NORME METODOLOGICE din 18 decembrie 2009

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 26/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 908 din 23 decembrie 2009
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
CAP. 1REFERIRE LAORDIN 2861 09/10/2009
CAP. 1REFERIRE LALEGE 329 05/11/2009
CAP. 1REFERIRE LALEGE 329 05/11/2009 ART. 3
CAP. 1REFERIRE LANORMA 09/10/2009
CAP. 2REFERIRE LAORDIN 629 03/04/2009
CAP. 2REFERIRE LALEGE 329 05/11/2009
CAP. 2REFERIRE LANORMA 03/04/2009
CAP. 3REFERIRE LAORDIN 2941 22/10/2009
CAP. 3REFERIRE LAORDIN 629 03/04/2009
CAP. 3REFERIRE LALEGE 329 05/11/2009
CAP. 3REFERIRE LANORMA 03/04/2009
CAP. 4REFERIRE LAORDIN 3156 12/11/2009
CAP. 4REFERIRE LALEGE 329 05/11/2009
CAP. 4REFERIRE LANORMA 12/11/2009
ANEXA 1REFERIRE LAORDIN 3156 12/11/2009
ANEXA 1REFERIRE LALEGE 329 05/11/2009
ANEXA 1REFERIRE LANORMA 12/11/2009
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulREFERIT DEORDIN 79 18/01/2010
ActulREFERIT DENORMA 18/01/2010
ActulAPROBAT DEORDIN 3409 18/12/2009
ActulCONTINUT DEORDIN 3409 18/12/2009

privind situaţiile financiare ce se întocmesc de autorităţile şi instituţiile publice care se reorganizează potrivit prevederilor Legii nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional



 + 
Capitolul IÎntocmirea bilanţului de închidere şi a celorlalte componente ale situaţiilor financiare1. Instituţiile publice au obligaţia să efectueze inventarierea elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii deţinute, în cazul fuziunii sau al încetării activităţii, potrivit prevederilor Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.861/2009, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 704 din 20 octombrie 2009.2. (1) Autorităţile şi instituţiile publice care se reorganizează prin modalităţile prevăzute la art. 3 lit. a)-d) şi f) din Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional şi care predau structuri sau activităţi au obligaţia să întocmească bilanţul contabil de închidere la data predării/preluării, cu datele privind „Soldul la începutul anului” (coloana 1) şi „Soldul la data predării/preluării” (coloana 2). Pe baza datelor înscrise în coloana 2 şi a protocoalelor de predare-primire se scad din evidenţa contabilă drepturile şi obligaţiile structurii sau activităţii predate, inclusiv bunurile mobile şi imobile aflate în administrarea sau, după caz, în proprietatea acestora, astfel:    892 "Bilanţ de închidere" = %                                           Conturi de activ                                 şi                % = 892 "Bilanţ de închidere"    Conturi de pasiv(2) Soldurile conturilor în afara bilanţului se predau, de asemenea, prin protocoalele de predare-primire.3. (1) Autorităţile şi instituţiile publice care preiau structuri sau activităţi, precum şi instituţiile publice persoane juridice nou-constituite prin modalităţile prevăzute la art. 3 lit. a)-d) şi f) din Legea nr. 329/2009 înregistrează în evidenţa contabilă drepturile şi obligaţiile instituţiei, structurii sau activităţii preluate, inclusiv bunurile mobile şi imobile aflate în administrare sau, după caz, în proprietatea acestora, pe baza datelor înscrise în coloana 2 din bilanţul contabil de închidere întocmit la data predării/preluării şi a protocoalelor de predare-primire, astfel:            % = 891 "Bilanţ de deschidere"    Conturi de activ                                  şi  891 "Bilanţ de deschidere" = %                                               Conturi de pasiv(2) Soldurile conturilor în afara bilanţului se înregistrează pe baza protocoalelor de predare-primire.4. Datele din coloana 1 "Soldul la începutul anului" se raportează în bilanţul autorităţilor sau instituţiilor publice care au preluat structuri sau activităţi, precum şi în bilanţul instituţiilor publice persoane juridice nou-constituite.5. Bilanţul contabil de închidere va fi însoţit de balanţa de verificare sintetică, contul de rezultat patrimonial, situaţia fluxurilor de trezorerie şi celelalte anexe ce se întocmesc la sfârşitul exerciţiului financiar.6. Autorităţile şi instituţiile publice finanţate integral din bugetul de stat, din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, integral din veniturile proprii, ai căror conducători aveau calitatea de ordonatori principali de credite până la intrarea în vigoare a Legii nr. 329/2009, indiferent de modalitatea de reorganizare, cu excepţia situaţiei prevăzute la art. 3 lit. e) din aceeaşi lege, pentru perioada până la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului privind înfiinţarea noii entităţi rezultate din reorganizare, au obligaţia să prezinte ordonatorului de credite în subordinea/structura căruia vor funcţiona după apariţia acestei legi bilanţul contabil de închidere, însoţit de balanţa de verificare sintetică, contul de rezultat patrimonial, situaţia fluxurilor de trezorerie şi celelalte anexe ce se întocmesc la sfârşitul exerciţiului financiar, împreună cu protocolul de predare-primire, până cel mai târziu la data de 31 decembrie 2009.7. Autorităţile şi instituţiile publice finanţate integral din bugetul de stat, din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, integral din veniturile proprii, ai căror conducători aveau calitatea de ordonatori secundari şi/sau terţiari de credite până la intrarea în vigoare a Legii nr. 329/2009, indiferent de modalitatea de reorganizare, cu excepţia situaţiei prevăzute la art. 3 lit. e) din aceeaşi lege, pentru perioada până la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului privind înfiinţarea noii entităţi rezultate din reorganizare, au obligaţia să prezinte ordonatorului de credite în subordinea căruia au funcţionat până la apariţia acestei legi, dar şi ordonatorului de credite în subordinea/ structura căruia vor funcţiona după apariţia acestei legi, după caz, bilanţul contabil de închidere, însoţit de balanţa de verificare sintetică, contul de rezultat patrimonial, situaţia fluxurilor de trezorerie şi celelalte anexe ce se întocmesc la sfârşitul exerciţiului financiar, împreună cu protocolul de predare-primire, până cel mai târziu la data de 31 decembrie 2009.
 + 
Capitolul IIÎntocmirea conturilor de execuţie pentru venituri şi cheltuieli1. Autorităţile şi instituţiile publice finanţate integral din bugetul de stat, din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, integral din veniturile proprii, ai căror conducători aveau calitatea de ordonatori principali de credite până la intrarea în vigoare a Legii nr. 329/2009, indiferent de modalitatea de reorganizare, cu excepţia situaţiei prevăzute la art. 3 lit. e) din aceeaşi lege, pentru perioada până la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului privind înfiinţarea noii entităţi rezultate din reorganizare, au obligaţia să prezinte Ministerului Finanţelor Publice – Direcţia generală de metodologie contabilă instituţii publice conturile de execuţie întocmite în structura bugetelor aprobate pentru activitatea finanţată din bugetul de stat, credite externe, credite