NORME METODOLOGICE din 28 decembrie 2006 (**actualizate**)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1054 bis din 30 decembrie 2006
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 624 30/09/2009 ART. 1
ActulARE LEGATURA CUORDIN 465 15/07/2009 ART. 2
ActulARE LEGATURA CUORDIN 180 18/03/2009
ActulARE LEGATURA CUORDIN 29 05/02/2009
ActulARE LEGATURA CUORDIN 26 04/02/2009
ActulARE LEGATURA CUORDIN 17 28/01/2009
ActulARE LEGATURA CUORDIN 759 19/12/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 735 09/12/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 596 18/09/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 568 02/09/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 491 06/08/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 485 01/08/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 436 03/07/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 411 19/06/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 260 06/05/2008
ActulARE LEGATURA CUOUG 221 23/12/2008 ART. 23
ActulARE LEGATURA CUORDIN 174 19/03/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 174 19/03/2008 ART. 7
ActulARE LEGATURA CUORDIN 65 01/02/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 10 16/01/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 9 10/01/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 975 12/12/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 908 31/10/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 870 10/10/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 763 04/09/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 707 27/08/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 687 09/08/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 601 25/07/2007
ActulARE LEGATURA CURECTIFICARE 601 25/07/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 539 27/06/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 441 31/05/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 208 14/03/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 193 08/03/2007
ActulREFERIRE LALEGE 125 05/05/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 850 28/12/2006
ActulREFERIRE LAOUG 123 21/12/2006 ANEXA 4
ActulACTUALIZEAZA PENORMA 28/12/2006
ART. 1ARE LEGATURA CUORDIN 446 04/07/2008 ART. 7
ART. 2REFERIRE LALEGE 125 05/05/2007
ART. 2REFERIRE LAOUG 123 21/12/2006 ANEXA 4
ART. 4REFERIRE LALEGE 125 05/05/2007
ART. 4REFERIRE LAOUG 123 21/12/2006 ANEXA 4
ART. 6REFERIRE LAHG 1872 22/12/2005 ART. 73
ART. 6REFERIRE LAHG 1872 22/12/2005 ART. 75
ART. 6REFERIRE LALEGE 138 27/04/2004
ART. 10REFERIRE LAORDIN 1230 23/11/2005
ART. 10REFERIRE LANORMA 23/11/2005
ART. 11REFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 46
ART. 13REFERIRE LALEGE 500 11/07/2002 ART. 46
ANEXA 1ARE LEGATURA CUORDIN 465 15/07/2009 ART. 2
ANEXA 1ARE LEGATURA CURECTIFICARE 601 25/07/2007 ANEXA 1
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 125 05/05/2007
ANEXA 1REFERIRE LAOUG 123 21/12/2006 ART. 10
ANEXA 2ARE LEGATURA CUORDIN 465 15/07/2009 ART. 2
ANEXA 3ARE LEGATURA CUORDIN 465 15/07/2009 ART. 2
ANEXA 4ARE LEGATURA CUORDIN 465 15/07/2009 ART. 2
ANEXA 5ARE LEGATURA CURECTIFICARE 601 25/07/2007 ANEXA 1
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind modul de acordare a sprijinului financiar și condițiile de eligibilitate pentru activități din sectorul de îmbunătățiri funciare, așa cum este prevăzut în anexa nr. 4 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 125/2007 (ANEXA N)*)(actualizate până la data de 12 octombrie 2009**)



–––-Notă
*) Aprobate de ORDINUL nr. 850/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.054 din 30 decembrie 2006.
–––- + 
Anexa NNORME METODOLOGICEprivind modul de acordare a sprijinului financiar șicondițiile de eligibilitate pentru activități din sectorulde îmbunătățiri funciare, așa cum este prevăzut în anexanr. 4 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006,aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 125/2007 + 
Articolul 1Prezentele norme metodologice reglementează criteriile și procedurile privind acordarea sprijinului financiar organizațiilor de îmbunătățiri funciare, denumite în continuare organizații, federațiilor de organizații de îmbunătățiri funciare, denumite în continuare federații, și Administrației Naționale a îmbunătățirilor Funciare, denumită în continuare Administrația. + 
Articolul 2Beneficiarii sprijinului financiar sunt organizațiile, federațiile pentru activitățile de îmbunătățiri funciare prevăzute la lit. a) pct. 1 și 2, lit. b) pct. 4 din anexa nr. 4 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006pentru aprobarea acordării sprijinului financiar producătorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătățirilor funciare și al organizării și sistematizării teritoriului, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 125/2007, Administrația pentru activitățile de îmbunătățiri funciare prevăzute la lit. a) pct. 3 și lit. c) pct. 7 din anexa nr. 4 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 125/2007, și asociațiile și organizațiile utilizatorilor de apă pentru irigații pentru activitățile de îmbunătățiri funciare prevăzute la lit. b) pct. 5 și lit. c) pct. 6 și 7 din anexa nr. 4 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 125/2007. + 
Articolul 3Sursa de finanțare a sprijinului financiar prevăzut la art. 2 se asigură anual de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale. + 
Articolul 4Implementarea acordării sprijinului financiar, verificarea modului de îndeplinire a condițiilor legale pentru acordarea acestuia și decontarea sumelor aferente de către beneficiari se asigură prin direcțiile pentru agricultură și dezvoltare rurală județene sau a municipiului București, denumite în continuare DADR, în cazul organizațiilor și federațiilor, pentru activitățile de îmbunătățiri funciare prevăzute la lit. a) pct. 1 și 2, lit. b) pct. 4 din anexa nr. 4 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 125/2007, precum și în cazul asociațiilor și organizațiilor utilizatorilor de apă pentru irigații pentru activitățile de îmbunătățiri funciare prevăzute la lit. b) pct. 5 și lit. c) pct. 6 și 7 din anexa nr. 4 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 125/2007, și prin Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, denumit în continuare minister, în cazul Administrației pentru activitățile de îmbunătățiri funciare prevăzute la lit. a) pct. 3 și lit. c) pct. 7 din anexa nr. 4 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 125/2007. + 
Articolul 5În sensul prezentelor norme metodologice, termenii de mai jos au următoarele înțelesuri:– lucrări de întreținere și reparații – ansamblul operațiunilor cu caracter sistematic desfășurate anual pentru menținerea în stare de funcționare a infrastructurii de irigații;– modernizare – ansamblul operațiunilor efectuate pentru îmbunătățirea parametrilor de funcționare a infrastructurii de irigații prin utilizarea unor echipamente, subansambluri, piese de schimb, materiale noi și moderne;– retehnologizare – ansamblul operațiunilor de înlocuire a unor tehnologii existente, uzate moral și/sau fizic, cu tehnologii moderne, bazate pe concepții tehnice de dată recentă, de vârf, în scopul creșterii performanțelor de exploatare a infrastructurii de îmbunătățiri funciare, reducerea consumului de energie, reducerea poluării etc.
