratului teritorial de muncă emitent.Data întocmirii ……………………….Data comunicării …………………….Data comunicării prezentei decizii reprezintă:● data semnării de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;● data înscrisă de poştă la remiterea "confirmării de primire", în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;● data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;Inspector-şef, Şeful Compartimentului relaţii de muncă,………………. …………………………………L.S.ÎntocmitII.● Denumire: Decizie referitoare la obligaţiile de plată accesorii aferente comisionului datorat● Format: A4● Caracteristici de tipărire: se editează pe o singură pagină.● Se utilizează: de către organul de control cu atribuţii de inspecţie fiscală la stabilirea obligaţiilor de plată accesorii.● Se întocmeşte: în două exemplare.● Circulă: – un exemplar la contribuabil;– un exemplar rămâne la dosarul fiscal al contribuabilului,deţinut de compartimentul de contabilitate.● Se arhivează – exemplarul 1 la dosarul fiscal al contribuabilului.––––-