pentru aprobarea listelor cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi dimensiunile maxime admise în circulaţie pentru vehiculele rutiere de transport marfă(actualizat până la data de 3 septembrie 2012*)
–––––*) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 3 septembrie 2012 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către ORDINUL nr. 1.363 din 30 august 2012.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilorÎn temeiul prevederilor art. 40 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin: +
Articolul 1Se aprobă listele cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi dimensiunile maxime admise în circulaţie pentru vehiculele rutiere de transport marfă, cuprinse în anexele nr. 1-4, care fac parte integrantă din prezentul ordin. +
Articolul 2Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. +
Articolul 3La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 355/2010 pentru aprobarea listelor cuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şi dimensiunile maxime admise în circulaţie pentru vehiculele rutiere de transport marfă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 318 din 14 mai 2010.Ministrul transporturilor şi infrastructurii,Anca Daniela BoagiuBucureşti, 27 decembrie 2011.Nr. 1.032. +
Anexa 1LISTAcuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şidimensiunile maxime admise prevăzutepentru categoria de drum reabilitat (R) ┌────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐ │Nr. │ DN │ Traseul │Lungimea│ │crt.│ │ │ (km) │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 1. │ A1 │Bucureşti (km 10+600)-Piteşti (intersecţia cu DN 7) │ 109,400│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 2. │ A1 │Timişoara (intersecţia cu DJ 691, km 503+736) – Arad │ 44,500│ │ │ │(intersecţia cu DN 7, km 548+236) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 3. │ A2 │Bucureşti (km 9+500)-Lehliu-Drajna Nouă-Feteşti- │ 151,480│ │ │ │Cernavodă (intersecţia cu DN 22C) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 4. │ A2 │Intersecţia cu DN 3 (km 187+200)-intersecţia cu A4 │ 17,000│ │ │ │(km 203+500) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 5. │ A3 │Intersecţia cu DN 15 (km 0+000)-Turda-Gilău (km 51+700) │ 51,700│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 6. │ A4 │Intersecţie DN 3 (km 11+200)-intersecţie A2-intersecţie │ 8,800│ │ │ │DN 39 (km 19+750) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 7. │ 1 │Bucureşti-Ploieşti-Braşov-Făgăraş-Sibiu-Sebeş-Cluj- │ 644,404│ │ │ │Napoca-Oradea-Borş-frontiera cu Ungaria │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 8. │ 1A │Bucureşti (intersecţia cu CB) -Ploieşti-Braşov │ 190,609│ │ │ │(intersecţia cu DN 1) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 9. │ 1B │Intersecţia cu DN 1-Albeşti Paleologu-intersecţia cu DN2│ 67,639│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │10. │ 1C │Cluj-Napoca (intersecţia cu DN 1)-Dej-Baia Mare-Halmeu- │ 217,217│ │ │ │frontiera cu Ucraina │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │11. │ 1F │Cluj-Napoca (intersecţia cu DN 1)-Zalău-Supuru de Jos │ 123,303│ │ │ │(intersecţia cu DN 19) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │12. │ 1H │Intersecţia cu DN 1-intersecţia cu DN 1F │ 69,426│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │13. │ 10 │Buzău (intersecţia cu DN 2)-Braşov(intersecţia cu DN 11)│ 144,546│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │14. │ 11 │Braşov (intersecţia cu DN 1)-Oituz-Oneşti-Bacău │ 179,311│ │ │ │(intersecţia cu DN 2) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │15. │ 11A │Oneşti (intersecţia cu DN 11)-Adjud-Bârlad (intersecţia │ 90,701│ │ │ │cu DN 24) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │16. │ 12 │Chichiş(intersecţia cu DN 11)-Sfântu Gheorghe-Miercurea-│ 169,585│ │ │ │Ciuc-Gheorgheni-Topliţa (intersecţia cu DN 15) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │17. │ 