NORME METODOLOGICE din 12 decembrie 2002

Redacția Lex24
Publicat in Repertoriu legislativ, 16/11/2024


Vă rugăm să vă conectați la marcaj Închide

Informatii Document

Emitent: MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTATIEI SI PADURILORNr. 573 din 6 decembrie 2002MINISTERUL INDUSTRIEI SI RESURSELORNr. 629 din 12 decembrie 2002
Publicat în: MONITORUL OFICIAL nr. 16 din 13 ianuarie 2003
Actiuni Suferite
Actiuni Induse
Refera pe
Referit de
Nu exista actiuni suferite de acest act
Nu exista actiuni induse de acest act
Acte referite de acest act:

Alegeti sectiunea:
SECTIUNE ACTREFERA PEACT NORMATIV
ActulPENTRU APLICAREAOUG 158 13/11/2002
ANEXA 3REFERIRE LAOUG 158 13/11/2002
ANEXA 3REFERIRE LACODUL PENAL (R) 16/04/1997 ART. 292
ANEXA 7REFERIRE LAOUG 158 13/11/2002
Acte care fac referire la acest act:

SECTIUNE ACTREFERIT DEACT NORMATIV
ActulAPROBAT DEORDIN 629 12/12/2002
ActulCONTINUT DEORDIN 629 12/12/2002

de aplicare a Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 158/2002 privind acordarea gratuita, în anul 2003, a unui ajutor în îngrăşăminte chimice producătorilor agricoli care au în proprietate teren arabil în extravilan, în suprafaţa totală de până la 2,5 ha



