NORME METODOLOGICE din 28 decembrie 2006 (**actualizate**)

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 1054 bis din 30 decembrie 2006
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulARE LEGATURA CUORDIN 624 30/09/2009 ART. 1
ActulARE LEGATURA CUORDIN 465 15/07/2009 ART. 2
ActulARE LEGATURA CUORDIN 180 18/03/2009
ActulARE LEGATURA CUORDIN 29 05/02/2009
ActulARE LEGATURA CUORDIN 26 04/02/2009
ActulARE LEGATURA CUORDIN 17 28/01/2009
ActulARE LEGATURA CUORDIN 759 19/12/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 735 09/12/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 596 18/09/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 568 02/09/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 485 01/08/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 446 04/07/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 436 03/07/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 411 19/06/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 260 06/05/2008
ActulARE LEGATURA CUOUG 221 23/12/2008 ART. 23
ActulARE LEGATURA CUORDIN 174 19/03/2008 ART. 7
ActulARE LEGATURA CUORDIN 65 01/02/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 10 16/01/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 9 10/01/2008
ActulARE LEGATURA CUORDIN 975 12/12/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 908 31/10/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 870 10/10/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 763 04/09/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 707 27/08/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 687 09/08/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 601 25/07/2007
ActulARE LEGATURA CURECTIFICARE 601 25/07/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 539 27/06/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 441 31/05/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 208 14/03/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 193 08/03/2007
ActulARE LEGATURA CUORDIN 850 28/12/2006
ActulREFERIRE LAOUG 123 21/12/2006 ANEXA 2
ActulACTUALIZEAZA PENORMA 28/12/2006
ART. 1ARE LEGATURA CUORDIN 491 06/08/2008 ART. 1
ART. 2ARE LEGATURA CUORDIN 174 19/03/2008 ART. 4
ART. 2ARE LEGATURA CUORDIN 441 31/05/2007 ART. 1
ART. 2REFERIRE LAORDIN 225 31/03/2006
ART. 2REFERIRE LAOUG 123 21/12/2006 ANEXA 2
ART. 3ARE LEGATURA CUORDIN 174 19/03/2008 ART. 4
ART. 3ARE LEGATURA CUORDIN 441 31/05/2007 ART. 1
ART. 4ARE LEGATURA CUORDIN 491 06/08/2008 ART. 1
ART. 4ARE LEGATURA CUORDIN 174 19/03/2008 ART. 4
ART. 4ARE LEGATURA CUORDIN 441 31/05/2007 ART. 1
ART. 5ARE LEGATURA CUORDIN 174 19/03/2008 ART. 4
ART. 6ARE LEGATURA CUORDIN 174 19/03/2008 ART. 4
ART. 6ARE LEGATURA CUORDIN 441 31/05/2007 ART. 1
ART. 6REFERIRE LAOUG 123 21/12/2006
ART. 7ARE LEGATURA CUORDIN 174 19/03/2008 ART. 4
ART. 8ARE LEGATURA CUORDIN 174 19/03/2008 ART. 4
ANEXA 1ARE LEGATURA CUORDIN 174 19/03/2008 ART. 4
 Nu exista acte care fac referire la acest act

privind modul de acordare a sprijinului financiar și condițiile de eligibilitate pentru sectorul viticol, așa cum este prevăzut la lit. c) din anexa nr. 2 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006 (ANEXA J)*)(actualizate până la data de 12 octombrie 2009**)



–––-*) Aprobate de ORDINUL nr. 850/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.054 din 30 decembrie 2006. + 
Articolul 1Beneficiază de sprijin pentru activitățile din sectorul viticol producătorii agricoli persoane fizice și/sau juridice care dețin și/sau exploatează suprafețe cultivate cu viță-de-vie și/sau produc vinuri cu denumire de origine controlată, individual ori în formă de asociere.Art. 1 a fost modificat de pct. 1 al art. I din ORDINUL nr. 491 din 6 august 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 607 din 15 august 2008. + 
Articolul 2Producătorii agricoli beneficiază de acordarea sprijinului financiar o singură dată pe an pentru activitățile prevăzute în Anexa nr. 2 lit. c) pct. 1 și 3 și în două etape pentru activitatea prevăzută în Anexa nr. 2 lit. c) pct. 2 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 123/2006 și trebuie să îndeplinească următoarele condiții de eligibilitate:a)să dovedească dreptul de proprietate și/sau de folosință a unei suprafețe cultivate cu viță-de-vie din soiuri nobile pentru struguri de masă, vin și/sau vii tinere de minimum 0,1 ha inclusiv;––––Lit. a) a art. 2 a fost modificată de pct. 1 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.b)să facă dovada înscrierii suprafețelor cultivate cu viță de vie în Registrul plantațiilor viticole;c)să facă dovada că vița-de-vie pentru struguri de masă, vin și/sau vii tinere este din soiuri nobile;––––Lit. c) a art. 2 a fost modificată de pct. 1 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.d)să folosească material săditor viticol certificat pentru completarea golurilor în plantațiile viticole cu soiuri nobile pentru struguri de masă și vin. + 