13 │Braşov (intersecţia cu DN 1)-Târgu Mureş (intersecţia cu│ 168,885│ │ │ │DN 15) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │18. │ 13A │Bălăuşeri (intersecţia cu DN 13)-Miercurea-Ciuc │ 130,550│ │ │ │(intersecţia cu DN 12) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │19. │ 14 │Sibiu (intersecţia cu DN 1)-Copşa Mică-Mediaş-Sighişoara│ 89,920│ │ │ │(intersecţia cu DN 13) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │20. │ 14A │Mediaş (intersecţia cu DN 14)-Iernut (intersecţia cu DN │ 38,980│ │ │ │15) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │21. │ 14B │Teiuş (intersecţia cu DN 1)-Copşa Mică (intersecţia cu │ 54,379│ │ │ │DN 14) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │22. │ 15 │Turda (intersecţia cu DN 1)-Târgu Mureş-Reghin-Topliţa- │ 374,096│ │ │ │Piatra-Neamţ-Bacău │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │23. │ 15A │Intersecţia cu DN 16-Sărăţel (intersecţia cu DN 17) │ 46,689│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │24. │ 16 │Apahida (intersecţia cu DN1C)-Reghin (intersecţia cu │ 90,306│ │ │ │DN 15) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │25. │ 17 │Dej (intersecţia cu DN 1C)-Bistriţa-Suceava (intersecţia│ 254,324│ │ │ │cu DN 2) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │26. │ 17C │Bistriţa (intersecţia cu DN 17)-Moişei (intersecţia cu │ 81,295│ │ │ │DN 18) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │27. │ 18 │Baia Mare (intersecţia cu DN 1C)-Sighetu Marmaţiei- │ 221,231│ │ │ │Iacobeni (intersecţia cu DN 17) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │28. │ 19 │Oradea (intersecţia cu DN 1)-Satu Mare-Livada │ 149,701│ │ │ │(intersecţia cu DN 1 C) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │29. │ 19A │Intersecţia cu DN 1F-Satu Mare-Petea-frontiera cu │ 62,229│ │ │ │Ungaria │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │30. │ 2 │Bucureşti-Urziceni-Buzău-Râmnicu Sărat-Bacău-Suceava- │ 484,966│ │ │ │Siret-frontiera cu Ucraina │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │31. │ 2A │Urziceni (intersecţia cu DN 2)-Slobozia-Giurgeni │ 113,805│ │ │ │(km 113+877) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │32. │ 2B │Buzău (intersecţia cu DN 2)-Brăila-Galaţi-frontiera cu │ 150,730│ │ │ │Republica Moldova │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │33. │ 2D │Focşani (intersecţia cu DN 2)-Târgu Secuiesc │ 119,343│ │ │ │(intersecţia cu DN 11) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │34. │ 2F │Bacău (intersecţia cu DN 2)-Vaslui (intersecţia │ 82,965│ │ │ │cu DN 24) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │35. │ 21 │Brăila (intersecţia cu DN 2B)-Slobozia-Călăraşi │ 132,205│ │ │ │(intersecţia cu DN 3) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │36. │ 22 │Brăila (intersecţia cu DN 2B)-Tulcea-Ovidiu (intersecţia│ 208,317│ │ │ │cu DN 2A) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │37. │ 22C │Cernavodă (intersecţia cu A2)-Murfatlar (intersecţia cu │ 42,740│ │ │ │DN 3) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │38. │ 24 │Tişiţa (intersecţia cu DN 2)-Tecuci-Crasna-Iaşi-Sculeni-│ 218,669│ │ │ │frontiera cu Republica Moldova │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │39. │ 24B │Crasna (intersecţia cu DN 24)-Huşi-Albiţa-frontiera cu │ 48,958│ │ │ │Republica Moldova │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │40. │ 25 │Tecuci (intersecţia cu DN 24)-Şendreni (intersecţia cu │ 68,753│ │ │ │DN 2B) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │41. │ 28 │Săbăoani (intersecţia cu DN 2)-Târgu Frumos-Iaşi │ 75,218│ │ │ │(intersecţia cu DN 24) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │42. │ 28B │Târgu Frumos (intersecţia cu DN 28)-Botoşani │ 78,982│ │ │ │(intersecţia cu DN 29) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │43. │ 3 │Intersecţia cu A2 (km 237 + 580)-Murfatlar (intersecţia │ 4,720│ │ │ │cu DN 22C)*) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │44. │ 3 │Murfatlar (intersecţia cu DN 22C)-intersecţia cu DN 3C- │ 20,200│ │ │ │intersecţia cu DN 39 │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │45. │ 38 │Agigea (intersecţia cu DN 39)-Topraisar-Negru Vodă- │ 53,817│ │ │ │frontiera cu Bulgaria │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │46. │ 39 │Constanţa (intersecţia cu DN 3)-Tuzla (km 23 + 500) │ 22,355│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │47. │ 5 │Bucureşti-Daia-Giurgiu-Pod Giurgiu-frontiera cu Bulgaria│ 64,254│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │48. │ 5B │Giurgiu (intersecţia cu DN 5)-Ghimpaţi (intersecţia cu │ 38,856│ │ │ │DN 6) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │49. │ 52 │Alexandria(intersecţia cu DN 6)-Turnu Măgurele-frontiera│ 52,854│ │ │ │cu Bulgaria │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │50. │ 55 │Craiova (intersecţia cu DN 6)-Bechet-frontiera cu │ 71,105│ │ │ │Bulgaria │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │51. │ 56 │Craiova (intersecţia cu DN 55)-Calafat-frontiera cu │ 84,660│ │ │ │Bulgaria │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │52. │ 56A │Maglavit (intersecţia cu DN 56)-Simian (intersecţia cu │ 79,149│ │ │ │DN 6) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │53. │ 58 │Caransebeş (intersecţia cu DN 6)-Reşiţa-Anina │ 83,061│ │ │ │(intersecţia cu DN 57B) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │54. │ 58B │Reşiţa (intersecţia cu DN 58)-Voiteg (intersecţia cu │ 65,490│ │ │ │DN 59) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │55. │ 59 │Timişoara(intersecţia cu DN 6)-Voiteg-Moraviţa-frontiera│ 64,386│ │ │ │cu Serbia │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │56. │ 59A │Timişoara (intersecţia cu DN 6)-Jimbolia-frontiera cu │ 47,910│ │ │ │Serbia │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │57. │ 6 │Bucureşti-Alexandria-Craiova-Drobeta-Turnu Severin- │ 638,499│ │ │ │Lugoj-Timişoara-Cenad-frontiera cu Ungaria │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │58. │ 6A │Intersecţia cu DN 6-Baraj Porţile de Fier I-frontiera cu│ 0,970│ │ │ │Serbia │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │59. │ 64 │Caracal (intersecţia cu DN 6)-Băile Olăneşti │ 135,434│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │60. │ 65 │Craiova (intersecţia cu DN 6)-Piteşti (intersecţia cu │ 123,268│ │ │ │DN 7) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │61. │ 65B │Intersecţia cu A1-intersecţia cu DN 65 │ 7,364│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │62. │ 65F │Intersecţia cu DN 65-intersecţia cu DN 6 │ 14,100│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │63. │ 66 │Filiaşi (intersecţia cu DN 6)-Târgu Jiu-Petroşani- │ 209,131│ │ │ │Simeria (intersecţia cu DN 7) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │64. │ 67 │Drobeta-Turnu Severin (intersecţia cu DN 6)-Târgu Jiu- │ 197,134│ │ │ │Râmnicu Vâlcea (intersecţia cu DN 7) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │65. │ 68 │Caransebeş (intersecţia cu DN 6)-Haţeg (intersecţia cu │ 70,618│ │ │ │DN 66) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │66. │ 68A │Lugoj (intersecţia cu DN 6)-Ilia (intersecţia cu DN 7) │ 78,468│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │67. │ 69 │Timişoara (intersecţia cu DN 6)-Arad (intersecţia cu │ 52,450│ │ │ │DN 7) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │68. │ 7 │Bucureşti-Bâldana (intersecţia cu DN 71) │ 28,248│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │69. │ 7 │Piteşti (intersecţia cu A1)-Râmnicu Vâlcea-Călimăneşti- │ 147,341│ │ │ │Vestem (intersecţia cu DN1) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │70. │ 7 │Sebeş (intersecţia cu DN 1)-Deva-Arad-Nădlac-frontiera │ 267,604│ │ │ │cu Ungaria │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │71. │ 7B │Intersecţia cu DN 7-Turnu-frontiera