NORME METODOLOGICE din 16 august 2006

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 21/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: GUVERNUL
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 723 din 23 august 2006
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Actiuni suferite de acest act:

SECTIUNE ACTTIP OPERATIUNEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 861 22/07/2009
ActulINTRAT IN VIGOARENORMA 16/08/2006
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ART. 1REFERIRE LALEGE 38 01/03/2006
ART. 1REFERIRE LAOUG 139 05/10/2005 ART. 6
ART. 1REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 1
ART. 3REFERIRE LALEGE 38 01/03/2006
ART. 3REFERIRE LAOUG 139 05/10/2005 ART. 6
ART. 3REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 29
ART. 5REFERIRE LALEGE 38 01/03/2006
ART. 5REFERIRE LAOUG 139 05/10/2005 ART. 6
ART. 5REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 29
ART. 6REFERIRE LALEGE 38 01/03/2006
ART. 6REFERIRE LAOUG 139 05/10/2005 ART. 6
ART. 6REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 29
ANEXA 1REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 29
ANEXA 2REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 29
ANEXA 3REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 29
ANEXA 4REFERIRE LALEGE 38 01/03/2006
ANEXA 4REFERIRE LAOUG 139 05/10/2005 ART. 6
ANEXA 4REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 29
ANEXA 5REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 29
ANEXA 6REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 29
ANEXA 7REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 29
ANEXA 8REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 29
ANEXA 9REFERIRE LAOG (R) 96 27/08/1998 ART. 29
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulABROGAT DEHG 861 22/07/2009
ActulAPROBAT DEHG 1071 16/08/2006
ActulCONTINUT DEHG 1071 16/08/2006
ActulINTRAT IN VIGOARENORMA 16/08/2006
ActulREFERIT DEORDIN 625 04/09/2006
ActulREFERIT DEORDIN 22507 04/10/2006

pentru acordarea, utilizarea şi controlul sumelor destinate proprietarilor de păduri pentru gestionarea durabilă a acestora



 + 
Articolul 1Fundamentarea necesarului de fonduri pentru lucrările şi/sau acţiunile prevăzute la art. 29 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005 privind administrarea pădurilor din România, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 38/2006, se face de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură, la propunerea inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânătoare, cu respectarea reglementărilor în vigoare privind elaborarea, aprobarea şi finanţarea acţiunilor din fondurile bugetare.
 + 
Articolul 2(1) Consiliul tehnico-economic al autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură analizează şi avizează propunerea de defalcare a alocaţiei bugetare destinate proprietarilor de păduri, pentru gestionarea durabilă a acestora, întocmită de direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale.(2) Propunerea de defalcare se face în raport cu importanţa şi prioritatea lucrărilor sau acţiunilor necesare de realizat.(3) Defalcarea alocaţiilor bugetare, avizate în conformitate cu prevederile alin. (1), se aprobă prin ordin al ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale.
 + 
Articolul 3(1) Întocmirea şi aprobarea documentaţiilor, licitarea execuţiei pentru lucrările cărora le sunt aplicabile prevederile referitoare la achiziţiile publice, prevăzute la art. 29 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 38/2006, cu excepţia lucrărilor de combatere a bolilor şi dăunătorilor din pădurile proprietate privată a persoanelor fizice şi juridice, prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se fac potrivit procedurilor legale pentru achiziţiile publice de către inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare.(2) Lucrările de combatere a bolilor şi dăunătorilor din pădurile proprietate privată a persoanelor fizice şi juridice, prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se execută în baza licitaţiilor organizate de Regia Naţională a Pădurilor – Romsilva, pe bază de comenzi date de inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare, în limita alocaţiilor bugetare.(3) Sumele destinate regenerării pădurilor, pentru situaţiile în care cheltuielile destinate împăduririi depăşesc fondul de conservare şi regenerare aflat la dispoziţia structurilor silvice autorizate, rezultă ca diferenţă între sumele necesare împăduririi şi întreţinerii plantaţiei până la starea de masiv, stabilite pe bază de deviz, şi cuantumul fondului de conservare şi regenerare, constituit la procentul maxim, conform prevederilor legale.(4) Calculul sumelor destinate refacerii pădurilor afectate de calamităţi naturale sau incendii şi căilor forestiere de transport afectate de calamităţi naturale se face luându-se în considerare documentele de constatare şi evaluare a pagubelor, întocmite în conformitate cu prevederile legale.