 + 
Articolul 1(1) Beneficiarii acestui ajutor sunt producători agricoli care au în proprietate teren arabil în extravilan, în suprafaţa totală de până la 2,5 ha, şi îl exploatează direct.(2) Acordarea ajutorului se face proporţional cu suprafaţa exploatată, conform grilei prezentate în anexa nr. 1.
 + 
Articolul 2Furnizorii de îngrăşăminte chimice sunt producători de îngrăşăminte autohtoni şi au obligaţia de a deschide împreună cu direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti centre de distribuţie a ingrasamintelor chimice, pe judeţele arondate, stabilite în anexa la contractul-cadru, care va fi întocmit de Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor împreună cu furnizorii de îngrăşăminte chimice.
 + 
Articolul 3Nivelul ajutorului acordat, de maximum 410 mii lei pentru fiecare "cantitate standard – 50 kg", include preţul ingrasamantului, taxa pe valoarea adăugată, ambalajul, manipularea, transportul până la centrul de distribuţie, precum şi cheltuielile de depozitare până în momentul ridicării ingrasamintelor de către producătorii agricoli.
 + 
Articolul 4Contractarea cantităţii de îngrăşăminte chimice se realizează de Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor cu furnizorii de îngrăşăminte chimice, la un preţ maxim de 410 mii lei pentru fiecare "cantitate standard – 50 kg" ambalata şi care să conţină cel puţin două elemente fertilizante, dintre care unul obligatoriu fosfor, cu o concentraţie minima de 40% substanţa activa, pe baza contractului-cadru, conform modelului prezentat în anexa nr. 2.
 + 
Articolul 5(1) Pentru obţinerea acestui sprijin producătorii agricoli completează cereri în doua exemplare, conform modelului prezentat în anexa nr. 3, pe care le prezintă primăriei pe raza căreia se afla terenul arabil.(2) Cererile se înregistrează la primărie într-un registru numerotat şi parafat.(3) Cererile se verifica de centrul agricol comunal sau de şeful serviciului comunitar pentru cadastru şi agricultura sau de agentul agricol şi se vizează de primar, un exemplar rămânând la primărie, iar celălalt la beneficiarul sprijinului.(4) Centralizatorul cererilor avizate se depune la direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti în trei exemplare pentru aprobare, conform modelului prezentat în anexa nr. 4.(5) Centralizatorul cererilor aprobate se transmite astfel: un exemplar la centrul de distribuţie, unul la primărie, iar cel de-al treilea rămâne la direcţia generală pentru agricultura şi industrie alimentara judeteana, respectiv a municipiului Bucureşti.
 + 
Articolul 6Pentru beneficiarii care nu au posibilitatea de a ridica direct aceste îngrăşăminte primării localităţilor pot imputernici alte persoane, inclusiv prestatori de servicii în numele acestora, conform modelului prezentat în anexa nr. 5.
 + 
Articolul 7În scopul aducerii la îndeplinire a prevederilor prezentelor norme metodologice specialiştii din centrele agricole comunale sau serviciile comunitare pentru cadastru şi agricultura ori agenţii agricoli au următoarele atribuţii:a) verifica cererile beneficiarilor şi certifica corectitudinea datelor înscrise de aceştia;b) stabilesc necesarul de îngrăşăminte chimice pentru fiecare producător agricol, în funcţie de suprafaţa, conform grilei;c) întocmesc centralizatorul şi îl înaintează la direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti.
 + 
Articolul 8În scopul aducerii la îndeplinire a prevederilor prezentelor norme metodologice conducerile primăriilor au următoarele atribuţii:a) asigura înregistrarea cererilor;b) avizează şi stampileaza cererile;c) eliberează împuterniciri pentru prestatorii de servicii;d) avizează şi stampileaza centralizatoarele.
 + 