interne, fonduri externe nerambursabile, instituţii şi activităţi finanţate integral sau parţial din venituri proprii, potrivit pct. 7 din Normele metodologice privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare trimestriale ale instituţiilor publice, precum şi a unor raportări financiare lunare în anul 2009, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 629/2009, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi execuţia bugetului pe programe, după caz, până cel mai târziu la data de 31 decembrie 2009.2. Autorităţile şi instituţiile publice finanţate integral din bugetul de stat, din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, integral din veniturile proprii, ai căror conducători aveau calitatea de ordonatori secundari şi/sau terţiari de credite până la intrarea în vigoare a Legii nr. 329/2009, indiferent de modalitatea de reorganizare, cu excepţia situaţiei prevăzute la art. 3 lit. e) din aceeaşi lege, pentru perioada până la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului privind înfiinţarea noii entităţi rezultate din reorganizare, au obligaţia să prezinte ordonatorului de credite în subordinea căruia au funcţionat până la apariţia acestei legi conturile de execuţie întocmite în structura bugetelor aprobate pentru activitatea finanţată din bugetul de stat, credite externe, credite interne, fonduri externe nerambursabile, instituţii şi activităţi finanţate integral sau parţial din venituri proprii, potrivit pct. 7 din Normele metodologice privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare trimestriale ale instituţiilor publice, precum şi a unor raportări financiare lunare în anul 2009, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 629/2009, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi execuţia bugetului pe programe, după caz, la termenul stabilit de ordonatorul superior de credite.3. Autorităţile şi instituţiile publice care şi-au schimbat regimul de finanţare au obligaţia să întocmească conturi de execuţie potrivit surselor de finanţare avute până la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului privind înfiinţarea noii entităţi rezultate din reorganizare. După această dată, conturile de execuţie se întocmesc conform noilor surse de finanţare.4. Autorităţile şi instituţiile publice reorganizate depun situaţiile financiare trimestriale şi anuale la ordonatorul de credite principal/secundar căruia i se subordonează după reorganizare.5. (1) Întocmirea conturilor de execuţie în structura bugetelor aprobate pentru activitatea finanţată din bugetul de stat, credite externe, credite interne, fonduri externe nerambursabile, instituţii şi activităţi finanţate integral sau parţial din venituri proprii, potrivit pct. 7 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 629/2009, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi execuţia bugetului pe programe se efectuează pentru perioada până la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului privind înfiinţarea noii entităţi rezultate din reorganizare, astfel:a) coloana 1 "Prevederi iniţiale" din anexa nr. 5 "Contul de execuţie a bugetului instituţiei publice – Venituri" şi coloana 2 "Credite bugetare iniţiale" din anexa nr. 6 "Contul de execuţie a bugetului instituţiei publice – Cheltuieli" şi anexa nr. 7 "Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice – Cheltuieli" se completează cu sumele aprobate prin Legea bugetului de stat nr. 18/2009, cu modificările şi completările ulterioare, sau prin hotărâre a Guvernului, după caz;b) coloana 2 "Prevederi definitive" din anexa nr. 5 "Contul de execuţie a bugetului instituţiei publice – Venituri" şi coloana 3 "Credite bugetare definitive" din anexa nr. 6 "Contul de execuţie a bugetului instituţiei publice – Cheltuieli" şi anexa nr. 7 "Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice – Cheltuieli" se completează cu sumele aprobate la finele perioadei de raportare;c) coloana "Angajamente legale" din anexa nr. 6 "Contul de execuţie a bugetului instituţiei publice – Cheltuieli" şi anexa nr. 7 "Contul de execuţie a bugetului instituţiilor publice – Cheltuieli" (încheiate în limita creditelor bugetare şi/sau a creditelor de angajament, după caz) se completează la nivelul plăţilor efectuate până la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului privind înfiinţarea noii entităţi rezultate din reorganizare.(2) În acest sens, autorităţile şi instituţiile publice reorganizate urmează să corecteze angajamentele bugetare şi legale până la nivelul bugetului aprobat la data reorganizării şi să angajeze din nou cheltuielile, în limita bugetului aprobat după data reorganizării.
 + 
Capitolul IIIÎntocmirea raportărilor financiare lunare1. Autorităţile şi instituţiile publice ai căror conducători aveau calitatea de ordonatori principali de credite până la intrarea în vigoare a Legii nr. 329/2009, indiferent de modalitatea de reorganizare, prezintă Ministerului Finanţelor Publice – Direcţia generală de metodologie contabilă instituţii publice, pentru perioada până la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului privind înfiinţarea noii entităţi rezultate din reorganizare, raportările financiare lunare (conturile de execuţie) întocmite potrivit Normelor metodologice privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare trimestriale ale instituţiilor publice, precum şi a unor raportări financiare lunare în anul 2009, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 629/2009, cu modificările şi completările ulterioare, până cel mai târziu la data de 31 decembrie 2009.2. Autorităţile şi instituţiile publice ai căror conducători aveau calitatea de ordonatori secundari şi/sau terţiari de credite până la intrarea în vigoare a Legii nr. 