ORDIN nr. 1.058 din 6 mai 2020

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 12/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL MEDIULUI, APELOR SI PADURILOR
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 436 din 25 mai 2020
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulREFERIRE LAHOTARARE 43 16/01/2020 ART. 13
ActulCONTINE PEPROCEDURA 06/05/2020
ActulREFERIRE LAPROCEDURA 06/05/2020
ActulREFERIRE LAORD DE URGENTA 57 03/07/2019 ART. 57
ActulREFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 ART. 37
ActulREFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ActulREFERIRE LALEGE 105 25/04/2006
ActulREFERIRE LAHG 1 05/01/2006
ActulREFERIRE LAREGULAMENT 05/01/2006 ART. 6
ActulREFERIRE LAOUG 196 22/12/2005 ART. 11
ActulREFERIRE LAOUG 196 22/12/2005 ART. 12
ART. 1REFERIRE LAPROCEDURA 06/05/2020
ART. 1APROBA PEPROCEDURA 06/05/2020
ART. 1REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ART. 2REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 0REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 ART. 24
ANEXA 0REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 ART. 27
ANEXA 0REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 ART. 26
ANEXA 0REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 ART. 25
ANEXA 0REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 1REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 2REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019
ANEXA 3REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 ART. 24
ANEXA 3REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 ART. 27
ANEXA 3REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 ART. 26
ANEXA 3REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 3REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 ART. 25
ANEXA 4REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 5REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019
ANEXA 5REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 ART. 28
ANEXA 5REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 5REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 5REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
ANEXA 5REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 268
ANEXA 6REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 7REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019
ANEXA 7REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 7REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 268
ANEXA 7REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 7REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
ANEXA 8REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 8REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 8REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
ANEXA 8REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 268
ANEXA 9REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019
ANEXA 10REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 ART. 30
ANEXA 10REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019
ANEXA 10REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 10REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
ANEXA 10REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 268
ANEXA 11REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 11REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
ANEXA 11REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 268
ANEXA 11REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 12REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 12REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019
ANEXA 12REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 268
ANEXA 12REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 12REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
ANEXA 13REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 13REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 13REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
ANEXA 13REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 268
ANEXA 14REFERIRE LAORDONANTA 6 31/07/2019 CAP. 2
ANEXA 14REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 268
ANEXA 14REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 47
ANEXA 14REFERIRE LACOD PR FISCALĂ 20/07/2015 ART. 269
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 2REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 3REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 4REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 5REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 6REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 7REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 8REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 9REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 10REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 11REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 12REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 13REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020
ANEXA 14REFERIT DEPROCEDURA 06/05/2020





