NORME METODOLOGICE din 9 iunie 2003

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 10/12/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL SANATATII SI FAMILIEI
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 516 din 17 iulie 2003
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 1063 24/08/2004
ActulACTUALIZEAZA PENORMA 09/06/2003
 Nu exista acte care fac referire la acest act





Notă
Aprobate prin ORDINUL nr. 559 din 9 iunie 2003, publicat în Monitorul Oficial nr. 516 din 17 iulie 2003
 + 
Capitolul IEtapele procesului de acreditare + 
Articolul 1Acreditarea furnizorului de îngrijiri la domiciliu se face de către Subcomisia Naționala de Acreditare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu, denumita în continuare SCNAFID, pentru fiecare punct de lucru*1).*1) Prin punct de lucru se înțelege locul unde se asigura respectarea condițiilor prevăzute la art. 7 lit. e), f) și g) din Normele privind organizarea și funcționarea ingrijirilor la domiciliu, precum și autorizarea persoanelor juridice și fizice care acorda aceste servicii, aprobate prin Ordinul ministrului sănătății și familiei nr. 318/2003.
 + 
Articolul 2SCNAFID este înființată în baza Deciziei președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, a președintelui Colegiului Medicilor din România, a președintelui Colegiului Farmacistilor din România și a președintelui Ordinului Asistentilor Medicali din România nr. 127/903/199/41/2003, ca parte a Comisiei Naționale de Acreditare în Sistemul de Asigurări de Sănătate. + 
Articolul 3În vederea acreditării sunt parcurse următoarele etape:a)furnizorul de îngrijiri la domiciliu care dorește acreditarea face o cerere, al carei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice, adresată SCNAFID, prin care furnizează date de structura și se angajează să permită accesul evaluatorilor în toate spațiile acestuia, precum și la toate datele necesare acreditării;b)SCNAFID desemnează prin dispoziții scrise, al căror model este prevăzut în anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice, un număr de 2 evaluatori care viziteaza punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu pentru a constata în ce măsura acesta corespunde standardelor de acreditare stabilite de SCNAFID;c)rezultatul evaluării este consemnat într-un raport de evaluare, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice, care are atașată grila de scor corespondenta standardelor, completată de către evaluator conform scalei de evaluare prevăzute în anexa nr. 4 la prezentele norme metodologice, grila de scor care se depune la Direcția acreditare furnizori și servicii medicale din cadrul Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, denumita în continuare CNAS;d)Direcția acreditare furnizori și servicii medicale din CNAS agrega scorurile din grila de scor conform regulilor de agregare stabilite de SCNAFID și întocmește fișa de evaluare sintetică aprobată de SCNAFID;e)fișa de evaluare sintetică (primită sub semnatura de la persoana care a elaborat-o), având anexată cererea de acreditare (al carei număr corespunde cu numărul vizitei de evaluare, precum și cu cel al fisei de evaluare sintetică), este luată în discuție de către SCNAFID care emite certificatul de acreditare a furnizorului de îngrijiri la domiciliu, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 5 la prezentele norme metodologice, certificatul de acreditare provizorie, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 6 la prezentele norme metodologice, respectiv notificarea de neacreditare, al carei model este prevăzut în anexa nr. 7 la prezentele norme metodologice.