Articolul 3(1)Pentru a beneficia de sprijin financiar producătorii agricoli prevăzuți la art. 1 depun o cerere tip la centrele județene/respectiv ale municipiului București ale Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, conform modelului prevăzut în anexele nr. 1a și 1b.Alin. (1) al art. 3 a fost modificat de pct. 5 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008, prin înlocuirea sintagmei „sucursalele județene” cu sintagma „centru”.(2)Cererea tip este însoțită, după caz, de următoarele documente:a)copie a documentelor de identificare ; buletin/carte de identitate pentru persoane fizice, certificat de înmatriculare și certificat de înregistrare fiscală pentru persoane juridice;b)copie de pe dovada dreptului de proprietate și/sau de folosință a suprafeței viticole înscrise în Registrul plantațiilor viticole, pentru care se solicită sprijinul financiar;––––Lit. b) a alin. (2) al art. 3 a fost modificată de pct. 2 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.c)copie a dovezii de plată a arendei/redevențeî sau a altor obligații contractuale legate de folosința terenului din anul anterior;d)copie a documentelor din care să rezulte achiziționarea substanțelor folosite la tratamentele fitosanitare (contracte, facturi sau alte documente doveditoare);––––Lit. d) a alin. (2) al art. 3 a fost modificată de pct. 2 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.e)copie a autorizației de producător de struguri destinați obținerii de vinuri cu denumire de origine controlată eliberată de Oficiul Național al Denumirilor de Origine pentru Vinuri, denumit în continuare ONDOV după ultimul control al plantațiilor viticole;f)copie a autorizației de producător de vinuri cu denumire de origine controlată, eliberată de ONDOV;g)copte a certificatului de atestare a dreptului de comercializare a vinurilor cu denumire de origine controlată, eliberat de ONDOV;h)copie de pe documentul de plată a însemnului de certificare a vinurilor cu denumire de origine controlată.––––Litera h) a alin. (2) al art. 3 a fost introdusă de pct. 16 al art. I din ORDINUL nr. 441 din 31 mai 2007, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 378 din 4 iunie 2007.
 + 
Articolul 4(1)Cererile tip însoțite de documentele prevăzute la alin. (2) al art. 3 se depun separat pentru fiecare activitate astfel:a)până la data de 1 aprilie pentru susținerea costurilor aferente completării golurilor în plantațiile viticole pe rod, în campania de primăvară;b)până la data de 31 iulie pentru aplicarea tratamentelor fitosanitare în plantațiile viticole pe rod și tinere cu soiuri nobile pentru struguri de masă și vin, inclusiv pentru vinuri cu denumire de origine controlată;Lit. b) a alin. (1) al art. 4 a fost modificată de pct. 3 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.c)până la data de 20 august pentru autorizarea plantațiilor viticole producătoare de struguri de vin cu denumire de origine controlată;d)până la data de 1 octombrie pentru susținerea costurilor aferente completării golurilor în plantațiile viticole pe rod, în campania de toamnă;e)după certificarea cantităților de vin cu denumire de origine controlată și achiziționarea însemnelor de certificare a acestei categorii de calitate, dar nu mai târziu de 10 decembrie.––––Lit. e) a alin. (1) al art. 4 a fost modificată de pct. 2 al art. I din ORDINUL nr. 491 din 6 august 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 607 din 15 august 2008.(2)Aceste cereri se înregistrează într-un registru de evidență a cererilor ținut de centrele județene, respectiv ale municipiului București ale Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură.Alin. (2) al art. 4 a fost modificat de pct. 5 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008, prin înlocuirea sintagmei „sucursalele județene” cu sintagma „centru”.(3)În situația în care un producător agricol deține și/sau exploatează plantații viticole pe rod și/sau tinere ale căror suprafețe sunt situate în mai multe unități administrativteritoriale, acesta formulează cerere în fiecare unitate administrativ-teritorială unde este situat terenul.––––Alin. (3) al art. 4 a fost modificat de pct. 4 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.