Luând în considerare Referatul Administrației Fondului pentru Mediu nr. 34/IV din 16.04.2020 privind aprobarea procedurii și formularelor utilizate pentru aplicarea cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare,ținând cont de prevederile art. 6 lit. j) și m) din Regulamentul de organizare și funcționare a Administrației Fondului pentru Mediu, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1/2006, cu modificările și completările ulterioare,având în vedere avizul Ministerului Finanțelor Publice comunicat prin Adresa nr. 806.649 din 12.12.2019,în baza prevederilor art. 37 alin. (3) din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul art. 11 alin. (4) și art. 12 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 105/2006, cu modificările și completările ulterioare, al art. 57 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și al art. 13 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 43/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor,ministrul mediului, apelor și pădurilor emite prezentul ordin. + 
Articolul 1Se aprobă Procedura de aplicare a cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare, prevăzută în anexa nr. 1. + 
Articolul 2Se aprobă formularele utilizate în procedura de aplicare a cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare, prevăzute la anexele nr. 2-14.  + 
Articolul 3(1)Deciziile prevăzute în formularele aprobate în anexele la prezentul ordin se emit de personalul de specialitate din cadrul Administrației Fondului pentru Mediu, precum și prin intermediul aplicațiilor informatice utilizate în cadrul instituției, în două exemplare, dintre care un exemplar se comunică debitorului, iar un exemplar se arhivează la dosarul fiscal al acestuia. (2)Prevederile alin. (1) sunt aplicabile și înștiințării prevăzute în anexa nr. 6.
 + 
Articolul 4Administrația Fondului pentru Mediu va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. + 
Articolul 5Anexele nr. 1-14 fac parte integrantă din prezentul ordin. + 
Articolul 6Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul mediului, apelor și pădurilor,
Mircea Fechet,
secretar de stat
București, 6 mai 2020.Nr. 1.058. + 
Anexa nr. 1PROCEDURĂde aplicare a cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privindinstituirea unor facilități fiscale + 
Anexa nr. 2
Formular „Notificare privind intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată
accesorii potrivit Ordonanței Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale“
NOTIFICARE
privind intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii
potrivit Ordonanței Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale
A.Datele de identificare a debitoruluiCodul de identificare fiscală ……………………………………………Denumirea/Numele și prenumele …………………………………………….Domiciliul fiscal: județul/sectorul …………………….., localitatea ………………….., str. …………….. nr. ….., bl. …., sc. …., ap. ……Telefon …………………………, fax …………………….., e-mailCodul de identificare fiscală pentru sediile secundare:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Codul de înregistrare fiscală atribuit de organul fiscal/Codul unic de înregistrare atribuit potrivit legii speciale pentru persoane fizice care desfășoară și activități economice în mod independent sau exercită profesii libere sub alte forme decât asocieri:…………………………………………………………………………..B.Datele de identificare a împuternicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscalDenumirea/Numele și prenumele ……………………………………..Adresa ………………………………………………………………………….Codul de identificare fiscală …………………………………………….C.Obiectul notificării** Se poate bifa o singură căsuță sau oricâte dorește solicitantul.Intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii (dobânzi, majorări de întârziere, penalități de întârziere, penalități de nedeclarare, penalități, orice alte obligații de plată accesorii) conform prevederilor cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare (ordonanță):

Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare restante la data de 31 decembrie 2018 (art. 24 din ordonanță)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare declarate suplimentar de debitori prin declarație rectificativă prin care se corectează obligațiile bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 decembrie 2018 inclusiv (art. 25 din ordonanță)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare cu termene de plată până la data de 31 decembrie 2018 și stinse până la această dată (art. 26 din ordonanță)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare cu termene de plată până la data de 31 decembrie 2018 individualizate în decizii de impunere (art. 27 din ordonanță)

D.Renunțarea la efectele suspendării actului administrativ fiscal

Număr document suspendare
Dată document suspendare
Denumirea obligației bugetare Suma (lei)
………………………………………….
………………………………………….

E.Anularea obligațiilor în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea potrivit legii

Date de identificare a debitorului principal

Codul de identificare fiscală
Denumirea/Numele și prenumele
Cuantumul obligațiilor bugetare pentru care a fost atrasă răspunderea (lei)


Semnătura
……………………….

 + 
Anexa nr. 3
Formular „Certificat de atestare fiscală“
Antetul Administrației Fondului pentru Mediu*)*) Se vor trece sigla, denumirea și adresa Administrației Fondului pentru Mediu, organ emitent al prezentului act administrativ.
CERTIFICAT
de atestare fiscală
Nr. …………, data eliberării ……………….
Ca urmare a Notificării nr. ………….. din data de …………….., se certifică prin prezenta că:Denumirea/Numele și prenumele**) ……………………………………………..Codul de identificare fiscală**) …………………………………………..**) În situația contribuabililor persoane fizice care desfășoară și activități economice în mod independent sau exercită profesii libere sub alte forme decât asocieri, se înscriu, pe lângă datele de identificare ale persoanei fizice, respectiv nume, prenume și cod numeric personal, și datele de identificare ale formei de exercitare a activității, respectiv denumirea și codul de înregistrare fiscală atribuit de organul fiscal/codul unic de înregistrare atribuit potrivit legii speciale. În cazul persoanelor fizice care exercită profesii libere sub forma asocierilor se înscriu denumirea și codul de înregistrare fiscală atribuit de organul fiscal.Domiciliul fiscal: județul ………………….., localitatea …………….., sectorul ….., str. ……………… nr. ….., bl. ….., sc. …, et. ….., ap. ……, cod poștal …………….Obligații bugetare administrate de Administrația Fondului pentru MediuSus-numitul contribuabil figurează în evidențele fiscale cu următoarele obligații bugetare, restante la data eliberării prezentului certificat:

