ORDIN nr. 1.008 din 12 iunie 2012 (*actualizat*)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 02/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
Publicat în:
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 991 19/05/2020
ART. 2MODIFICAT DEORDIN 708 29/06/2017
Actiuni induse de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ART. 4ABROGA PEORDIN 862 31/05/2005
ART. 4ABROGA PEORDIN 264 04/07/1995
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulACTUALIZEAZA PEORDIN 1008 12/06/2012
ActulREFERIRE LAHG 76 11/02/2009 ART. 5
ActulREFERIRE LAOG (R) 22 29/01/1999 ART. 50
ActulREFERIRE LAOG (R) 22 29/01/1999 ART. 51
ART. 1ARE LEGATURA CURECTIFICARE 1008 12/06/2012
ART. 4ABROGA PEORDIN 862 31/05/2005
ART. 4ABROGA PEORDIN 264 04/07/1995
Acte care fac referire la acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEORDIN 991 19/05/2020
ActulREFERIT DEORDIN 708 29/06/2017
ART. 2MODIFICAT DEORDIN 708 29/06/2017
ART. 2REFERIT DEORDIN 708 29/06/2017
ART. 3REFERIT DERECTIFICARE 547 06/05/2014

pentru stabilirea modului de derulare a serviciului de pilotaj al navelor maritime(actualizat până la data de 13 iulie 2012*)



–––––-*) Forma actualizată a acestui act normativ până la data de 13 iulie 2012 este realizată de către Departamentul juridic din cadrul S.C. "Centrul Teritorial de Calcul Electronic" S.A. Piatra-Neamţ prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de către RECTIFICAREA nr. 1.008 din 12 iunie 2012.Conţinutul acestui act nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat pentru informarea utilizatorilorÎn conformitate cu prevederile art. 50 alin. (1) lit. b) şi alin. (5), precum şi ale art. 51 alin. (1), alin. (3) lit. a) şi b) şi alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999 privind administrarea porturilor şi a căilor navigabile, utilizarea infrastructurilor de transport naval aparţinând domeniului public, precum şi desfăşurarea activităţilor de transport naval în porturi şi pe căile navigabile interioare, republicată,în temeiul prevederilor art. 50 alin. (6) şi art. 51 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999, republicată, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin: + 
Articolul 1Serviciul de pilotaj al navelor maritime şi fluvio-maritime, denumite în continuare nave maritime, se asigură de către administraţiile portuare, prin intermediul operatorilor economici specializaţi, autorizaţi în condiţiile legii, astfel:a) Compania Naţională "Administraţia Porturilor Maritime" – S.A. Constanţa, în porturile aflate în administrarea sa;b) Compania Naţională "Administraţia Porturilor Dunării Maritime" – S.A. Galaţi, în porturile aflate în administrarea sa;––––-Lit. b) a art. 1 a fost modificată de RECTIFICAREA nr. 1.008 din 12 iunie 2012 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 482 din 13 iulie 2012.c) Compania Naţională "Administraţia Canalelor Navigabile" – S.A. Constanţa, pe canalele navigabile şi în porturile aflate în administrarea sa.
 + 
Articolul 2(1) Serviciul de pilotaj al navelor maritime, pe sectorul de Dunăre cuprins între rada portului Sulina şi Brăila, portul Sulina, precum şi manevrele de sosire şi plecare din porturile Sulina, Tulcea, Galaţi şi Brăila se asigură de către Regia Autonomă "Administraţia Fluvială a Dunării de Jos" Galaţi.(2) Serviciul de pilotaj al navelor maritime prevăzut la alin. (1) se desfăşoară în conformitate cu prevederile Convenţiei de la Belgrad din 1948 privind regimul navigaţiei pe Dunăre prin piloţi autorizaţi de către Regia Autonomă "Administraţia Fluvială a Dunării de Jos" Galaţi şi se asigură pe bază de contract de prestări de servicii, în baza criteriilor impuse prin contractul-cadru, încheiat în mod nediscriminatoriu între Regia Autonomă "Administraţia Fluvială a Dunării de Jos" Galaţi şi respectivii piloţi ca persoane fizice sau ca operatori economici autorizaţi în condiţiile legii.
 + 
Articolul 3Serviciul de pilotaj al navelor maritime se asigură pe bază de contract de prestări de servicii, în baza criteriilor impuse prin contractul-cadru, încheiat în mod nediscriminatoriu între administraţiile portuare şi respectivii operatori economici autorizaţi în condiţiile legii.
 + 
Articolul 4(1) La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 1.162/2009*) îşi încetează aplicabilitatea.–––-*) Ordinul ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 1.162/2009 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.(2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului transporturilor nr. 264/1995 privind stabilirea sectoarelor de navigaţie în care pilotajul este obligatoriu, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 192 din 24 august 1995, şi Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 862/2005 privind pilotajul navelor maritime şi fluvio-maritime pe sectorul românesc al Dunării cuprins între rada Sulina şi Brăila şi în porturile situate pe acest sector, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 506 din 15 iunie 2005, se abrogă.
 + 
Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii,Răducu Valentin Preda,secretar de statBucureşti, 12 iunie 2012.Nr. 1.008.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x