 + 
Articolul 5(1)Cererile prevăzute la alin. (1) al art. 3 însoțite de documentele prevăzute la alin. (2) al art. 3 sunt verificate și aprobate de către reprezentanții centrelor județene, respectiv ale municipiului București ale Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură.Alin. (1) al art. 5 a fost modificat de pct. 5 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008, prin înlocuirea sintagmei „sucursalele județene” cu sintagma „centru”.(2)După aprobarea cererilor, centrele județene, respectiv ale municipiului București, ale APIA întocmesc un centralizator cu cererile aprobate conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, în baza căruia fac solicitarea de fonduri la sediul central APIA.––––Alin. (2) al art. 5 a fost modificat de pct. 7 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.(3)Centrele județene, respectiv ale municipiului București ale Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură transmit centralizatorul cererilor la aparatul central al Agenției de Plăti și Intervenție pentru Agricultură.Alin. (3) al art. 5 a fost modificat de pct. 5 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008, prin înlocuirea sintagmei „sucursalele județene” cu sintagma „centru”.(4)Aparatul central al Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură întocmește centralizatorul pe județe cu sumele necesare acordării sprijinului financiar conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 și îl transmite la Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale.––––Alin. (4) al art. 5 a fost modificat prin înlocuirea sintagmei "Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale" cu sintagma "Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale" conform art. VII din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.(5)Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale solicită Ministerului Finanțelor Publice deschiderea creditelor bugetare în baza situației centralizatoare privind sumele cuvenite producătorilor agricoli pentru sprijin financiar întocmit conform modelului prevăzut în anexa nr. 4.Alin. (5) al art. 5 a fost modificat de art. VII din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008 prin înlocuirea sintagmei „Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale” cu sintagma „Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale” și a sintagmei „Ministerului Finanțelor Publice” cu sintagma „Ministerului Economiei și Finanțelor”.(6)După aprobarea cererii pentru deschiderea creditelor bugetare de către Ministerul Finanțelor Publice, din bugetul Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale se alimentează contul APIA, care alimentează conturile centrelor județene ale APIA, respectiv al municipiului București, după caz, care, pe baza cererilor aprobate, virează sumele cuvenite în conturile beneficiarilor formelor de sprijin financiar, conform legislației în vigoare.––––Alin. (6) al art. 5 a fost modificat de pct. 8 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.
 + 
Articolul 6Recepția activităților prevăzute în Anexa nr. 2 lit. c) pct. 1-3 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 123/2006 se face astfel:a)până la data de 31 mai pentru susținerea costurilor aferente completării golurilor în plantațiile viticole pe rod, în campania de primăvară;b)până la data de 31 august pentru aplicarea tratamentelor fitosanitare în plantațiile viticole pe rod și tinere cu soiuri nobile pentru struguri de masă și vin, inclusiv pentru vinuri cu denumire de origine controlată;Lit. b) a art. 6 a fost modificată de pct. 6 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008d)până la data de 15 noiembrie pentru susținerea costurilor aferente completării golurilor în plantațiile viticole pe rod, în campania de toamnă;e)în termen de 10 zile de la data depunerii dosarelor, în urma verificării exactității datelor, scriptic și faptic, de către centrele județene ale Agenției, respectiv ale municipiului București, după caz, pentru certificarea și marcarea vinurilor cu denumire de origine controlată.Litera e) a art. 6 a fost modificată de pct. 5 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008, prin înlocuirea sintagmei „sucursalele județene” cu sintagma „centru”. + 
Articolul 7(1)Plata sprijinului financiar către beneficiari se face după întocmirea procesului verbal de recepție a activităților prevăzute la lit. a), b) și d) ale art. 6, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5.(2)Plata sprijinului financiar către beneficiari pentru activitățile prevăzute la art. 6 lit.c) și e) se face pe baza verificării de către APIA a documentelor depuse de beneficiari, prin care justifică efectuarea plății către ONDOV.––––Alin. (2) al art. 7 a fost modificat de pct. 9 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.