 + 
Articolul 6Pentru asigurarea stării de funcționare a infrastructurii de îmbunătățiri funciare se acordă sprijin financiar organizațiilor și federațiilor care au preluat în proprietate sau folosință infrastructura de îmbunătățiri funciare situată pe teritoriile acestora, precum și Administrației pentru infrastructura de îmbunătățiri funciare aflată în administrarea acesteia și situată pe teritoriile organizațiilor și federațiilor și care, din cauza stării de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosința acestora sau nu s-au preluat de acestea pe bază de proces-verbal de predare-primire. + 
Articolul 7(1)Sprijinul financiar ce se acordă organizațiilor și federațiilor pentru asigurarea stării de funcționare a infrastructurii de îmbunătățiri funciare poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfășurării următoarelor activități:a)menținerea în funcțiune, prin realizarea lucrărilor de întreținere și reparații, precum și asigurarea pazei și protecției infrastructurii de îmbunătățiri funciare situate în cadrul teritoriului organizațiilor și al federațiilor și aflate în proprietatea sau folosința acestora;b)executarea lucrărilor de aducere în stare de funcțiune a infrastructurii de îmbunătățiri funciare situate în cadrul teritoriului organizațiilor și al federațiilor și aflate în proprietatea sau folosința acestora.(2)Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevăzut la alin. (1), organizațiile și federațiile trebuie să îndeplinească următoarele condiții prealabile:a)să fie legal constituite și înregistrate în Registrul național al organizațiilor de îmbunătățiri funciare;b)să facă dovada preluării infrastructurii de îmbunătățiri funciare situate pe teritoriul acestora;c)să fie funcționale, stare atestată de următoarele subcondiții:– să fi ales consiliul de administrație, conform unui proces-verbal al adunării generale, în cazul organizațiilor, sau al adunării reprezentanților organizațiilor membre, în cazul federațiilor;– să fi adoptat regulamentul de organizare și funcționare, conform unui proces-verbal al adunării generale, în cazul organizațiilor, sau al consiliului de administrație, în cazul federațiilor;– să fi angajat persoane în funcții executive, care să fie diferite de cele alese în organele de conducere și comisiile organizației sau federației;– să fi încasat cotizația în proporție de cel puțin 80%, conform tabelului cu situația încasării cotizației pe membri și ultimei balanțe de verificare;d)să aibă contract multianual în vigoare, încheiat cu prestatorul de servicii de îmbunătățiri funciare;e)să nu aibă litigii în curs privind plata subvențiilor de la bugetul de stat, conform unei declarații pe propria răspundere;Lit. e) a alin. (2) al art. 7 a fost modificată de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 446 din 4 iulie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 535 din 16 iulie 2008.f)să aibă contract cu furnizorii de electricitate și alte utilități, în vigoare;g)să aibă aprobarea adunării generale a organizației sau a consiliului de administrație al federației pentru sprijinul financiar solicitat, conform procesului-verbal al ședinței de aprobare.(3)Sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) lit. a) se acordă anual, după cum urmează:a)organizațiilor, în limita unei sume stabilite la hectar pe fiecare activitate de îmbunătățiri funciare, pentru suprafețele de teren deținute de membrii acestora și deservite de infrastructura preluată de aceste organizații. Limitele se prevăd distinct pentru realizarea lucrărilor de întreținere și reparații și separat pentru asigurarea pazei și protecției infrastructurii;b)federațiilor, în baza solicitărilor și a documentelor justificative ale cheltuielilor de asigurare a pazei și protecției infrastructurii aflate în folosința gratuită sau proprietatea federației, precum și de executare a unor lucrări de reparații și care nu pot fi acoperite prin plata tarifelor pentru serviciile de îmbunătățiri funciare prestate organizațiilor.(4)Sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) lit. b) se acordă o singură dată pentru acoperirea cheltuielilor necesare executării lucrărilor de reparații prevăzute în anexele la protocolul de transmitere, fără plată, la infrastructura de îmbunătățiri funciare situate pe teritoriul unei organizații sau federații, în proprietatea sau folosința gratuită a acelei organizații sau federații, încheiat conform legii. + 
Articolul 8(1)Pentru acordarea sprijinului financiar prevăzut la art. 7 alin. (3) lit. a), organizația depune la DADR pe raza căreia se află situat sediul acesteia o cerere, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, însoțită de titlurile valabile care să ateste că infrastructura este în proprietatea sau folosința acesteia, de documentele justificative ale îndeplinirii condițiilor prealabile prevăzute la art. 7 alin. (2) și de situația deținerii terenurilor de către membrii organizației în baza unor titluri valabile, la care se anexează un exemplar de pe centralizatorul privind solicitările de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de întreținere, reparații, pază și protecție a infrastructurii aflate în proprietatea sau folosința organizației, conform anexei nr. 1a) la cerere.(2)Pentru acordarea sprijinului financiar prevăzut la art. 7 alin. (3) lit. b), federația depune la DADR pe raza căreia se află situat sediul acesteia o cerere, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, însoțită de titlurile valabile de deținere în proprietate sau folosință gratuită a infrastructurii, de lista obiectivelor pentru paza și protecția cărora se solicită sprijin financiar, precum și de documentele justificative ale cheltuielilor efectuate pentru executarea lucrărilor de reparații accidentale, la care se anexează un exemplar de pe centralizatorul privind solicitările de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de asigurare a pazei și protecției infrastructurii aflate în folosința gratuită sau proprietatea federației, precum și de executare a unor lucrări de reparații și care nu pot fi acoperite prin plata tarifelor pentru serviciile de îmbunătățiri funciare prestate organizațiilor, conform anexei nr. 1b) la cerere.(3)Sprijinul financiar prevăzut la art. 7 alin. (4) se acordă în baza cererii, al cărei model este prezentat în anexa nr. 1, depusă de fiecare organizație sau federație la DADR pe raza căreia se află situat sediul acesteia, însoțită de titlurile valabile de deținere în proprietate sau folosință a infrastructurii, de documentele justificative ale îndeplinirii condițiilor prealabile prevăzute la art. 7 alin. (2), de lista elementelor de infrastructură la care lucrările de reparații menționate în anexele la protocolul de transmitere a proprietății sau folosinței asupra infrastructurii nu au fost finalizate, cu precizarea valorii actualizate a acestor lucrări, la care se anexează un exemplar de pe centralizatorul privind solicitările de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor pentru executarea lucrărilor de aducere în stare de funcțiune a infrastructurii de îmbunătățiri funciare situate în cadrul teritoriului OIF și al FOIF și aflate în proprietatea sau folosința acestora, cuprinse în anexele la protocol, conform anexei nr. 1c) la cerere.(4)Cererile de acordare a sprijinului financiar pentru luna în curs se depun de organizații și federații lunar, până la data de 5 a lunii următoare. În termen de 5 zile de la primirea cererii, DADR verifică realitatea și legalitatea documentelor și prezintă ministerului până la data de 15 a fiecărei luni, centralizat la nivelul județului, un exemplar de pe decontul justificativ privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de AUAI, OUAI, OIF și FOIF, conform anexei nr. 2.
