ORDIN nr. 1.094 din 4 iunie 2008

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 23/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 443 din 12 iunie 2008
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulCONTINE PEREGULAMENT 04/06/2008
ActulREFERIRE LAHG 862 28/06/2006 ART. 14
ART. 1APROBA PEREGULAMENT 04/06/2008
ART. 4REFERIRE LALEGE 125 12/05/2005
ART. 4REFERIRE LAOUG 115 24/11/2004
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind aprobarea regulamentului de organizare şi funcţionare, a structurii organizatorice, a funcţiilor de conducere şi a numărului de posturi pentru Centrul Naţional de Sănătate Mintală



Văzând referatul de aprobare al Direcţiei generale organizare, resurse umane, dezvoltare profesională şi salarizare nr. E.N. 6.031 din 4 iunie 2008,în temeiul prevederilor art. 14^1 şi al art. 14^4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii publice emite următorul ordin. + 
Articolul 1(1) Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al Centrului Naţional de Sănătate Mintală, prevăzut în anexa nr. 1.(2) Se aprobă Structura organizatorică a Centrului Naţional de Sănătate Mintală, prevăzută în anexa nr. 2.
 + 
Articolul 2(1) Conducerea Centrului Naţional de Sănătate Mintală este asigurată de director şi de contabil-şef.(2) Posturile de director şi contabil-şef se ocupă prin concurs organizat în condiţiile legii, iar numirea în aceste funcţii se face prin ordin al ministrului sănătăţii publice.(3) Directorul este numit pentru o perioadă de 3 ani.(4) Până la ocuparea posturilor prin concurs în conformitate cu alin. (2), se numeşte prin ordin al ministrului sănătăţii publice un director interimar şi un contabil-şef interimar.
 + 
Articolul 3(1) Compartimentele funcţionale din cadrul Centrului Naţional de Sănătate Mintală sunt:a) Compartimentul de politici şi programe de sănătate mintală;b) Compartimentul monitorizare şi evaluarea serviciilor de sănătate mintală;c) Compartimentul RUNOS;d) Compartimentul financiar-contabilitate;e) Compartimentul administrativ.(2) Compartimentul de politici şi programe de sănătate mintală, Compartimentul monitorizare şi evaluarea serviciilor de sănătate mintală şi Compartimentul RUNOS se află în subordinea directorului.(3) Compartimentul financiar-contabilitate şi Compartimentul administrativ se află în subordinea contabilului-şef.
 + 
Articolul 4(1) Se aprobă Centrului Naţional de Sănătate Mintală un număr de 15 posturi.(2) Personalul încadrat la Centrul Naţional de Sănătate Mintală este personal contractual şi este salarizat potrivit anexelor la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2004 privind salarizarea şi alte drepturi ale personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2005, cu modificările şi completările ulterioare. Personalul de specialitate medicosanitar este salarizat potrivit anexei nr. 1 la respectiva ordonanţă de urgenţă.(3) Statul de funcţii se aprobă de ministrul sănătăţii publice.
 + 
Articolul 5Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.
 + 
Articolul 6Pe data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă orice alte dispoziţii contrare.
 + 
Articolul 7Centrul Naţional de Sănătate Mintală şi direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii Publice vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
 + 
Articolul 8Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul sănătăţii publice,Gheorghe Eugen NicolăescuBucureşti, 4 iunie 2008.Nr. 1.094.
 + 
Anexa 1REGULAMENTde organizare şi funcţionare al Centrului Naţional de Sănătate Mintală + 
Capitolul IDispoziţii generale + 
Articolul 1Centrul Naţional de Sănătate Mintală este unitate cu personalitate juridică, finanţată integral de la bugetul de stat, în subordinea Ministerului Sănătăţii Publice, cu sediul în str. Pitar Moş nr. 7-15, sectorul 1, municipiul Bucureşti, înfiinţată prin reorganizarea Centrului Naţional de Sănătate Mintală aflat în structura Şcolii Naţionale de Sănătate Publică şi Management Sanitar Bucureşti.