 + 
Capitolul IIEvaluarea punctului de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu + 
Articolul 4Persoanele desemnate sa evalueze punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu, denumite în continuare evaluatori, trebuie să îndeplinească obligatoriu următoarele cerințe:a)sunt angajați ai Direcției acreditare furnizori și servicii medicale din CNAS;b)nu pot fi decât medici sau asistenți medicali;c)au experienta de minimum 1 an de lucru în sistemul sanitar;d)nu lucrează și nu fac parte din conducerea unor furnizori de îngrijiri la domiciliu;e)se angajează în scris printr-o declarație de compatibilitate, al carei model este prevăzut în anexa nr. 8 la prezentele norme metodologice, ca îndeplinesc condițiile menționate mai sus și ca vor notifica orice situație de incompatibilitate pentru a se evita conflictele de interese;f)evaluatorii sunt răspunzători de evaluarea corecta și de păstrarea confidențialității datelor, în caz contrar fiind pasibili de sancțiuni disciplinare și administrative, la propunerea SCNAFID. + 
Articolul 5Evaluatorii primesc din partea SCNAFID unde s-a depus cererea de acreditare de către furnizorul de îngrijiri la domiciliu o dispoziție pentru vizita de evaluare a furnizorului de îngrijiri la domiciliu respectiv (anexa nr. 2). + 
Articolul 6Vizita de evaluare a furnizorului de îngrijiri la domiciliu are următoarele caracteristici:a)se face după un program stabilit în prealabil cu furnizorul de îngrijiri la domiciliu;b)programarea vizitelor de evaluare se va face de preferinta în ordinea depunerii cererilor sau astfel încât timpul de lucru al evaluatorilor să fie folosit cat mai eficient;c)vizitele de evaluare au loc numai în zilele lucrătoare;d)evaluatorii sunt desemnați de către directorul Direcției acreditare furnizori și servicii medicale din CNAS;e)evaluatorii au o copie de pe cererea de acreditare depusa de furnizorul de îngrijiri la domiciliu și completează pe parcursul vizitei o grila de scor corespondenta standardelor, conform scalei de evaluare;f)reprezentantul legal al furnizorului de îngrijiri la domiciliu contrasemnează un raport de evaluare (anexa nr. 3), care are atașate grilele de scor;g)grilele de scor nu conțin date de identificare directa a furnizorului de îngrijiri la domiciliu (nume, adresa), ci numai un număr care este numărul vizitei de evaluare;h)Direcția acreditare furnizori și servicii medicale din CNAS tine un registru la care are acces numai directorul acesteia și în care sunt consemnate cererile de acreditare, precum și numărul vizitei de evaluare aferente;i)după vizita de evaluare, evaluatorul preda raportul de evaluare împreună cu grila de scor, sub semnatura, persoanei din cadrul Direcției acreditare furnizori și servicii medicale din CNAS, desemnată pentru agregarea datelor.
 + 
Capitolul IIIElaborarea fisei de evaluare sintetică + 
Articolul 7Fișa de evaluare sintetică se alcătuiește prin agregarea datelor rezultate în urma vizitei de evaluare. + 
Articolul 8Agregarea datelor se organizează la nivelul Direcției acreditare furnizori și servicii medicale din CNAS. + 
Articolul 9Personalul care efectuează agregarea datelor este desemnat de directorul Direcției acreditare furnizori și servicii medicale din CNAS, este angajat cu norma întreaga la CNAS și a declarat pe propria răspundere că nu lucrează și nu face parte din conducerea unor furnizori de îngrijiri la domiciliu. + 
Articolul 10Personalul care efectuează agregarea datelor este responsabil de prelucrarea în condiții de confidențialitate a datelor primite de la evaluatori sub semnatura. Persoana desemnată pentru agregarea datelor nu mai îndeplinește nici un fel de alte activități în cadrul acreditării furnizorilor de îngrijiri la domiciliu. + 
Articolul 11Agregarea datelor se efectuează conform regulilor de agregare aprobate de SCNAFID și puse în aplicare de Direcția acreditare furnizori și servicii medicale din CNAS, în urma căreia se întocmește fișa de evaluare sintetică ce se înaintează sub semnatura SCNAFID. + 
Articolul 12Persoana care agrega datele va păstra fiecare agregare a datelor corespunzătoare evaluării unui furnizor de îngrijiri la domiciliu sub forma unui fisier electronic având ca element de identificare numărul vizitei de evaluare, respectiv al fisei de evaluare sintetică; fișierele cu fiecare agregare vor fi păstrate și pe suport hârtie. + 
Articolul 13Agregarea datelor se face potrivit unui algoritm elaborat de Direcția acreditare furnizori și servicii medicale, respectându-se cerințele prevăzute mai jos:a)prelucrarea datelor se face în programul Excel;b)pentru fiecare vizita de evaluare exista un fisier separat;c)identificarea fișelor de evaluare se face după numărul vizitei, care este singurul element de identificare;d)personalul care face agregarea datelor este răspunzător pentru păstrarea confidențialității datelor și a formatului de agregare, angajandu-se în acest sens printr-o declarație de compatibilitate (anexa nr. 8).