cu Ungaria │ 10,200│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │72. │ 7CC │Intersecţia cu DN 7 (km 191 + 100)-intersecţia cu DN 7 │ 7,734│ │ │ │(km 197+824) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │73. │ 71 │Bâldana (intersecţia cu DN 7)-Târgovişte-Sinaia │ 109,657│ │ │ │(intersecţia cu DN 1) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │74. │ 72 │Găeşti (intersecţia cu DN 7)-Târgovişte-Ploieşti │ 76,285│ │ │ │(intersecţia cu DN 1) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │75. │ 73 │Piteşti (intersecţia cu DN 7)-Câmpulung Muşcel-Râşnov- │ 132,216│ │ │ │Braşov (intersecţia cu DN 1) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │76. │ 73A │Predeal (intersecţia cu DN 1)-intersecţia cu DN 73 │ 19,910│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │77. │ 74 │Brad (intersecţia cu DN 76)-Alba Iulia (intersecţia cu │ 104,362│ │ │ │DN 1) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │78. │ 74A │Abrud (intersecţia cu DN 74)-Câmpeni (intersecţia cu │ 11,106│ │ │ │DN 75) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │79. │ 75 │Stei (intersecţia cu DN 76)-Câmpeni-Turda (intersecţia │ 161,553│ │ │ │cu DN 1) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │80. │ 79 │Arad (intersecţia cu DN 7)-Oradea (intersecţia cu DN 1) │ 115,735│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │81. │ 79A │Vârfurile (intersecţia cu DN 76)-Chişineu-Criş-Vărsând- │ 127,230│ │ │ │frontiera cu Ungaria │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │82. │ CB │Intersecţia CB cu DN 1A-intersecţia CB cu DN 1- │ 71,490│ │ │ │intersecţia CB cu DN 2-intersecţia CB cu DN 3- │ │ │ │ │intersecţia CB cu A2-intersecţia CB cu DN 4-intersecţia │ │ │ │ │CB cu DN 5-intersecţia CB cu DN 6-intersecţia CB cu A1- │ │ │ │ │intersecţia CB cu DN 7-intersecţia CB cu DN 1A │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │83. │C21B │Centura Călăraşi DN 21B │ 4,000│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │84. │C22G │Centura Tulcea DN 22G │ 3,076│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │85. │C3AC │Centura Constanţa DN 3A │ 3,870│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │86. │CALB │Varianta ocolire DN 1 (Alba Iulia) │ 7,841│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │87. │CORA │Centura ocolire DN 1 (Oradea) │ 14,120│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │88. │CPN │Centura Piatra-Neamţ DN 15 │ 3,990│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │89. │VBN │Varianta ocolire DN 17 (Bistriţa) │ 6,900│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │90. │VDET │Varianta ocolire DN 59 (Deta) │ 5,860│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │91. │ VGH │Varianta ocolire DN 1C (Gherla) │ 5,047│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │92. │VFAG │Varianta ocolire DN 1 (Făgăraş) │ 5,930│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │93. │VSIB │Varianta ocolire DN 1 (Sibiu) │ 3,300│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │94. │VTEC │Varianta ocolire DN 24 (Tecuci) │ 5,020│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │95. │VTGCJ│Varianta trafic greu Cluj-Napoca │ 2,453│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │96. │DJ691│Intersecţia cu centura Timişoara (km 6+500) -intersecţia│ 6,800│ │ │ │cu A1 (km 13+300) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │97. │ │Centurile şi variantele de ocolire nou-construite ale │ │ │ │ │localităţilor, de la data intrării lor în exploatare**) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │98. │ │Sectoarele de autostrăzi nou-construite, de la data │ │ │ │ │intrării lor în exploatare**) │ │ └────┴─────┴────────────────────────────────────────────────────────┴────────┘ ┌────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐ │ 99.│ 12A │Miercurea-Ciuc (intersecţia cu DN 12, km 0 + 000) – │ 82,797│ │ │ │Comăneşti (intersecţia cu DN 2G, km 82 + 797) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │100.