 + 
Capitolul IIObiectul de activitate + 
Articolul 2Centrul Naţional de Sănătate Mintală are, în principal, următoarele atribuţii:a) stabileşte priorităţile în domeniul dezvoltării politicilor de sănătate mintală, pe care le supune aprobării Ministerului Sănătăţii Publice, asigură consultanţă şi asistenţă tehnică în domeniul politicilor de sănătate mintală;b) stabileşte priorităţile în implementarea de programe şi proiecte specifice în dezvoltarea serviciilor de sănătate mintală, pe care le supune aprobării Ministerului Sănătăţii Publice, coordonează acordarea consultanţei şi asistenţei tehnice în dezvoltarea serviciilor de sănătate mintală;c) asigură consultanţă şi asistenţă tehnică în formarea personalului care lucrează în reţeaua naţională de sănătate mintală;d) organizează elaborarea şi diseminarea ghidurilor de practică în domeniul sănătăţii mintale, precum şi dezvoltarea de competenţe în organizarea şi conducerea serviciilor de sănătate mintală;e) asigură colectarea, prelucrarea şi interpretarea de date în domeniul sănătăţii mintale;f) monitorizează şi evaluează serviciile de sănătate mintală;g) realizează şi întreţine Registrul naţional de psihiatrie;h) asigură dezvoltarea aplicaţiilor informatice în sectorul propriu de activitate;i) iniţiază şi elaborează programe şi campanii IEC (informare, educare, comunicare) în domeniul sănătăţii mintale;j) asigură cadrul desfăşurării activităţilor comisiilor consultative ale Ministerului Sănătăţii Publice pentru rezolvarea aspectelor legate de sănătatea mintală;k) urmăreşte implementarea sistemului de protecţie a informaţiilor clasificate, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, corespunzător domeniilor sale de activitate;l) utilizează cu eficienţă resursele umane şi materiale în vederea realizării obiectivelor stabilite pentru fiecare etapă.m) propune definirea de noi servicii în domeniul sănătăţii mintale;n) propune modificarea legislaţiei în vederea creşterii coerenţei şi armonizării reformei din domeniul sănătăţii mintale;o) prezintă trimestrial şi anual direcţiilor de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii Publice rapoarte privind activitatea desfăşurată şi rezultatele obţinute comparativ cu acţiunile propuse.
 + 
Capitolul IIIConducerea unităţii + 
Articolul 3Conducerea executivă a Centrului Naţional de Sănătate Mintală este asigurată de director.
 + 
Articolul 4(1) Directorul Centrului Naţional de Sănătate Mintală are în subordine Compartimentul de politici şi programe de sănătate mintală, Compartimentul monitorizare şi evaluarea serviciilor de sănătate mintală şi Compartimentul RUNOS.(2) Atribuţiile directorului sunt următoarele:a) organizează şi conduce întreaga activitate a unităţii în scopul realizării obiectului de activitate, al creşterii calităţii acesteia şi al utilizării cu eficienţă a resurselor umane şi materiale;b) reprezintă personal sau prin delegat Centrul Naţional de Sănătate Mintală în relaţiile cu organele statului, precum şi cu persoane fizice sau juridice din ţară ori din străinătate;c) angajează şi concediază personalul propriu al Centrului Naţional de Sănătate Mintală, în conformitate cu prevederile legale;d) angajează prin semnătură unitatea în relaţiile cu terţii, în limita competenţelor aprobate;e) adoptă măsuri operative pentru îmbunătăţirea activităţii la nivelul compartimentelor, organizează controlul desfăşurării muncii şi îndeplinirii sarcinilor, urmărind aplicarea măsurilor aprobate;f) stabileşte relaţii de lucru cu toate direcţiile din Ministerul Sănătăţii Publice, cu institute şi centre medicale, cu autorităţile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti;g) coordonează, implementează şi dezvoltă serviciile de sănătate mintală, în concordanţă cu politica Ministerului Sănătăţii Publice;h) avizează propunerile contabilului-şef privind aprovizionarea la timp a compartimentelor cu materialele necesare desfăşurării activităţii, reducerea consumului de materiale şi a stocurilor;i) stabileşte, pe baza structurii organizatorice şi a regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţii, delegările de autoritate pe trepte ierarhice şi compartimente ale unităţii, modul de colaborare dintre compartimentele unităţii, precum şi dintre acestea şi unităţile sanitare cu care colaborează;j) coordonează direct activitatea