 + 
Articolul 9Sprijinul financiar ce se acordă Administrației pentru asigurarea stării de funcționare a infrastructurii de îmbunătățiri funciare poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfășurării următoarelor activități:a)executarea lucrărilor de punere în funcțiune a infrastructurii de îmbunătățiri funciare situate pe teritoriul organizațiilor și care, din cauza stării de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosința acestor organizații ori nu s-a preluat de acestea pe bază de proces-verbal de predare-primire;b)executarea lucrărilor de punere în funcțiune a infrastructurii principale situate pe teritoriul federațiilor și care, din cauza stării de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosința gratuită a acestor federații ori nu s-a preluat de acestea pe bază de proces-verbal de predare-primire. + 
Articolul 10(1)La cererea organizațiilor și federațiilor care îndeplinesc condițiile prealabile prevăzute la art. 7 alin. (2) și care, din cauza stării de degradare a infrastructurii situate pe teritoriul acestora, nu au putut prelua proprietatea sau folosința asupra acesteia și în vederea acordării sprijinului financiar prevăzut la art. 9, Administrația evaluează necesarul lucrărilor de punere în funcțiune și estimează costurile aferente. După obținerea avizului consiliului de unitate de administrare, Administrația întocmește în două exemplare și înaintează un exemplar ministerului Situația centralizatoare privind cererile pentru executarea lucrărilor de punere în funcțiune de către Administrația Națională a îmbunătățirilor Funciare a infrastructurii de îmbunătățiri funciare situate în cadrul teritoriului OIF sau al FOIF și care, din cauza stării de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosința acestora sau nu s-a preluat de acestea pe bază de proces-verbal de predare-primire, conform modelului din anexa nr. 3.(2)Administrația ierarhizează cererile prevăzute la alin. (1) în funcție de costurile specifice ale lucrărilor de punere în funcțiune și de costurile specifice anuale de exploatare.(3)Lista lucrărilor elaborată pe baza criteriilor prevăzute la alin. (2) și volumul fondurilor necesare pentru realizarea lucrărilor se întocmește de Administrație în 3 exemplare din care, după aprobarea de consiliul de administrație al Administrației, un exemplar revine Administrației, un exemplar se atașează la procesului-verbal al ședinței consiliului de administrație și unul se înaintează ministerului.(4)În limita fondurilor prevăzute în bugetul propriu, ministerul întocmește lista lucrărilor de punere în funcțiune a infrastructurii de îmbunătățiri funciare prioritare, stabilește volumul fondurilor necesare pentru realizarea lucrărilor prioritare și aprobă suplimentarea sau modificarea corespunzătoare a bugetului Administrației.(5)După executarea lucrărilor de reparații pentru asigurarea stării de funcționare a infrastructurii de îmbunătățiri funciare situate pe teritoriile organizațiilor sau federațiilor și aflate în administrarea Administrației, procesele-verbale de recepție a lucrărilor se avizează de consiliile de unitate de administrare și se însușesc de organizațiile sau federațiile beneficiare.(6)Pentru acordarea subvențiilor în vederea acoperirii cheltuielilor prevăzute la art. 9, până la data de 20 a fiecărei luni Administrația întocmește în două exemplare Situația sprijinului financiar ce se solicită pentru acoperirea cheltuielilor de reparații pentru asigurarea stării de funcționare a infrastructurii de îmbunătățiri funciare situate pe teritoriile organizațiilor sau federațiilor și aflate în administrarea Administrației Naționale a îmbunătățirilor Funciare, aprobată de ordonatorul principal de credite, conform modelului din anexa nr. 4, din care un exemplar rămâne la Administrație și unul se transmite ministerului.(7)Pentru justificarea modului de utilizare a subvențiilor alocate pentru acoperirea cheltuielilor prevăzute la art. 9, până la data de 20 a fiecărei luni Administrația întocmește în două exemplare Decontul justificativ privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de reparații pentru asigurarea stării de funcționare a infrastructurii de îmbunătățiri funciare situate pe teritoriile organizațiilor sau federațiilor și aflate în administrarea Administrației Naționale a îmbunătățirilor Funciare, aprobat de ordonatorul principal de credite, pentru perioada raportată, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4a), din care un exemplar rămâne la Administrație, iar unul se prezintă ministerului.(8)Sprijinul financiar acordat Administrației se înregistrează în evidența contabilă a acesteia, cu respectarea prevederilor art. 11 alin. (3) din Normele metodologice privind alocarea și acordarea subvențiilor de la bugetul de stat pentru acoperirea unor categorii de cheltuieli necesare desfășurării activităților de îmbunătățiri funciare, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 1.230/2005, cu modificările ulterioare. + 
Articolul 11(1)Se acordă sprijin financiar organizațiilor și federațiilor pentru executarea de lucrări de modernizare și retehnologizare a infrastructurii de îmbunătățiri funciare aflate în proprietatea sau folosința acestora, care poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfășurării următoarelor activități:a)realizarea de investiții pentru modernizarea și retehnologizarea infrastructurii de îmbunătățiri funciare situate pe teritoriul organizațiilor și aflate în proprietatea sau folosința acestor organizații;b)realizarea de investiții pentru modernizarea și retehnologizarea infrastructurii de îmbunătățiri funciare situate pe teritoriul federațiilor și aflate în folosința gratuită sau proprietatea acestor federații.(2)Cheltuielile pentru executarea lucrărilor prevăzute la alin. (1) se asimilează altor cheltuieli de investiții conform art. 46 alin. (2) din Legea finanțelor publice nr. 500/2002, cu modificările și completările ulterioare. + 
Articolul 12În vederea utilizării sprijinului financiar prevăzut la art. 11, organizațiile și federațiile întocmesc documentațiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții, pe care le supun aprobării ordonatorului principal de credite, potrivit legii. + 
Articolul 13(1)Asociațiile utilizatorilor de apă pentru irigații, denumite în continuare AUAI, și organizațiile utilizatorilor de apă pentru irigații, denumite în continuare OUAI, pot beneficia de sprijin financiar pentru:a)susținerea costurilor cu energia pentru apa de irigații utilizată;b)plata către furnizorul de energie electrică a costului energiei electrice de pompare a apei prin punctele de livrare a apei pentru irigarea culturilor agricole înființate pe teritoriul propriu.(2)Sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) lit. a) poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfășurării următoarelor activități:a)achiziția și montarea contoarelor pentru măsurarea consumului de energie electrică pentru pomparea apei pentru irigații, cota care revine AUAI sau OUAI, pe baza acordului furnizorului de energie electrică;b)achiziția și montarea debitmetrelor la stațiile de pompare de punere sub presiune aflate în proprietatea AUAI sau OUAI, pe baza acordului furnizorului de apă pentru irigații;c)achiziția și instalarea de agregate termice de pompare dotate cu debitmetre în cazul în care terenul aflat în cadrul teritoriului AUAI sau OUAI este amenajat pentru irigații în sistem monofilar și cu canale deschise, pe baza acordului furnizorului de apă pentru irigații.(3)Pot beneficia de sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) lit. a) numai AUAI sau OUAI care nu dețin bunuri de tipul celor menționate la alin. (2) achiziționate din surse proprii sau cu finanțare din cadrul altor programe. Această categorie de sprijin financiar se acordă până la epuizarea fondurilor alocate, o singură dată pentru acoperirea cheltuielilor de achiziție și instalare a instalațiilor și echipamentelor de reducere a consumului de energie electrică, după cum urmează:a)pentru un anumit punct de livrare a apei pentru irigații ce se dotează cu contoare pentru măsurarea consumului de energie electrică pentru pomparea apei pentru irigații;b)pentru o anumită stație de pompare de punere sub presiune la care se montează debitmetre;c)pentru un anumit amplasament al agregatelor termice de pompare.