ORDIN nr. 1.147 din 9 septembrie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 24/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII, COMERT, TURISM SI PROFESII LIBERALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 663 din 23 septembrie 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Actiuni induse de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulMODIFICA PEORDIN 724 30/05/2008
ART. 1INLOCUIESTE PEORDIN 724 30/05/2008 ANEXA 11
ART. 1INLOCUIESTE PEPROCEDURA 30/05/2008 ANEXA 11
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURA 30/05/2008 ANEXA 11
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 724 30/05/2008 ANEXA 11
ANEXA 1INLOCUIESTE PEPROCEDURA 30/05/2008 ANEXA 11
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAOUG 37 26/03/2008 ART. 26
ActulREFERIRE LAHG 387 25/04/2007 ART. 4
ActulREFERIRE LALEGE 346 14/07/2004 ART. 25
ActulMODIFICA PEORDIN 724 30/05/2008
ART. 1INLOCUIESTE PEORDIN 724 30/05/2008 ANEXA 11
ART. 1INLOCUIESTE PEPROCEDURA 30/05/2008 ANEXA 11
ART. 1MODIFICA PEPROCEDURA 30/05/2008 ANEXA 11
ART. 2REFERIRE LAORDIN 791 12/06/2008
ART. 2REFERIRE LAORDIN 790 12/06/2008
ART. 2REFERIRE LAORDIN 724 30/05/2008
ART. 2REFERIRE LAPROCEDURA 30/05/2008
ART. 2REFERIRE LAPROCEDURA 12/06/2008
ART. 2REFERIRE LAPROCEDURA 12/06/2008
ART. 3REFERIRE LAORDIN 725 30/05/2008
ART. 3REFERIRE LAPROCEDURA 30/05/2008
ANEXA 1INLOCUIESTE PEORDIN 724 30/05/2008 ANEXA 11
ANEXA 1INLOCUIESTE PEPROCEDURA 30/05/2008 ANEXA 11
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 337 17/07/2006
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 34 19/04/2006
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 571 22/12/2003
ANEXA 1REFERIRE LACODUL FISCAL 22/12/2003
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Având în vedere prevederile anexei nr. 3/21 la Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 26 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 4 lit. B pct. 1 și 2 din Hotărârea Guvernului nr. 387/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Comerț, Turism și Profesii Liberale, cu modificările ulterioare,în temeiul art. 5 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 387/2007, cu modificările ulterioare,ministrul pentru întreprinderi mici și mijlocii, comerț, turism și profesii liberale emite prezentul ordin. + 
Articolul IAnexa nr. 11 la Procedura de implementare a Programului de dezvoltare și modernizare a activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață, aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici și mijlocii, comerț, turism și profesii liberale nr. 724/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 431 din 9 iunie 2008, se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul II(1)În vederea utilizării eficiente a fondurilor prevăzute în bugetul Ministerului pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Comerț, Turism și Profesii Liberale pentru susținerea dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentului ordin, operatorii economici pot depune formulare de preselecție on-line, pe site-ul www.mimmc.ro, pentru:– Programul național multianual pe perioada 2002-2011 pentru susținerea meșteșugurilor și artizanatului, a cărui procedură de implementare a fost aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici și mijlocii, comerț, turism și profesii liberale nr. 790/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 505 din 4 iulie 2008;– Programul de dezvoltare și modernizare a activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață, a cărui procedură de implementare a fost aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici și mijlocii, comerț, turism și profesii liberale nr. 724/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 431 din 9 iunie 2008.(2)Perioada de înregistrare a formularelor de preselecție va fi de 5 zile lucrătoare de la data împlinirii termenului prevăzut la alin. (1).(3)Operatorii economici pot depune la oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici și mijlocii și cooperație cereri-tip pentru obținerea acordului de principiu pentru finanțare, până la epuizarea bugetului alocat, și la Programul național pe perioada 2006-2011 pentru susținerea accesului microîntreprinderilor și întreprinderilor mici la servicii de instruire și consultanță, a cărui procedură de implementare a fost aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici și mijlocii, comerț, turism și profesii liberale nr. 791/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 475 din 27 iunie 2008. + 
Articolul IIIPentru înscrierea la programele prevăzute la art. II, precum și la Programul pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii prin fonduri în limita sumelor plătite pentru profitul brut reinvestit, a cărui procedură de implementare a fost aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici și mijlocii, comerț, turism și profesii liberale nr. 725/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 434 din 10 iunie 2008, pot depune formulare de preselecție/cereri-tip de acord de principiu pentru finanțare și operatorii economici care au fost respinși la prima înscriere. + 
Articolul IVPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul pentru întreprinderi mici și mijlocii, comerț, turism și profesii liberale,
Ovidiu Ioan Silaghi
București, 9 septembrie 2008.Nr. 1.147. + 
ANEXĂ
OPIS*)
*) Se va nota cu "X" în dreptul fiecărui document numai dacă acesta este cuprins în dosar. OTIMMC nu își asumă răspunderea pentru lipsa documentelor din cadrul dosarului, chiar dacă acestea au fost semnate ca fiind incluse în cuprinsul acestuia. + 
Secţiunea ADocumente care însoțesc cererea-tip de acord de principiu pentru finanțare

