ORDIN nr. 1.080 din 16 aprilie 2019

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 10/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 312 din 22 aprilie 2019
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 4098 30/07/2024
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 2531 19/09/2019
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 1080 16/04/2019
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 4098 30/07/2024





Având în vedere prevederile art. 2 lit. a) și art. 2^1 din Ordonanța Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului și condițiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și prevederile Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului și condițiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, republicată, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) și art. 13^2 din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare,președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: + 
Articolul 1(1)În sensul prevederilor art. 2 lit. a) din Ordonanța Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului și condițiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, republicată, cu modificările și completările ulterioare, denumită în continuare Ordonanța Guvernului nr. 14/2007, prin organ de valorificare se înțelege Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate din cadrul Direcției generale executări silite cazuri speciale, prin structurile sale teritoriale cu atribuții de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului.(1^1)Conducătorul organului de valorificare este directorul Direcției operative de valorificare bunuri confiscate. Conducătorul adjunct al organului de valorificare, în sensul art. 14 alin. (7) lit. a) din Normele metodologice de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului și condițiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, cu modificările și completările ulterioare, este șeful Serviciului de valorificare sentințe penale București, șeful Serviciului de valorificare bunuri București și șeful fiecărui serviciu teritorial de valorificare bunuri nr. 1-7.(la 25-09-2019,
Articolul 1 a fost completat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
(2)Prin structurile teritoriale din cadrul Direcției operative de valorificare bunuri confiscate cu atribuții în domeniul valorificării bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se înțelege:a)Serviciul de valorificare sentințe penale București, cu atribuții în domeniul valorificării bunurilor intrate în proprietatea privată a statului, ca urmare a confiscării dispuse prin hotărâri judecătorești definitive pronunțate în materie penală;b)Serviciul de valorificare bunuri București, cu atribuții în domeniul valorificării bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în materie civilă;c)serviciile teritoriale de valorificare bunuri nr. 1-7 în cadrul cărora sunt organizate:c1)compartimentele județene de valorificare bunuri, cu atribuții în domeniul valorificării bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în materie civilă;c2)compartimentele regionale de valorificare bunuri confiscate în materie penală care au atribuții în domeniul valorificării bunurilor intrate în proprietatea privată a statului, ca urmare a confiscării dispuse prin hotărâri judecătorești definitive pronunțate în materie penală.(3)Abrogat.(la 25-09-2019,
Alineatul (3) din Articolul 1 a fost abrogat de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
 + 
Articolul 2(1)În sensul art. (2^1) din Ordonanța Guvernului nr. 14/2007, organele de valorificare competente să preia bunurile intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului de la deținătorii acestora sunt structurile teritoriale cu atribuții de valorificare din cadrul Direcției operative de valorificare bunuri confiscate.(2)Competența teritorială în preluarea bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului de la deținătorii acestora revine structurilor teritoriale de valorificare din cadrul Direcției operative de valorificare bunuri confiscate, potrivit anexei nr. 11 la prezentul ordin.(la 25-09-2019,
Alineatul (2) din Articolul 2 a fost modificat de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
(3)Bunurile intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se predau de către deținătorii acestora structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2), pe bază de proces-verbal de predare-primire, în termenele prevăzute de legislația în vigoare.
 + 
Articolul 3(1)Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate, prin structurile sale teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2), are competență de valorificare a bunurilor de orice fel intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, inclusiv a sumelor de bani confiscate, în lei și valută liber convertibilă, a titlurilor de valoare și a oricăror active necorporale sau drepturi, inclusiv creanțe.(2)Competența în valorificarea sumelor de bani confiscate prin hotărâri judecătorești definitive pronunțate în materie penală revine Direcției operative de valorificare bunuri confiscate din cadrul Direcției generale executări silite cazuri speciale, prin structurile sale teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2), în limita sumelor consemnate, depuse sau indisponibilizate în conturi bancare, în cursul procesului penal, în vederea confiscării.(3)În situația în care sumele confiscate prin hotărâri judecătorești definitive pronunțate în materie penală excedează sumelor consemnate, depuse sau indisponibilizate în conturi bancare, în cursul procesului penal, în vederea confiscării, Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate din cadrul Direcției generale executări silite cazuri speciale procedează după cum urmează:a)valorifică sumele confiscate prin hotărâri judecătorești definitive pronunțate în materie penală, în limita sumelor consemnate, depuse sau indisponibilizate în conturi bancare, în cursul procesului penal, în vederea confiscării, potrivit prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 14/2007;b)întocmește Nota de valorificare a sumei confiscate și de sesizare a organelor de executare silită, conform modelului prevăzut în anexa nr. 10 la prezentul ordin, pe care o transmite organelor de executare silită din cadrul Direcției generale executări silite cazuri speciale, în vederea urmăririi și încasării prin proceduri de executare silită prevăzute de Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.(4)Competența teritorială de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se stabilește de către conducătorul organului de valorificare.(la 25-09-2019,
Alineatul (4) din Articolul 3 a fost modificat de Punctul 4, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
(5)O structură teritorială de valorificare poate preda bunuri spre valorificare altor structuri teritoriale de valorificare din cadrul organului de valorificare, în baza unui protocol, aprobat de conducătorul organului de valorificare, cu avizul conducătorului adjunct al organului de valorificare prevăzut la art. 1 alin. (1^1).(la 25-09-2019,
Articolul 3 a fost completat de Punctul 5, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
 + 
Articolul 4Reprezentantul organului de valorificare în comisia de preluare și distrugere constituită la nivelul deținătorului în componența prevăzută la art. 2 alin. (6) din Normele metodologice de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului și condițiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, republicată, cu modificările și completările ulterioare, denumite în continuare Normele metodologice de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 14/2007, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, va fi desemnat de către directorul Direcției operative de valorificare bunuri confiscate, la propunerea șefilor structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2). + 
Articolul 5Alegerea și schimbarea metodei de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se stabilesc înainte de evaluarea bunurilor, respectiv reevaluarea acestora și se aprobă de către conducătorul organului de valorificare, cu avizul conducătorului adjunct al organului de valorificare prevăzut la art. 1 alin. (1^1).(la 25-09-2019,
Articolul 5 a fost modificat de Punctul 6, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
 + 
Articolul 6(1)În vederea valorificării sau atribuirii cu titlu gratuit, potrivit legii, bunurile intrate în proprietatea privată a statului, cu excepția bunurilor de consum alimentar cu grad ridicat de perisabilitate sau care, prin trecerea timpului pierd din greutate ori din valoare, inclusiv animalele, păsările vii și plantele, se evaluează de către o comisie de evaluare constituită la nivelul structurilor teritoriale de valorificare prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. a)-c) ai cărei membri sunt desemnați prin decizie emisă de către conducătorul organului de valorificare.(la 25-09-2019,