 + 
Capitolul IVDecizia de acreditare + 
Articolul 14Decizia de acreditare este ultima etapa a procesului de acreditare. Pe baza acesteia SCNAFID emite certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie, respectiv notificarea de neacreditare, după caz. + 
Articolul 15Decizia de acreditare se ia de către SCNAFID în urma analizei fisei de evaluare sintetică, conform regulilor prevăzute la art. 16-30. + 
Articolul 16Punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu se acreditează, primind documentul aferent (anexa nr. 5), dacă la toate grupele de standarde, precum și la standardele independente din fișa de evaluare sintetică nota obținută este maxima (5). + 
Articolul 17Punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu se acreditează provizoriu pe o perioadă de 6 luni, dacă a obținut la toate standardele independente nota maxima (5) și la fiecare din grupele de standarde (de la I la IV) cel puțin nota 4. + 
Articolul 18La primirea acreditării provizorii reprezentantul legal al furnizorului de îngrijiri la domiciliu poate solicita o noua vizita de evaluare la o dată care nu va depăși data de expirare a acreditării provizorii, dar nu mai devreme de 3 luni. + 
Articolul 19Dacă se constata în urma celei de a doua vizite de evaluare ca furnizorul de îngrijiri la domiciliu nu a făcut remedierile necesare pentru a satisface standardele, în perioada de acreditare provizorie, punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu nu se acreditează. + 
Articolul 20Acreditarea provizorie nu poate fi urmată de o alta acreditare provizorie. + 
Articolul 21La reevaluarea unui punct de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu în perioada de acreditare provizorie, dacă se constată că punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu nu îndeplinește condițiile de acreditare, acreditarea încetează cu data zilei următoare emiterii notificării de neacreditare. + 
Articolul 22Punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu nu se acreditează în oricare dintre următoarele situații:a)dacă punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu nu a obținut la toate standardele independente nota maxima (5);b)dacă punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu a obținut la toate standardele independente nota maxima (5), dar nu a obținut cel puțin nota 4 la fiecare dintre celelalte grupe de standarde (I-IV). + 
Articolul 23În cazul în care punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu nu se acreditează, acesta primește o notificare scrisă (anexa nr. 7) din partea SCNAFID prin care se comunică motivele neacreditarii (standardele neindeplinite), precum și faptul ca furnizorul de îngrijiri la domiciliu nu poate face o noua cerere de acreditare pentru acest punct de lucru mai devreme de 3 luni de la data notificării neacreditarii. + 
Articolul 24Atât deciziile de acreditare, cat și notificările de neacreditare se comunică în scris, în aceeași zi, serviciului contractare al casei de asigurări de sănătate județene cu care are contract furnizorul de îngrijiri la domiciliu pentru acel punct de lucru. Notificarea de neacreditare se aduce la cunoștința furnizorului de îngrijiri la domiciliu prin fax și prin scrisoare recomandată. + 
Articolul 25Acreditarile, acreditarile provizorii și notificările de neacreditare emise de SCNAFID sunt valabile din ziua următoare datei emiterii acestora și anulează acreditarea curenta sau acreditarea provizorie curenta, emise pentru furnizorul respectiv, după caz. + 
Articolul 26În vederea luării deciziei de acreditare, SCNAFID urmează procedura de mai jos:a)ia în discuție fișa de evaluare sintetică care nu are elemente directe de identificare a furnizorului de îngrijiri la domiciliu și pe baza ei emite certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie, respectiv notificarea de neacreditare, după caz;b)identifica furnizorul de îngrijiri la domiciliu pentru care se eliberează certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie, respectiv notificarea de neacreditare, după caz. + 