 + 
Articolul 8APIA efectuează plățile prin centrele județene și prin cel al municipiului București în contul beneficiarilor, după alimentarea contului de subvenții de către Ministerul Finanțelor Publice.Art. 8 a fost modificat de pct. 10 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008. + 
Articolul 9Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice. + 
Anexa 1ala anexa JCEREREpentru acordarea unui sprijin financiarpersoanei fizice pentru efectuarea activitățiiCentrul Județean al APIA……………………Nr. de înregistrare …………./………………….Domnul/Doamna ………………………….., domiciliat/domiciliată în localitatea ……………………., str. …………………. nr. ……….., județul ……………………………, BI/CI seria …………nr. …………………, eliberat/eliberată de ………………… la data de ……………….., CNP ………………………, în baza actelor doveditoare anexate la prezenta cerere, solicit un sprijin financiar pentru:┌─────┬────────────────────┬───────────┬───────────────────┬────────────────┐│ Nr. │ Activitatea │ U.M. │ Sprijin financiar │ Total sprijin ││ crt.│ │ – ha/hl – │ – lei/ha/hl – │ financiar ││ │ │ │ │ – lei – │├─────┼────────────────────┼───────────┼───────────────────┼────────────────┤│ │ │ │ │ │├─────┼────────────────────┼───────────┼───────────────────┼────────────────┤│ │ TOTAL: │ x │ x │ │└─────┴────────────────────┴───────────┴───────────────────┴────────────────┘Declar pe propria răspundere că suprafețele propuse pentru efectuarea activităților prevăzute în tabel corespund realității din teren.Menționez că am depus cerere pentru sprijin financiar și în localitatea ……………………….., pentru suprafața de ………………………, privind lucrarea de …………………………………… .Mă oblig să particip la recepționarea activităților prevăzute în tabel și să restitui sumele necuvenite, în condițiile în care nu realizez activitățile pe suprafețele pentru care solicit sprijin financiar.Pentru primirea ajutorului financiar aprobat, plata aferentă acestuia se va face în contul nr. ……………………., deschis la banca/trezoreria …………………………..din localitatea …………………, județul ………………………. .Beneficiar, Se aprobă,………………. Directorul Centrului Județean(numele și prenumele) al APIA,…………………………Semnătura……………. (numele și prenumele)Data……….. Semnătura…………Ștampila ………..Anexa 1a a fost modificată de pct. 11 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008. + 
Anexa 1bla anexa JCEREREpentru acordarea unui sprijin financiar persoanei juridicepentru efectuarea activitățiiCentrul Județean al APIA …………………………Nr. de înregistrare ……………. / ………………Unitatea …………………………, cu sediul în localitatea ……………………, str ………………………. nr. ………., județul ………………., CUI ………………., cod CAEN …………………., telefon …………………….., fax ………………, e-mail ……………….., având punct de lucru în localitatea ………………….., județul …………., reprezentată prin împuternicit ………(numele, prenumele și funcția)………, cu domiciliul în localitatea …………………., str. ……………………… nr. ……, bl. ………., sc. .., et. …….., ap. ………, sectorul/județul ……………………., BI/CI …….. seria ……. nr. …………….., eliberat/eliberată de ………………….. la data de …………….., CNP ……………., în baza actelor doveditoare anexate la prezenta cerere, solicit un sprijin financiar pentru:┌─────┬────────────────────┬───────────┬───────────────────┬────────────────┐│ Nr. │ Activitatea │ U.M. │ Sprijin financiar │ Total sprijin ││ crt.│ │ – ha/hl – │ – lei/ha/hl – │ financiar ││ │ │ │ │ – lei – │├─────┼────────────────────┼───────────┼───────────────────┼────────────────┤│ │ │ │ │ │├─────┼────────────────────┼───────────┼───────────────────┼────────────────┤│ │ TOTAL: │ x │ x │ │└─────┴────────────────────┴───────────┴───────────────────┴────────────────┘Declar pe propria răspundere că suprafețele propuse pentru efectuarea activităților prevăzute în tabel corespund realității din teren.Menționez că am depus cerere pentru sprijin financiar și în localitatea ………………………, pentru suprafața de …………………….., privind activitatea de ………………………………………….. .Mă oblig să particip la recepționarea lucrărilor prevăzute în tabel și să restitui sumele necuvenite, în condițiile în care nu realizez activitățile pe suprafețele pentru care solicit sprijin financiar.Pentru primirea ajutorului financiar aprobat, plata aferentă acestuia se va face în contul IBAN nr. ………………, deschis la Trezoreria ……………………….. din localitatea ………………….., județul ………………….. .Data ………………………Beneficiar, Se aprobă,……………………. Directorul Centrului Județean(numele și prenumele) al APIA,………………………Semnătura…….. (numele și prenumele)Data….. Semnătura……Ștampila ……––––Anexa 1b a fost modificată de pct. 12 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.