 + 
Articolul 4(1) În scopul sprijinirii înfiinţării asociaţiilor de proprietari de păduri şi dezvoltării acestora prin achiziţia de logistică necesară administrării şi gospodăririi eficiente a pădurilor, se acordă de la bugetul de stat următoarele alocaţii:a) asociere de 100 ha – 500 lei;b) asociere între 100 şi 200 ha – 1.500 lei;c) asociere între 200 şi 500 ha – 2.500 lei;d) asociere de peste 500 ha – 3.500 lei.(2) Sumele prevăzute la alin. (1) se acordă o singură dată după înscrierea asociaţiei în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor aflat la grefa judecătoriei în a cărei circumscripţie teritorială aceasta îşi are sediul.
 + 
Articolul 5(1) Documentaţia pentru acordarea alocaţiilor bugetare se transmite de către inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare către direcţia care gestionează bugetul din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură şi cuprinde:a) solicitarea de decontare semnată de inspectorul-şef al inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânătoare;b) formularul de decont, întocmit potrivit modelelor prevăzute în anexele nr. 1-9;c) copie de pe factura fiscală, emisă de persoana juridică contractantă pentru lucrările prevăzute la art. 29 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 38/2006, cu excepţia situaţiei reglementate la art. 4 alin. (1) din prezentele norme metodologice şi la art. 29 alin. (1) lit. f) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998.(2) Plăţile efectuate din alocaţiile bugetare sunt supuse controlului financiar preventiv, potrivit reglementărilor legale în vigoare.
 + 
Articolul 6(1) Decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 38/2006, se face astfel:a) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se face în conformitate cu dispoziţiile legale privind investiţiile şi decontarea acestora;b) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se face pe baza situaţiei de lucrări, întocmită de unitatea prestatoare şi însuşită de reprezentantul inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânătoare, la preţurile rezultate din licitaţia organizată de Regia Naţională a Pădurilor – Romsilva;c) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 38/2006, se face pe bază de factură fiscală, numai în baza procesului-verbal de recepţie, pentru faza de proiectare tehnologică – teren, a procesului-verbal al Comisiei tehnice de avizare pentru silvicultură din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, pentru faza de proiectare tehnologică – redactare, şi a ordinului de aprobare a amenajamentului, conform prevederilor legale, pentru faza de proiectare tehnologică definitivare;d) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. e) şi f) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se face pe bază de factură fiscală, numai în baza avizului Comisiei tehnice de avizare pentru silvicultură din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură;e) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. g) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se face în baza formularului de decont;f) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se face pe baza situaţiei de lucrări, întocmită de ocolul silvic care asigură administrarea sau serviciile silvice şi însuşită de reprezentantul inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânătoare, cu respectarea prevederilor legale în vigoare;g) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. i) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se face pe bază de cerere însoţită de documentele justificative, respectiv facturi fiscale sau bonuri fiscale, potrivit legii.(2) Documentele primare, actele de decontare şi de evidenţă a cheltuielilor efectuate din alocaţiile bugetare aprobate se îndosariază distinct şi se înregistrează în conturi, separat de orice alte cheltuieli.(3) Sumele necesare decontării se transmit prin dispoziţii bugetare către inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare de către direcţia care gestionează bugetul din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, în baza deconturilor prevăzute în anexele nr. 1-9, în termen de maximum 45 de zile de la transmiterea solicitării de decontare.
 + 
Articolul 7În cursul anului calendaristic, înainte de licitare, se acceptă introducerea pe lista de lucrări a altor lucrări care n-au fost incluse în fundamentarea de buget, prin substituirea unora dintre cele care au stat la baza fundamentării.
 + 
Articolul 8Anexele nr. 1-9 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice.