Articolul 9În scopul aducerii la îndeplinire a prevederilor prezentelor norme metodologice direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti au următoarele atribuţii:a) numesc, prin decizie, un responsabil pentru derularea acestui program. Un exemplar al deciziei se transmite la Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor – Direcţia generală de implementare, reglementare şi de management al resurselor biotehnologice, în termen de 5 zile de la emiterea acesteia;b) verifica şi aproba centralizatorul cererilor;c) transmit centralizatoarele cererilor aprobate, un exemplar la primărie şi unul la centrul de distribuţie;d) înregistrează într-un registru special, numerotat sii sigilat, centralizatoarele cererilor aprobate, conform modelului prezentat în anexa nr. 6;e) împreună cu centrele de distribuţie urmăresc aprovizionarea centrelor de distribuţie şi repartizarea ingrasamintelor chimice la producători;f) comunică decadal la Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor situaţia privind desfăşurarea activităţii, conform modelului prezentat în anexa nr. 7.
 + 
Articolul 10(1) Beneficiarii acestei forme de ajutor sau împuterniciţii acestora vor prezenta la centrele de distribuţie actul de identitate sau împuterniciri şi tabelul cu beneficiarii.(2) În vederea livrării ingrasamintelor centrele de distribuţie vor verifica identitatea beneficiarilor cu datele înscrise în centralizatoarele aprobate de direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti.(3) La livrarea ingrasamintelor centrele de distribuţie vor emite documente legale de livrare.(4) Pentru plata sumelor aferente cantităţilor de îngrăşăminte livrate furnizorii de îngrăşăminte chimice vor depune la direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, documente justificative cuprinzând:– factura fiscală;– documentul care atesta livrarea mărfii;– lista beneficiarilor care au ridicat cantităţile de îngrăşăminte, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 8.
 + 
Articolul 11Direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti verifica deconturile prezentate şi în termen de doua zile de la verificarea acestora solicita Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor sumele necesare pentru plata acestora, conform modelului prezentat în anexa nr. 9.
 + 
Articolul 12În baza centralizatoarelor privind sumele de la bugetul de stat reprezentând contravaloarea ajutorului în îngrăşăminte chimice acordate gratuit producătorilor agricoli, transmise de direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti, Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor, prin Direcţia generală de patrimoniu public şi de gestiune a mijloacelor financiare, întocmeşte situaţia centralizatoare la nivelul direcţiilor generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti a cererilor privind acordarea unui ajutor gratuit în îngrăşăminte chimice producătorilor agricoli de la bugetul de stat, prevăzută în anexa nr. 10, şi solicita Ministerului Finanţelor Publice deschiderea de credite bugetare pentru alimentarea conturilor direcţiilor generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti.
 + 
Articolul 13Direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti efectuează plăţile furnizorilor de îngrăşăminte chimice.
 + 
Articolul 14Repartiţia pe judeţe a cantităţilor de îngrăşăminte chimice rezultate în baza situaţiilor centralizatoare privind numărul de producători agricoli şi suprafeţele de teren aferente, transmise de direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti, este prezentată în anexa nr. 11.
 + 
Articolul 15Anexele nr. 1-11 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice.
 + 
Anexa 1────────la normele metodologice────────────────────────GRILAprivind suprafeţele şi cantităţile de îngrăşăminte chimice aferente acestora