Articolul 27Acreditarea se acordă pentru o perioadă de maximum 2 ani, fără a depăși termenul de valabilitate a unui document în baza căruia s-a făcut acreditarea, cu excepția datelor de expirare a avizelor, autorizațiilor și contractelor în baza cărora se acordă acreditarea și pentru care furnizorul se angajează în scris să le reînnoiască înainte de expirarea termenului de valabilitate a celei anterioare.(la 02-09-2004,
Articolul 27 din Capitolul IV a fost modificat de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 1.063 din 24 august 2004, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 810 din 02 septembrie 2004
)
 + 
Articolul 28Acreditarea provizorie se acordă pentru o perioadă de maximum 6 luni, fără a depăși termenul de valabilitate a unui document în baza căruia s-a făcut acreditarea, cu excepția datelor de expirare a avizelor, autorizațiilor și contractelor în baza cărora se acordă acreditarea și pentru care furnizorul se angajează în scris să le reînnoiască înainte de expirarea termenului de valabilitate a celei anterioare.(la 02-09-2004,
Articolul 28 din Capitolul IV a fost modificat de Punctul 2, Articolul I din ORDINUL nr. 1.063 din 24 august 2004, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 810 din 02 septembrie 2004
)
 + 
Articolul 29În situația în care exista o sesizare scrisă către SCNAFID prin care se semnaleaza ca cel puțin unul dintre standardele de acreditare nu mai este îndeplinit de către punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu, se face o verificare de către SCNAFID (printr-o vizita de evaluare, în termen de 7 zile lucrătoare), desemnandu-se alți evaluatori decât cei care au efectuat evaluarea inițială. Anonimele nu se iau în considerare. În urma noii evaluări se emite o noua decizie de acreditare, acreditare provizorie sau notificare de neacreditare, care corespunde situației prezente. Refuzul furnizorului de îngrijiri la domiciliu de a primi vizita de evaluare în situația menționată mai sus duce la emiterea unei notificări de neacreditare de către SCNAFID. + 
Articolul 30SCNAFID păstrează un dosar pentru fiecare furnizor de îngrijiri la domiciliu care a solicitat acreditarea și care conține următoarele documente:a)cerere;b)dispoziție pentru vizita de evaluare;c)raport de evaluare;d)grila de scor;e)fișa de evaluare sintetică;f)copie de pe autorizația de funcționare eliberata de Ministerul Sănătății și Familiei;g)copie de pe certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie sau notificarea de neacreditare, după caz.
 + 
Articolul 31Casele de asigurări de sănătate județene pot încheia contracte de furnizare de îngrijiri la domiciliu numai pentru punctele de lucru acreditate ale respectivului furnizor de îngrijiri la domiciliu; contractul de furnizare de îngrijiri la domiciliu nu poate depăși durata acreditării.
 + 
Capitolul VProcedura de contestare + 
Articolul 32Furnizorii de îngrijiri la domiciliu pot contesta acreditarea provizorie sau notificarea de neacreditare emisă de SCNAFID la Comisia Naționala de Acreditare în Sistemul de Asigurări de Sănătate. Contestațiile trimise de furnizorii de îngrijiri la domiciliu la Comisia Naționala de Acreditare în Sistemul de Asigurări de Sănătate vor fi însoțite de o copie a acreditării provizorii, respectiv a notificării de neacreditare. + 
Articolul 33Comisia Naționala de Acreditare în Sistemul de Asigurări de Sănătate va lua o decizie ce va fi comunicată furnizorului de îngrijiri la domiciliu, SCNAFID și casei de asigurări de sănătate județene în termen de 30 de zile calendaristice de la depunerea contestației; în acest interval Comisia Naționala de Acreditare în Sistemul de Asigurări de Sănătate ia toate măsurile în vederea soluționării contestației, inclusiv prin investigații la fața locului.