Alineatul (1) din Articolul 6 a fost modificat de Punctul 7, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
(2)Comisia de evaluare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se constituie în componența prevăzută la art. 6 alin. (4), respectiv la art. 6 alin. (4^1) din Ordonanța Guvernului nr. 14/2007, structurile teritoriale de valorificare competente fiind reprezentate în cadrul acesteia după cum urmează:a)conducătorul adjunct al organului de valorificare, definit la art. 1 alin. (1^1) din prezentul ordin, în calitate de președinte, și înlocuitorii acestora în calitate de supleanți;b)de 2 membri titulari și 2 membri supleanți în cazul bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului în materie civilă, din care unul este desemnat secretarul comisiei, respectiv un membru titular și un membru supleant în cazul bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului în materie penală, desemnați din cadrul structurilor teritoriale sau, după caz, din cadrul Serviciului de coordonare a activității de valorificare a bunurilor confiscate, organizat la nivelul Direcției operative de valorificare bunuri confiscate, care are și calitatea de secretar al comisiei.(la 25-09-2019,
Alineatul (2) din Articolul 6 a fost modificat de Punctul 7, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
(3)Pentru evaluarea bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aflate în alte locații decât cea în care se întrunește comisia de evaluare, pentru care deplasarea membrilor acesteia este necesară, dar nu este posibilă, pot fi constituite la nivelul structurilor teritoriale de valorificare prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. c) pct. c1) și c2) subcomisii ale comisiei de evaluare. Membrii subcomisiei de evaluare se desemnează prin decizie a conducătorului organului de valorificare. Prin instrucțiuni emise de către conducătorul Direcției generale executări silite cazuri speciale se stabilesc atât atribuțiile membrilor subcomisiei, cât și modul de lucru al acesteia.(la 25-09-2019,
Alineatul (3) din Articolul 6 a fost modificat de Punctul 7, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
(4)În vederea evaluării, subcomisiile asigură, după caz, documente, fotografii, date și informații scrise despre:a)starea fizică și calitatea bunurilor în cauză;b)prețuri actuale pentru produse identice sau similare;c)orice solicitări ale comisiei de evaluare despre bunurile supuse evaluării necesare acesteia.(5)Abrogat.(la 25-09-2019,
Alineatul (5) din Articolul 6 a fost abrogat de Punctul 8, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
(6)Abrogat.(la 25-09-2019,
Alineatul (6) din Articolul 6 a fost abrogat de Punctul 8, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
(7)Abrogat.(la 25-09-2019,
Alineatul (7) din Articolul 6 a fost abrogat de Punctul 8, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
 + 
Articolul 7(1)Pentru valorificarea prin licitație publică a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se constituie comisia de licitație la nivelul structurilor teritoriale de valorificare prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. a)-c), ai cărei membri sunt desemnați prin ordin emis de către președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală.(la 25-09-2019,
Alineatul (1) din Articolul 7 a fost modificat de Punctul 9, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
(2)Comisia de licitație a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se constituie în componența prevăzută la art. 23 alin. (7) din Normele metodologice de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 14/2007, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, fiind formată din președinte și 2 membri titulari, precum și supleanții acestora, desemnați din cadrul structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2) sau, după caz, din cadrul Serviciului de coordonare a activității de valorificare a bunurilor confiscate, organizat la nivelul Direcției operative de valorificare bunuri confiscate.
 + 
Articolul 8Abrogat.(la 25-09-2019,
Articolul 8 a fost abrogat de Punctul 10, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
 + 
Articolul 9Atribuirea cu titlu gratuit a unor categorii de bunuri intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului către beneficiarii eligibili, în limita pragului valoric stabilit prin legislația în vigoare, se face prin ordin emis de către președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală.(la 25-09-2019,
Articolul 9 a fost modificat de Punctul 11, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
 + 
Articolul 10(1)Bunurile intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului și preluate de organele de valorificare se pot distruge, în condițiile prevăzute de Normele metodologice de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 14/2007, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, republicată, cu modificările și completările ulterioare, de către comisia de distrugere, constituită la nivelul structurilor teritoriale de valorificare prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. a)-c) din prezentul ordin, ai cărei membri sunt desemnați prin ordin emis de către președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală.(la 25-09-2019,
Alineatul (1) din Articolul 10 a fost modificat de Punctul 12, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
(2)Comisia de distrugere a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului se constituie în componența prevăzută la art. 33 alin. (4) din Normele metodologice de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 14/2007, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, și este coordonată efectiv de către un președinte, structura teritorială de valorificare competentă fiind reprezentată în cadrul acesteia de 2 membri titulari și 2 membri supleanți, astfel:a)un membru titular și un membru supleant desemnați din cadrul structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2) sau, după caz, din cadrul Serviciului de coordonare a activității de valorificare a bunurilor confiscate, organizat la nivelul Direcției operative de valorificare bunuri confiscate, în calitate de președinte și înlocuitor al acestuia;b)un membru titular și un membru supleant din cadrul structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2) sau, după caz, din cadrul Serviciului de coordonare a activității de valorificare a bunurilor confiscate, organizat la nivelul Direcției operative de valorificare bunuri confiscate.
 + 
Articolul 11(1)Bunurile intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aflate în gestiunea direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice, inclusiv cele aflate în procedură de valorificare prin magazine proprii sau în regim de consignație, se predau de către acestea și de către structurile subordonate, reprezentate prin ordonatorul terțiar de credite, către Agenția Națională de Administrare Fiscală (Agenția), reprezentată prin ordonatorul secundar de credite, și vor fi transmise Direcției generale executări silite cazuri speciale – Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate, conform inventarului efectuat potrivit art. 12 alin. (1), conciliat cu evidența contabilă.(2)Predarea bunurilor prevăzute la alin. (1) se face pe bază de proces-verbal de predare-primire, întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezentul ordin, acestea fiind depozitate în aceleași spații deținute în prezent de către direcțiile generale regionale ale finanțelor publice. Predarea-primirea se va efectua după finalizarea inventarelor efectuate potrivit art. 12 alin. (1), dar nu mai târziu de 15 zile de la expirarea termenului prevăzut la art. 12 alin. (1), conform listelor de inventariere întocmite cu ocazia inventarierii, conciliate cu evidența contabilă.(3)Situația privind evidența tehnico-operativă a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului și evidența contabilă constând în soldurile conturilor contabile aferente activității de valorificare a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului aflate la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice, conciliată cu inventarul faptic al acestora la data inventarului, se predau de către acestea, reprezentate prin ordonatorul terțiar de credite, către Agenția Națională de Administrare Fiscală, reprezentată prin ordonatorul secundar de credite, și vor fi transmise Direcției generale executări silite cazuri speciale – Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate, respectiv Direcției generale de buget și contabilitate, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, pe bază de proces-verbal de predare-primire, întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 8a), respectiv în anexa nr. 8b) la prezentul ordin.(4)Predarea-primirea se va efectua după finalizarea inventarelor efectuate potrivit art. 12 alin. (1), dar nu mai târziu de 15 zile de la expirarea termenului prevăzut la art. 12 alin. (1).(5)Dosarele de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aflate în curs de soluționare la nivelul direcțiilor regionale ale finanțelor publice, se predau numerotate de către acestea și de către structurile subordonate, reprezentate prin ordonatorul terțiar de credite, către Agenția Națională de Administrare Fiscală, reprezentată prin ordonatorul secundar de credite, care poate delega această atribuție directorului general al Direcției generale executări silite cazuri speciale, respectiv directorului Direcției operative de valorificare bunuri confiscate, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, potrivit procesului-verbal de predare-primire întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 6 la prezentul ordin.(6)Prin dosar de valorificare în curs de soluționare se înțelege dosarul bunurilor pentru care nu a fost finalizată procedura de valorificare prin încasarea contravalorii acestora sau atribuirea cu titlu gratuit, după caz, inclusiv dosarele de valorificare a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului grevate de litigii având ca obiect contestații legate de declararea succesiunilor vacante, proceduri de executare silită prin executori judecătorești și orice alte proceduri juridice executorii în curs de soluționare.