         
  Nr. crt. Suprafaţa (ha) Cantitatea de îngrăşăminte chimice
  kg substanţă activă kg fizic
  1. 0,01-0,50 20 50
  2. 0,51-1,00 40 100
  3. 1,01-1,50 60 150
  4. 1,51-2,00 80 200
  5. 2,01-2,50 100 250

 + 
Anexa 2────────la normele metodologice────────────────────────CONTRACT – CADRUde furnizare de produse1. Părţi contractanteÎntre:autoritatea contractantă ……, adresa/sediul ……, telefon/fax ……., număr de înmatriculare ………, codul fiscal …………, cont (trezorerie, banca) ………., reprezentată prin ………/(denumirea conducătorului)……., funcţia ……………………..,în calitate de achizitor,şifurnizorul …../(denumirea)….., adresa/sediul ……, telefon/fax …….., numărul de înmatriculare ………, codul fiscal ……….., cont (trezorerie, banca) ……….., reprezentat prin ……./(denumirea conducătorului)…….., funcţia ……………, în calitate de furnizor,a intervenit prezentul contract.2. Obiectul şi preţul contractului2.1. Furnizorul se obliga sa furnizeze îngrăşăminte chimice ambalate în saci – 50 kg, care să conţină cel puţin două elemente fertilizante, dintre care unul obligatoriu fosfor, cu o concentraţie minima de 40% substanţa activa, în perioada/perioadele convenită/convenite şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract.2.2. Preţul convenit pentru îndeplinirea contractului, plătibil furnizorului de către achizitor conform graficului de plati, este de ……… mii lei, din care T.V.A. …….. mii lei.3. Durata contractului3.1. Furnizorul se obliga sa furnizeze îngrăşăminte chimice, astfel cum este prevăzut în graficul de livrare, în decurs de ……… de la data intrării în vigoare a contractului, dar nu mai târziu de 30 aprilie 2003.4. Definiţii4.1. În prezentul contract următorii termeni vor fi interpretati astfel:a) contract – actul juridic care reprezintă acordul de voinţa al celor două părţi, încheiat între o autoritate contractantă, în calitate de achizitor, şi un furnizor de produse, în calitate de furnizor;b) achizitor şi furnizor – părţile contractante, astfel cum sunt acestea denumite în prezentul contract;c) preţul contractului – preţul plătibil furnizorului de către achizitor, în baza contractului, pentru îndeplinirea integrală şi corespunzătoare a tuturor obligaţiilor asumate prin contract;d) produse – îngrăşăminte chimice pe care furnizorul se obliga prin contract să le furnizeze achizitorului;e) servicii – servicii aferente livrării produselor, respectiv activităţi legate de furnizarea produselor, cum ar fi: transportul, manipularea şi depozitarea;f) standarde – standardele, reglementările tehnice sau altele asemenea, prevăzute în caietul de sarcini şi în propunerea tehnica;g) origine – locul unde produsele au fost realizate sau fabricate. Produsele sunt fabricate atunci când prin procesul de fabricare, prelucrare sau asamblare majoră şi esenţială a componentelor rezultă un produs nou, recunoscut comercial, care este diferit, prin caracteristicile sale de baza, prin scop sau prin utilitate, de componentele sale. Originea produselor şi serviciilor poate fi distinctă de naţionalitatea furnizorului;h) destinaţie finala – locul unde furnizorul are obligaţia de a furniza produsele;i) zi – zi calendaristică; an – 365 de zile;j) reprezentantul legal al achizitorului în decontarea produselor livrate – direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti.5. Aplicabilitate5.1. Contractul intră în vigoare după semnarea acestuia de ambele părţi.6. Documentele contractului6.1. Documentele contractului sunt:a) graficul de livrare;b) acte adiţionale, dacă exista;c) propunerea tehnica şi propunerea financiară;d) caietul de sarcini;e) alte anexe la contract.7. Standarde7.1. Produsele furnizate în baza contractului vor respecta standardele prezentate de furnizor în propunerea sa tehnica.7.2. Când nu este menţionat nici un standard sau nici o reglementare aplicabilă se vor respecta standardele sau alte reglementări autorizate în ţara de origine a produselor.8. Caracterul confidenţial al contractului8.1. – (1) O parte contractantă nu are dreptul, fără acordul scris al celeilalte părţi:a) de a face cunoscut contractul sau orice prevedere a acestuia unei terţe părţi, în afară acelor persoane implicate în îndeplinirea contractului;b) de a utiliza informaţiile şi documentele obţinute sau la care are acces în perioada de derulare a contractului, în alt scop decât acela de a-şi îndeplini obligaţiile contractuale.