│ 17A │Rădăuţi-Ratos (intersecţia cu DN 2, km 83 + 315) │ 12,000│ └────┴─────┴────────────────────────────────────────────────────────┴────────┘––––-Poz. 99 şi 100 din anexa 1 au fost introduse de art. I din ORDINUL nr. 1.363 din 30 august 2012, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 631 din 3 septembrie 2012.––––-*) Temporar, până la data intrării în exploatare a sectorului de autostradă Cernavodă-Murfatlar.**) Darea în folosinţă a variantelor şi centurilor de ocolire nou-construite ale localităţilor va fi adusă la cunoştinţa utilizatorilor prin comunicate de presă ale Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.Limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise sunt cele prevăzute pentru categoria de drum reabilitat (R) din anexele nr. 2 şi 3 la Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. +
Anexa 2LISTAcuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şidimensiunile maxime admiseprevăzute pentru categoria de drum european (E) ┌────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐ │Nr. │ DN │ Traseul │Lungimea│ │crt.│ │ │ (km) │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 1. │ 19D │Săcuieni (intersecţia cu DN 19)-frontiera cu Ungaria │ 10,200│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 2. │ 2A │Giurgeni (km 113+877)-Vadu Oii-Hârşova-Ovidiu-Constanţa │ 96,062│ │ │ │(intersecţia cu DN 39) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 3. │ 29 │Suceava (intersecţia cu DN 2)-Botoşani (intersecţia cu │ 38,892│ │ │ │DN 29B) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 4. │ 3C │Intersecţia cu DN 3 (Palas)-Constanţa-intersecţia cu DN │ 11,370│ │ │ │2A (Ovidiu) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 5. │ 39 │Tuzla (km 23+500)-Mangalia-Vama Veche-frontiera cu │ 33,225│ │ │ │Bulgaria │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 6. │ 39A │Eforie Nord (intersecţia cu DN 39)-Port RO-RO Constanţa │ 4,800│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 7. │ 59C │Jimbolia (intersecţia cu DN 59A)-Sânnicolau Mare │ 42,240│ │ │ │(intersecţia cu DN 6) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 8. │ 76 │Deva (intersecţia cu DN 7)-Brad-Oradea (intersecţia cu │ 184,376│ │ │ │DN 1) │ │ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 9. │ VST │Varianta ocolire DN 76 (Ştei) │ 2,800│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 10.│DA-PO│Constanţa-Constanţa Port (dană) │ 6,000│ ├────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤ │ 11.│ MAG │Străzile de categoria I, magistralele care asigură │ │ │ │ │preluarea fluxurilor majore ale oraşului pe direcţia │ │ │ │ │drumului naţional care traversează oraşul sau pe │ │ │ │ │direcţia principală de legătură cu acest drum │ │ └────┴─────┴────────────────────────────────────────────────────────┴────────┘Limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise sunt cele prevăzute pentru categoria de drum european (E) din anexele nr. 2 şi 3 la Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. +
Anexa 3LISTAcuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şidimensiunile maxime admiseprevăzute pentru categoria de drum modernizat (M)Drumurile care nu sunt cuprinse în anexele nr. 1 şi 2 la ordin, altele decât cele pietruite. Limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise sunt cele prevăzute pentru categoria de drum modernizat (M) din anexele nr. 2 şi 3 la Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. +
Anexa 4LISTAcuprinzând drumurile de interes naţional, cu masele şidimensiunile maxime admiseprevăzute pentru categoria de drum pietruit (P)Drumurile care nu sunt cuprinse în anexele nr. 1 şi 2 la ordin, respectiv cele pietruite. Limitele maselor şi dimensiunilor maxime admise sunt cele prevăzute pentru categoria de drum pietruit (P) din anexele nr. 2 şi 3 la Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.–-