 + 
Articolul 12(1)Direcțiile generale regionale ale finanțelor publice, prin structurile subordonate, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, vor proceda la inventarierea tuturor bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului evaluate, aflate în gestiune, pe tipuri de bunuri și locuri de deținere, inclusiv cele preluate și neevaluate, potrivit modelului listei de inventariere prevăzut în anexele nr. 9a) și 9b) la prezentul ordin, în vederea preluării acestora în gestiunea Direcției generale executări silite cazuri speciale.(2)Comisia de inventariere va fi constituită, în termen de 10 zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, din reprezentanți ai administrațiilor județene ale finanțelor publice și ai structurilor teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2), în baza deciziei directorului general al direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice. Membrii comisiei de inventariere vor fi desemnați în baza propunerilor șefilor administrațiilor județene ale finanțelor publice și ale directorului Direcției operative de valorificare bunuri confiscate.
 + 
Articolul 13(1)Serviciile teritoriale de valorificare bunuri nr. 1-7, inclusiv structurile din componența acestora și Serviciul de valorificare bunuri București, își desfășoară în continuare activitatea în spațiile deținute de direcțiile generale regionale ale finanțelor publice și structurile subordonate, unde acestea funcționează în prezent, prin preluarea de către Agenția Națională de Administrare Fiscală a spațiilor, în folosință gratuită, pe bază de protocol, cu decontarea cheltuielilor de către Agenția Națională de Administrare Fiscală. Predarea-primirea spațiilor pentru care direcțiile generale regionale ale finanțelor publice au calitatea de administratori ai imobilelor urmează a fi consemnată potrivit procesului-verbal de predare-primire întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 1a) la prezentul ordin.(2)Autovehiculele, mijloacele fixe și obiectele de inventar folosite în prezent de către structurile teritoriale prevăzute la art. 1 alin. (2) se preiau în folosință gratuită de la direcțiile generale regionale ale finanțelor publice, pe bază de protocol, predarea-primirea în folosință gratuită urmând a fi consemnată potrivit procesului-verbal întocmit conform modelului prevăzut în anexele nr. 3 și 4 la prezentul ordin.(3)Spațiile cu destinația de depozit, deținute în prezent de direcțiile generale regionale ale finanțelor publice în calitate de administrator, se vor prelua de către Agenția Națională de Administrare Fiscală, în folosință gratuită, pe bază de protocol, predarea-primirea urmând a fi consemnată potrivit procesului-verbal întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 1a) la prezentul ordin.(4)Spațiile cu destinația de depozit care sunt deținute în prezent de către direcțiile generale regionale ale finanțelor publice în calitate de locatar/comodatar se vor prelua, după caz, de către Agenția Națională de Administrare Fiscală, urmând ca locatorii/comodanții să fie notificați în acest sens atât de către direcțiile generale regionale ale finanțelor publice, cât și de către Agenția Națională de Administrare Fiscală, predarea-primirea urmând a fi consemnată potrivit procesului-verbal întocmit conform modelului prevăzut în anexele nr. 1b) și 1c) la prezentul ordin. Aceste contracte se vor derula la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală în aceleași condiții în care au fost încheiate, până la data expirării, urmând ca după această dată Agenția să încheie, în funcție de necesitate, alte contracte în nume propriu.(5)Agenția Națională de Administrare Fiscală va prelua în scopul derulării, prin Direcția generală de investiții, achiziții publice și servicii interne, contractele de consignație încheiate de către direcțiile generale regionale ale finanțelor publice cu diverși operatori economici, potrivit modelului de proces-verbal de predare-primire a contractelor de consignație prevăzut în anexa nr. 5 la prezentul ordin, aceștia din urmă fiind notificați în acest sens atât de către direcțiile generale regionale ale finanțelor publice, cât și de către Agenția Națională de Administrare Fiscală. Aceste contracte se vor derula la nivelul Agenției în aceleași condiții în care au fost încheiate, până la data expirării, urmând ca după această dată Agenția să încheie, în funcție de necesitate, alte contracte în nume propriu.(6)Ulterior încetării valabilității contractelor de închiriere și a celor de consignație preluate de la direcțiile generale regionale ale finanțelor publice, Direcția generală executări silite cazuri speciale va organiza procedurile de atribuire a acestor tipuri de servicii și va comunica Direcției generale de investiții, achiziții publice și servicii interne din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală rezultatul acestor proceduri, urmând ca aceasta să se ocupe de redactarea contractelor în termenii și condițiile comunicate de către Direcția generală executări silite cazuri speciale, de avizarea acestora de către direcțiile/direcțiile generale de specialitate din cadrul Agenției, precum și de derularea acestora.
 + 
Articolul 14(1)Serviciile specifice și resursele financiare necesare desfășurării în bune condiții a activității de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului (servicii de evaluare, servicii de publicitate, servicii de ridicare bunuri mobile, servicii de pază etc.) vor fi asigurate în continuare de către direcțiile generale regionale ale finanțelor publice, în baza contractelor pe care le au încheiate cu operatorii economici, urmând să deconteze cheltuielile efectuate din contul de disponibil al Agenției Naționale de Administrare Fiscală – Activitatea Economică conform protocoalelor, până la data atribuirii de contracte în nume propriu de către Agenție.(2)Prin excepție de la alin. (1), la solicitarea Direcției operative de valorificare bunuri confiscate, resursele financiare necesare asigurării produselor/serviciilor/lucrărilor pentru desfășurarea activității specifice în bune condiții (servicii de evaluare, servicii de publicitate, servicii de ridicare bunuri mobile, pază etc.) se asigură din contul de disponibil al Agenției Naționale de Administrare Fiscală – Activitatea Economică.(3)Resursele financiare necesare asigurării utilităților pentru desfășurarea activității serviciilor teritoriale de valorificare bunuri nr. 1-7 și Serviciului valorificare bunuri București, în spațiile deținute de către direcțiile generale regionale ale finanțelor publice, se avansează din bugetul propriu de către direcțiile generale regionale ale finanțelor publice, urmând a fi recuperate din bugetul propriu al Agenției Naționale de Administrare Fiscală – Aparat propriu, pe bază de protocol, în conformitate cu modalitatea de calcul prevăzută în anexa nr. 2 la prezentul ordin. + 
Articolul 15Anexele nr. 1a), 1b), 1c), 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8a), 8b), 9a), 9b), 10) și 11) fac parte integrantă din prezentul ordin.(la 25-09-2019,
Articolul 15 a fost modificat de Punctul 13, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)
 + 
Articolul 16Agenția Națională de Administrare Fiscală și structurile subordonate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. + 
Articolul 17Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. + 
Articolul 18La intrarea în vigoare a prezentului ordin, Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 112/2017 pentru stabilirea competenței privind preluarea și valorificarea bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, precum și a structurilor abilitate cu ducerea la îndeplinire a procedurilor de valorificare a acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 70 din 27 ianuarie 2017, cu modificările și completările ulterioare, se abrogă.

Președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală,
Mihaela Triculescu
București, 16 aprilie 2019.Nr. 1.080. + 
Anexa nr. 1a)DIRECȚIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANȚELOR PUBLICE ………………………..Nr. ……………………………/………………………..AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂNr. ……………………………/………………………….
PROCES-VERBAL
de predare-primire imobile, unde Direcția Generală Regională
a Finanțelor Publice (D.G.R.F.P.) ……………………… are calitatea de administrator
Încheiat astăzi, ……………, la sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice …………….., cu sediul în municipiul …………………….., str. …………………… nr. ….., județul ………………, între dl/dna ……………………, având funcția de ……………….. în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală – Direcția generală executări silite cazuri speciale – Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.) – pe de o parte, și dl/dna ………………………….., având funcția de ……………………. în cadrul Serviciului administrativ, investiții și achiziții – Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice ……………………, pe de altă parte, cu ocazia predării-primirii următoarelor:1.din imobilul situat în localitatea ………, str. …………… nr. ……….., județul …………………., în suprafață totală de …………… mp, se predă un spațiu de birouri situat la et. ……., camera …….., în suprafață totală de …….. mp, spațiu magazin propriu situat la ……………….., în suprafață totală de …….. mp, și ………. spațiu/spații depozitare situat/situate la ……………….., în suprafață totală de …….. mp, rezultând un total de………….. mp – Administrația Județeană a Finanțelor Publice ………………….,2.……………………………………………………………3.…………………………………………………………….4.…………………………………………………………..a)Stare spațiu de birouri situat la et. ………, camera ……………, suprafață totală de ………… mp, la data predării-primirii:– aparate de aer condiționat: DA/NU, nr. bucăți …………– pardoseli reci în holuri și casa scării: DA/NU– pardoseli birouri: parchet lamelar: DA/NU– zugrăveli lavabile: DA/NU– jaluzele verticale: DA/NU– grup sanitar comun cu: gresie, faianță, vase WC, lavoare, rezervoare WC: DA/NU– tâmplărie exterioară lemn cu geam sticlă: DA/NU– tâmplărie interioară lemn: DA/NU– branșament: apă-canal, electric, telefonie, gaz: DA/NU– instalație electrică funcțională: DA/NU– instalație apă-canal funcțională: DA/NU– calorifere aluminiu: DA/NU– instalație de încălzire, sanitară, electrică funcționale: DA/NU– instalație rețea date-voce funcțională: DA/NUb)Stare spațiu magazin propriu situat la ………………………….., în suprafață de …….. mp, la data predării-primirii:– aparate de aer condiționat: DA/NU, nr. bucăți ……………– pardoseli reci în holuri și casa scării: DA/NU– pardoseli birouri: parchet lamelar: DA/NU– zugrăveli lavabile: DA/NU– jaluzele verticale: DA/NU– grup sanitar comun cu: gresie, faianță, vase WC, lavoare, rezervoare WC: DA/NU– tâmplărie exterioară lemn cu geam sticlă: DA/NU– tâmplărie interioară lemn: DA/NU– branșament: apă-canal, electric, telefonie, gaz: DA/NU– instalație electrică funcțională: DA/NU– instalație apă-canal funcțională: DA/NU– calorifere aluminiu: DA/NU– instalație de încălzire, sanitară, electrică funcționale: DA/NU– instalație rețea date-voce funcțională: DA/NUc)Stare spații depozitare situate la ………………… imobilului, în suprafață totală de ….. mp, la data predării-primirii:– aparate de aer condiționat: DA/NU, nr. bucăți …………– pardoseli reci în holuri și casa scării: DA/NU– pardoseli birouri: parchet lamelar: DA/NU– zugrăveli lavabile: DA/NU– jaluzele verticale: DA/NU– grup sanitar comun cu: gresie, faianță, vase WC, lavoare, rezervoare WC: DA/NU– tâmplărie exterioară lemn cu geam sticlă: DA/NU– tâmplărie interioară lemn: DA/NU– branșament: apă-canal, electric, telefonie, gaz: DA/NU– instalație electrică funcțională: DA/NU– instalație apă-canal funcțională: DA/NU– calorifere aluminiu: DA/NU– instalație de încălzire, sanitară, electrică funcționale: DA/NU– instalație rețea date-voce funcțională: DA/NUSpațiul este liber de sarcini.Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
AM PREDAT
D.G.R.F.P. ……….
…………
AM PRIMIT
A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.
……………………………………………………….
 + 
Anexa nr. 1b)DIRECȚIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANȚELOR PUBLICE ………………………..Nr. ……………………………/………………………..AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂNr. ……………………………/………………………….
PROCES-VERBAL
de predare-primire imobile, unde Direcția Generală Regională
a Finanțelor Publice (D.G.R.F.P.) ………………… are calitatea
de locatar și contractele de locațiune aferente acestora
Încheiat astăzi, ………………, la sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice ………………………., cu sediul în municipiul ……………………., str. ………….. nr. ……, județul ………………., între dl/dna ……………., având funcția de ………………. în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală – Direcția generală executări silite cazuri speciale – Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.) – pe de o parte, și dl/dna ……………………….., având funcția de ………………….. în cadrul Serviciului administrativ, investiții și achiziții – Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice ……………………, pe de altă parte, cu ocazia predării-primirii următoarelor:1.spațiu birou/magazin propriu/depozit situat în localitatea ………………………, str. ……………, județul ……………, în suprafață de …….. mp;2.Contractul nr. ……………………., încheiat între ……………………….. și D.G.R.F.P. …………………….Stare spațiu birou/magazin/depozit, în suprafață de …… mp, la data predării-primirii:– aparate de aer condiționat: DA/NU, nr. bucăți ………– pardoseli reci în holuri și casa scării: DA/NU– pardoseli birouri: parchet lamelar: DA/NU– zugrăveli lavabile: DA/NU– jaluzele verticale: DA/NU– grup sanitar comun cu: gresie, faianță, vase WC, lavoare, rezervoare WC: DA/NU– tâmplărie exterioară lemn cu geam sticlă: DA/NU– tâmplărie interioară lemn: DA/NU– branșament: apă-canal, electric, telefonie, gaz: DA/NU– instalație electrică funcțională: DA/NU– instalație apă-canal funcțională: DA/NU– calorifere aluminiu: DA/NU– instalație de încălzire, sanitară, electrică funcționale: DA/NU– instalație rețea date-voce funcțională: DA/NUSpațiul este liber de sarcini.Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
AM PREDAT
D.G.R.F.P.
…………..
AM PRIMIT
A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.
……………………………………………………….
 + 
Anexa nr. 1c)DIRECȚIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANȚELOR PUBLICE ………………………..Nr. ……………………………/………………………..AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂNr. ……………………………/………………………….
PROCES-VERBAL
de predare-primire imobile, unde Direcția Generală Regională
a Finanțelor Publice (D.G.R.F.P.) ……………………….. are calitatea
de comodatar și contractele de comodat aferente acestora