(2) Dezvaluirea oricărei informaţii faţă de persoanele implicate în îndeplinirea contractului se va face confidenţial şi se va extinde numai asupra acelor informaţii necesare în vederea îndeplinirii contractului.8.2. O parte contractantă va fi exonerată de răspunderea pentru dezvaluirea de informaţii referitoare la contract, dacă:a) informaţia era cunoscută părţii contractante înainte ca ea sa fi fost primită de la cealaltă parte contractantă; saub) informaţia a fost dezvaluita după ce a fost obţinut acordul scris al celeilalte părţi contractante pentru asemenea dezvaluire; sauc) partea contractantă a fost obligată în mod legal sa dezvaluie informaţia.9. Ambalare şi marcare9.1. Furnizorul are obligaţia de a ambala produsele în saci de 50 kg pentru ca aceştia să facă faţa, fără limitare, la manipularea dura din timpul transportului, tranzitului şi expunerii la temperaturi extreme, la soare şi la precipitatiile care ar putea să apară în timpul transportului şi depozitarii în aer liber, în asa fel încât sa ajungă în buna stare la destinaţia finala.9.2. Ambalarea şi marcarea din afară sacilor vor respecta strict cerinţele ce vor fi special prevăzute în contract, inclusiv cerinţele suplimentare.9.3. Toate materialele de ambalare a produselor rămân în proprietatea achizitorului . În caz de deteriorare a materialelor de ambalare furnizorul va asigura înlocuirea acestora, cu suportarea de către acesta a eventualelor cheltuieli suplimentare.10. Livrarea produselor şi a documentelor care le însoţesc10.1. Furnizorul are obligaţia de a livra produsele la centrele de distribuţie judeţene, respectând:a) datele din graficul de livrare; şib) termenul comercial stabilit.10.2. Furnizorul va transmite achizitorului documentele care însoţesc produsele:a) factura fiscală;b) avizul de expediţie.10.3. Livrarea produselor se considera încheiată în momentul în care sunt îndeplinite prevederile clauzelor 10.1 şi 10.2.11. Transport11.1. Furnizorul are obligaţia de a asigura şi de a plati transportul ingrasamintelor chimice până la centrele de distribuţie.12. Servicii12.1. Pe lângă furnizarea efectivă a produselor furnizorul are obligaţia de a presta şi serviciile aferente furnizarii produselor, fără a modifica preţul contractului.13. Perioada de garanţie acordată produselor13.1. Perioada de garanţie acordată produselor de către furnizor este cea declarata în certificatul de calitate nr. ……….13.2. Perioada de garanţie a produselor începe cu data recepţiei şi livrării produsului.13.3. Achizitorul are dreptul de a notifica imediat furnizorului în scris orice plângere sau reclamaţie ce apare în conformitate cu aceasta garanţie.13.4. La primirea unei astfel de notificări furnizorul are obligaţia de a înlocui produsul în perioada convenită, fără costuri suplimentare pentru achizitor. Produsele care în perioada de garanţie le înlocuiesc pe cele defecte beneficiază de o noua perioada de garanţie care curge de la data înlocuirii produsului.14. Modalităţi de plată14.1. Plata se face prin direcţiile generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene şi a municipiului Bucureşti, pe măsura livrării produselor ce fac obiectul prezentului contract, pe baza facturii fiscale şi a avizelor de expediţie.15. Actualizarea preţului contractului15.1. Pentru produsele livrate şi pentru serviciile prestate plăţile datorate de achizitor furnizorului sunt cele declarate în propunerea financiară, fără posibilitatea de actualizare.16. Amendamente16.1. Părţile contractante au dreptul, pe durata îndeplinirii contractului, de a conveni modificarea clauzelor contractului prin act adiţional numai în cazul apariţiei unei circumstanţe care lezeaza interesele comerciale legitime ale acestora şi care nu au putut fi prevăzute la data încheierii contractului.17. Întârzieri în îndeplinirea contractului17.1. Furnizorul are obligaţia de a îndeplini contractul în perioada/perioadele înscrisă/înscrise în graficul de livrare (1 ianuarie- 30 aprilie 2003).17.2. Dacă pe parcursul îndeplinirii contractului furnizorul nu respecta graficul de livrare sau de prestare a serviciilor, acesta are obligaţia de a notifica în timp util achizitorului; modificarea datei/perioadelor de furnizare asumate în graficul de livrare se face cu acordul părţilor, prin act adiţional.17.3. Cu excepţia prevederilor clauzei 19 şi în afară cazului în care achizitorul este de acord cu o prelungire conform clauzei 17.2, o întârziere în îndeplinirea contractului da dreptul