(4)Bunurile achiziționate cu sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) lit. a) nu se pot înstrăina pentru o perioadă de 5 ani de la data predării-primirii acestora. Înstrăinarea instalațiilor și echipamentelor înainte de expirarea perioadei de 5 ani atrage restituirea alocației acordate, actualizată cu rata inflației, de către AUAI sau OUAI beneficiare, inclusiv plata de penalități la bugetul de stat, potrivit legii.(5)Susținerea costurilor cu energia pentru apa de irigații utilizată se asimilează altor cheltuieli de investiții, conform art. 46 alin. (2) din Legea finanțelor publice nr. 500/2002, cu modificările și completările ulterioare.(6)Pentru acordarea sprijinului financiar prevăzut la alin. (1) lit. a), AUAI sau OUAI întocmesc documentațiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții pe care le supun aprobării ordonatorului principal de credite, potrivit legii.(7)Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) lit. b), se va îndeplini următoarea procedură:a)în termen de două zile de la primirea facturii, AUAI sau OUAI depun la DADR în a cărei rază teritorială de competența se află situat sediul acesteia cererea-tip de eliberare a subvenției pentru acoperirea cheltuielilor cu energia electrică, conform modelului din anexa nr. 1, la care se anexează o copie a ordinului de plată a contribuției proprii, certificat de bancă, și o copie a facturii emise de furnizorul de energie electrică. Nerespectarea termenului de depunere a cererii-tip de eliberare a subvenției atrage suportarea de către organizație sau federație a cheltuielilor generate de această întârziere;b)în termen de 5 zile de la primirea cererii, DADR verifică realitatea și legalitatea documentelor și până la data de 15 a fiecărei luni întocmește în două exemplare decontul justificativ privind eliberarea sprijinului financiar, pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de AUAI, OUAI, OIF și FOIF din consumul de energie electrică pentru pomparea apei prin punctele de livrare a apei pentru irigații, conform modelului din anexa nr. 2, din care un exemplar se prezintă ministerului.(8)La cererea-tip de eliberare a subvențiilor se vor anexa și documentele justificative ale îndeplinirii condițiilor prealabile prevăzute la art. 7 alin. (2). + 
Articolul 14(1)Dobânzile, majorările de întârziere și penalitățile de orice fel, calculate de Societatea Comercială de Distribuție și Furnizare a Energiei Electrice "Electrica" – S.A. pentru neachitarea la termenele scadente a costurilor cu energia electrică consumată pentru pomparea apei de irigații și desecări de către Administrație și de către AUAI și OUAI, se acoperă din sprijin financiar de la bugetul de stat, cu încadrarea în prevederile bugetare aprobate ministerului pentru anul 2007.(2)Pentru acordarea sprijinului financiar prevăzut la alin. (1) care poate fi solicitat de acestea, AUAI și OUAI depun la DADR pe raza căreia se află situat sediul acesteia o cerere, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, însoțită de copia facturii/facturilor de plată a consumului de energie electrică în care apar menționate penalitățile. În termen de 5 zile de la primirea cererii, DADR verifică realitatea și legalitatea documentelor de plată și întocmește în două exemplare decontul justificativ privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de AUAI, OUAI, OIF și FOIF, conform modelului din anexa nr. 2, din care un exemplar se transmite ministerului.(3)Pentru acordarea sprijinului financiar prevăzut la alin. (1) care poate fi solicitat de aceasta, Administrația întocmește în două exemplare decontul justificativ privind plata dobânzilor, majorărilor și penalităților de orice fel, calculate de Societatea Comercială de Distribuție și Furnizare a Energiei Electrice "Electrica" – S.A. pentru neachitarea la termenele scadente a costurilor cu energia electrică consumată pentru pomparea apei pentru irigații și desecări de către Administrația Națională a Îmbunătățirilor Funciare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4b), din care un exemplar rămâne la Administrație, iar unul se prezintă ministerului. + 
Articolul 15(1)Pentru acordarea sprijinului financiar care acoperă cheltuielile prevăzute la art. 7, 9, art. 13 alin. (1) lit. b) și art. 14 alin. (1) ministerul prezintă justificarea sumelor acordate pentru luna anterioară și, până la data de 26 a lunii în curs pentru luna următoare, solicită Ministerului Finanțelor Publice deschiderea creditelor bugetare, la care se anexează centralizatorul sprijinului financiar ce se solicită de la bugetul de stat pentru acoperirea cheltuielilor OIF, FOIF, ANIF, AUAI și OUAI, aprobat de ordonatorul principal de credite, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5, întocmit pe baza situației sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de OIF, FOIF, ANIF, AUAI și OUAI, conform modelului din anexa nr. 6.(2)Sumele reprezentând sprijin financiar acordat Administrației, prevăzute la art. 6 și art. 14 alin. (1), se vor vira de către minister în contul bancar pe care Administrația îl comunică ministerului odată cu depunerea documentelor de decontare.
 + 
Articolul 16Ministerul verifică permanent modul de acordare și utilizare a fondurilor publice reprezentând sprijinul financiar acordat în baza prezentelor norme metodologice. + 
Articolul 17Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice. + 
Anexa 1la normele metodologice–––––    Litera b) a paragrafului "Anexăm la prezenta cerere copii de pe următoarele documente*):" din anexa 1 la Normele metodologice a fost modificată de RECTIFICAREA nr. 601 din 25 iulie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 694 din 12 octombrie 2007.    c) documente justificative de efectuare a cheltuielilor (facturi, ordine  de plată, chitanțe etc.).    Data ………….. Numele și prenumele în clar …………..                                    Semnătura ………………..                                    L.S.    Direcția pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală …………………….    Certificăm realitatea, legalitatea și regularitatea documentelor depuse de  federație/organizație pe baza cărora beneficiază de sprijinul financiar  solicitat în sumă de ………… lei.        Director coordonator, Director economic/Contabil-șef,    …………………….. ……………………………….  (Numele și prenumele în clar) (Numele și prenumele în clar)    Respingem cererea pentru următoarele motive:  – ………………………………………  – ………………………………………        Director coordonator, Director economic/Contabil-șef,    ……………………. ………………………………   (Numele și prenumele în clar) (Numele și prenumele în clar)    Sintagma "director executiv" a fost înlocuită cu sintagma "director coordonator", conform art. II din ORDINUL nr. 465 din 15 iulie 2009, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 507 din 23 iulie 2009.___________    *) Se vor anexa documentele necesare în funcție de obiectul cererii. + 
Anexa 1a)la cererea de acordare a sprijinului financiar  Organizația de îmbunătățiri funciare …………….  Amenajarea de îmbunătățiri funciare ………….  Direcția pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală ………………….                                 CENTRALIZATOR            privind solicitările de acordare a sprijinului financiar        pentru acoperirea cheltuielilor de întreținere, reparații, pază             și protecție a infrastructurii aflate în proprietatea          sau folosința organizației, efectuate în luna ……….. anul ….. ┌───────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐ │ Se completează de OIF │ Se completează de DADR │ ├────┬──────────┬───────┬───────┼───────┬──────┬─────────────────────────────┤ │Nr. │PL/zona*) │Supra- │Supra- │Suma │Cuan- │Sprijinul financiar acordat │ │crt.