-lei
Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Debit Dobânzi/Majorări de întârziere Penalități de întârziere Penalități de nedeclarare Alte obligații accesorii
0 1 2 3 4 5 6
1.
2.
……..
Total general

din care***):***) Se va completa capitolul corespunzător solicitării formulate de debitor în notificare. Cap. V se va completa obligatoriu în cazul completării cap. I, II și III.– Capitolul I – Obligațiile bugetare principale restante la data de 31 decembrie 2018 inclusiv, precum și obligațiile accesorii aferente, rămase nestinse la data eliberării prezentului certificat, conform art. 24 din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019, cu modificările și completările ulterioare (ordonanță)

-lei
Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Debit Dobânzi/Majorări de întârziere Penalități de întârziere Penalități de nedeclarare Alte obligații accesorii
0 1 2 3 4 5 6
1.
2.
……..
Total general

– Capitolul II – Diferențe de obligații bugetare principale declarate suplimentar prin declarație rectificativă prin care se corectează obligațiile bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 decembrie 2018 inclusiv, precum și obligațiile accesorii aferente, rămase nestinse la data eliberării prezentului certificat, conform art. 25 din ordonanță

-lei-
Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Debit Dobânzi/Majorări de întârziere Penalități de întârziere Penalități de nedeclarare Alte obligații accesorii
0 1 2 3 4 5 6
1.
2.
……..
Total general

– Capitolul III – Dobânzile, penalitățile și toate accesoriile, rămase nestinse la data eliberării prezentului certificat, aferente obligațiilor bugetare principale cu termene de plată până la 31 decembrie 2018 inclusiv și stinse până la această dată, conform art. 26 din ordonanță

-lei
Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi/Majorări de întârziere Penalități de întârziere Penalități de nedeclarare Alte obligații accesorii
0 1 2 3 4 5
1.
2.
……..
Total general

– Capitolul IV – Obligațiile bugetare principale cu termene de plată până la 31 decembrie 2018 inclusiv și individualizate în decizii de impunere emise ca urmare a unei inspecții fiscale, precum și obligațiile accesorii aferente, rămase nestinse la data eliberării prezentului certificat, conform art. 27 din ordonanță

-lei-
Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Debit Dobânzi/Majorări de întârziere Penalități de întârziere Penalități de nedeclarare Alte obligații accesorii
0 1 2 3 4 5 6
1.
2.
……..
Total general

– Capitolul V – Obligații bugetare cu termene de plată cuprinse între data de 1.01.2019 și data eliberării prezentului certificat, rămase nestinse la data eliberării certificatului

-lei
Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Debit Dobânzi/Majorări de întârziere Penalități de întârziere Penalități de nedeclarare Alte obligații accesorii
0 1 2 3 4 5 6
1.
2.
……..
Total general

Prezentul certificat de atestare fiscală se eliberează în vederea stabilirii obligațiilor fiscale ce pot forma obiect al amânării la plată a obligațiilor accesorii în conformitate cu prevederile cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare.
Președintele Administrației Fondului pentru Mediu,
Numele și prenumele: …………………………………
Semnătura și ștampila Administrației Fondului pentru Mediu: ………………