 + 
Anexa 1––-la normele metodologice––––––––MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALEINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC ŞI DE VÂNĂTOARE ………………Avizat──────Direcţia Generală a FinanţelorPublice ……………………….DECONT JUSTIFICATIV*)privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa Guvernuluinr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Refacerea pădurilor afectate de calamităţi naturale sau de incendii a căror cauză este necunoscută–––-Notă *) Se întocmeşte un singur decont pentru toate persoanele fizice şi juridice ale căror păduri sunt administrate sau au asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.1. Amplasamentul suprafeţei pe care se execută lucrările: judeţul ……………………, comuna ……………, localitatea ……………., Ocolul Silvic ………, unitatea de producţie ……….., unitatea amenajistică ………., denumirea locului ………………………………………. .2. Beneficiarii lucrării:┌────┬───────────────────────────┬──────┬───────────┬──────┬───────────┬───────┐│Nr. │ Numele şi prenumele/ │ │ │ │ │ ││crt.│ denumirea persoanei │C.N.P.│B.I. (C.I.)│C.U.I.│Localitatea│Judeţul││ │ juridice │ │ │ │ │ │├────┼───────────────────────────┼──────┼───────────┼──────┼───────────┼───────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │├────┼───────────────────────────┼──────┼───────────┼──────┼───────────┼───────┤├────┼───────────────────────────┼──────┼───────────┼──────┼───────────┼───────┤├────┼───────────────────────────┼──────┼───────────┼──────┼───────────┼───────┤└────┴───────────────────────────┴──────┴───────────┴──────┴───────────┴───────┘Persoane fizice sau juridice pentru care serviciile silvice/administrarea pădurilor sunt/este asigurate/asigurată de ocolul silvic: ……………………………………………………3. Descrierea lucrării: ……………………………………………………………4. Valoarea (inclusiv TVA):………………………………………………………… lei5. Executantul:Denumirea ………………………………………………………………………Comuna/oraşul …………., str. ……………………………………….. nr. ………Numărul de înmatriculare în registrul comerţului ……………………………………..Numărul unic de înregistrare fiscală ……………………………………………………….Inspector-şef, Contabil-şef,……………………. ………………………..Şeful ocolului silvic care asigură administrarea/serviciile silvice,…………………………………………………..(numele şi prenumele)L.S./S.S.
 + 
Anexa 2––-la normele metodologice––––––––MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALEINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC ŞI DE VÂNĂTOARE ………………Avizat──────Direcţia Generală a FinanţelorPublice ……………………….DECONT JUSTIFICATIVprivind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernuluinr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Refacerea unor căi forestiere de transport distruse în urma calamităţilor naturale1. Amplasamentul drumului forestier pe care se execută lucrările: judeţul ………………, comuna ……………, localitatea ……………, Ocolul Silvic ……………, unitatea de producţie ………………, unitatea amenajistică ……………………, denumirea drumului forestier …………………… .2. Beneficiarii lucrării:a) Persoana juridică:Denumirea …………………………………………………………………Sediul ……………………………………………………………………Numărul de înmatriculare în registrul comerţului ……………………………………..Codul fiscal ……………………………………………………………………..b) Persoana fizică:Numele şi prenumele ……………………………………………………………….Adresa: judeţul ……… , comuna ………., localitatea ………., str. ……… nr. ………Buletinul/cartea de identitate ………………………………………………Codul numeric personal ……………………………………………………………….3. Descrierea lucrării:……………………………………………………………………..4. Valoarea (inclusiv TVA): …………………………………………………….. lei5. Termenul de plată ………………………………………………………………….6. Executantul:Denumirea ……………………………………………………………………………….Comuna/oraşul ……………, str. …………. nr. …Numărul de înmatriculare în registrul comerţului ………………………………………Codul fiscal ………………………………………………………………………Inspector-şef, Contabil-şef,………………………… ………………………..Şeful ocolului silvic care asigură administrarea/serviciile silvice,……………………………………………(numele şi prenumele)L.S./S.S.
 + 
Anexa 3––-la normele metodologice––––––––MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALEINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC ŞI DE VÂNĂTOARE ………………………Avizat──────Direcţia Generală a FinanţelorPublice ……………………….DECONT JUSTIFICATIV*)privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa Guvernuluinr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Combaterea bolilor şi dăunătorilor în pădurile proprietate privată–––Notă *) Se întocmeşte un singur decont pentru toate persoanele fizice şi juridice ale căror păduri sunt administrate sau au asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.1. Amplasamentul suprafeţei pe care se execută lucrările: judeţul ……………………………., comuna ……………………., localitatea …………………………………, Ocolul Silvic ………………….., denumirea locului ……………………………………………………….2. Beneficiarii lucrării:Persoane juridice şi/sau fizice ale căror păduri sunt administrate ori au asigurate serviciile silvice de către Ocolul Silvic …………………………………………..3. Descrierea lucrării:………………………………………………………………4. Valoarea (inclusiv TVA): ……………………………………………………………. lei5. Termenul de plată ……………………………………………………………….6. Executantul:Denumirea ………………………………………………………………………………Comuna/oraşul …………., str. ………………………………………….. nr. ……Numărul de înmatriculare în registrul comerţului ……………………………………..Codul fiscal ……………………………………………………………………..Inspector-şef, Contabil-şef,…………………… …………………..Şeful ocolului silvic care asigură administrarea/serviciile silvice,……………………………………………………………(numele şi prenumele)L.S./S.S.