│ │fața │fața │limită │tumul │și justificarea cheltuielilor│ │ │ │amena- │deținu-│stabi- │maxim │ efectuate │ │ │ │jată │tă de, │lită │al ├──────────────┬───────┬──────┤ │ │ │ [ha] │membri,│pentru │spri- │Solicitări de │Valoa- │Valoa-│ │ │ │ │cuprin-│activi-│jinu- │sprijin finan-│rea cu-│rea │ │ │ │ │să în │tatea │lui │ciar pentru │mulată │spri- │ │ │ │ │con- │de în- │finan-│luna ……. │a spri-│jinu- │ │ │ │ │tracte-│treți- │ciar ├───────┬──────┤jinului│lui │ │ │ │ │le mul-│nere și│pentru│Suma │Docu- │acordat│care a│ │ │ │ │tianu- │repara-│acti- │solici-│mente │**) │rămas │ │ │ │ │ale │ții/pa-│vita- │tată │justi-│ [lei] │de │ │ │ │ │ [ha] │ză și │tea de│ [lei] │fica- │ │acor- │ │ │ │ │ │protec-│între-│ │tive │ │dat │ │ │ │ │ │ție [ │ținere│ │***) │ │ [lei]│ │ │ │ │ │lei/ha]│și re-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │para- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ții/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │pază │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │și │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │pro- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │tecție│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ [lei]│ │ │ │ │ ├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │5=3×4 │ 6 │ 7 │ 8 │9=5-8 │ ├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │PL1/zona 1│ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │PL2/zona 2│ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │PLn/zona n│ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Total OIF,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │din care: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │- întreți-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │nere și │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │reparații │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │- pază și │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │protecție │ │ │ │ │ │ │ │ │ └────┴──────────┴───────┴───────┴───────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘     Întocmit Direcția pentru Agricultură  Organizația de și Dezvoltare Rurală ………….. îmbunătățiri funciare …………..   Președinte, Director, Director coordonator, Director economic/  ………… ……….. ………………. Contabil-șef,  (Numele și (Numele și (Numele și prenumele ……………..  prenumele prenumele în clar) (Numele și prenumele  în clar) în clar) în clar)_________  *) Punct de livrare a apei pentru irigații / zonă cu autonomie funcțională.  **) Valorile sprijinului acordat cumulat din lunile anterioare de la  începutul anului din anexele 1a).  ***) Facturi, ordine de plată, chitanțe etc.Anexa 1a) a fost modificată de art. II din ORDINUL nr. 465 din 15 iulie 2009, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 507 din 23 iulie 2009, prin înlocuirea sintagmei „director executiv” cu sintagma „director coordonator”. + 
Anexa 1b)la cererea de acordare a sprijinului financiar  Organizația de îmbunătățiri funciare …………….  Amenajarea de îmbunătățiri funciare ………….  Direcția pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală …………………….                                 CENTRALIZATOR   privind solicitările de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea                     cheltuielilor de asigurare a pazei și                 protecției infrastructurii aflate în folosința  gratuită sau proprietatea federației, precum și de executare a unor lucrăride reparații și care nu pot fi acoperite prin plata tarifelor pentru serviciile                       de îmbunătățiri funciare prestate                organizațiilor, efectuate în luna …………. anul …… ┌───────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐ │ Se completează de FOIF │ Se completează de DADR │ ├────┬──────────────────┬───────┼───────┬──────┬─────────────────────────────┤ │Nr. │Obiective de în- │Număr │Suma │Cuan- │Sprijinul financiar acordat │ │crt.│frastructură/ │de │limită │tumul │și justificarea cheltuielilor│ │ │ Reparații │obiec- │stabi- │maxim │ efectuate │ │ │ accidentale │tive/ │lită │al ├──────────────┬───────┬──────┤ │ │ │repara-│pentru │spri- │Solicitări de │Valoa- │Valoa-│ │ │ │ții │activi-│jinu- │sprijin finan-│rea cu-│rea │ │ │ │acci- │tatea │lui │ciar pentru │mulată │spri- │ │ │ │dentale│de în- │finan-│luna ……. │a spri-│jinu- │ │ │ │[buc] │treți- │ciar ├───────┬──────┤jinului│lui │ │ │ │ │nere și│pentru│Suma │Docu- │acordat│care a│ │ │ │ │repara-│acti- │solici-│mente │ *) │rămas │ │ │ │ │ții/pa-│vita- │tată │justi-│ [lei] │de │ │ │ │ │ză și │tea de│ │fica- │ │acor- │ │ │ │ │protec-│între-│ │tive │ │dat │ │ │ │ │ție │ținere│ │ **) │ │ [lei]│ │ │ │ │[lei/ │și re-│ │ │ │ │ │ │ │ │obiec- │para- │ │ │ │ │ │ │ │ │tiv/ │ții/ │ │ │ │ │ │ │ │ │repara-│pază │ │ │ │ │ │ │ │ │ție] │și │ │ │ │ │ │ │ │ │ │pro- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │tecție│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ [lei]│ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │4=2×3 │ 5 │ 6 │ 7 │8=4-7 │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SPA/SPB │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SRP │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SPE │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │CH │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │… │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Altele │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Reparații acciden-│ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SP… │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │CH │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Total FOIF, din │ │ │ │ │ │ │ │ │ │care: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │- întreținere și │ │ │ │ │ │ │ │ │ │reparații │ │ │ │ │ │ │ │ │ │- pază și protec- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ție │ │ │ │ │ │ │ │ └────┴──────────────────┴───────┴───────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘     Întocmit Direcția pentru Agricultură  Federația de organizații de și Dezvoltare Rurală ………….. îmbunătățiri funciare …………..   Președinte, Director, Director coordonator, Director economic/  ………… ……….. ………………. Contabil-șef,  (Numele și (Numele și (Numele și prenumele ……………..  prenumele prenumele în clar) (Numele și prenumele  în clar) în clar) în clar)_________  *) Valorile sprijinului acordat cumulat din lunile anterioare de la începutul anului din anexele 1b).  **) Facturi, ordine de plată, chitanțe etc.––––-Anexa 1b) a fost modificată de art. II din ORDINUL nr. 465 din 15 iulie 2009, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 507 din 23 iulie 2009, prin înlocuirea sintagmei „director executiv” cu sintagma „director coordonator”.
 + 
Anexa 1c)la cererea de acordare a sprijinului financiar  Organizația de îmbunătățiri funciare …………….  Amenajarea de îmbunătățiri funciare ………….  Direcția pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală …………………….                                 CENTRALIZATOR   privind solicitările de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea  cheltuielilor pentru executarea lucrărilor de aducere în stare de funcțiune a infrastructurii de îmbunătățiri funciare situate în cadrul teritoriului OIFsau al FOIF și aflate în proprietatea sau folosința acestora cuprinse în anexele                la protocol, efectuate în luna …………… anul …… ┌───────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐ │ Se completează de FOIF │ Se completează de DADR │ ├────┬──────────────────┬───────┼───────┬──────┬─────────────────────────────┤ │Nr. │Elemente de infra-│Costul │Costul │Valoa-│Sprijinul financiar acordat │ │crt.│structură la care │estimat│lucră- │rea │și justificarea cheltuielilor│ │ │se solicită fina- │al re- │rilor │actua-│ efectuate │ │ │lizarea lucrărilor│para- │care au│lizată├──────────────┬───────┬──────┤ │ │de reparații din │țiilor │rămas │a lu- │Solicitări de │Valoa- │Valoa-│ │ │ anexa nr. ….*) │conform│de exe-│crări-│sprijin finan-│rea cu-│rea │ │ │la protocol │anexei │cutat │lor │ciar pentru │mulată │spri- │ │ │ [lei] │nr. …│la │rămase│luna ……. │a spri-│jinu- │ │ │ │*) la │sfârși-│de ├───────┬──────┤jinului│lui │ │ │ │proto- │tul │execu-│Suma │Docu- │acordat│care a│ │ │ │col │anului │tat │solici-│mente │ [lei] │rămas │ │ │ │ [lei] │anteri-│ [lei]│tată │justi-│ │de │ │ │ │ │or │ │ │fica- │ │acor- │ │ │ │ │ [lei] │ │ │tive │ │dat │ │ │ │ │ │ │ │ **) │ │ [lei]│ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │8=4-7 │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SP… │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Rețea canale │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │CH │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │… │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SPP 1 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │SPP 2 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │… │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Rețea conducte 1 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Rețea conducte 2 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Alte elemente de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │infrastructură │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼──────────────────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤ │ │Total FOIF/OIF │ │ │ │ │ │ │ │ └────┴──────────────────┴───────┴───────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘           Întocmit Direcția pentru Agricultură  Organizația de îmbunătățiri funciare/ și Dezvoltare Rurală …………..  Federația de organizații de îmbunătățiri funciare …………..   Președinte, Director, Președinte, Director,  ………… ……….. ………… ………..  (Numele și (Numele și (Numele și (Numele și  prenumele prenumele prenumele prenumele  în clar) în clar) în clar) în clar)_________  *) Se va preciza nr. anexei din protocol privind inventarul fizic și valoric al elementelor de infrastructură care necesită lucrări de punere în funcțiune.  **) Facturi, ordine de plată, chitanțe etc. + 