achizitorului de a solicita penalităţi furnizorului.18. Rezilierea contractului18.1. Nerespectarea obligaţiilor asumate prin prezentul contract de către una dintre părţi da dreptul părţii lezate de a cere rezilierea contractului de furnizare şi de a pretinde plata de daune-interese.18.2. Achizitorul îşi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul în cel mult 30 de zile de la apariţia unor circumstanţe care nu au putut fi prevăzute la data încheierii contractului şi care conduc la modificarea clauzelor contractuale în asa măsura încât îndeplinirea contractului respectiv ar fi contrară interesului public.18.3. În cazul prevăzut la clauza 18.2 furnizorul are dreptul de a pretinde numai plata corespunzătoare pentru partea din contract îndeplinită până la data denunţării unilaterale a contractului.19. Forta majoră19.1. Forta majoră este constatată de o autoritate competentă.19.2. Forta majoră exonereaza părţile contractante de îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezentul contract, pe toată perioada în care aceasta acţionează.19.3. Îndeplinirea contractului va fi suspendată în perioada de acţiune a forţei majore, dar fără a prejudicia drepturile ce li se cuveneau părţilor până la apariţia acesteia.19.4. Partea contractantă care invoca forta majoră are obligaţia de a notifica celeilalte părţi, imediat şi în mod complet, producerea acesteia şi de a lua orice măsuri care îi stau la dispoziţie în vederea limitării consecinţelor.20. Soluţionarea litigiilor20.1. Achizitorul şi furnizorul vor rezolva pe cale amiabila, prin tratative directe, orice neînţelegere sau disputa care se poate ivi între ei în cadrul sau în legătură cu îndeplinirea contractului.20.2. Dacă după 15 zile de la începerea acestor tratative neoficiale achizitorul şi furnizorul nu reuşesc sa rezolve în mod amiabil o divergenta contractuală, fiecare poate solicita ca disputa să se soluţioneze fie prin arbitraj la Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti, fie de către instanţele judecătoreşti din România.21. Limba care guvernează contractul21.1. Limba care guvernează contractul este limba română.22. Comunicări22.1. – (1) Orice comunicare între părţi referitoare la îndeplinirea prezentului contract trebuie să fie transmisă în scris.(2) Orice document scris trebuie înregistrat atât în momentul transmiterii, cat şi în momentul primirii.22.2. Comunicările dintre părţi se pot face şi prin telefon, telegrama, fax sau e-mail, cu condiţia confirmării în scris a primirii comunicării.23. Legea aplicabilă contractului23.1. Contractul va fi interpretat conform legilor din România.Achizitor, Furnizor,…………… ………………(semnatura autorizata) (semnatura autorizata)
 + 
Anexa 3────────la normele metodologice────────────────────────Primăria Comunei ……………………….Nr. de înregistrare …………………….Vizat────────Verificat Primar,────────── ……………Centrul agricol/ (semnatura şi ştampila)Serviciul comunitar pentru cadastru şi agricultura/ Agentul agricolSemnatura şi ştampilaCERERESubsemnatul:Persoana fizica …………, cu domiciliul în localitatea ………….., str. ……….. nr. ……., judeţul/sectorul …………….., deţinător al buletinului/cărţii de identitate seria ……. nr. ……, eliberat/eliberata la data de …….. de …………..;Persoana juridică …….., cu sediul în localitatea ………………, judeţul ………………., înscrisă la Registrul comerţului sub nr. …….., reprezentată de director/preşedinte ………….., deţinător al buletinului/cărţii de identitate seria ……. nr. …., eliberat/eliberata la data de ………. de ………………,având în proprietate suprafaţa de teren arabil în extravilan de ……………. ha, pe care îl exploatez în mod direct, solicit cantitatea de îngrăşăminte chimice cuvenită de …… kg, pentru suprafaţa aferentă.Cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal privind falsul în declaraţii, confirm pe propria răspundere exactitatea datelor prezentate şi ma oblig sa respect prevederile Ordinului ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor şi al ministrului industriei şi resurselor nr. 573/629/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 158/2002 privind acordarea gratuita, în anul 2003, a unui ajutor în îngrăşăminte chimice producătorilor agricoli care au în proprietate teren arabil în extravilan, în suprafaţa totală de până la 2,5 ha.Am întocmit prezenta cerere în 2 (doua) exemplare, iar după avizare un exemplar rămâne la primărie şi un exemplar la beneficiarul ajutorului.Beneficiar,……………….(semnatura)

