ORDIN nr. 1.031 din 15 iulie 2010

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 27/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL SANATATII
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 503 din 20 iulie 2010
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 1183 06/09/2010
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 1031 15/07/2010
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Văzând Referatul comun de aprobare al Direcției generale economice și al Direcției asistență medicală nr. Cs.A. 7.743/2010,având în vedere prevederile art. 190^1 lit. a) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea și funcționarea Ministerului Sănătății, cu completările ulterioare,ministrul sănătății emite următorul ordin: + 
Articolul 1(1)Se aprobă modelul Contractului pentru desfășurarea activităților prevăzute în programele naționale de sănătate de evaluare, profilactice și cu scop curativ finanțate din bugetul Ministerului Sănătății, din fonduri de la bugetul de stat și din venituri proprii, derulate de către spitalele publice din rețeaua autorităților administrației publice locale, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.(2)Utilizarea modelului contractului prevăzut la alin. (1) este obligatorie.(3)Părțile contractante pot prevedea pe lângă clauzele obligatorii prevăzute în anexă și clauze suplimentare, negociate conform și în limita prevederilor legale în vigoare. + 
Articolul 2În vederea încheierii Contractului pentru desfășurarea activităților prevăzute în programele naționale de sănătate de evaluare, profilactice și cu scop curativ finanțate din bugetul Ministerului Sănătății, din fonduri de la bugetul de stat și din venituri proprii, derulate de către spitalele publice din rețeaua autorităților administrației publice locale, unitatea sanitară prevăzută în Normele tehnice de realizare a programelor naționale de sănătate în anul 2010, aprobate prin Ordinul ministrului sănătății și al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 264/407/2010, cu modificările și completările ulterioare, adresează direcției de sănătate publică o solicitare scrisă, în termen de maximum 3 zile de la data intrării în vigoare a dispozițiilor prezentului ordin. + 
Articolul 3Reprezentanții legali ai unităților sanitare răspund de exactitatea și realitatea datelor raportate prin certificarea prin semnătură a documentelor justificative care stau la baza asigurării sumelor prevăzute în contractele încheiate cu direcțiile de sănătate publică. + 
Articolul 4Direcțiile de sănătate publică județene și a municipiului București, precum și spitalele publice din rețeaua autorităților administrației publice locale duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin. + 
Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătății,
Cseke Attila
București, 15 iulie 2010.Nr. 1.031.
 + 
AnexăCONTRACTpentru desfășurarea activităților prevăzute în programele naționale de sănătate de evaluare, profilactice și cu scop curativ, finanțate din bugetul Ministerului Sănătății, din fonduri de la bugetul de stat și din venituri proprii, derulate de către spitalele publice din rețeaua autorităților administrației publice localenr. ……….. din ………………– model -I.Părțile contractante1.Direcția de Sănătate Publică a Județului ……………/Municipiului București, cu sediul în municipiul/orașul ………, str. ………….nr. ……, județul/sectorul ……………, telefon/fax ………, reprezentată prin director executiv ………..,și2.Unitatea sanitară ……………….., cu sediul în ……………., str. ………………. nr. …………., telefon ………….., fax ……….., reprezentată prin………, având Actul de înființare/organizare nr. ……………, Autorizația sanitară de funcționare nr. …………, Dovada de evaluare nr. …….., codul fiscal ………… și contul nr. ……………… deschis la Trezoreria Statului sau contul nr. ……………. deschis la Banca ……., Dovada asigurării de răspundere civilă în domeniul medical, atât pentru furnizor, cât și pentru personalul medico-sanitar angajat, valabilă pe toată durata contractului de furnizare servicii medicale spitalicești încheiat cu Casa de Asigurări de Sănătate a Județului ………./Municipiului București nr. ….. .II.Obiectul contractului + 
Articolul 1Obiectul prezentului contract îl constituie desfășurarea activităților prevăzute în programele naționale de sănătate de evaluare, profilactice și cu scop curativ, finanțate din bugetul Ministerului Sănătății, din fonduri de la bugetul de stat și din venituri proprii, după cum urmează: ……./(Se specifică fiecare program/subprogram pentru care se încheie contractul.)……, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 261/2010 privind aprobarea programelor naționale de sănătate în anul 2010 și Ordinului ministrului sănătății și al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 264/407/2010 pentru aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor naționale de sănătate în anul 2010, cu modificările și completările ulterioare.