Anexa 2la normele metodologice  DIRECȚIA PENTRU AGRICULTURĂ ȘI DEZVOLTARE RURALĂ …………..                              DECONT JUSTIFICATIV    privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor        efectuate de AUAI, OUAI, OIF și FOIF în luna ……………… ┌────┬─────────┬──────────────────┬───────────┬──────────┬──────────┬────────┐ │ │Amenaja- │Cheltuielile de │Cheltuieli-│Cheltuieli│Cheltuieli│Total │ │ │rea de │menținere în func-│le pentru │către fur-│pentru │solici- │ │ │îmbunătă-│țiune a infra- │executarea │nizorul de│plata do- │tări │ │ │țiri │structurii de îm- │lucrărilor │energie │bânzilor, │sprijin │ │ │funciare │bunătățiri funcia-│de punere │electrică │majorări- │finan- │ │ │ │re aflate în pro- │în stare de│pentru │lor și pe-│ciar pe │ │ │ │prietatea sau fo- │funcțiune a│costul │nalități- │AUAI, │ │ │ │losința OIF sau │infrastruc-│energiei │lor de │OUAI, │ │ │ │FOIF │turii de │electrice │orice fel,│OIF sau │ │Nr. ├─────────┼─────────┬────────┤îmbunătă- │de pompare│calculate │FOIF │ │crt.│ │Cheltuie-│Cheltu- │țiri funci-│a apei │de S.C. │ [lei] │ │ │ │lile de │ielile │are situate│prin punc-│"Electrica│ │ │ │ │realizare│de asi- │în cadrul │tele de │"-S.A. │ │ │ │OIF/FOIF │a lucră- │gurare a│teritoriu- │livrare a │pentru ne-│ │ │ │**)/AUAI │rilor de │pazei și│lui OIF sau│apei pen- │achitarea │ │ │ │***) │întreți- │protec- │al FOIF și │tru iriga-│la terme- │ │ │ │ │nere și │ției în-│aflate în │rea cultu-│nele sca- │ │ │ │ │reparații│fra- │proprieta- │rilor │dente a │ │ │ │ │ale în- │structu-│tea sau fo-│agricole │costurilor│ │ │ │ │frastruc-│rii │losința │înființate│cu energia│ │ │ │ │turii │[anexele│acestora │pe terito-│electrică │ │ │ │ │[anexele │nr. 1a) │[anexa nr. │riul AUAI │consumată │ │ │ │ │nr. 1a) │și 1b)- │1c) – col. │și OUAI │pentru │ │ │ │ │și 1b)- │col.6] │6] │(valoarea │pomparea │ │ │ │ │col.6] │ [lei] │ [lei] │facturilor│apei pen- │ │ │ │ │ [lei] │ │ │emise de │tru iriga-│ │ │ │ │ │ │ │furnizorul│ții și de-│ │ │ │ │ │ │ │de energie│secări de │ │ │ │ │ │ │ │electrică)│către AUAI│ │ │ │ │ │ │ │ │și OUAI │ │ │ │ │ │ │ │ │(valoarea │ │ │ │ │ │ │ │ │facturilor│ │ │ │ │ │ │ │ │emise SC │ │ │ │ │ │ │ │ │"Electrica│ │ │ │ │ │ │ │ │"-S.A. cu │ │ │ │ │ │ │ │ │destinația│ │ │ │ │ │ │ │ │de mai sus│ │ │ │ │ │ │ │ │) │ │ │ │ │ │ │ │ │ [lei] │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │7=2+3+4+│ │ │ │ │ │ │ │ │5+6 │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 1 │OIF 1 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 2 │OIF 2 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 3 │… │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │… │OIF n │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │FOIF 1 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │FOIF 2 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │FOIF n │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │Total │ │ │ │ │ │ │ │ │DADR │ │ │ │ │ │ │ └────┴─────────┴─────────┴────────┴───────────┴──────────┴──────────┴────────┘         Director coordonator, Director economic/Contabil-șef,    ……………………… …………………………….   (Numele și prenumele în clar) (Numele și prenumele în clar)___________  *) Organizația de îmbunătățiri funciare.  **) Federația de organizații de îmbunătățiri funciare.  ***) Asociația utilizatorilor de apă pentru irigații.Anexa 2 a fost modificată de art. II din ORDINUL nr. 465 din 15 iulie 2009, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 507 din 23 iulie 2009, prin înlocuirea sintagmei „director executiv” cu sintagma „director coordonator”. + 
Anexa 3la normele metodologice  ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ A ÎMBUNĂTĂȚIRILOR FUNCIARE                                                          Aprobat                                           de ordonatorul principal de credite                            SITUAȚIA CENTRALIZATOARE    privind cererile pentru executarea lucrărilor de punere în funcțiune de   către Administrația Națională a Îmbunătățirilor Funciare a infrastructurii                      de îmbunătățiri funciare situate în         cadrul teritoriului OIF sau al FOIF și care, din cauza stării       de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosința                     acestora sau nu s-a preluat de acestea                  pe bază de proces-verbal de predare-primire ┌────┬─────────┬─────────┬────────┬───────────┬──────────┬──────────┬────────┐ │Nr. │Sucursala│Cheltuie-│Cheltu- │Cheltuieli-│Cheltuie- │Cheltuie- │Total │ │crt.│/Unitatea│lile cu │ielile │le cu lu- │lile cu │lile cu │solici- │ │ │de admi- │lucrările│cu lu- │crările de │lucrările │lucrările │tări │ │ │nistrare │de punere│crările │punere în │de punere │de punere │sprijin │ │ ├─────────┤în func- │de pune-│funcțiune │în funcți-│în funcți-│finan- │ │ │ │țiune a │re în │a stațiilor│une a ca- │une a al- │ciar pe │ │ │OIF*)/ │SPP situ-│funcțiu-│de pompare │nalelor de│tor ele- │organi- │ │ │FOIF**) │ate pe │ne a re-│situate pe │aducțiune │mente de │zație/ │ │ │ │terito- │țelei de│teritoriul │situate pe│infra- │federa- │ │ │ │riul or- │conducte│federații- │teritoriul│structură │ție │ │ │ │ganiza- │situate │lor │federații-│situate pe│ [lei] │ │ │ │țiilor │pe teri-│ [lei] │lor │teritoriul│ │ │ │ │ [lei] │toriul │ │ [lei] │organiza- │ │ │ │ │ │organi- │ │ │țiilor/ │ │ │ │ │ │zațiilor│ │ │federații-│ │ │ │ │ │ [lei] │ │ │lor │ │ │ │ │ │ │ │ │ [lei] │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │7=2+3+4+│ │ │ │ │ │ │ │ │5+6 │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 1 │OIF 1***)│ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 2 │OIF 2 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 3 │… │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │… │OIF n │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │FOIF 1 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │FOIF 2 │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │FOIF n │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │Total***)│ │ │ │ │ │ │ │ │din care:│ │ │ │ │ │ │ │ │a) lu- │ │ │ │ │ │ │ │ │crări de │ │ │ │ │ │ │ │ │punere în│ │ │ │ │ │ │ │ │funcțiune│ │ │ │ │ │ │ │ │b) lu- │ │ │ │ │ │ │ │ │crări cu-│ │ │ │ │ │ │ │ │prinse în│ │ │ │ │ │ │ │ │protocol │ │ │ │ │ │ │ └────┴─────────┴─────────┴────────┴───────────┴──────────┴──────────┴────────┘         Director coordonator, Director economic/Contabil-șef,    ……………………… …………………………….   (Numele și prenumele în clar) (Numele și prenumele în clar)___________  *) Organizația de îmbunătățiri funciare.  **) Federația de organizații de îmbunătățiri funciare.  ***) Conform inventarului fizic și valoric al elementelor de infrastructură  care necesită lucrări de punere în funcțiune.Anexa 3 a fost modificată de art. II din ORDINUL nr. 465 din 15 iulie 2009, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 507 din 23 iulie 2009, prin înlocuirea sintagmei „director executiv” cu sintagma „director coordonator”. + 