 + 
Anexa nr. 1la normele metodologiceDomnule președinte,Subsemnatul ……………………………………., reprezentant legal al furnizorului de îngrijiri la domiciliu …………………., adresa: localitatea ………….., str. ……………….. nr. …., județul …………., telefon ……., cod fiscal/CNP ……………, solicit acreditarea punctului de lucru ……………………, adresa: localitatea ……………, str. ………………… nr. ………., județul ……………….., pentru a intră în relație contractuală cu Casa de Asigurări de Sănătate a Județului ………………… .Declar prin prezenta ca punctul de lucru ………………… al furnizorului de îngrijiri la domiciliu ……………………….. acorda servicii de îngrijire la domiciliu în mod nediscriminatoriu.Ma oblig prin prezenta sa furnizez evaluatorului desemnat de Subcomisia Naționala de Acreditare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu informațiile și documentele necesare evaluării, precum și acces liber în spațiile acestui punct de lucru.Punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu este condus de …………………………………., care se legitimează cu BI/CI seria ……. nr. …….. și are contractul de muncă nr. ………. .La punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu lucrează următoarele persoane:………….., în funcția de ………… conform C.M. nr. ….………….., în funcția de ………… conform C.M. nr. ….………….., în funcția de ………… conform C.M. nr. ….………….., în funcția de ………… conform C.M. nr. ….………….., în funcția de ………… conform C.M. nr. ….………….., în funcția de ………… conform C.M. nr. ….………….., în funcția de ………… conform C.M. nr. ….………….., în funcția de ………… conform C.M. nr. ….………….., în funcția de ………… conform C.M. nr. ….………….., în funcția de ………… conform C.M. nr. ….………….., în funcția de ………… conform C.M. nr. ….
Data ………….
Semnatura ……………
Domnului președinte al Subcomisiei Naționale de Acreditare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu
NOTĂ:Spațiile punctate se completează cu majuscule, iar spațiile libere se bareaza.
 + 
Anexa nr. 2la normele metodologiceNr. ……….Data ………SUBCOMISIA NAȚIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
DISPOZIȚIE
pentru vizita de evaluare a punctului de lucru al
furnizorului de îngrijiri la domiciliu
Se numește domnul/doamna ……………………………….., care se legitimează cu BI/CI seria ……….. nr. ……………, precum și domnul/doamna ……………………………….., care se legitimează cu BI/CI seria ………. nr. …………., pentru a efectua vizita de evaluare nr. ……… la punctul de lucru …………… al furnizorului de îngrijiri la domiciliu …………………………………., punct de lucru cu adresa …………………………………….., la data ……………………………………………… . A primit în acest scop grila de scor nr. ………………. .
Președinte,
………………………
Am luat la cunoștința.
Evaluator,
………………….
Am luat la cunoștința.
Evaluator,
………………….
 + 
Anexa nr. 3la normele metodologiceSUBCOMISIA NAȚIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
RAPORT DE EVALUARE
Subsemnatul/subsemnata ………………………………….. și subsemnatul/subsemnata ………………………., evaluatori desemnați de Subcomisia Naționala de Acreditare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu, prin dispoziția de evaluare nr. ………., să efectueze vizita de evaluare nr. ……. la punctul de lucru ……………………. al furnizorului de îngrijiri la domiciliu ……………………….., am efectuat aceasta vizita la adresa indicată la data …………… și am completat grila de scor nr. ………., aferentă dispoziției pentru vizita de evaluare. Evaluarea a fost efectuată în prezenta reprezentantului legal, domnul/doamna …………………………, iar rezultatele acesteia sunt consemnate în grila de scor nr. …………., atașată la prezentul raport.
Reprezentantul legal al furnizorului de îngrijiri la domiciliu
…………………………………..