de specialitate şi de resurse umane, putând la nevoie să coordoneze pe o perioadă determinată şi alte activităţi;k) răspunde de întocmirea regulamentului intern al unităţii şi are obligaţia de a informa salariaţii cu privire la conţinutul acestuia;l) organizează, potrivit legii, controlul financiar preventiv menit să preîntâmpine nerespectarea dispoziţiilor legale privitoare la gospodărirea mijloacelor materiale şi băneşti ale unităţii;m) asigură aplicarea măsurilor aprobate privind integritatea patrimoniului unităţii şi recuperarea pagubelor aduse acestuia;n) angajează personalul din unitate potrivit reglementărilor legale;o) ia măsuri pentru cunoaşterea de către întregul personal a actelor normative care vizează activitatea unităţii şi asigură respectarea întocmai a acestora;p) dispune, potrivit legii, organizarea, urmărirea şi buna desfăşurare a activităţii de perfecţionare a pregătirii profesionale a personalului unităţii;q) dispune, potrivit normelor legale, realizarea măsurilor de sănătate şi securitate în muncă, de prevenire a accidentelor de muncă şi a îmbolnăvirilor profesionale, precum şi de prevenire şi stingere a incendiilor;r) emite, potrivit legii, decizii, dispoziţii, instrucţiuni şi norme în executarea hotărârilor şi atribuţiilor proprii;s) este ordonator terţiar de credite şi stabileşte prin decizie delegarea acestei calităţi şi a dreptului de semnătură pentru operaţiunile bancare;ş) asigură informarea personalului propriu asupra desfăşurării activităţii unităţii, a principalelor probleme rezolvate şi a măsurilor adoptate;t) urmăreşte implementarea sistemului de protecţie a informaţiilor clasificate, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, corespunzător domeniilor sale de activitate.
 + 
Articolul 5(1) Contabilul-şef este subordonat directorului şi are în subordine Compartimentul financiar-contabilitate şi Compartimentul administrativ.(2) Atribuţiile contabilului-şef sunt următoarele:a) organizează activitatea de contabilitate conform prevederilor legale şi asigură efectuarea corectă şi la timp a înregistrărilor;b) organizează analiza periodică a utilizării mijloacelor circulante şi ia măsuri necesare cu privire la stocurile disponibile şi pentru prevenirea oricăror imobilizări de fonduri;c) asigură întocmirea la timp a actelor contabile;d) asigură exercitarea controlului financiar preventiv;e) asigură întocmirea, circulaţia şi păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor de contabilitate;f) organizează evidenţele tehnico-operative şi gestionare şi asigură ţinerea lor la zi;g) exercită controlul ierarhic operativ curent;h) organizează inventarierea periodică a mijloacelor materiale şi regularizarea diferenţelor constatate;i) asigură măsurile de păstrare, manipulare şi folosire a documentelor cu regim special;j) verifică şi dispune efectuarea plăţilor privind contractele încheiate cu diverşi furnizori de servicii;k) analizează şi evaluează eficienţa utilizării mijloacelor materiale şi băneşti puse la dispoziţia unităţii şi ia măsurile necesare pentru evitarea cheltuielilor neeconomice şi inoportune;l) verifică documentele justificative de cheltuieli sub aspectul formei, conţinutului şi legalităţii operaţiunii;m) asigură formele şi urmăreşte recuperarea sumelor greşit plătite;n) încheie contractele economice cu furnizorii pentru materialele necesare unităţii şi pentru prestări de servicii;o) organizează şi asigură paza şi ordinea în unitate;p) ia măsuri de casare sau transferare de mijloace fixe şi obiecte de inventar;q) angajează unitatea, prin semnătură, în toate operaţiunile cu caracter financiar şi patrimonial;r) răspunde de realizarea indicatorilor financiari;s) răspunde de constituirea şi utilizarea legală a fondurilor;ş) răspunde de exercitarea controlului respectării disciplinei financiare;t) răspunde de administrarea patrimoniului unităţii;ţ) răspunde de aprovizionarea cu materiale, scule şi dispozitive, de folosirea şi întreţinerea maşinilor, utilajelor şi instalaţiilor;u) răspunde de confecţionarea, folosirea şi evidenţa ştampilelor şi sigiliilor;v) răspunde de asigurarea pazei, ordinii şi curăţeniei, precum şi a măsurilor de autoapărare contra incendiilor în unitate;w) răspunde de respectarea măsurilor de securitate, sănătate şi igienă în muncă de către angajaţii din subordine.