III.Durata contractului + 
Articolul 2Prezentul contract este valabil de la data încheierii lui până la data de 31 decembrie 2010. + 
Articolul 3Durata prezentului contract se poate prelungi, cu acordul părților, în situația prelungirii duratei de aplicabilitate a Hotărârii Guvernului nr. 261/2010.
IV.Obligațiile părților + 
Articolul 4(1)Direcția de sănătate publică județeană/a municipiului București are următoarele obligații:1.să asigure analiza și monitorizarea modului de derulare a programelor/subprogramelor naționale de sănătate la nivelul unității sanitare prin indicatorii fizici și de eficiență realizați și transmiși de aceasta;2.să asigure fondurile necesare pentru derularea programelor/subprogramelor naționale de sănătate în cadrul bugetului aprobat cu această destinație, decontând lunar, în limita prezentului contract, contravaloarea bunurilor și serviciilor acordate în cadrul programului/subprogramului, pe baza facturilor transmise de unitatea sanitară și a documentelor justificative, conform prevederilor legale în vigoare;3.să deconteze lunar, pe baza cererii justificative a unității sanitare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul contract, însoțită de documentele justificative, în termen de maximum 90 de zile lucrătoare de la data depunerii documentelor justificative, în limita sumei prevăzute în prezentul contract, contravaloarea facturii, prezentată în copie, pentru bunurile și serviciile acordate în cadrul programelor/subprogramelor naționale de sănătate, ținând seama și de următoarele criterii:a)gradul de utilizare a fondurilor puse la dispoziție anterior;b)disponibilul din cont rămas neutilizat;c)indicatorii fizici realizați în perioada anterioară;d)bugetul aprobat cu această destinație;e)raportarea, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, a datelor în registrul bolnavilor specific programului derulat, acolo unde aceasta există;(la 10-09-2010,
Punctul 3. din Alineatul (1), Articolul 4, Punctul IV. din Anexă a fost modificat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 1.183 din 6 septembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 636 din 10 septembrie 2010
)
4.să gestioneze eficient mijloacele materiale și bănești;5.să organizeze evidența contabilă a cheltuielilor pe fiecare program/subprogram, pe surse de finanțare și pe subdiviziunile clasificației bugetare, atât în prevederi, cât și în execuție;6.să organizeze evidența nominală a beneficiarilor programului/subprogramului, pe baza codului numeric personal;7.să monitorizeze realizarea activităților cuprinse în programele naționale de sănătate, urmărind cel puțin următoarele:a)modul de realizare și de raportare a indicatorilor prevăzuți în prezentul contract;b)încadrarea în bugetul aprobat;c)respectarea destinațiilor stabilite pentru fondurile alocate unităților sanitare/instituțiilor care derulează programe naționale de sănătate;d)urmărirea respectării de către persoanele implicate a responsabilităților stabilite prin prezentul contract referitoare la derularea programelor naționale de sănătate;e)identificarea unor posibile disfuncționalități în derularea programelor naționale de sănătate;8.să analizeze indicatorii prezentați în decontul înaintat de unitatea sanitară, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul contract, precum și gradul de utilizare a fondurilor puse la dispoziție anterior;9.să evalueze trimestrial indicatorii specifici și, în funcție de realizarea obiectivelor și activităților propuse în cadrul programelor/subprogramelor naționale de sănătate, să stabilească modul de alocare a resurselor rămase neutilizate;10.să urmărească și să controleze modul de utilizare a fondurilor alocate pentru derularea programelor/subprogramelor naționale de sănătate;11.să controleze trimestrial modul de utilizare a fondurilor alocate și să analizeze indicatorii prezentați;12.să organizeze, prin directorul executiv adjunct financiar contabil, evidențele contabile, evidențele tehnico-operative ale unității sanitare, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;13.să respecte prevederile legale referitoare la protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
(2)Obligațiile direcțiilor de sănătate publică județene/a municipiului București prevăzute la alin. (1) se realizează prin structurile organizatorice ale acestora, stabilite potrivit legii.