Semnatura
……………
Ștampila furnizorului de îngrijiri la domiciliu
Evaluator,
…………
Semnatura
…………
Evaluator,
…………
Semnatura
…………
Data
…………
 + 
Anexa nr. 4la normele metodologice
SCALA DE EVALUARE
pentru acreditarea punctelor de lucru ale furnizorilor
de îngrijiri la domiciliu

Cod Caracter Interpretare Scor
L Logica da/nu 5/1
C Cantitativă 90-100% 5
80-89% 4
70-79% 3
60-69% 2
mai puțin de 60% 1

 + 
Anexa nr. 5la normele metodologiceSUBCOMISIA NAȚIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
CERTIFICAT DE ACREDITARE
Punctul de lucru …………………………. al furnizorului de îngrijiri la domiciliu ………………………………., cu adresa: județul (sectorul) ……………, localitatea …………………., str. ……………………………. nr. ………., cu Autorizația de funcționare nr. …… din …………, emisă de ……………….,este acreditat până la data de ……………………… .
Data …………………….
Președinte, ………………
 + 
Anexa nr. 6la normele metodologiceSUBCOMISIA NAȚIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
CERTIFICAT DE ACREDITARE PROVIZORIE
Punctul de lucru …………………………… al furnizorului de îngrijiri la domiciliu …………………………………, cu adresa: județul (sectorul) ……, localitatea …………, str. …………… nr. ……, cu Autorizația de funcționare nr. …… din ………….., emisă de …………………………………….,este acreditat provizoriu până la data de ……………… .
Data …………..
Președinte, ……………
 + 
Anexa nr. 7la normele metodologiceSUBCOMISIA NAȚIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
NOTIFICARE DE NEACREDITARE
Subcomisia Naționala de Acreditare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu a analizat fișa de evaluare sintetică aferentă vizitei de evaluare nr. ………, întocmită în urma vizitei de evaluare efectuate la data de …….. la punctul de lucru ………., cu adresa ……….., al furnizorului de îngrijiri la domiciliu ……………………, avându-l ca reprezentant legal pe ………. și ca ………… pe …………, și a hotărât sa emita prezenta notificare de neacreditare pentru ca punctul de lucru ………………………. nu a îndeplinit în măsura adecvată standardele pentru acreditare după cum urmează*1):*1) Se menționează standardele sau grupele de standarde neindeplinite de punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu.………………………………………………………..………………………………………………………..………………………………………………………..………………………………………………………..Prezenta notificare de neacreditare se aduce la cunoștința furnizorului de îngrijiri la domiciliu prin scrisoare recomandată și casei de asigurări de sănătate printr-o adresa. Furnizorul de îngrijiri la domiciliu poate face contestație împotriva prezentei notificări de neacreditare la SCNAFID, menționând motivele pentru care nu este de acord cu prezenta notificare. Furnizorul de îngrijiri la domiciliu poate face cerere de acreditare după 90 de zile de la emiterea prezentei notificări de neacreditare.
Președintele Subcomisiei Naționale
de Acreditare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu,
……………………………………..
Data …………..
 + 
Anexa nr. 8la normele metodologiceSUBCOMISIA NAȚIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
DECLARAȚIE DE COMPATIBILITATE
Subsemnatul ………………………………., angajat al Direcției acreditare furnizori și servicii medicale din cadrul Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, propus ca evaluator pentru acreditarea furnizorilor de îngrijiri la domiciliu, declar că nu am rude sau afini care au părți sociale sau lucrează ori fac parte din conducerea unor furnizori de îngrijiri la domiciliu, distribuitori/producători de medicamente și materiale sanitare și, de asemenea, ca nici eu nu am părți sociale, nu lucrez, nu fac parte din conducerea unor furnizori de îngrijiri la domiciliu, distribuitori/producători de medicamente și materiale sanitare. Ma oblig sa solicit încetarea calității de evaluator pentru acreditarea furnizorilor de îngrijiri la domiciliu în cazul în care condițiile de mai sus nu mai sunt satisfacute.
………………..
––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x