1. Certificatul constatator, în original, emis de oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunalul din raza teritorială a sediului întreprinderii (termen de valabilitate 30 de zile calendaristice de la data eliberării), care va cuprinde:
– datele de identificare ale societății
– codul unic de înregistrare
– acționarii/asociații
– reprezentanții legali ai societății
– domeniul de activitate principal și domeniile de activitate secundare și data autorizării obiectului principal de activitate
– punctele de lucru și alte sedii secundare ale societății
– situația societății (dacă este în stare de funcționare, dizolvare, reorganizare judiciară, lichidare, insolvență, faliment sau suspendare temporară a activității)
2. Istoric pe obiect de activitate, în original, pentru codul CAEN pe care accesează Programul, cu precizarea datei când a fost autorizată această activitate, emis de oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunalul unde își are sediul societatea sau, după caz, autorizația de funcționare eliberată de unitățile administrativ-teritoriale din raza teritorială unde își desfășoară activitatea solicitantul
3. Declarația pe propria răspundere privind încadrarea societății pentru anul fiscal 2007, cuprinzând: numărul mediu anual de salariați, cifra de afaceri anuală netă și activele totale; anexele nr. 5 și 6 la procedură
4*1). Certificatul fiscal privind îndeplinirea obligațiilor de plată către bugetul general consolidat, în original sau în copie legalizată, eliberat de către direcțiile generale teritoriale ale finanțelor publice, pentru sediul social și toate punctele de lucru cu personalitate juridică (după caz, inclusiv pentru punctele de lucru care au CUI)
5*2). Certificatul de atestare fiscală privind îndeplinirea obligațiilor de plată către bugetele locale, în original sau în copie legalizată, eliberat de către direcțiile de impozite și taxe locale din cadrul primăriilor din raza/razele teritoriale unde societatea își desfășoară activitatea, pentru sediul social și toate punctele de lucru (inclusiv pentru toate punctele de lucru, indiferent dacă au sau nu CUI)
6. Declarația pe propria răspundere privind forma juridică a solicitantului, în cazul persoanei fizice autorizate să desfășoare activități economice în mod independent (inclusiv asociații familiale, pentru anul 2008)
7. Împuternicirea reprezentantului legal al operatorului economic care semnează documentele din cadrul Programului
8. Copia certificată a buletinului de identitate/cărții de identitate a împuternicitului
9. Bilanțul contabil, contul de profit și pierderi și datele informative încheiate pentru 31 decembrie 2007 sau, după caz, declarația de impunere pe venit
10. Balanța de verificare pentru 31 decembrie 2007
11. Balanța de verificare aferentă ultimei luni încheiate

*1) Dacă direcțiile de finanțe (DGTFP și DITL) nu eliberează certificate fiscale pentru punctele de lucru și alte sucursale, operatorul economic va solicita o adeverință care să ateste că nu are datorii.*2) Cererile și toate celelalte documente vor fi semnate de aceeași persoană (reprezentant legal sau împuternicit). + 
Secţiunea BDocumente care însoțesc cererea-tip de eliberare a alocației financiare nerambursabile

a) Formularul de decont prevăzut în anexa nr. 8 la procedură, însoțit de documentele justificative, în original și în copie certificată, prevăzute în anexa nr. 2 la procedură
b) Declarație pe propria răspundere că activul/activele achiziționat/ achiziționate este nou/sunt noi și că nu aplică pentru acestea amortizarea accelerată prevăzută în Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare
c) Copie certificată de pe fișa de amortizare a activului achiziționat, cu codul de clasificare al acestuia
d) Angajamentul beneficiarului de a raporta efectele participării în Program pe o perioadă de 3 ani către Unitatea de implementare a Programului din cadrul OTIMMC, conform anexei nr. 10 la procedură
e) Declarație pe propria răspundere că a respectat prevederile legale în domeniul achizițiilor publice, respectiv Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările și completările ulterioare

Reprezentantul legal/împuternicitul operatorului economic*3)Numele ……………… ȘtampilaFuncția …………….. ……….Semnătura ……………Data semnării ………..*3) Cererile și toate celelalte documente vor fi semnate de aceeași persoană (reprezentant legal sau împuternicit).

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x