 + 
Articolul 5(1)Unitatea sanitară are următoarele obligații:1.să asigure buna desfășurare a activităților prevăzute în cadrul programelor/subprogramelor naționale de sănătate, în concordanță cu actele normative în vigoare;2.să se asigure că serviciile medicale furnizate în baza prezentului contract se încadrează din punctul de vedere al calității în normele privind calitatea asistenței medicale, elaborate în condițiile legii;3.să asigure tratamentul adecvat și prescrierea medicamentelor conform reglementărilor în vigoare;4.să utilizeze fondurile primite pentru fiecare program/subprogram de sănătate, potrivit destinației acestora;5.să dispună măsuri pentru gestionarea eficientă a mijloacelor materiale și bănești;6.să organizeze și să conducă, prin directorul financiar contabil, evidențele tehnico-operative, precum și evidențele contabile ale cheltuielilor pentru fiecare program/subprogram și pe paragrafele și subdiviziunile clasificației bugetare, atât pentru bugetul aprobat, cât și în execuție;7.să efectueze, în condițiile legii, achiziția bunurilor și serviciilor necesare pentru realizarea obiectivelor și activităților cuprinse în programele naționale de sănătate;8.să organizeze evidența beneficiarilor programelor/subprogramelor naționale de sănătate prin înregistrarea la nivel de pacient, în format electronic, a următorului set minim de date: codul numeric personal, diagnosticul specific concordant cu programul, medicul curant (cod parafă), bunurile și serviciile acordate, cantitatea și valoarea de decontat, conform schemei terapeutice prescrise, cu respectarea protocoalelor;9.să raporteze direcției de sănătate publică județene/a municipiului București, în primele 5 zile lucrătoare ale lunii următoare încheierii perioadei pentru care se face raportarea, evidența nominală și în baza codurilor numerice personale pentru beneficiarii programelor/subprogramelor naționale de sănătate;10.să transmită direcției de sănătate publică, atât în format electronic, cât și pe suport hârtie, raportările lunare, trimestriale (cumulat de la începutul anului) și anuale privind sumele utilizate pe fiecare program, precum și indicatorii realizați, răspunzând de exactitatea și realitatea atât a datelor raportate pentru justificarea plății contravalorii facturii pentru bunurile și serviciile acordate în cadrul programului/subprogramului național de sănătate în luna precedentă, cât și a indicatorilor raportați;11.să cuprindă sumele contractate pentru programele naționale de sănătate în bugetul de venituri și cheltuieli și să le aprobe odată cu acesta, în condițiile legii;12.să transmită direcției de sănătate publică județene/a municipiului București orice alte date referitoare la programele/subprogramele naționale de sănătate pe care le derulează și să răspundă de exactitatea și realitatea datelor raportate;13.să transmită trimestrial, până la data de 10 a lunii următoare încheierii trimestrului, direcției de sănătate publică județene/a municipiului București raportul de activitate întocmit de coordonatorul programului/subprogramului național de sănătate din cadrul unității sanitare, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;14.să înregistreze, să stocheze, să prelucreze și să transmită informațiile legate de programele/subprogramele naționale de sănătate pe care le derulează, conform prevederilor legale în vigoare;15.să respecte prevederile legale referitoare la protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date;16.să dețină autorizație pentru prelucrarea datelor cu caracter personal privind starea de sănătate, emisă, în condițiile legii, de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;17.să dispună măsurile necesare în vederea asigurării realizării obiectivelor programului;18.să raporteze corect și la timp datele către direcția de sănătate publică județeană/a municipiului București;19.să transmită direcției de sănătate publică județene/a municipiului București raportări lunare, trimestriale (cumulat de la începutul anului) și anuale, în primele 5 zile lucrătoare ale lunii următoare încheierii perioadei pentru care se face raportarea, cuprinzând indicatorii fizici și de eficiență, precum și valoarea bunurilor și serviciilor acordate în cadrul programelor/subprogramelor naționale de sănătate în perioada pentru care se face raportarea.(2)Obligațiile unităților sanitare prevăzute la alin. (1) se realizează prin structurile organizatorice ale acestora, precum și prin personalul implicat în realizarea activității programelor naționale de sănătate, în limitele competențelor, potrivit legii.