 + 
Anexa nr. 4
Formular „Proces-verbal de punere de acord“
Antetul Administrației Fondului pentru Mediu*)*) Se vor trece sigla, denumirea și adresa Administrației Fondului pentru Mediu, organ emitent al prezentului act administrativ.Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
PROCES-VERBAL
de punere de acord
încheiat astăzi, ………/……./…………., la sediul Administrației Fondului pentru MediuSubsemnatul(a), …………………, având funcția de ………………. în cadrul Serviciului/Biroului/Compartimentului …………….., am procedat la clarificarea neconcordanțelor existente între evidența contribuabilului și sumele înscrise în Certificatul de atestare fiscală nr. …………… din data de …………….. . Drept urmare, am constatat că ………………………………………….**) figurează în evidența fiscală cu următoarele obligații accesorii ce pot face obiectul facilităților fiscale prevăzute de cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare, conform Certificatului de atestare fiscală nr. …………. din data de ……………. ***):**) Se menționează denumirea/numele și prenumele debitorului.***) Se menționează numărul și data certificatului de atestare fiscală eliberat după punerea de acord a sumelor.

-lei-
Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi/Majorări de întârziere Penalități de întârziere Penalități de nedeclarare Penalități Alte obligații accesorii
0 1 2 3 4 5 6
1.
2.
…..
Total general

Alte mențiuni:………………………………………….Obiecțiile debitorului: ………………………….
Debitor,
…………………………….
Avizat,
Șeful serviciului/biroului/compartimentului,
…………………..
Întocmit
……………………
 + 
Anexa nr. 5
Formular „Decizie de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii“
Antetul Administrației Fondului pentru Mediu*)*) Se vor trece sigla, denumirea și adresa Administrației Fondului pentru Mediu, organ emitent al prezentului act administrativ.Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii

Datele de identificare a debitorului Denumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. ……………………………………….…………Codul de identificare fiscală …………………………….. Datele de identificare a împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. ……………………………………….…………Codul de identificare fiscală ……………………………..

În temeiul prevederilor art. 28 alin. (5) lit. a) din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare, luând în considerare motivele de fapt ……………………………………………………………………,având în vedere Notificarea nr. ……….. din data de ……………, înregistrată la Administrația Fondului pentru Mediu cu nr. ………… din data de ……………………..,luând în considerare că sunt îndeplinite condițiile prevăzute de cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare,se emite următoarea decizie:Se acordă amânarea la plată a obligațiilor accesorii aferente obligațiilor principale bugetare prevăzute la art. …… din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019, cu modificările și completările ulterioare, în sumă totală de ………………….. lei, reprezentând:

-lei-
Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi/Majorări de întârziere Penalități de întârziere Penalități de nedeclarare Penalități Alte obligații accesorii
0 1 2 3 4 5 6
1.
2.
……..
Total general

Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiași act normativ, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la Administrația Fondului pentru Mediu.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.
Președintele Administrației Fondului pentru Mediu,
Numele și prenumele ……………………………….
Semnătura și ștampila unității ……………………
Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) + 
Anexa nr. 6
Formular „Înștiințare de respingere a notificării“
Antetul Administrației Fondului pentru Mediu*)*) Se vor trece sigla, denumirea și adresa Administrației Fondului pentru Mediu, organ emitent al prezentului act administrativ.

Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din ………………
ÎNȘTIINȚARE
de respingere a notificării

Datele de identificare a debitorului Denumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală …………………………….. Datele de identificare a împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală ……………………………..

În temeiul prevederilor cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare,având în vedere Notificarea dumneavoastră nr. …………… din data de ……………, înregistrată la Administrația Fondului pentru Mediu cu nr. …………… din data de …………………………,luând în considerare că nu sunt îndeplinite condițiile prevăzute de cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare,se respinge notificarea privind intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii.Motivele de fapt pentru care se respinge notificarea depusă de dumneavoastră:……………………………………………….Temeiul de drept: ………………………………………………Mențiuni privind audierea debitorului: ………………………………………………………………….
Președintele Administrației Fondului pentru Mediu,
Numele și prenumele ……………………………….
Semnătura și ștampila unității ……………………
Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) + 
Anexa nr. 7
Formular „Decizie de modificare a deciziei de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii“
Antetul Administrației Fondului pentru Mediu*)*) Se vor trece sigla, denumirea și adresa Administrației Fondului pentru Mediu, organ emitent al prezentului act administrativ.Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de modificare a deciziei de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii

Datele de identificare a debitorului Denumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală …………………………….. Datele de identificare a împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală ……………………………..