Anexa 4la normele metodologice  ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ A ÎMBUNĂTĂȚIRILOR FUNCIARE                                                           Avizat                                           de ordonatorul principal de credite                                    SITUAȚIA                      sprijinului financiar ce se solicită         pentru acoperirea cheltuielilor de reparații pentru asigurarea        stării de funcționare a infrastructurii de îmbunătățiri funciare      situate pe teritoriile organizațiilor sau federațiilor și aflate în                    administrarea Administrației Naționale a                Îmbunătățirilor Funciare, pentru luna ……… ┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┐ │Nr. │ Specificații │Subvenții│ │crt.│ │ (lei) │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ 1. │Subvențiile solicitate la data de ………….., prevăzute │ │ │ │a se acordă de la bugetul de stat*), din care: │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ │1. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a SPP │ │ │ │ situate pe teritoriul organizațiilor │ │ │ │2. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a rețelei│ │ │ │ de conducte situate pe teritoriul organizațiilor │ │ │ │3. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a stații-│ │ │ │ lor de pompare situate pe teritoriul federațiilor │ │ │ │4. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a cana- │ │ │ │ lelor de aducțiune situate pe teritoriul federațiilor │ │ │ │5. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a altor │ │ │ │ elemente de infrastructură situate pe teritoriul │ │ │ │ organizațiilor/federațiilor │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ 2. │Subvenții primite la data de …………..**), din care: │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ │1. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a SPP │ │ │ │ situate pe teritoriul organizațiilor │ │ │ │2. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a rețelei│ │ │ │ de conducte situate pe teritoriul organizațiilor │ │ │ │3. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a │ │ │ │ stațiilor de pompare situate pe teritoriul federațiilor │ │ │ │4. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a │ │ │ │ canalelor de aducțiune situate pe teritoriul federațiilor │ │ │ │5. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a altor │ │ │ │ elemente de infrastructură situate pe teritoriul organiza-│ │ │ │ țiilor/federațiilor │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ 3. │Subvenții primite pentru luna în curs, respectiv luna …. │ │ │ │…..**), din care: │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ │1. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a SPP │ │ │ │ situate pe teritoriul organizațiilor │ │ │ │2. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a rețelei│ │ │ │ de conducte situate pe teritoriul organizațiilor │ │ │ │3. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a │ │ │ │ stațiilor de pompare situate pe teritoriul federațiilor │ │ │ │4. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a │ │ │ │ canalelor de aducțiune situate pe teritoriul federațiilor │ │ │ │5. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a altor │ │ │ │ elemente de infrastructură situate pe teritoriul organiza-│ │ │ │ țiilor/federațiilor │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ 4. │Subvenții solicitate de la bugetul de stat pentru luna ……│ │ │ │(rd.4 = rd.1 – rd.2 – rd.3), din care: │ │ ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │ │1. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a SPP │ │ │ │ situate pe teritoriul organizațiilor │ │ │ │2. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a rețelei│ │ │ │ de conducte situate pe teritoriul organizațiilor │ │ │ │3. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a │ │ │ │ stațiilor de pompare situate pe teritoriul federațiilor │ │ │ │4. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a │ │ │ │ canalelor de aducțiune situate pe teritoriul federațiilor │ │ │ │5. Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a altor │ │ │ │ elemente de infrastructură situate pe teritoriul organiza-│ │ │ │ țiilor/federațiilor │ │ └────┴─────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┘         Director coordonator, Director economic/Contabil-șef,    ……………………… …………………………….   (Numele și prenumele în clar) (Numele și prenumele în clar)___________  *) Valorile înscrise la rândul "Total", din care a) și b) din anexa nr. 3.  **) Valorile sprijinului acordat cumulat de la începutul anului din anexa  nr. 4a), col. "Realizat", rândul 7.Anexa 4 a fost modificată de art. II din ORDINUL nr. 465 din 15 iulie 2009, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 507 din 23 iulie 2009, prin înlocuirea sintagmei „director executiv” cu sintagma „director coordonator”. + 
Anexa 4a)la normele metodologice  ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ A ÎMBUNĂTĂȚIRILOR FUNCIARE                                                             Aprobat                                                 Ordonator principal de credite                             DECONTUL JUSTIFICATIV           privind eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea                       cheltuielilor de reparații pentru               asigurarea stării de funcționare a infrastructuriide îmbunătățiri funciare situate pe teritoriile organizațiilor sau federațiilorși aflate în administrarea Administrației Naționale a Îmbunătățirilor Funciare,                         pe perioada ……………..                                                                     – lei - ┌────┬──────────────────────────────────────────────────────┬───────┬────────┐ │Nr. │ Specificații │Program│Realizat│ │crt.│ │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 1. │Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a SPP│ │ │ │ │situate pe teritoriul organizațiilor │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 2. │Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a re-│ │ │ │ │țelei de conducte situate pe teritoriul organizațiilor│ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 3. │Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a │ │ │ │ │stațiilor de pompare situate pe teritoriul │ │ │ │ │federațiilor │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 4. │Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a │ │ │ │ │canalelor de aducțiune situate pe teritoriul │ │ │ │ │federațiilor │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 5. │Cheltuielile cu lucrările de punere în funcțiune a │ │ │ │ │altor elemente de infrastructură situate pe teritoriul│ │ │ │ │organizațiilor/federațiilor │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 6. │Subvenții cuvenite (rd.6 = rd.1+rd.2+rd.3+rd.4+rd.5) │ │ │ │ │total, din care: │ │ │ │ │a) lucrări de punere în funcțiune │ │ │ │ │b) lucrări cuprinse în protocol │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 7. │Subvenții primite: │ │ │ │ │a) lucrări de punere în funcțiune │ │ │ │ │b) lucrări cuprinse în protocol │ │ │ ├────┼──────────────────────────────────────────────────────┼───────┼────────┤ │ 8. │Subvenții de primit (rd. 8 = rd. 6 – rd. 7): │ │ │ │ │a) lucrări de punere în funcțiune │ │ │ │ │b) lucrări cuprinse în protocol │ │ │ └────┴──────────────────────────────────────────────────────┴───────┴────────┘         Director general, Director economic,    ……………………… …………………………….   (Numele și prenumele în clar) (Numele și prenumele în clar)
 + 
Anexa 4b)la normele metodologice  ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ A ÎMBUNĂTĂȚIRILOR FUNCIARE                             DECONTUL JUSTIFICATIV      privind plata dobânzilor, majorărilor și penalităților de orice fel,                     calculate de Societatea Comercială de                 Distribuție și Furnizare a Energiei Electrice  "Electrica" – S.A. pentru neachitarea la termenele scadente a costurilor cu  energia electrică consumată pentru pomparea apei pentru irigații și desecări                       de către Administrația Națională a              Îmbunătățirilor Funciare în luna ……………… ┌────┬───────────────────────┬────────────────────────┬──────────────────────┐ │Nr. │Amenajarea de îmbunătă-│Valoarea facturilor pen-│Subvenții acordate în │ │crt.│țiri funciare/Stații de│tru plata dobânzilor, │luna …………. │ │ │pompare │majorărilor și penalită-│pentru plata dobânzi- │ │ │ │ților de orice fel, cal-│lor, majorărilor și │ │ │ │culate de Societatea Co-│penalităților de orice│ │ │ │mercială de Distribuție │fel, calculate de │ │ │ │și Furnizare a Energiei │Societatea Comercială │ │ │ │Electrice "Electrica" – │de Distribuție și │ │ │ │S.A. pentru neachitarea │Furnizare a Energiei │ │ │ │la termenele scadente a │Electrice "Electrica" │ │ │ │costurilor cu energia │- S.A. pentru neachi- │ │ │ │electrică consumată pen-│tarea la termenele │ │ │ │tru pomparea apei pentru│scadente a costurilor │ │ │ │irigații și desecări de │cu energia electrică │ │ │ │către Administrația │consumată pentru │ │ │ │Națională a Îmbunătăți- │pomparea apei pentru │ │ │ │rilor Funciare │irigații și desecări │ │ │ │ [lei] │de către Administrația│ │ │ │ │Națională a Îmbunătă- │ │ │ │ │țirilor Funciare │ │ │ │ │ [lei] │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ 1 │ │ │ │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ 2 │ │ │ │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ 3 │ │ │ │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │… │ │ │Total pe amenajare │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ │ │ │ │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ │ │ │ │ ├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤ │ │ Total ANIF │ │ │ └────┴───────────────────────┴────────────────────────┴──────────────────────┘          Director general, Director economic,    …………………….. ……………………..  (Numele și prenumele în clar) (Numele și prenumele în clar)