V.Valoarea contractului + 
Articolul 6Valoarea contractului (se detaliază fiecare program/subprogram) este:1.……………………………. lei;2.……………………………. lei;3.……………………………. lei;4.……………………………. lei.
VI.Decontarea contravalorii bunurilor și serviciilor acordate pentru desfășurarea activităților prevăzute în programele naționale de sănătate. + 
Articolul 7(1)Decontarea contravalorii bunurilor și serviciilor acordate pentru desfășurarea activităților prevăzute în programele naționale de sănătate se realizează în termen de maximum 90 de zile de la data depunerii documentelor justificative, cu excepția sumelor necesare pentru drepturile salariale aferente personalului care desfășoară activități în cadrul programelor naționale de sănătate, în limita sumelor disponibile cu această destinație.(la 10-09-2010,
Alineatul (1) din Articolul 7, Punctul VI. din Anexă a fost modificat de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 1.183 din 6 septembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 636 din 10 septembrie 2010
)
(2)Unitatea sanitară prezintă în primele 5 zile lucrătoare ale lunii curente următoarele documente:a)decontul pentru luna precedentă, întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 2;b)copii ale ordinelor de plată (cu viza trezoreriei) cu care s-a efectuat plata contravalorii facturii pentru bunurile și serviciile acordate în luna precedentă;c)cererea justificativă, întocmită conform anexei nr. 1;d)copiile facturilor reprezentând contravaloarea bunurilor și serviciilor acordate în perioada pentru care se face raportarea.(3)Cheltuielile angajate în cadrul prevederilor bugetare aprobate și rămase neplătite până la data încheierii prezentului contract vor fi plătite în condițiile prevăzute la alin. (1).
 + 
Articolul 8Direcția de sănătate județeană/a municipiului București analizează indicatorii prezentați din decont, precum și gradul și modul de utilizare a fondurilor puse la dispoziție anterior și decontează, în limita sumei prevăzute în prezentul contract, în termenul și condițiile prevăzute la art. 7 alin. (1), sumele facturate de unitatea sanitară, pentru bunurile și/sau serviciile acordate, pentru luna precedentă.