 + 
Capitolul IVStructura organizatorică + 
Articolul 6Centrul Naţional de Sănătate Mintală are în structură următoarele compartimente:a) Compartimentul de politici şi programe de sănătate mintală;b) Compartimentul monitorizare şi evaluarea serviciilor de sănătate mintală;c) Compartimentul RUNOS;d) Compartimentul financiar-contabilitate;e) Compartimentul administrativ.
 + 
Articolul 7Compartimentul de politici şi programe de sănătate mintală se află în subordinea directorului şi are următoarele atribuţii:a) stabileşte priorităţile în domeniul dezvoltării politicilor de sănătate mintală, pe care le supune aprobării Ministerului Sănătăţii Publice, asigură consultanţă şi asistenţă tehnică în domeniul politicilor de sănătate mintală;b) stabileşte priorităţile în implementarea de programe şi proiecte specifice în dezvoltarea serviciilor de sănătate mintală, pe care le supune aprobării Ministerului Sănătăţii Publice, coordonează acordarea consultanţei şi asistenţei tehnice în dezvoltarea serviciilor de sănătate mintală, elaborează termeni de referinţă pentru studii de dezvoltare, evaluări şi servicii de consultanţă pentru implementarea de proiecte/programe de sănătate mintală;c) asigură consultanţă şi asistenţă tehnică în formarea personalului care lucrează în reţeaua naţională de sănătate mintală;d) organizează elaborarea şi diseminarea ghidurilor de practică în domeniul sănătăţii mintale, precum şi dezvoltarea de competenţe în organizarea şi conducerea serviciilor de sănătate mintală;e) asigură cadrul desfăşurării activităţilor comisiilor consultative ale Ministerului Sănătăţii Publice pentru rezolvarea aspectelor legate de sănătatea mintală;f) propune definirea de noi servicii în domeniul sănătăţii mintale, promovând modernizarea serviciilor de sănătate mintală conform standardelor europene;g) propune modificarea legislaţiei în vederea creşterii coerenţei şi armonizării reformei din domeniul sănătăţii mintale;h) prezintă trimestrial şi anual direcţiilor de specialitate din Ministerul Sănătăţii Publice rapoarte privind activitatea desfăşurată şi rezultatele obţinute comparativ cu acţiunile propuse;i) iniţiază şi elaborează programe şi campanii IEC (informare, educare, comunicare) în domeniul sănătăţii mintale, al problematicii de destigmatizare şi de promovare a politicilor de incluziune socială;j) sprijină dezvoltarea, coordonează şi supraveghează înfiinţarea şi funcţionarea centrelor de sănătate mintală;k) coordonează activităţile de modernizare a serviciilor spitaliceşti de sănătate mintală, asigurarea continuităţii lor cu serviciile comunitare de sănătate mintală şi cu serviciile oferite de medicii de familie;l) cooperează cu instituţiile similare internaţionale în vederea integrării în structurile europene de specialitate;m) furnizează programe de dezvoltare a competenţelor profesionale în domeniul îngrijirilor comunitare şi spitaliceşti de sănătate mintală;n) furnizează programe de dezvoltare a capacităţilor manageriale şi de organizare a serviciilor de sănătate mintală;o) întocmeşte studii şi implementează programe-pilot care vizează dezvoltarea unor servicii moderne de sănătate mintală.
 + 
Articolul 8Compartimentul monitorizare şi evaluarea serviciilor de sănătate mintală se află în subordinea directorului şi are următoarele atribuţii:a) asigură colectarea, prelucrarea şi interpretarea de date în domeniul sănătăţii mintale;b) monitorizează şi evaluează serviciile de sănătate mintală;c) realizează şi întreţine Registrul naţional de psihiatrie;d) asigură dezvoltarea aplicaţiilor informatice în sectorul propriu de activitate;e) propune efectuarea unor studii specifice de dezvoltare a serviciilor de sănătate mintală şi implementează rezultatele acestora.