 + 
Anexa 2la anexa JCENTRALIZATORULsumelor necesare sprijinului financiar acordatproducătorilor agricoli din județul ……….     Centrul județean al APIA ……………┌───┬────────────┬─────────────────────────────────────────────────────────────┐│Nr.│ │ Activitatea ││c │Beneficiarul├─────────────┬────────────┬─────────┬──────────────┬─────────┤│r │ │Autorizarea │Certificarea│ Comple- │Aplicarea │ ││t. │ │plantațiilor │și marcarea │ tarea │tratamentelor │ ││ │ │de struguri │vinurilor │golurilor│fitosanitare │ TOTAL ││ │ │pentru vinuri│cu denumire │în plan- │în plantațiile│ ││ │ │cu denumire │de origine │tațiile │viticole pe │ ││ │ │de origine │controlată │viticole │rod cu soiuri │ ││ │ │controlată │ │pe rod │nobile pentru │ ││ │ │ │ │ │struguri de │ ││ │ │ │ │ │masă și vin, │ ││ │ │ │ │ │inclusiv ptr. │ ││ │ │ │ │ │vinuri cu │ ││ │ │ │ │ │denumire de │ ││ │ │ │ │ │origine │ ││ │ │ │ │ │controlată │ ││ │ ├──────┬──────┼─────┬──────┼────┬────┼────┬─────────┼─────┬───┤│ │ │ ha │ lei │ hl │ lei │ ha │ lei│ ha │ lei │ha/hl│lei│├───┼────────────┼──────┼──────┼─────┼──────┼────┼────┼────┼─────────┼─────┼───┤│ │ TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │└───┴────────────┴──────┴──────┴─────┴──────┴────┴────┴────┴─────────┴─────┴───┘    Directorul Centrului Județean al APIA,    ………………………………..             (numele și prenumele)    Semnătura ……………………….    Ștampila ………………………..    Data …………………………..Anexa 2 a fost modificată de pct. 13 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008. + 
Anexa 3la Anexa J                                CENTRALIZATORUL     sumelor necesare sprijinului financiar acordat producătorilor agricoli  APIA ┌─────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │ │ Activitatea │ │ │ ├────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┤ │ │ │Autorizarea │Certificarea│Completarea │Aplicarea │ TOTAL │ │ │ │plantațiilor│și marcarea │golurilor în│tratamente- │ │ │ │ │de struguri │vinurilor cu│plantațiile │lor fitosa- │ │ │ │ │pentru vi- │denumire de │viticole pe │nitare în │ │ │ │ │nuri cu de- │origine │rod │plantațiile │ │ │ │ │numire de │controlată │ │viticole pe │ │ │ │ │origine │ │ │rod cu so- │ │ │Nr. │Jude-│controlată │ │ │iuri nobile │ │ │crt. │țul │ │ │ │pentru stru-│ │ │ │ │ │ │ │guri de masă│ │ │ │ │ │ │ │și vin, în- │ │ │ │ │ │ │ │clusiv pen- │ │ │ │ │ │ │ │tru vinuri │ │ │ │ │ │ │ │cu denumire │ │ │ │ │ │ │ │de origine │ │ │ │ │ │ │ │controlată │ │ │ │ ├──────┬─────┼──────┬─────┼──────┬─────┼──────┬─────┼──────┬─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ha │ lei │ hl │ lei │ ha │ lei │ ha │ lei │ha/hl │ lei │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤ │ │TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │țară │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ └─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┘  Director general Director economic  Numele și prenumele ……………. Numele și prenumele …………….  Semnătura …………………….. Semnătura …………  Ștampila ……………………… Ștampila ………….  Data …………………………. Data ……………..