VII.Răspunderea contractuală + 
Articolul 9(1)Managerul, inclusiv managerul interimar, răspunde de îndeplinirea obligațiilor contractuale ale unității sanitare, așa cum sunt prevăzute la art. 5.(2)Personalul implicat în realizarea activităților prevăzute în programele naționale de sănătate are următoarele obligații contractuale:1.medicul coordonator al fiecărui program/subprogram, după caz:a)răspunde de utilizarea fondurilor primite pentru derularea programelor/subprogramelor naționale de sănătate, potrivit destinației stabilite pentru acestea;b)răspunde de organizarea evidenței beneficiarilor programelor/subprogramelor naționale de sănătate, pe baza setului minim de date: codul numeric personal, diagnosticul specific concordant cu programul, medicul curant (cod parafă), bunurile și serviciile acordate, cantitatea și valoarea de decontat, conform schemei terapeutice prescrise, cu respectarea protocoalelor;c)dispune măsurile necesare aplicării metodologiei de program/subprogram, în vederea asigurării îndeplinirii obiectivelor prevăzute în acesta;d)răspunde de desfășurarea activităților prevăzute în cadrul programelor/subprogramelor naționale de sănătate, în conformitate cu prevederile în vigoare;e)răspunde de analiza, centralizarea și raportarea la timp a datelor cu caracter medical către direcția de sănătate publică județeană/a municipiului București, precum și de realitatea și exactitatea acestora;f)se asigură că serviciile medicale furnizate în baza prezentului contract se încadrează din punct de vedere al calității în normele privind calitatea serviciilor medicale, elaborate în condițiile legii;g)răspunde de respectarea prevederilor legale referitoare la prescrierea medicamentelor și la modul de acordare a tratamentului, în cadrul programelor naționale de sănătate;2.contabilul-șef al unității sanitare:a)răspunde de modul de organizare a evidenței tehnico-operative;b)răspunde de utilizarea sumelor alocate potrivit destinațiilor aprobate, cu respectarea normelor legale în vigoare;c)răspunde de exactitatea și realitatea datelor raportate, la termenele stabilite;d)asigură decontarea contravalorii bunurilor și serviciilor acordate în cadrul programelor naționale de sănătate, la termenul și în condițiile stabilite la art. 7 alin. (1);e)verifică documentele justificative prevăzute la art. 7 alin. (2) prezentate de unitatea sanitară în vederea decontării;f)organizează și conduce evidența contabilă a cheltuielilor pentru fiecare program/subprogram și pe paragrafele și subdiviziunile clasificației bugetare, atât în cadrul bugetului aprobat, cât și în execuția acestuia;g)răspunde de analiza, centralizarea și raportarea la timp a datelor cu caracter financiar către direcția de sănătate publică județeană/a municipiului București, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;h)are obligația să cuprindă sumele contractate pentru programele naționale de sănătate în bugetul de venituri și cheltuieli, pe care îl supune aprobării, în condițiile legii.
 + 
Articolul 10Direcția de sănătate publică județeană/a municipiului București controlează trimestrial modul de utilizare a fondurilor alocate și analizează indicatorii prezentați. + 
Articolul 11Controlul prevăzut la art. 10 efectuat de direcția de sănătate publică județeană/a municipiului București va urmări, în principal, următoarele:a)respectarea reglementărilor legale în vigoare;b)existența unor disfuncționalități în derularea programului/subprogramului;c)încadrarea în sumele contractate pe programe/subprograme;d)dacă fondurile alocate au fost utilizate potrivit destinațiilor stabilite;e)dacă au fost realizate obiectivele programului/subprogramului respectiv;f)respectarea de către persoanele implicate a responsabilităților stabilite;g)realitatea și exactitatea datelor înregistrate și raportate;h)stocurile de medicamente și/sau materiale sanitare specifice comparativ cu consumul mediu lunar. + 
Articolul 12Neprezentarea de către unitatea sanitară a documentelor prevăzute la anexa nr. 2 atrage amânarea decontării până la următoarea perioadă de raportare, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. + 
Articolul 13(1)În cazul în care direcția de sănătate publică constată nerespectarea unei/unor obligații asumate de către unitatea sanitară de natură a prejudicia grav derularea contractului, poate solicita încetarea acestuia.(2)Prevederile alin. (1) nu sunt de natură a înlătura obligațiile anterioare deja scadente și neonorate ale părților.
VIII.Soluționarea litigiilor + 
Articolul 14Litigiile apărute pe perioada derulării contractului se soluționează de părți pe cale amiabilă. În situația în care părțile nu ajung la o înțelegere, acestea se pot adresa instanțelor judecătorești competente.