Încheiat astăzi, ………………….., la sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice ………………………….., cu sediul în municipiul ……………………., str. …………… nr. ……, județul ………………., între dl/dna ……………………….., având funcția de ……………….. în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală – Direcția generală executări silite cazuri speciale – Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.) – pe de o parte, și dl/dna ……………………………., având funcția de …………………. în cadrul Serviciului administrativ, investiții și achiziții – Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice ……………………, pe de altă parte, cu ocazia predării-primirii următoarelor:1.spațiu birou/magazin propriu/depozit situat în localitatea ………………………, str. …………………….. nr. ….., județul ………….., în suprafață de …….. mp;2.Contractul nr. …………………………….., încheiat între ………………………………………. și D.G.R.F.P. ………………………………..Stare spațiu birou/magazin/depozit, în suprafață de …… mp, la data predării-primirii:– aparate de aer condiționat: DA/NU, nr. bucăți …….– pardoseli reci în holuri și casa scării: DA/NU– pardoseli birouri: parchet lamelar: DA/NU– zugrăveli lavabile: DA/NU– jaluzele verticale: DA/NU– grup sanitar comun cu: gresie, faianță, vase WC, lavoare, rezervoare WC: DA/NU– tâmplărie exterioară lemn cu geam sticlă: DA/NU– tâmplărie interioară lemn: DA/NU– branșament: apă-canal, electric, telefonie, gaz: DA/NU– instalație electrică funcțională: DA/NU– instalație apă-canal funcțională: DA/NU– calorifere aluminiu: DA/NU– instalație de încălzire, sanitară, electrică funcționale: DA/NU– instalație rețea date-voce funcțională: DA/NUSpațiul este liber de sarcini.Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
AM PREDAT
D.G.R.F.P. ………
…………….
AM PRIMIT
A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.
……………………………………………………….
 + 
Anexa nr. 2
CALCUL COTE-PĂRȚI
pentru imobilul situat în localitatea ……….., str. …………. nr. ……..,
județul ……….. et. ……., camera ………. (suprafață de ……. mp) –
Administrația Județeană a Finanțelor Publice …………….
Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice (D.G.R.F.P.) ……………….., în calitate de predător spațiu și bunuri, precum și titular de contracte de utilități/servicii/produse/lucrări, va întocmi note de calcul, însoțite de xerocopii ale facturilor și ale altor documente justificative, pentru cheltuielile de folosință a spațiului în suprafață de ………… mp, localitatea ……….., str. ……………… nr. ………, județul …………, pentru cheltuielile cu privire la desfășurarea în bune condiții a activității și pentru cheltuielile aferente utilizării autoturismelor, după cazșiAgenția Națională de Administrare Fiscală (A.N.A.F.), în calitate de primitor al spațiului și al bunurilor, va plăti aceste note de calcul, după cum urmează:1.Cheltuieli care se vor calcula în funcție de suprafața utilă a spațiului folosit (…………. mp) raportată la întreaga suprafață utilă a imobilului (………….. mp); reiese astfel un procent de ………… % din valoarea facturii emise de furnizor:– consumul de energie electrică;– cheltuieli de încălzire (consumul de gaz metan);– cheltuieli privind asigurarea securității spațiului;– cheltuieli cu servicii de curățenie;– consumul de apă curentă și cheltuieli de canalizare;– cheltuieli cu servicii de salubritate;– cheltuieli privind lucrările de întreținere și reparații necesare bunei funcționări a spațiilor;– cheltuieli privind lucrările obligatorii de revizii la instalațiile existente (electrice, gaz, apă).2.Cheltuielile privind serviciile de telefonie, pentru numerele de telefon ……………………………………………………………………….. utilizate de primitor, vor fi suportate de acesta în baza anexei la factura totală unde sunt cuprinse în detaliu convorbirile efectuate.3.Cheltuielile cu serviciile poștale vor fi suportate de primitor în baza borderourilor zilnice care cuprind trimiterile poștale efectuate de către structura de valorificare bunuri din cadrul Direcției generale executări silite cazuri speciale și în baza copiei după factura întocmită la tarifele din contractul pe care D.G.R.F.P. ………………….. îl are încheiat pentru aceste servicii.4.Cheltuielile cu rechizitele, consumabilele IT, birotică vor fi suportate de primitor, la prețul de achiziție, în baza procesului-verbal de predare-primire încheiat între reprezentantul D.G.R.F.P. ……………………… și reprezentantul structurii de valorificare bunuri din cadrul Direcției generale executări silite cazuri speciale, care va avea viza conducerii părților implicate.5.Cheltuielile cu privire la ridicarea bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în vederea valorificării (platformă, tractare, transport etc.), realizate prin contracte încheiate de D.G.R.F.P………………………. cu diverși operatori economici, vor fi achitate de A.N.A.F. în baza notei de calcul emise de D.G.R.F.P. ……………………., însoțită de documentele justificative (factura în xerocopie etc.).6.Serviciile de expertiză a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în vederea valorificării, realizate prin contracte încheiate de D.G.R.F.P. ……………………. cu diverși operatori economici, vor fi achitate de A.N.A.F. în baza notei de calcul emise de predător, însoțită de documentele justificative (proces-verbal de predare-primire, după caz, factura în xerocopie etc.).7.Serviciile de publicitate a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în vederea valorificării, realizate prin contracte încheiate de D.G.R.F.P. ………………………. cu diverși operatori economici, vor fi achitate de A.N.A.F. în baza notei de calcul emise de predător, însoțită de documentele justificative (copie anunț, factura în xerocopie etc.).8.Cheltuielile cu privire la utilizarea autovehiculelor (cheltuieli de funcționare, exploatare și întreținere, taxe de drum, taxe de pod, asigurare de răspundere civilă obligatorie și asigurare de răspundere facultativă – CASCO, reparațiile, reviziile tehnice conform cărții tehnice a autovehiculelor și ITP etc.), realizate prin contracte încheiate de D.G.R.F.P. ………………….. cu diverși operatori economici, vor fi achitate de A.N.A.F. în baza notei de calcul emise de predător, însoțită de documentele justificative (chitanțe, facturi în xerocopie etc.).Orice alte cheltuieli ocazionale, care nu au fost evidențiate mai sus, necesare desfășurării în condiții optime a activității specifice structurii de valorificare bunuri din cadrul Direcției generale executări silite cazuri speciale, se vor recupera integral de la A.N.A.F. în urma aprobării unui referat de necesitate de către conducerea A.N.A.F., în care beneficiarul final va evidenția necesitatea identificată, urmând ca D.G.R.F.P. …………………………, pe baza referatului de necesitate, să demareze achiziția respectivă și să recupereze contravaloarea acesteia de la A.N.A.F.D.G.R.F.P. ………………………….. va transmite orice alte documente justificative necesare efectuării plății notelor de calcul transmise către A.N.A.F.
DIRECȚIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANȚELOR PUBLICE ………………………
Director general,
………………………………….
AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
DIRECȚIA GENERALĂ DE BUGET ȘI CONTABILITATE
Director general,
………………………………….
DIRECȚIA GENERALĂ DE INVESTIȚII, ACHIZIȚII PUBLICE ȘI SERVICII INTERNE
Director general,
………………………………….
 + 
Anexa nr. 3DIRECȚIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANȚELOR PUBLICE ………………………..Nr. ……………………………/………………………..AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂNr. ……………………………/………………………….
PROCES-VERBAL
de predare-primire autovehicule
Anul …………., luna …………….., ziua …………………, în municipiul ………………, la sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice (D.G.R.F.P.) ………………Dl/Dna ………………….. din cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice …………. și dl/dna ……………………. din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală – Direcția generală executări silite cazuri speciale – Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.)Astăzi, data de mai sus, am procedat primul la predarea și secundul la primirea următoarelor autovehicule, cu specificațiile și dotările după cum urmează:

AutovehiculSpecificații Marca/nr. înmatriculare Marca/nr. înmatriculare
Nr. identificare
Dată expirare RCA
Valabilitate ITP
Valabilitate rovinietă
Nr. card alimentare
Carte de identitate
Certificat de înmatriculare
Chei
Telecomandă
Cric
Coarbă
Roată de rezervă
Pachet legislativ
Km la bord
Rest carburant în rezervor
Avarii/Distrugeri
Alte aspecte

pentru care am încheiat prezentul proces-verbal, în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatară.
AM PREDAT
D.G.R.F.P. …………………
……………………………
AM PRIMIT
A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.
……………………………………………………….
 + 
Anexa nr. 4DIRECȚIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANȚELOR PUBLICE ………………………..Nr. ……………………………/………………………..AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂNr. ……………………………/………………………….
PROCES-VERBAL
de predare-primire
Încheiat astăzi, ……………, la sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice (D.G.R.F.P) ……………., cu sediul în municipiul ………………………….., str. ………………. nr. ……….., județul ………., între dl/dna …………………………………., având funcția de ……………….. în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală – Direcția generală executări silite cazuri speciale – Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.), pe de o parte, și dl/dna ………………………, având funcția de ……………………………. în cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice ……………………., Serviciul/Biroul/ Compartimentul ………………….., pe de altă parte, cu ocazia predării-primirii următoarelor bunuri mobile:Administrația Județeană a Finanțelor Publice ………………. – ………………………………..Administrația Județeană a Finanțelor Publice ………………. – …………………………………Administrația Județeană a Finanțelor Publice ………………. – ……………………………………Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
AM PREDAT
D.G.R.F.P. …………
…………
AM PRIMIT
A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.
……………………………………………………….
 + 
Anexa nr. 5DIRECȚIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANȚELOR PUBLICE ………………………..Nr. ……………………………/………………………..AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂNr. ……………………………/………………………….
PROCES-VERBAL
de predare-primire contracte de consignație
Încheiat astăzi, ………………………, la sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice (D.G.R.F.P) …………….., cu sediul în municipiul ……………………., str. …………………………. nr. …….., județul ……………………, între dl/dna ……………….., având funcția de …………….. în cadrul D.G.R.F.P. ……………………., în calitate de predător, și dl/dna ……………………………., având funcția de ………………….. în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală – Direcția generală executări silite cazuri speciale – Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.), în calitate de primitor.S-a procedat la predarea-primirea contractelor de consignație, prezentate în tabelul următor:

Nr. crt. Nr. contract de consignație Consignatar Observații

Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.


AM PREDAT
D.G.R.F.P. ………….
…………….
AM PRIMIT
A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.
……………………………………………………….
 + 
Anexa nr. 6DIRECȚIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANȚELOR PUBLICE ………………………..Nr. ……………………………/………………………..AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂNr. ……………………………/………………………….
PROCES-VERBAL
de predare-primire a dosarelor de valorificare a bunurilor intrate,
potrivit legii, în proprietatea privată a statului
Încheiat astăzi, …………………., la sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice (D.G.R.F.P.) ……………., cu sediul în municipiul ……………………., str. …………………………. nr. …….., județul ……………….., între dl/dna ………………….., având funcția de ………………. în cadrul D.G.R.F.P. …………………………., în calitate de predător, și dl/dna ……………………………, având funcția de …………………….. în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală – Direcția generală executări silite cazuri speciale – Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.P.V.B.C.), în calitate de primitor.S-a procedat la predarea-primirea dosarelor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, prezentate în tabelul următor:

Nr. crt. Organ de valorificare Dosar de valorificare Nr./dată Observații

Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
AM PREDAT
D.G.R.F.P. ………..
………..
AM PRIMIT
A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.
……………………………………………………….
 + 
Anexa nr. 7DIRECȚIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANȚELOR PUBLICE ………………………..Nr. ……………………………/………………………..AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂNr. ……………………………/………………………….
PROCES-VERBAL
de predare-primire a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în vederea valorificării
Încheiat astăzi, ……………, la sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice (D.G.R.F.P.) ………….., cu sediul în municipiul ……………….., str. …………………. nr. …………….., județul ……………., între dl/dna ………….. având funcția de ………………… în cadrul D.G.R.F.P. …………………………………, în calitate de predător, și dl/dna …………………………, având funcția de ……………….. în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală – Direcția generală executări silite cazuri speciale – Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.), în calitate de primitor.S-a procedat la predarea-primirea fișelor de inventar și a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, prezentate în tabelul următor:

Nr. crt. Nr./dată fișă de inventar Locație Observații

Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.