329/2009, indiferent de modalitatea de reorganizare, prezintă ordonatorului de credite în subordinea căruia au funcţionat, pentru perioada până la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului privind înfiinţarea noii entităţi rezultate din reorganizare, raportările financiare lunare (conturile de execuţie) întocmite potrivit Normelor metodologice privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare trimestriale ale instituţiilor publice, precum şi a unor raportări financiare lunare în anul 2009, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 629/2009, cu modificările şi completările ulterioare, la termenul stabilit de ordonatorul superior de credite.3. Autorităţile şi instituţiile publice care şi-au schimbat regimul de finanţare au obligaţia să întocmească raportările financiare lunare (conturile de execuţie), potrivit surselor de finanţare avute până la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului privind înfiinţarea noii entităţi rezultate din reorganizare. După această dată, raportările financiare lunare (conturile de execuţie) se întocmesc pe noile surse de finanţare.4. Autorităţile şi instituţiile publice ai căror conducători aveau calitatea de ordonatori principali de credite până la intrarea în vigoare a Legii nr. 329/2009, indiferent de modalitatea de reorganizare, au obligaţia să întocmească şi să depună la Ministerul Finanţelor Publice – Direcţia generală de metodologie contabilă instituţii publice raportările financiare lunare pentru luna noiembrie, prevăzute în Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.941/2009 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare trimestriale ale instituţiilor publice, precum şi a unor raportări financiare lunare în anul 2009, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 629/2009, la pct. 2^2 referitor la raportarea lunară a plăţilor restante (anexa nr. 30) şi la pct. 2^3 referitor la raportarea lunară a unor indicatori din bilanţ, până cel mai târziu la data de 31 decembrie 2009.5. Autorităţile şi instituţiile publice ai căror conducători aveau calitatea de ordonatori secundari şi/sau terţiari de credite până la intrarea în vigoare a Legii nr. 329/2009, indiferent de modalitatea de reorganizare, au obligaţia să prezinte ordonatorului de credite în subordinea căruia au funcţionat raportările financiare lunare pentru luna noiembrie, prevăzute în Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.941/2009, la pct. 2^2 referitor la raportarea lunară a plăţilor restante (anexa nr. 30) şi la pct. 2^3 referitor la raportarea lunară a unor indicatori din bilanţ, la termenul stabilit de ordonatorul superior de credite.6. Raportările financiare lunare întocmite începând cu luna decembrie 2009 de către autorităţile şi instituţiile publice reorganizate se depun la ordonatorul de credite principal/secundar căruia i se subordonează după reorganizare.7. (1) Autorităţile şi instituţiile publice care şi-au schimbat regimul de finanţare urmând a se finanţa integral de la bugetul de stat, pentru lunile noiembrie şi decembrie 2009, întocmesc "Situaţia privind operaţiunile de încasări şi plăţi efectuate de instituţiile finanţate integral sau parţial din venituri proprii, care se reorganizează ca instituţii finanţate integral din bugetul de stat, conform Legii nr. 329/2009„, al cărei model este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentele norme metodologice.(2) Autorităţile şi instituţiile publice transmit această situaţie Ministerului Finanţelor Publice – Direcţia generală de sinteză a politicilor bugetare, în format electronic, însoţită de o adresă de înaintare scanată şi semnată de conducătorul instituţiei publice şi de conducătorul compartimentului financiar-contabil sau de altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, până la data de 11 ianuarie 2010.
 + 
Capitolul IVÎnregistrarea în contabilitate1. Înregistrarea veniturilor obţinute de autorităţile şi instituţiile publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii, care sunt reorganizate ca instituţii publice finanţate integral de la bugetul de stat, şi care se fac venit la bugetul de stat (art. 1 şi 2 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 3.156/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind virarea la bugetul de stat a veniturilor obţinute de autorităţile şi instituţiile publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii, care s-au reorganizat ca instituţii publice finanţate integral de la bugetul de stat potrivit Legii nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană şi Fondul Monetar Internaţional):– Înregistrarea obligaţiei de plată către bugetul de stat:            117.10 = 4481       "Rezultatul reportat – "Alte datorii faţă de buget"  instituţii publice şi activităţi      finanţate integral sau   parţial din venituri proprii"– Virarea la bugetul de stat a disponibilităţilor reprezentând venituri proprii:            4481 = %     "Alte datorii faţă de buget" 560                                            "Disponibil al instituţiilor                                            publice finanţate integral din                                                  venituri proprii"                                                       561                                            "Disponibil al instituţiilor                                            publice finanţate din venituri                                                 proprii şi subvenţii"                                                       5121                                            "Disponibil la bănci în lei" etc.