IX.Clauze speciale + 
Articolul 15Se pot încheia acte adiționale la prezentul contract în situația în care, prin actele normative în materie care intră în vigoare ulterior datei la care s-a încheiat prezentul contract, au fost aprobate modificări în volumul și în structura programelor/subprogramelor, pe parcursul derulării acestuia. + 
Articolul 16Părțile convin ca orice clauză declarată nulă să fie înlocuită printr-o altă clauză care să corespundă cât mai bine cu putință spiritului contractului, în conformitate cu prevederile legale. Dacă pe durata derulării prezentului contract expiră termenul de valabilitate a autorizației sanitare, toate celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de nulitate, cu condiția reînnoirii autorizației sanitare pentru toată durata de valabilitate a contractului.
X.Forța majoră + 
Articolul 17Orice împrejurare de fapt independentă de voința părților, intervenită după data semnării prezentului contract și care împiedică executarea acestuia, este considerată forță majoră și exonerează de răspundere partea care o invocă. Sunt considerate forță majoră, în sensul prezentei clauze, împrejurări ca: război, revoluție, cutremur, mari inundații, embargo. + 
Articolul 18Partea care invocă forța majoră trebuie să anunțe cealaltă parte în termen de 5 zile de la data apariției respectivului caz de forță majoră și, de asemenea, de la încetarea acestui caz. + 
Articolul 19Dacă nu se procedează la anunțarea în termenele prevăzute mai sus a începerii și încetării cazului de forță majoră, partea care îl invocă suportă toate daunele provocate celeilalte părți prin neanunțarea la termen. + 
Articolul 20În cazul în care împrejurările care obligă la suspendarea executării prezentului contract se prelungesc pe o perioadă mai mare de 6 luni, fiecare parte poate cere rezoluțiunea contractului.
XI.Dispoziții finale + 
Articolul 21Orice modificare poate fi făcută numai cu acordul scris al ambelor părți, prin act adițional. + 
Articolul 22În condițiile apariției unor noi acte normative în materie, care intră în vigoare pe durata derulării prezentului contract, clauzele contrare se vor modifica și se vor completa în mod corespunzător, prin act adițional semnat de ambele părți. + 
Articolul 23Rezilierea contractului înainte de expirarea valabilității acestuia poate fi făcută numai cu acordul părților.
Prezentul contract s-a încheiat astăzi, ……………., în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte, și se completează conform normelor legale în vigoare.

Direcția de Sănătate Publică a Județului ………../ Municipiului București Unitatea sanitară ……………….  
Director executiv, …………………. Manager, ………..
Director adjunct executiv economic, …………………………… Director financiar-contabil,………………………..
   Director medical, …………………
Avizat Biroul/Compartimentul juridic, ……………………….. Avizat Biroul/Compartimentul juridic ………………………….

 + 
Anexa nr. 1la contract  Unitatea sanitară Direcția de Sănătate Publică a Județului ………/  Spitalul …………….. Municipiului București  Nr. …… din ……….. Nr. …………… din …………….  Către  Direcția de Sănătate Publică a Județului ……../Municipiului București                CERERE JUSTIFICATIVĂ  în vederea decontării bunurilor și serviciilor acordate în luna ………….. 2010 în cadrul programului/subprogramului național de sănătate          ………………………………………..1.Sold inițial = ………………………… mii lei2.Suma decontată de Direcția de Sănătate Publică a Județului ………/Municipiului București în luna precedentă = ……………………… mii lei3.Suma achitată de spital furnizorilor pentru bunurile și serviciile acordate în cadrul programului/subprogramului în luna precedentă = …………………. mii lei4.Gradul de utilizare a sumelor decontate în cadrulprogramului/subprogramuluiîn luna                              rând 3                   precedentă = ––––– * 100 = …..%                                     rând 1 + rând 25.Suma rămasă neutilizată la finele lunii precedente (1 + 2 – 3) = ……… mii lei6.Suma necesară a fi decontată în luna în curs = ……………. mii lei

Manager ……….. Director financiar – contabil …………………………..