 + 
Anexa 4––-la normele metodologice––––––––MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALEINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC ŞI DE VÂNĂTOARE ………………Avizat──────Direcţia Generală a FinanţelorPublice ……………………….DECONT JUSTIFICATIV*)privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilorart. 29 alin. (1) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi aleart. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005privind administrarea pădurilordin România, aprobată cu modificări şi completări prinLegea nr. 38/2006, pentru lucrarea: Amenajarea pădurilor proprietate privată a persoanelor fizice constituite sau nu în asociaţii–––-Notă *) Se întocmeşte un singur decont pentru toate persoanele fizice şi juridice ale căror păduri sunt administrate sau au asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.1. Amplasamentul suprafeţei pe care se execută lucrările: judeţul ………………………………, comuna ………………….., localitatea ……………………………………., Ocolul Silvic ……………………………………, denumirea locului ……………………………….2. Beneficiarii lucrării:Persoane juridice şi/sau fizice ale căror păduri sunt administrate ori au asigurate serviciile silvice de către Ocolul Silvic ………………………………………………………., din raza teritorială a localităţilor …………………………………, judeţul ………………..3. Descrierea lucrării:…………………………………………………………………….4. Valoarea (inclusiv TVA): …………………………………………………………….. lei5. Termenul de plată …………………………………………………………………….6. Executantul:Denumirea ……………………………………………………………………………Comuna/oraşul …………., str. ………………. nr. ……Numărul de înmatriculare în registrul comerţului ………………………………………Codul fiscal ……………………………………………………………………….Inspector-şef, Contabil-şef,……………………. ………………………..Şeful ocolului silvic care asigură administrarea/serviciile silvice,…………………………………………………..(numele şi prenumele)L.S./S.S.
 + 
Anexa 5––-la normele metodologice––––––––MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALEINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC ŞI DE VÂNĂTOARE ………………Avizat──────Direcţia Generală a FinanţelorPublice …………………DECONT JUSTIFICATIVprivind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. e) din Ordonanţa Guvernuluinr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Finanţarea unor studii complexe de fundamentare a soluţiilor de gospodărire a pădurilor proprietate privată a persoanelor fizice şi juridice1. Beneficiarii lucrării:a) Persoana juridică:Denumirea …………………………………………………………………………….Sediul ……………………………………………………………………………….Numărul de înmatriculare în registrul comerţului ……………………………………..Codul fiscal ………………………………………………………………………….b) Persoana fizică:Numele şi prenumele ……………………………………………………………………Adresa: judeţul ………….., comuna ……, localitatea ………., str. …………. nr. …..Buletinul/cartea de identitate, codul numeric personal ……………………………………..2. Descrierea lucrării: studiile complexe de fundamentare a soluţiilor de gospodărire a pădurilor proprietate privată ………………………………………………………………………..3. Valoarea (inclusiv TVA): …………………………………………………………. lei4. Termenul de plată ……………………………………………………………………5. Executantul:Denumirea: Inspectoratul Silvic Teritorial ………………………………………………..Comuna/oraşul ……………….., str. …………………….. nr. ………………………Numărul de înmatriculare în registrul comerţului ……………………………………..Codul fiscal ………………………………………………………………………… .Inspector-şef, Contabil-şef,…………………… ………………………..
 + 
Anexa 6––-la normele metodologice––––––––MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALEINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC ŞI DE VÂNĂTOARE ………………Avizat──────Direcţia Generală a FinanţelorPublice …………………DECONT JUSTIFICATIVprivind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. f) din Ordonanţa Guvernuluinr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Punerea la dispoziţie proprietarilor de păduri a normelor tehnice silvice şi juridice care reglementează regimul silvic şi a materialelor de propagandă şi educaţie forestieră privind ocrotirea şi conservarea pădurilor1. Beneficiarii lucrării:

  Nr. crt. Numele şi prenumele/ denumirea persoanei juridice C.N.P. B.I. (C.I.) C.U.I. Localitatea Judeţul
  0 1 2 3 4 5 6
               
               

2. Denumirea lucrării …………………………………………………………………….3. Valoarea (inclusiv TVA): ……………………………………………………………. lei4. Alocaţii bugetare de acordat ………………………………………………………… lei5. Termenul de plată ……………………………………………………………………….Inspector-şef, Contabil-şef,…………………… ……………………….. + 
Anexa 7––-la normele metodologice––––––––MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALEINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC ŞI DE VÂNĂTOARE ………………Avizat──────Direcţia Generală a FinanţelorPublice …………………DECONT JUSTIFICATIVprivind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. g) din Ordonanţa Guvernuluinr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Sprijinirea proprietarilor de păduri cu funcţii speciale de protecţie, persoane fizice, prin acordarea unor compensaţii reprezentând contravaloarea bunurilor pe care nu le recoltează datorită restricţiilor impuse prin amenajamentele silvice în pădurile cu funcţii speciale de protecţie1. Amplasamentul suprafeţei pe care se execută lucrările: judeţul …………………………, comuna ……………………….., localitatea ………………………………….., Ocolul Silvic ………………………………………….., denumirea locului …………………………..2. Beneficiarii lucrării*):––-Notă *) Se vor înscrie toţi solicitanţii, indiferent de localitate sau judeţ, din perioada pentru care se întocmeşte decontul.┌────┬────────────────────────────────┬────────────┬──────────────┬────────────┬────────────┬──────────┐│Nr. │ Numele şi prenumele/ │ │ │ │ │ ││crt.│ denumirea persoanei juridice │ C.N.P. │ B.I. (C.I.) │ C.U.I. │Localitatea │ Judeţul │├────┼────────────────────────────────┼────────────┼──────────────┼────────────┼────────────┼──────────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │├────┼────────────────────────────────┼────────────┼──────────────┼────────────┼────────────┼──────────┤├────┼────────────────────────────────┼────────────┼──────────────┼────────────┼────────────┼──────────┤└────┴────────────────────────────────┴────────────┴──────────────┴────────────┴────────────┴──────────┘3. Funcţia pentru care se acordă compensaţii: ……………………………………….4. Valoarea: ……………………………………………………………………….. lei5. Termenul de plată ………………………………………………………………….Inspector-şef, Contabil-şef,…………………… ………………………..