– Virarea subvenţiilor la bugetul de stat:                772 = 561     "Venituri din subvenţii" "Disponibil al instituţiilor publice                                              finanţate din venituri proprii                                                      şi subvenţii"2. Virarea la bugetul de stat a sumelor care au fost gestionate ca venituri proprii de instituţiile publice şi care se încasează în continuare de către acestea în contul de disponibilităţi 50.32 "Disponibil din sume colectate pentru bugetul de stat", deschis pe numele acestor instituţii publice la unităţile Trezoreriei Statului (art. 10 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 3.156/2009):a) În situaţia în care se emit facturi:– Emiterea facturii:          411 = 4481       "Clienţi" "Alte datorii faţă de buget"– Înregistrarea sumelor încasate de la clienţi:          5291 = 411   "Disponibil din sumele "Clienţi"      colectate pentru      bugetul de stat"– Virarea sumelor încasate la bugetul de stat:          4481 = 5291  "Alte datorii faţă de buget" "Disponibil din sumele                                                 colectate pentru bugetul                                                        de stat"b) În situaţia în care nu se emit facturi:– Înregistrarea sumelor încasate şi crearea obligaţiei de virare la bugetul de stat:         5291 = 4481   "Disponibil din sumele "Alte datorii faţă de buget"     colectate pentru    bugetul de stat"– Virarea sumelor încasate la bugetul de stat:         4481 = 5291   "Alte datorii faţă de buget" "Disponibil din sumele colectate                                                   pentru bugetul de stat"3. Transferarea de către unităţile Trezoreriei Statului în contul de venituri al bugetului de stat 20.36.01.17 "Venituri ale bugetului de stat – Venituri din sume virate eronat în conturile de disponibilităţi ale instituţiilor publice reorganizate" a sumelor virate eronat în conturile de disponibilităţi ale instituţiilor publice reorganizate până la 31 decembrie 2009 [art. 8 alin. (3) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 3.156/2009]:a) În situaţia în care au fost emise facturi:– Crearea obligaţiei de virare a sumelor la buget:         117.10 = 4481    "Rezultatul reportat – "Alte datorii faţă de buget" instituţii publice şi activităţi  finanţate integral sau parţial    din venituri proprii"– Stingerea datoriei faţă de buget şi a creanţei, pe baza extrasului de cont eliberat de unităţile Trezoreriei Statului:          4481 = 411  "Alte datorii faţă de buget" "Clienţi"b) În situaţia în care nu au fost emise facturi:– Crearea obligaţiei de virare a sumelor la buget:         117.10 = 4481  "Rezultatul reportat – "Alte datorii faţă de buget"instituţii publice şi activităţi finanţate integral sau parţial     din venituri proprii"– Stingerea datoriei faţă de buget şi a creanţei, pe baza extrasului de cont eliberat de unităţile Trezoreriei Statului:         4481 = 117.10 "Alte datorii faţă de buget" "Rezultatul reportat –                                                   instituţii publice şi                                                activităţi finanţate integral                                               sau parţial din venituri proprii"4. Începând cu data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului privind înfiinţarea noii entităţi rezultate din reorganizare, autorităţile şi instituţiile publice finanţate integral din venituri proprii sau din venituri proprii şi subvenţii, care s-au reorganizat ca instituţii publice finanţate integral de la bugetul de stat, utilizează contul 7701 "Finanţarea de la bugetul de stat" pentru evidenţierea plăţilor efectuate din bugetul de stat în locul conturilor: 560 "Disponibil al instituţiilor publice finanţate integral din venituri proprii" şi 561 "Disponibil al instituţiilor publice finanţate din venituri proprii şi subvenţii".
 + 
Capitolul VDispoziţii finale1. Autorităţile şi instituţiile publice care s-au reorganizat şi nu se regăsesc în niciuna dintre situaţiile prevăzute în prezentele norme metodologice urmează să se adreseze Ministerului Finanţelor Publice – Direcţia generală de metodologie contabilă instituţii publice pentru precizări suplimentare.
 + 
Anexa la normele metodologiceSITUAŢIAprivind operaţiunile de încasări şi plăţi efectuate deinstituţiile finanţate integral sauparţial din venituri proprii, care se reorganizează ca instituţiifinanţate integral din bugetul de stat, conform Legii nr. 329/2009

*Font 8*
Explicaţii

Cod rând

Noiembrie
2009
Decembrie
2009
Sume virate la bugetul de stat din conturile de disponibilităţi,
conform art. 1 şi 2 din Normele metodologice privind virarea la bugetul
de stat a veniturilor obţinute de autorităţile şi instituţiile publice
finanţate integral sau parţial din venituri proprii, care s-au
reorganizat ca instituţii publice finanţate integral de la bugetul de
stat potrivit Legii nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi
şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea
mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia
Europeană şi Fondul Monetar Internaţional, aprobate prin
Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 3.156/2009
TOTAL, din care:
01

– din sold la 31 decembrie 2008 reportat în 2009 02
Sume virate la bugetul de stat din venituri proprii conform art. 7
alin. (1) din Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorităţi
şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea
mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia
Europeană şi Fondul Monetar Internaţional
03

Plăţi efectuate din bugetul instituţiei care preia finanţarea conform
prevederilor Legii nr. 329/2009
04

       Conducătorul instituţiei,
    ……………………….. Conducătorul compartimentului financiar-contabilitate,
                                             …………………………………………………

––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x