NOTĂ:a)Cererea justificativă întocmită de spital pentru luna curentă va fi însoțită de copia facturii emise de furnizor pentru bunurile și serviciile achiziționate în cadrul programului/subprogramului în luna precedentă.b)Cererea justificativă se va întocmi distinct, pentru fiecare program/subprogram național de sănătate, în două exemplare, din care un exemplar se va depune la Direcția de Sănătate Publică a Județului ……../Municipiului București în primele 5 zile ale lunii în curs pentru luna precedentă. + 
Anexa nr. 2la contract  Unitatea sanitară Direcția de Sănătate Publică a Județului ……./  Spitalul ……………. Municipiului București  Nr. …… din ……………. Nr. ……… din ……………..CătreDirecția de Sănătate Publică a Județului……../Municipiului BucureștiDECONTprivind utilizarea sumelor alocate de Direcția de Sănătate Publică a Județului …../Municipiului București în luna …………….. 2010 pentru programul/subprogramul național de sănătate…………………….1.Număr de indicatori fizici realizați*): …………………………..2.Costul mediu/indicator fizic realizat**): ……………………… lei3.Sumele achitate furnizorilor de medicamente și/sau materiale sanitare specifice aprovizionate în luna ………… 2010: …………… lei și, după caz, sumele plătite pentru drepturile salariale ale personalului în luna ………… 2010: …………… lei(la 10-09-2010,
Punctul 3. din Anexa nr. 2 la contract a fost modificat de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 1.183 din 6 septembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 636 din 10 septembrie 2010
)
4.Nr./Data și suma achitată conform documentelor justificative (copii ale ordinelor de plată, copii ale statelor de plată aferente personalului care desfășoară activități în cadrul programelor naționale de sănătate):4.1.………………………………. lei4.2.………………………………. lei4.3.………………………………. lei(la 10-09-2010,
Punctul 4. din Anexa nr. 2 la contract a fost modificat de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 1.183 din 6 septembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 636 din 10 septembrie 2010
)
Răspundem de realitatea și exactitatea datelor.

   Manager, …………………..    Director financiar-contabil, ………………………..

NOTĂ:a)Decontul lunar va fi însoțit de copia ordinelor de plată (cu viza trezoreriei) enumerate la pct. 4, de copia facturilor pentru medicamentele și/sau materialele sanitare specifice, aprovizionate de spital, care au făcut obiectul plăților în luna pentru care se întocmește raportarea și, după caz, de copia statelor de plată aferente personalului care desfășoară activități în cadrul programelor naționale de sănătate.(la 10-09-2010,
Litera a) din Notă, Anexa nr. 2 la contract a fost modificată de Punctul 3, Articolul I din ORDINUL nr. 1.183 din 6 septembrie 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 636 din 10 septembrie 2010
)
b)Decontul lunar se întocmește distinct pentru fiecare program/subprogram național de sănătate prevăzut în contract.c)Decontul lunar se întocmește în două exemplare, din care un exemplar se depune la Direcția de Sănătate Publică a Județului ………./Municipiului București în primele 5 zile lucrătoare ale lunii curente pentru luna precedentă.d)*) Se vor menționa distinct indicatorii fizici realizați prevăzuți în Ordinul ministrului sănătății și al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 264/407/2010 pentru aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor naționale de sănătate în anul 2010, cu modificările și completările ulterioare.e)**) Costul mediu/indicator fizic se calculează ca raport între cheltuielile efective și indicatorii fizici realizați; în cazul în care au fost finanțate și alte acțiuni pentru care nu au fost stabiliți indicatori fizici, acestea vor fi evidențiate distinct, indicându-se cheltuiala pe fiecare acțiune.
–––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x