 + 
Articolul 9Compartimentul RUNOS se află în subordinea directorului şi are următoarele atribuţii:a) întocmirea statului de personal şi a statului de funcţii în conformitate cu structura organizatorică aprobată;b) întocmirea formelor legale privind încadrarea salariaţilor de toate categoriile potrivit dispoziţiilor legale, cu respectarea nomenclatoarelor de funcţii şi salarizarea personalului contractual conform legislaţiei specifice;c) stabilirea şi acordarea drepturilor salariale potrivit legii;d) întocmirea actelor de încadrare pentru personalul nouangajat;e) completarea şi ţinerea la zi, în condiţii de bună păstrare, a carnetelor de muncă, a fişelor personalului, precum şi a dosarelor cu acte ale personalului;f) întocmirea dosarelor conform legislaţiei, în vederea pensionării salariaţilor;g) întocmirea raportărilor statistice privind realizarea fondului de salarii şi a numărului de salariaţi; întocmirea declaraţiilor referitoare la viramente şi încasări;h) întocmirea propunerilor privind scoaterea la concurs a posturilor vacante potrivit reglementărilor legale în vigoare;i) organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante şi promovării în grade şi trepte profesionale conform legislaţiei în vigoare;j) coordonarea elaborării fişelor posturilor de către coordonatorii compartimentelor pentru personalul din subordine, conform legii;k) organizarea activităţii de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru salariaţii unităţii, potrivit legii;l) exercitarea şi a altor atribuţii din domeniul său de activitate, ce decurg din actele normative sau sunt dispuse de conducerea unităţii, în cadrul legii;m) întocmirea de state de plată, de documente pentru celelalte drepturi băneşti şi pentru reţineri;n) întocmirea de fişe fiscale;o) sprijinirea echipelor Compartimentului de politici şi programe de sănătate mintală şi ale Compartimentului monitorizare şi evaluarea serviciilor de sănătate mintală în activităţi ce ţin de evaluarea performanţei personalului din reţeaua de sănătate mintală, definirea posturilor în diferitele tipuri de servicii etc.
 + 
Articolul 10Compartimentul financiar-contabilitate se află în subordinea contabilului-şef şi are următoarele atribuţii:A. În activitatea financiarăa) întocmeşte proiectele bugetelor de venituri şi cheltuieli;b) asigură efectuarea corectă şi în conformitate cu dispoziţiile legale a operaţiunilor de încasări şi de plăţi în numerar;c) asigură credite necesare, corespunzător comenzilor şi contractelor emise, în limita creditelor aprobate;d) verifică documentele justificative de cheltuieli sub aspectul formei, conţinutului şi legalităţii operaţiunii;e) întocmeşte propunerile de plan casă pentru plăţi în numerar;f) ia măsurile necesare pentru asigurarea integrităţii patrimoniului unităţii.B. În activitatea de contabilitatea) realizează efectuarea corectă şi la timp a înregistrărilor contabile conform prevederilor legale;b) întocmeşte la timp, potrivit dispoziţiilor legale, bilanţul contabil trimestrial şi anual;c) exercită controlul financiar preventiv, în conformitate cu dispoziţiile legale;d) întocmeşte şi asigură circulaţia şi păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate;e) asigură efectuarea inventarierii patrimoniului în condiţiile şi la termenele stabilite prin acte normative; ia măsuri de casare sau transferare de mijloace fixe şi obiecte de inventar, în conformitate cu prevederile legale;f) organizează inventarierea periodică a mijloacelor materiale şi regularizarea diferenţelor constatate;g) organizează analiza periodică a utilizării bunurilor materiale şi ia măsurile necesare, împreună cu celelalte compartimente, în ceea ce priveşte stocurile disponibile şi supranormative, precum şi pentru prevenirea oricărei imobilizări de fonduri;h) ia măsurile de păstrare, manipulare şi folosire a documentelor cu regim special;i) răspunde de aplicarea prevederilor legale privind confecţionarea, folosirea şi evidenţa ştampilelor şi sigiliilor.C. În activitatea de aprovizionarea) stabileşte împreună cu celelalte compartimente norme de stoc pentru materialele consumabile necesare desfăşurării activităţii specifice a unităţii;b) organizează licitaţii conform legislaţiei în vigoare pentru achiziţionarea de materiale consumabile, servicii etc.;c) pentru materialele consumabile care nu fac parte din lista produselor pentru care se organizează licitaţii electronice, asigură cumpărarea directă cu oferte;d) încheie contractele economice cu furnizorii, întocmeşte şi urmăreşte graficul de livrări pentru materialele consumabile necesare unităţii.