AM PREDAT
D.G.R.F.P. …………..
………………..
AM PRIMIT
A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.
……………………………………………………….
 + 
Anexa nr. 8a)DIRECȚIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANȚELOR PUBLICE ………………………..Nr. ……………………………/………………………..AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂNr. ……………………………/………………………….
PROCES-VERBAL
de predare-primire a evidenței tehnico-operative a bunurilor intrate,
potrivit legii, în proprietatea privată a statului
Încheiat astăzi, ……………………….., la sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice (D.G.R.F.P.) …………………., cu sediul în municipiul ……………………, str. ……………….. nr. …………….., județul …………………………, între dl/dna ………………….. având funcția de ……………………………………. din cadrul D.G.R.F.P. …………………………………, în calitate de predător, și dl/dna …………………….., având funcția de …………………… în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală – Direcția generală executări silite cazuri speciale – Direcția operativă de valorificare bunuri confiscate (A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.), în calitate de primitor.S-a procedat la predarea-primirea evidenței tehnico-operative a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, prezentate în tabelul următor:

Nr. crt. Baza de date „VALORIF“ Observații

Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.
AM PREDAT
D.G.R.F.P. …………
……………
AM PRIMIT
A.N.A.F. – D.G.E.S.C.S. – D.O.V.B.C.
……………………………………………………….
 + 
Anexa nr. 8b)DIRECȚIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANȚELOR PUBLICE ………………………….Nr. ______________/_______________AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂNr. ___________/____________
PROCES-VERBAL
de predare-primire a evidenței soldurilor conturilor de activ și de pasiv
aferente activității de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii,
în proprietatea privată a statului, existente la data preluării
Încheiat astăzi, ……………………., la sediul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice (D.G.R.F.P.) ……………, cu sediul în municipiul ………………………, str. …………………… nr. …………….., județul ……………………….., între dl/dna ………………, având funcția de ………………… în cadrul D.G.R.F.P………………., în calitate de predător, și dl/dna ………………………….., având funcția de ……………… în cadrul Direcției generale de buget și contabilitate, în calitate de primitor.S-a procedat la predarea-primirea evidenței soldurilor conturilor de activ și de pasiv aferente activității de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, existente la data preluării:

Nr. crt. Cont Sold cont Explicații
Activ Pasiv

Prezentul proces-verbal face parte integrantă din protocol.


AM PREDAT
D.G.R.F.P. …………..
……………
AM PRIMIT
Agenția Națională de Administrare Fiscală – Direcția generală de buget și contabilitate
……………………………………………………….

 + 
Anexa nr. 9a)
Modelul listei de inventariere

Administrația Județeană a Finanțelor Publice ……………………. LISTĂ DE INVENTARIERE Gestiunea Pagina
Data ……………………………… Loc de depozitare
Nr. crt. Denumirea bunului inventariat UM Cod produs VALORIF Cantitate Valoare Alte mențiuni
Stocuri Diferențe Preț unitar Diferențe Total
Faptice Scriptice Plus Minus Plus Minus
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Nume si prenume Comisia de inventariere Serviciul/ Compartimentul financiar-contabilitate Gestionar/ Responsabil gestiune
Semnătura

 + 
Anexa nr. 9b)
Modelul listei de inventariere

………………..……………

Administrația Județeană a Finanțelor Publice
LISTĂ DE INVENTARIERE a bunurilor preluate de organele de valorificare și neevaluate Loc de depozitare Pagina
Data ………………………………
Nr. crt. Nr./data declarație bunuri Denumirea bunului inventariat UM Cantitate Alte mențiuni
Stocuri Total
Faptice Scriptice
0 1 2 3 4 5 6 7 8
Nume și prenume Comisia de inventariere
Semnătura

 + 
Anexa nr. 10
NOTĂ
de valorificare a sumei confiscate și de sesizare a organelor de executare silită
Având în vedere prevederile Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.080/2019 pentru stabilirea competenței privind preluarea și valorificarea bunurilor intrate în proprietatea privată a statului, a modului de constituire a comisiilor privind activitatea de valorificare, precum și a unor măsuri privind preluarea activității de valorificare a bunurilor intrate în proprietatea privată a statului în materie civilă, vă transmitem titlul executoriu reprezentat de ……………., pronunțată de ………………………….., în dosarul nr. ………….., definitivă prin ………………….., privind pe numitul ………………………, CNP ……………….., cu domiciliul în ……….., în vederea demarării procedurii de executare silită pentru stingerea obligației bugetare, conform competențelor ce vă revin, datele privind valorificarea sumelor confiscate, precum și raportul emis din aplicația Monitor SP cu referire la dosarul sus-menționat:

Nr. crt. Total sumă confiscată Total sumă consemnată Total sumă valorificată Diferență rămasă de confiscat Nr. document virament sumă valorificată


Directorul Direcției operative de valorificare bunuri confiscate,
……………………………………………..
Șef serviciu structură teritorială,
…………………..………………

 + 
Anexa nr. 11
Denumirea structurilor teritoriale din cadrul Direcției operative de valorificare bunuri confiscate

Nr. crt. Denumirea structurii teritoriale Sediul structurii teritoriale Aria de competență teritorială de preluare a bunurilor de la deținători
1 Serviciul de valorificare sentințe penale București București București/Ilfov
2 Serviciul de valorificare bunuri București București București/Ilfov
3 Serviciul teritorial de valorificare bunuri nr. 1 Iași Bacău
Botoșani
Iași
Neamț
Suceava
Vaslui
4 Serviciul teritorial de valorificare bunuri nr. 2 Constanța Brăila
Buzău
Constanța
Galați
Tulcea
Vrancea
5 Serviciul teritorial de valorificare bunuri nr. 3 Ploiești Prahova
Argeș
Călărași
Dâmbovița
Giurgiu
Ialomița
Teleorman
6 Serviciul teritorial de valorificare bunuri nr. 4 Târgu Jiu Dolj
Olt
Gorj
Vâlcea
Mehedinți
7 Serviciul teritorial de valorificare bunuri nr. 5 Timișoara Timiș
Arad
Caraș-Severin
Hunedoara
8 Serviciul teritorial de valorificare bunuri nr. 6 Oradea Cluj
Bihor
Maramureș
Satu Mare
Bistrița-Năsăud
Sălaj
9 Serviciul teritorial de valorificare bunuri nr. 7 Sibiu Alba
Brașov
Covasna
Harghita
Mureș
Sibiu

(la 25-09-2019,
Actul a fost completat de Punctul 14, Articolul I din ORDINUL nr. 2.531 din 19 septembrie 2019, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 778 din 25 septembrie 2019
)

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x