 + 
Anexa 4

    ────────
la normele metodologice
────────────────────────
    Comuna …………………………
    Judeţul ………………………..
    Nr. ……………………………
            Avizat Aprobat
           ────── ────────
           Primar, DGAIA
    ……………………. ……………………
    (semnatura şi ştampila) (semnatura şi ştampila)
                           CENTRALIZATOR
    cuprinzând evidenta cererilor beneficiarilor ajutorului acordat în
    îngrăşăminte chimice producătorilor agricoli care au în proprietate
    teren arabil în extravilan, în suprafaţa totală de până la 2,5 ha
Nr.
crt.

Beneficiarul

Actul de identitate
(seria nr.)

Suprafaţa arabila
în extravilan

Cantitatea de
îngrăşăminte
aprobată (kg)
TOTAL

Întocmit centralizator:──────────────────────Şef centru agricol/Şef serviciu comunitar pentru cadastruşi agricultura/Agentul agricol,…………………….(semnatura)NOTĂ:Beneficiarii se înscriu în ordinea înregistrată în registru. + 
Anexa 5────────la normele metodologice────────────────────────Primăria Comunei …………….ÎMPUTERNICIRENr. …….. din ……….Primăria Comunei ……., reprezentată de ……, în calitate de primar, şi ……….., în calitate de secretar al primăriei, împuterniceşte pe:a) persoana fizica ……., domiciliata în localitatea ……., str. ……… nr. ….., judeţul/sectorul ………, deţinătoare a buletinului/cărţii de identitate seria …… nr. ……, eliberat/eliberata la data de ……. de ……..;saub) persoana juridică ………, cu sediul în localitatea …….., judeţul ………, înscrisă la Registrul comerţului sub nr. ………., reprezentată de director/preşedinte …………., contabil-şef/director economic ……….,pentru a ridica cantitatea de îngrăşăminte chimice de ……. kg, în numele producătorilor agricoli prevăzuţi în lista care face parte integrantă din prezenta împuternicire, şi care se obliga sa predea întreaga cantitate beneficiarului/beneficiarilor.LISTAcuprinzând producătorii agricoli pentru care se acordă gratuit un ajutorîn îngrăşăminte chimice, conform Împuterniciriinr. ……….. din ……………

     
    Vizat
  DGAIA
             
  Nr. crt. Beneficiarul Actul de identitate (seria, nr.) Suprafaţa arabilă Cantitatea aprobată (kg) Semnătura beneficiarului
             
             
             

Semnatura primarului …………………….. + 
Anexa 6────────la normele metodologice────────────────────────DGAIA ……………….REGISTRUL CENTRALIZATOARELOR

               
  Nr. crt. Comuna Numărul centralizatorului Numărul beneficiarilor Suprafaţa totală Cantitatea de îngrăşăminte (kg)
  aprobată ridicată
               

 + 
Anexa 7

    ────────
la normele metodologice
────────────────────────
    DGAIA ……………….
                               SITUAŢIA
        privind desfăşurarea programului pentru acordarea unui ajutor
              în îngrăşăminte chimice producătorilor agricoli
                       la data de ………………
Nr.
crt

Suprafaţa totală
conform Ordonanţei
de urgenta a
Guvernului
nr. 158/2002
Cantitatea necesară
conform Ordonanţei
de urgenta a
Guvernului
nr. 158/2002
Cantitatea
fizica
sosita în
judeţ

Cantitatea
distribuita

Observaţii

Director general(responsabil program),………………………..

 + 
Anexa 8

    ────────
la normele metodologice
────────────────────────
    Furnizorul ………………….
                                  LISTA
             beneficiarilor care au ridicat cantitatea de îngrăşăminte
Nr.
crt.
Comuna

Numărul centralizatorului

Beneficiarul

Cantitatea livrata
(kg)

………………..(semnatura)

 + 
Anexa 9

    ────────
la normele metodologice
────────────────────────
    DGAIA …………….
                               CENTRALIZATOR
      privind sumele de la bugetul de stat reprezentând contravaloarea
       ajutorului în îngrăşăminte chimice acordate gratuit
                           producătorilor agricoli
Cantitatea de îngrăşăminte livrata
(kg)

Valoarea ajutorului/kg
(mii lei)

Valoarea totală
a ajutorului
(mii lei)

Director general, ……………….. + 
Anexa 10────────la normele metodologice────────────────────────MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTAŢIEI ŞI PĂDURILORSe aprobă,────────────Ordonator principal de credite,SITUAŢIA CENTRALIZATOAREla nivelul judeţelor şi al municipiului Bucureşti a cererilor privind acordarea unui ajutor gratuit în îngrăşăminte chimice producătoriloragricoli de la bugetul de stat, conform Normelor metodologice de aplicarea Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 158/2002