 + 
Anexa 4la Anexa J                            SITUAȚIA CENTRALIZATOARE    privind sumele cuvenite producătorilor agricoli pentru sprijin financiar  MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ȘI DEZVOLTĂRII RURALE    Denumirea "Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale" a fost înlocuită cu denumirea "Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale" conform art. VII din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.  Nr. …………./……………. ┌────┬─────────────────────────┬──────────────┬───────────────┬──────────────┐ │Nr. │ Activitatea │ UM │ Sprijin │ Suma totală │ │crt.│ │ ha/hl │ financiar │ lei │ │ │ │ │ lei/ha/hl │ │ ├────┼─────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤ │ 1 │Autorizarea plantațiilor │ │ │ │ │ │de struguri pentru vinuri│ │ │ │ │ │cu denumire de origine │ │ │ │ │ │controlată │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤ │ 2 │Certificarea și marcarea │ │ │ │ │ │vinurilor cu denumire de │ │ │ │ │ │origine controlată │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤ │ 3 │Completarea golurilor în │ │ │ │ │ │plantațiile viticole pe │ │ │ │ │ │rod │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤ │ 4 │Aplicarea tratamentelor │ │ │ │ │ │fitosanitare în planta- │ │ │ │ │ │țiile viticole pe rod cu │ │ │ │ │ │soiuri nobile pentru │ │ │ │ │ │struguri de masă și vin, │ │ │ │ │ │inclusiv pentru vinuri cu│ │ │ │ │ │denumire de origine │ │ │ │ │ │controlată │ │ │ │ ├────┼─────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤ │ │ TOTAL │ │ │ │ └────┴─────────────────────────┴──────────────┴───────────────┴──────────────┘  DIRECȚIA BUGET-FINANȚE  Director,  Numele și prenumele …………………..  Semnătura ……………………………  Ștampila  Data ………………………………..
 + 
Anexa 5la anexa JPROCES-VERBAL DE RECEPȚIE*)a activitățilorCentrul Județean al APIA ……………………………….Nr. de înregistrare ……………. / …………………..Funcționar public desemnat de APIA ………..(numele și prenumele)…….,în prezența beneficiarului persoană fizică/persoană juridică ……………………………, cu domiciliul/sediul în localitatea …………………………………, str. ……………………… nr. ……., bl. ….., sc. …….., et. …., ap …., județul/sectorul ………………., CNP/CUI ……………………….. cod CAEN ……………………….., având punct de lucru în localitatea ………………………, județul ………….., reprezentat de împuternicit ……..(numele și prenumele)……., cu domiciliul în localitatea ……………………….., str. ……………………..nr. ……., bl. …., sc. …., et. …., ap …., județul/sectorul ………….., constată următoarele:Beneficiarul sprijinului financiar …………………………………, prin Cererea nr. …………………… din ……………………….., a realizat lucrarea ………………………………………, pe suprafața de ………….. ha.În urma verificării în teren se constată că activitatea ……………………………….., pe suprafața de ……………ha din tarlaua nr. ………………….., parcela nr. …… …………… din Registrul plantațiilor viticole, corespunde cererii și a fost efectuată cu respectarea prevederilor legale din domeniu.┌────┬───────────────┬──────────────────────┬───────────┬──────────────────────┐│Nr. │ Activitatea │ Suprafața │ Diferențe │ Suma ││crt.│ │ – ha – │ ± ha │ – lei – ││ │ ├───────────┬──────────┤ ├──────────┬───────────┤│ │ │Solicitată │Realizată │ │ Cuvenită │ Restituită│├────┼───────────────┼───────────┼──────────┼───────────┼──────────┼───────────┤│ 1. │ │ │ │ │ │ │├────┼───────────────┼───────────┼──────────┼───────────┼──────────┼───────────┤│ 2. │ │ │ │ │ │ │├────┼───────────────┼───────────┼──────────┼───────────┼──────────┼───────────┤│ 3. │ │ │ │ │ │ │├────┼───────────────┼───────────┼──────────┼───────────┼──────────┼───────────┤│ 4. │ │ │ │ │ │ │└────┴───────────────┴───────────┴──────────┴───────────┴──────────┴───────────┘Prezentul proces-verbal constituie titlu executoriu.Persoaneă fizică/juridică, Funcționar public desemnat de APIA,…………………… …………………………(numele și prenumele) (numele și prenumele)Semnătura…….. Semnătura……Ștampila Ștampila ……"Data ….––-*) Procesul-verbal de recepție se întocmește separat pentru fiecare activitate, în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatară.––––Anexa 5 a fost modificată de pct. 14 al art. IV din ORDINUL nr. 174 din 19 martie 2008, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 245 din 28 martie 2008.––-

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x