În temeiul prevederilor cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare, luând în considerare motivele de fapt ……………………………………………….., vă comunicăm că Decizia de amânare la plată a obligațiilor accesorii nr. ….. din data de ………….. se modifică după cum urmează:Se acordă amânarea la plată a obligațiilor accesorii, aferente obligațiilor bugetare principale prevăzute la art. …… din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare, în sumă totală de ………………….. lei, reprezentând:

-lei
Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi/Majorări de întârziere Penalități de întârziere Penalități de nedeclarare Penalități Alte obligații accesorii
0 1 2 3 4 5 6
1.
2.
……..
Total general

Prezenta decizie înlocuiește Decizia nr. …………….. .Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiași act normativ, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la Administrația Fondului pentru Mediu.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.
Președintele Administrației Fondului pentru Mediu,
Numele și prenumele ……………………………….
Semnătura și ștampila unității ……………………
Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) + 
Anexa nr. 8
Formular „Decizie de pierdere a valabilității amânării la plată a obligațiilor de plată accesorii“
Antetul Administrației Fondului pentru Mediu*)*) Se vor trece sigla, denumirea și adresa Administrației Fondului pentru Mediu, organ emitent al prezentului act administrativ.Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de pierdere a valabilității amânării la plată a obligațiilor de plată accesorii

Datele de identificare a debitorului Denumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală …………………………….. Datele de identificare a împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală ……………………………..

În temeiul prevederilor cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare,vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de amânare la plată a obligațiilor accesorii nr. ………………. din data de …………………, și-a pierdut valabilitatea, începând cu data de ……………. .Suma rămasă de plată din amânare este în cuantum de ……………….. lei.Motivele de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilității amânării la plată a obligațiilor accesorii:………………………………………………….Temeiul de drept: ………………………………………………….Consecințele pierderii valabilității amânării la plată a obligațiilor accesorii: ………………………………………………….Mențiuni privind audierea debitorului: …………………………………………………Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiași act normativ, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la Administrația Fondului pentru Mediu.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.
Președintele Administrației Fondului pentru Mediu,
Numele și prenumele ……………………………….
Semnătura și ștampila unității ……………………
Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) + 
Anexa nr. 9
Formular „Cerere de anulare a obligațiilor de plată accesorii,
potrivit Ordonanței Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale“
CERERE DE ANULARE
a obligațiilor de plată accesorii, potrivit Ordonanței Guvernului nr. 6/2019
privind instituirea unor facilități fiscale
A.Date de identificare a debitoruluiCodul de identificare fiscală ………………………………………….Denumirea/Numele și prenumele ………………………………………..Domiciliul fiscal: județul/sectorul ……………, localitatea …………, str. ……………….. nr. ………, bl. ……., sc. ……, ap. ……..Telefon ……………………………………., fax ………………………….., e-mailCodul de identificare fiscală pentru sediile secundare………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Codul de înregistrare fiscală atribuit de organul fiscal/Codul unic de înregistrare atribuit potrivit legii speciale pentru persoane fizice care desfășoară și activități economice în mod independent sau exercită profesii libere sub alte forme decât asocieri…………………………………………………………………………..B.Datele de identificare a împuternicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscalDenumirea/Numele și prenumele ……………………………..Adresa ………………………………………………………………….Codul de identificare fiscală ……………………………………..C.Obiectul cererii** Se poate bifa o singură căsuță sau oricâte dorește solicitantul.Anularea obligațiilor de plată accesorii (dobânzi, majorări de întârziere, penalități de întârziere, penalități de nedeclarare, penalități, orice alte obligații de plată accesorii) conform prevederilor cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019, cu modificările și completările ulterioare (ordonanță):

Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare restante la data de 31 decembrie 2018 (art. 24 din ordonanță)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare declarate suplimentar de debitori prin declarație rectificativă prin care se corectează obligațiile bugetare principale cu scadențe anterioare datei de 31 decembrie 2018 inclusiv (art. 25 din ordonanță)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare cu termene de plată până la data de 31 decembrie 2018 și stinse până la această dată (art. 26 din ordonanță)
Anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare cu termene de plată până la data de 31 decembrie 2018 individualizate în decizii de impunere (art. 27 din ordonanță)

D.Renunțarea la efectele suspendării actului administrativ fiscal

Număr document suspendare
Dată document suspendare
Denumirea obligației bugetare Suma (lei)
………………………………………….
………………………………………….