 + 
Articolul 11Compartimentul administrativ se află în subordinea contabilului-şef şi are următoarele atribuţii:a) organizează şi asigură paza, ordinea şi curăţenia în unitate;b) asigură măsurile necesare pentru utilizarea inventarului administrativ-gospodăresc în condiţii de eficienţă maximă;c) urmăreşte verificarea la timp şi funcţionarea în bune condiţii a maşinilor, aparaturii, utilajelor şi instalaţiilor din dotarea unităţii;d) asigură recepţionarea, manipularea şi depozitarea corespunzătoare a bunurilor;e) asigură funcţionarea în bune condiţii a instalaţiilor de apă, canalizare, iluminat, încălzire;f) stabileşte măsuri şi urmăreşte realizarea lor privitor la înlăturarea risipei şi economisirea consumurilor de combustibili, energie electrică şi termică, apă potabilă, hârtie şi alte materiale consumabile, precum şi limitarea convorbirilor telefonice, potrivit dispoziţiilor legale;g) organizează şi asigură primirea, circuitul, păstrarea, evidenţa şi expedierea corespondenţei şi a coletelor, potrivit prevederilor din actele normative în vigoare;h) asigură întocmirea, împreună cu celelalte compartimente, a planului de măsuri pentru sănătatea şi securitatea muncii şi urmăreşte realizarea măsurilor stabilite;i) asigură şi urmăreşte realizarea, aplicarea şi respectarea normelor de prevenire şi stingere a incendiilor.
 + 
Articolul 12Compartimentele financiar-contabilitate şi administrativ îndeplinesc şi alte atribuţii din domeniul lor de activitate, care decurg din actele normative în vigoare sau care sunt dispuse de conducerea unităţii, în cadrul legii.
 + 
Capitolul VDispoziţii finale + 
Articolul 13(1) Pentru realizarea obiectivelor proprii sau pentru elaborarea unor proiecte specifice, Centrul Naţional de Sănătate Mintală poate selecţiona şi numi consilieri onorifici pentru anumite domenii şi poate constitui, pe perioade determinate, consilii de experţi sau colective de lucru formate din specialişti, în condiţiile legii.(2) Consilierii onorifici, experţii şi specialiştii nominalizaţi la alin. (1) îşi vor desfăşura activitatea în cadrul programului de la norma de bază.
 + 
Articolul 14Centrul Naţional de Sănătate Mintală are în dotare, pentru transportul persoanelor din aparatul propriu, un autoturism cu un consum lunar de carburant stabilit conform normelor legale în vigoare.
 + 
Articolul 15Prevederile prezentului regulament se completează cu orice alte dispoziţii legale care privesc organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Centrului Naţional de Sănătate Mintală.
 + 
Articolul 16Orice modificare sau completare a regulamentului se aprobă prin ordin al ministrului sănătăţii publice.
 + 
Anexa 2STRUCTURA ORGANIZATORICĂa Centrului Naţional de Sănătate Mintală                                ┌──────────┐                                │ Director │                                └────┬─────┘                                     │                                     │                                     │ ┌──────────────┐                                     ├────────────┤ Contabil-şef │                                     │ └───────┬──────┘                                     │ │                                     │ │   ┌────────────────┐ │ │   │Compartimentul ├────────────────┤ │   │ RUNOS │ │ │   └────────────────┘ │ │                                     │ │           ┌─────────────────────────┤ │   ┌───────┴────────┐ ┌──────┴─────────┐ │   │Compartimentul │ │Compartimentul │ │   │ de politici │ │monitorizare şi │ │   │şi programe de │ │ evaluarea │ │   │sănătate mintală│ │serviciilor de │ │   └────────────────┘ │sănătate mintală│ │                              └────────────────┘ │                                                          │                                  ┌───────────────────────┴──────────┐                       ┌──────────┴────────────┐ ┌──────┴──────┐                       │ Compartimentul │ │Compartiment │                       │financiar-contabilitate│ │administrativ│                       └───────────────────────┘ └─────────────┘–-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x