           
  Nr. crt. Judeţul Cantitatea de îngrăşăminte livrată (kg) Valoarea ajutorului/kg (mii lei) Valoarea totală a ajutorului (mii lei)
           

Direcţia generală de patrimoniu public şi de gestiune a mijloacelor financiareDirector general,………………………… + 
Anexa 11─────────la normele metodologice────────────────────────REPARTIŢIAINGRASAMINTELOR CHIMICE PE JUDEŢE ŞI VALOAREA ACESTORA

             
  Nr. crt. JUDEŢUL Nr. de gospodării TOTAL s.a. tone Îngrăşăminte chimice tone fizic VALOAREA mii lei
  0 TOTAL 2.645.667 133.558 333.896 2.737.944.740
  1 ALBA 55.575 2.574 6.434 52.758.800
  2 ARAD 46.013 2.467 6.166 50.564.890
  3 ARGEŞ 88.535 3.696 9.239 75.763.080
  4 BACĂU 120.331 5.399 13.496 110.670.480
  5 BIHOR 96.232 5.364 13.411 109.971.020
  6 BISTRIŢA 52.527 2.552 6.380 52.318.460
  7 BOTOŞANI 96.392 5.680 14.199 116.434.670
  8 BRAŞOV 22.045 1.187 2.969 24.342.930
  9 BRĂILA 25.066 1.310 3.274 26.847.210
  10 BUCUREŞTI 1.882 61 154 1.258.700
  11 BUZĂU 66.278 3.456 8.640 70.849.230
  12 CARAŞ-SEVERIN 38.832 2.000 5.000 41.002.460
  13 CĂLĂRAŞI 23.806 1.054 2.634 21.601.670
  14 CLUJ 88.962 4.576 11.440 93.804.720
  15 CONSTANŢA 26.856 1.444 3.609 29.595.440
  16 COVASNA 26.661 1.171 2.928 24.007.960
  17 DÂMBOVIŢA 98.988 4.624 11.560 94.791.180
  18 DOLJ 100.307 6.172 15.430 126.526.410
  19 GALAŢI 50.122 2.713 6.782 55.609.940
  20 GIURGIU 67.422 3.840 9.599 78.715.490
  21 GORJ 79.285 3.389 8.472 69.468.760
  22 HARGHITA 57.130 2.416 6.039 49.519.800
  23 HUNEDOARA 33.727 1.664 4.161 34.121.430
  24 IALOMIŢA 11.486 643 1.607 13.179.040
  25 IAŞI 126.050 7.116 17.790 145.874.310
  26 ILFOV 35.016 1.582 3.954 32.424.440
  27 MARAMUREŞ 84.286 3.190 7.974 65.387.210
  28 MEHEDINŢI 51.347 3.031 7.578 62.135.500
  29 MUREŞ 77.636 3.981 9.951 81.601.070
  30 NEAMŢ 79.579 3.704 9.261 75.941.020
  31 OLT 75.046 4.182 10.454 85.722.390
  32 PRAHOVA 78.425 3.272 8.179 67.068.620
  33 SATU-MARE 58.383 3.117 7.792 63.893.580
  34 SĂLAJ 54.387 3.056 7.641 62.654.560
  35 SIBIU 40.020 2.605 6.513 53.403.730
  36 SUCEAVA 105.767 5.608 14.019 114.954.160
  37 TELEORMAN 75.668 4.341 10.853 88.991.730
  38 TIMIŞ 46.305 2.511 6.279 51.484.110
  39 TULCEA 37.192 1.795 4.487 36.789.710
  40 VASLUI 68.535 3.739 9.348 76.651.140
  41 VÂLCEA 95.287 3.824 9.560 78.388.310
  42 VRANCEA 82.278 3.456 8.641 70.855.380

─────────────────

Abonati-va
Anunțați despre
0 Discuții
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
0
Opinia dvs. este importantă, adăugați un comentariu.x