E.Anularea obligațiilor accesorii în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea potrivit legii

Date de identificare a debitorului principal
Codul de identificare fiscală
Denumirea/Numele și prenumele
Cuantumul obligațiilor bugetare pentru care a fost atrasă răspunderea (lei)


Semnătura
…………………….

 + 
Anexa nr. 10
Formular „Decizie de anulare a obligațiilor de plată accesorii“
Antetul Administrației Fondului pentru Mediu*)*) Se vor trece sigla, denumirea și adresa Administrației Fondului pentru Mediu, organ emitent al prezentului act administrativ.Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de anulare a obligațiilor de plată accesorii

Datele de identificare a debitorului Denumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală …………………………….. Datele de identificare a împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală ……………………………..

În temeiul prevederilor art. 30 din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere motivele de fapt ……………………………………………………,luând în considerare că sunt îndeplinite condițiile prevăzute de art. ….. din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare,se emite următoarea decizie:Se acordă anularea obligațiilor de plată accesorii aferente obligațiilor bugetare principale prevăzute la art. …… din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019, cu modificările și completările ulterioare, în sumă totală de ………………….. lei, reprezentând:

-lei
Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi/Majorări de întârziere Penalități de întârziere Penalități de nedeclarare Penalități Alte obligații accesorii
0 1 2 3 4 5 6
1.
2.
…..
Total general

Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiași act normativ, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la organul fiscal emitent al deciziei.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.
Președintele Administrației Fondului pentru Mediu,
Numele și prenumele ……………………………….
Semnătura și ștampila unității ……………………
Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) + 
Anexa nr. 11
Formular „Decizie de respingere a cererii de anulare a obligațiilor de plată accesorii“
Antetul Administrației Fondului pentru Mediu*)*) Se vor trece sigla, denumirea și adresa Administrației Fondului pentru Mediu, organ emitent al prezentului act administrativ.Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de respingere a cererii de anulare a obligațiilor de plată accesorii

Datele de identificare a debitorului Denumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală …………………………….. Datele de identificare a împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală ……………………………..

În temeiul prevederilor cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere Cererea dumneavoastră nr. ………….. din data de …………, înregistrată la Administrația Fondului pentru Mediu cu nr. ………….. din data de …………………….., luând în considerare că nu sunt îndeplinite condițiile prevăzute de cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare,se respinge cererea de anulare a obligațiilor de plată accesorii.Motivele de fapt pentru care se respinge cererea de anulare a obligațiilor accesorii:…………………………………………………………………………………Temeiul de drept:…………………………………………………………………………………Mențiuni privind audierea debitorului:………………………………………………………………………………..Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiași act normativ, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la organul fiscal emitent al deciziei.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.
Președintele Administrației Fondului pentru Mediu,
Numele și prenumele ……………………………….
Semnătura și ștampila unității ……………………
Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) + 
Anexa nr. 12
Formular „Decizie de modificare a deciziei de anulare a obligațiilor de plată accesorii“
Antetul Administrației Fondului pentru Mediu*)*) Se vor trece sigla, denumirea și adresa Administrației Fondului pentru Mediu, organ emitent al prezentului act administrativ.Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de modificare a deciziei de anulare a obligațiilor de plată accesorii

Datele de identificare a debitorului Denumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală …………………………….. Datele de identificare a împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală ……………………………..