 + 
Anexa 5la normele metodologice  MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ȘI DEZVOLTĂRII RURALE                                                          Aprobat                                           de ordonatorul principal de credite                                CENTRALIZATORUL  sprijinului financiar ce se solicită de la bugetul de stat pentru acoperireacheltuielilor OIF, FOIF, ANIF, AUAI și OUAI pe perioada …………………..                                                                       – lei - ┌────┬─────────────────────────────┬────────────┬────────┬──────────┬────────┐ │Nr. │ Specificația │ Programat │Total │ Suma │ Total │ │crt.│ │în anul … │decontat│solicitată│perioadă│ │ │ │ │anterior│ │ (3+4) │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ 1 │Cheltuielile de menținere în │ │ │ │ │ │ │funcțiune a infrastructurii │ │ │ │ │ │ │de îmbunătățiri funciare │ │ │ │ │ │ │aflate în proprietatea sau │ │ │ │ │ │ │folosința OIF sau FOIF total,│ │ │ │ │ │ │din care: │ │ │ │ │ │ │- Cheltuielile de realizare a│ │ │ │ │ │ │lucrărilor de întreținere și │ │ │ │ │ │ │reparații ale infrastructurii│ │ │ │ │ │ │- Cheltuielile de asigurare a│ │ │ │ │ │ │pazei și protecției infra- │ │ │ │ │ │ │structurii │ │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ 2. │Cheltuielile pentru executa- │ │ │ │ │ │ │rea lucrărilor de punere în │ │ │ │ │ │ │stare de funcțiune a infra- │ │ │ │ │ │ │structurii de îmbunătățiri │ │ │ │ │ │ │funciare situate în cadrul │ │ │ │ │ │ │teritoriului OIF sau al FOIF │ │ │ │ │ │ │și aflate în proprietatea sau│ │ │ │ │ │ │folosința acestora │ │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ 3. │Cheltuieli pentru executarea │ │ │ │ │ │ │lucrărilor de punere în stare│ │ │ │ │ │ │de funcțiune de către ANIF a │ │ │ │ │ │ │infrastructurii de │ │ │ │ │ │ │îmbunătățiri funciare situate│ │ │ │ │ │ │în cadrul teritoriului OIF │ │ │ │ │ │ │sau al FOIF și care din cauza│ │ │ │ │ │ │stării de degradare nu s-a │ │ │ │ │ │ │putut transmite în │ │ │ │ │ │ │proprietatea sau folosința │ │ │ │ │ │ │acestora ori nu s-a preluat │ │ │ │ │ │ │de acestea pe bază de │ │ │ │ │ │ │proces-verbal de predare- │ │ │ │ │ │ │primire │ │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ 4 │Cheltuieli către furnizorul │ │ │ │ │ │ │de energie electrică pentru │ │ │ │ │ │ │costul energiei electrice de │ │ │ │ │ │ │pompare a apei prin punctele │ │ │ │ │ │ │de livrate a apei pentru iri-│ │ │ │ │ │ │garea culturilor agricole │ │ │ │ │ │ │înființate pe teritoriul AUAI│ │ │ │ │ │ │și OUAI │ │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ 5 │Cheltuieli pentru plata │ │ │ │ │ │ │dobânzilor, majorărilor și │ │ │ │ │ │ │penalităților de orice fel, │ │ │ │ │ │ │calculate de S.C. "Electrica"│ │ │ │ │ │ │- S.A. pentru neachitarea la │ │ │ │ │ │ │termenele scadente a costu- │ │ │ │ │ │ │rilor cu energia electrică │ │ │ │ │ │ │consumată pentru pomparea │ │ │ │ │ │ │apei pentru irigații și dese-│ │ │ │ │ │ │cări de către ANIF, AUAI și │ │ │ │ │ │ │OUAI │ │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────────┼────────────┼────────┼──────────┼────────┤ │ │ TOTAL │ │ │ │ │ └────┴─────────────────────────────┴────────────┴────────┴──────────┴────────┘                Avizat,                     Direcția buget Direcția        finanțe de specialitate       Director, Director,  ………………. …………….. (Numele și prenumele (Numele și prenumele Întocmit       în clar) în clar)                                                     Oficiul de reglementare                                                     a organizațiilor de                                                    îmbunătățiri funciare                                                 (Numele și prenumele în clar)Anexa 5 la Normele metodologice a fost modificată de RECTIFICAREA nr. 601 din 25 iulie 2007, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 694 din 12 octombrie 2007. + 
Anexa 6la normele metodologice  MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ȘI DEZVOLTĂRII RURALE                                                         Aprobat                                          de ordonatorul principal de credite                                    SITUAȚIA        sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate      de OIF, FOIF, ANIF, AUAI și OUAI pentru luna ………………….. ┌────┬─────────┬──────────────────┬───────────┬──────────┬──────────┬────────┐ │ │ │Cheltuielile de │Cheltuieli-│Cheltuieli│Cheltuieli│Total │ │ │ │menținere în func-│le pentru │către fur-│pentru │solici- │ │ │ │țiune a infra- │executarea │nizorul de│plata do- │tări │ │ │ │structurii de îm- │lucrărilor │energie │bânzilor, │sprijin │ │ │ │bunătățiri funcia-│de punere │electrică │majorări- │finan- │ │ │ │re aflate în pro- │în stare de│pentru │lor și pe-│ciar pe │ │ │ DADR │prietatea sau fo- │funcțiune a│costul │nalități- │DADR sau│ │ │ sau │losința OIF sau │infrastruc-│energiei │lor de │ANIF │ │ │ ANF │FOIF │turii de │electrice │orice fel,│ [lei] │ │Nr. │ ├─────────┬────────┤îmbunătă- │de pompare│calculate │ │ │crt.│ │Cheltuie-│Cheltu- │țiri funci-│a apei │de Socie- │ │ │ │ │lile de │ielile │are situate│prin punc-│tatea Co- │ │ │ │ │realizare│de asi- │în cadrul │tele de │mercială │ │ │ │OIF/FOIF │a lucră- │gurare a│teritoriu- │livrare a │de Distri-│ │ │ │**)/AUAI │rilor de │pazei și│lui OIF sau│apei pen- │buție și │ │ │ │***) │întreți- │protec- │al FOIF și │tru iriga-│Furnizare │ │ │ │ │nere și │ției în-│aflate în │rea cultu-│a Energiei│ │ │ │ │reparații│fra- │proprieta- │rilor │Electrice │ │ │ │ │ale în- │structu-│tea sau fo-│agricole │"Electrica│ │ │ │ │frastruc-│rii │losința │înființate│"-S.A. │ │ │ │ │turii │[anexa │acestora │pe terito-│pentru ne-│ │ │ │ │[anexele │nr. 1a) │[anexa nr. │riul AUAI │achitarea │ │ │ │ │nr. 1a) -│col.6] │1c) – col. │și OUAI │la terme- │ │ │ │ │col 6] │ [lei] │6] │[anexa nr.│nele sca- │ │ │ │ │ [lei] │ │ [lei] │2 – col 5]│dente a │ │ │ │ │ │ │ │ [lei] │costurilor│ │ │ │ │ │ │ │ │cu energia│ │ │ │ │ │ │ │ │electrică │ │ │ │ │ │ │ │electrică)│consumată │ │ │ │ │ │ │ │ │pentru │ │ │ │ │ │ │ │ │pomparea │ │ │ │ │ │ │ │ │apei pen- │ │ │ │ │ │ │ │ │tru iriga-│ │ │ │ │ │ │ │ │ții și de-│ │ │ │ │ │ │ │ │secări de │ │ │ │ │ │ │ │ │către ANIF│ │ │ │ │ │ │ │ │, AUAI și │ │ │ │ │ │ │ │ │OUAI (va- │ │ │ │ │ │ │ │ │loarea │ │ │ │ │ │ │ │ │facturilor│ │ │ │ │ │ │ │ │emise de │ │ │ │ │ │ │ │ │Societatea│ │ │ │ │ │ │ │ │Comercială│ │ │ │ │ │ │ │ │de Distri-│ │ │ │ │ │ │ │ │buție și │ │ │ │ │ │ │ │ │Furnizare │ │ │ │ │ │ │ │ │a Energiei│ │ │ │ │ │ │ │ │Electrice │ │ │ │ │ │ │ │ │"Electrica│ │ │ │ │ │ │ │ │"-S.A. cu │ │ │ │ │ │ │ │ │destinația│ │ │ │ │ │ │ │ │de mai sus│ │ │ │ │ │ │ │ │) │ │ │ │ │ │ │ │ │ [lei] │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │7=2+3+4+│ │ │ │ │ │ │ │ │5+6 │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │… │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼──────────┼──────────┼────────┤ │ │ Total │ │ │ │ │ │ │ └────┴─────────┴─────────┴────────┴───────────┴──────────┴──────────┴────────┘                Avizat,               –––     Direcția buget Direcția        finanțe de specialitate       Director, Director,  ………………. …………….. (Numele și prenumele (Numele și prenumele Întocmit       în clar) în clar) ––––                                                   Oficiul de reglementare                                                     a organizațiilor de                                                    îmbunătățiri funciare                                                 (Numele și prenumele în clar)–––––Anexa N a fost înlocuită cu anexa la ORDINUL nr. 601 din 25 iulie 2007, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 580 din 23 august 2007, conform art. I din același act normativ.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x