 + 
Anexa 8––-la normele metodologice––––––––MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALEINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC ŞI DE VÂNĂTOARE ………………Avizat──────Direcţia Generală a FinanţelorPublice …………………DECONT JUSTIFICATIV*)privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa Guvernuluinr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Finanţarea, acolo unde este cazul, a cheltuielilor pentru regenerarea pădurilor, care depăşesc fondul de conservare şi regenerare aflat la dispoziţia structurilor silvice autorizate––Notă *) Se întocmeşte un singur decont pentru toate persoanele fizice şi juridice ale căror păduri sunt administrate sau au asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.1. Amplasamentul drumului forestier pe care se execută lucrările: judeţul ……………………., comuna …………………, localitatea …………………………………., Ocolul Silvic …………………………………., denumirea locului ………………………………………..2. Beneficiarii lucrării:┌────┬────────────────────────────────┬────────────┬──────────────┬────────────┬────────────┬──────────┐│Nr. │ Numele şi prenumele/ │ │ │ │ │ ││crt.│ denumirea persoanei juridice │ C.N.P. │ B.I. (C.I.) │ C.U.I. │Localitatea │ Judeţul │├────┼────────────────────────────────┼────────────┼──────────────┼────────────┼────────────┼──────────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │├────┼────────────────────────────────┼────────────┼──────────────┼────────────┼────────────┼──────────┤├────┼────────────────────────────────┼────────────┼──────────────┼────────────┼────────────┼──────────┤└────┴────────────────────────────────┴────────────┴──────────────┴────────────┴────────────┴──────────┘3. Descrierea lucrării:………………………………………………………………..4. Valoarea: ……………………………………………………………………….. lei5. Contribuţia beneficiarului (valoarea constituită în fondul de conservare şi regenerare)…….. lei6. Alocaţiile bugetare de acordat (rândul 4 – rândul 5)…………………………. lei7. Termenul de plată ……………………………………………………………………….8. Executantul:Denumirea …………………………………………………………………………………Comuna/oraşul ………., str. ……………………………………………. nr. ………Numărul de înmatriculare în registrul comerţului ……………………………………………..Codul fiscal ……………………………………………………………………………. .Inspector-şef, Contabil-şef,…………………….. ……………………….Şeful ocolului silvic care asigură administrarea/serviciile silvice,…………………………………………………..(numele şi prenumele)L.S./S.S.
 + 
Anexa 9––-la normele metodologice––––––––MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALEINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC ŞI DE VÂNĂTOARE ………………Avizat──────Direcţia Generală a FinanţelorPublice …………………DECONT JUSTIFICATIVprivind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. i) din Ordonanţa Guvernuluinr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Sprijinirea înfiinţării şi dezvoltării asociaţiilor de proprietari de păduri1. Beneficiarul lucrării:Persoana juridică:Denumirea ……………………………………………………………………………….Sediul …………………………………………………………………………………..Numărul de înmatriculare în registrul comerţului ……………………………………..Codul fiscal ……………………………………………………………………………..2. Descrierea lucrării: …………………………………………………………………….3. Valoarea (cuantum fix): …………………………………………………………….. lei5. Termenul de plată …………………………………………………………………….. .Inspector-şef, Contabil-şef,……………………… …………………….––––

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x