În temeiul prevederilor cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare,având în vedere motivele de fapt …………………………………………………………………….,vă comunicăm că Decizia de anulare a obligațiilor de plată accesorii nr. ………. din data de ……………… se modifică după cum urmează:Se acordă anularea la plată a obligațiilor de plată accesorii aferente obligațiilor bugetare principale prevăzute la art. …… din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019, cu modificările și completările ulterioare, în sumă totală de ………………….. lei, reprezentând:

-lei
Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi/Majorări de întârziere Penalități de întârziere Penalități de nedeclarare Penalități Alte obligații accesorii
0 1 2 3 4 5 6
1.
2.
…..
Total general

Prezenta decizie înlocuiește Decizia nr. …………………….. .Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiași act normativ, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la organul fiscal emitent al deciziei.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.
Președintele Administrației Fondului pentru Mediu,
Numele și prenumele ……………………………….
Semnătura și ștampila unității ……………………
Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) + 
Anexa nr. 13
Formular „Decizie de desființare a deciziei de anulare a obligațiilor de plată accesorii“
Antetul Administrației Fondului pentru Mediu*)*) Se vor trece sigla, denumirea și adresa Administrației Fondului pentru Mediu, organ emitent al prezentului act administrativ.Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
de desființare a deciziei de anulare a obligațiilor de plată accesorii

Datele de identificare a debitorului Denumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală …………………………….. Datele de identificare a împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală ……………………………..

În temeiul prevederilor cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare, și având în vedere Cererea dumneavoastră nr. ……… din data de ……………., înregistrată la Administrația Fondului pentru Mediu cu nr. ………….. din data de ……………..,vă comunicăm că anularea obligațiilor de plată accesorii, aprobată prin Decizia de anulare a obligațiilor de plată accesorii nr. ……. din data de ………….., se desființează pentru suma de …………….. lei, reprezentând:

-lei
Nr. crt. Denumirea obligației bugetare Dobânzi/Majorări de întârziere Penalități de întârziere Penalități de nedeclarare Penalități Alte obligații accesorii
0 1 2 3 4 5 6
1.
2.
…..
Total general

Motivele de fapt ………………………………………………………………………….Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiași act normativ, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la organul fiscal emitent al deciziei.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.
Președintele Administrației Fondului pentru Mediu,
Numele și prenumele ……………………………….
Semnătura și ștampila unității ……………………
Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)

 + 
Anexa nr. 14
Formular „Decizie prin care se ia act de retragerea notificării și
se desființează decizia de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii“
Antetul Administrației Fondului pentru Mediu*)*) Se vor trece sigla, denumirea și adresa Administrației Fondului pentru Mediu, organ emitent al prezentului act administrativ.Dosar fiscal nr. ……………Nr. ……… din …………..
DECIZIE
prin care se ia act de retragerea notificării și se desființează
decizia de amânare la plată a obligațiilor de plată accesorii

Datele de identificare a debitorului Denumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală …………………………….. Datele de identificare a împuternicituluiDenumirea/Numele și prenumele …………………………………Adresa ………………………………………….. Codul de identificare fiscală ……………………………..

În temeiul prevederilor cap. II din Ordonanța Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale, cu modificările și completările ulterioare,luând în considerare motivele de fapt ……………………………………………………………..,având în vedere Notificarea dumneavoastră nr. …………… din data de …………… prin care v-ați manifestat intenția de a beneficia de anularea obligațiilor de plată accesorii, înregistrată la Administrația Fondului pentru Mediu cu nr. …………… din data de ……………, precum și Cererea nr. ………. din data de ……….. de retragere a notificării, înregistrată la Administrația Fondului pentru Mediu cu nr. …………… din data de …………………….,vă comunicăm că am luat act de retragerea notificării menționate mai sus, astfel că Decizia de amânare la plată a obligațiilor accesorii nr. ………… din data de ………… se desființează și nu mai produce efecte, începând cu data de ……………. .Împotriva prezentei decizii se poate formula contestație, potrivit prevederilor art. 268 și 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiași act normativ, sub sancțiunea decăderii. Contestația se depune la organul fiscal emitent al deciziei.Prezenta decizie produce efecte juridice față de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările și completările ulterioare.
Președintele Administrației Fondului pentru Mediu,
Numele și prenumele ……………………………….
Semnătura și ștampila unității ……………………
Document care conține date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x