privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adăugată pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii în favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora
+
Articolul 1(1) Potrivit prevederilor art. 11 alin. (1) lit. k) din Legea nr. 345/2002 privind taxa pe valoarea adăugată, republicată, sunt scutite de taxa pe valoarea adăugată livrările de bunuri şi prestările de servicii în favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi a personalului acestora, cu excepţia cetăţenilor români, pe bază de reciprocitate. Limita plafonului pentru care se aplică aceasta scutire se stabileşte de Ministerul Afacerilor Externe, pe bază de reciprocitate acordată misiunilor diplomatice române şi personalului acestora. Răspunderea pentru verificarea respectării condiţiilor de reciprocitate revine Direcţiei generale protocol naţional din cadrul Ministerului Afacerilor Externe. Sunt asimilate taxei pe valoarea adăugată şi intra sub incidenţa reciprocităţii impozitele pe consum generale, aplicate misiunilor diplomatice române şi personalului acestora de către statele partenere. … (2) De asemenea, sunt scutite de taxa pe valoarea adăugată livrările de bunuri şi prestările de servicii în favoarea directa a reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, cu excepţia cetăţenilor români. … +
Articolul 2Pentru livrările de bunuri şi/sau prestările de servicii în favoarea persoanelor menţionate la art. 1, furnizorii de bunuri şi/sau prestatorii de servicii au obligaţia sa emita facturi fiscale sau alte documente specifice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiară şi contabila şi a normelor metodologice privind întocmirea şi utilizarea acestora sau prin ordine ale ministrului finanţelor publice emise în baza Hotărârii Guvernului nr. 831/1997, care să cuprindă, în mod obligatoriu, denumirea misiunii diplomatice, a oficiului consular sau a reprezentantei internaţionale interguvernamentale acreditate în România, respectiv numele persoanei, în cazul personalului acestora, cu excepţiile prevăzute la art. 5 alin. (2) şi (3). +
Articolul 3Scutirea de taxa pe valoarea adăugată se realizează prin următoarele modalităţi:a) prin facturare fără taxa pe valoarea adăugată de către furnizorii de bunuri şi/sau prestatorii de servicii, în favoarea persoanelor menţionate la art. 1, pe baza certificatului de scutire de taxa pe valoarea adăugată eliberat de Direcţia generală a finanţelor publice a municipiului Bucureşti, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, şi a legitimatiei speciale eliberate în acest scop de Ministerul Afacerilor Externe, în cazul în care încasarea contravalorii bunurilor livrate şi a serviciilor prestate nu se efectuează în numerar sau cu instrumente de plată nenominale; … b) prin facturarea chiriei fără taxa pe valoarea adăugată de către persoanele impozabile care închiriază spaţii cu destinaţia de sediu al misiunilor diplomatice, al oficiilor consulare şi al reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, resedinte ale sefilor acestora, precum şi locuinţe pentru personalul misiunilor diplomatice, al oficiilor consulare sau al reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, pe baza avizului Ministerului Afacerilor Externe privind respectarea condiţiilor de reciprocitate în cazul închirierii de spaţii pentru misiunile diplomatice, oficiile consulare şi personalul acestora. Dacă nu mai este respectata condiţia de reciprocitate, Ministerul Afacerilor Externe îşi va retrage avizul acordat şi nu se mai aplica scutirea de taxa pe valoarea adăugată; … c) prin restituirea taxei pe valoarea adăugată aferente bunurilor şi serviciilor cumpărate, efectuată de Direcţia generală a finanţelor publice a municipiului Bucureşti. Restituirea se solicita de misiunile diplomatice, oficiile consulare, reprezentantele internaţionale interguvernamentale acreditate în România, pentru bunurile şi/sau serviciile achiziţionate atât de acestea, cat şi de personalul lor, astfel cum este prevăzut la art. 1. … +
Articolul 4(1) Certificatul de scutire de taxa pe valoarea adăugată prevăzut la art. 3 lit. a) se eliberează la cererea furnizorului de bunuri/prestatorului de servicii, întocmită conform modelului prezentat în anexa nr. 2, pe baza următoarelor documente: … a) copie de pe actul constitutiv; … b) copie de pe documentul care atesta calitatea de plătitor de taxa pe valoarea adăugată; … c) dovada dotării cu aparatura necesară pentru utilizarea cărţilor de credit; … d) declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că nu se va incasa contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate în numerar ori cu instrumente nenominale. … (2) Direcţia generală a finanţelor publice a municipiului Bucureşti va comunică Ministerului Afacerilor Externe lista cuprinzând furnizorii de bunuri/prestatorii de servicii cărora li s-au eliberat certificate de scutire de taxa pe valoarea adăugată. … (3) Cererile de eliberare a certificatelor de scutire de taxa pe valoarea adăugată se soluţionează în termen de 15 zile de la data depunerii cererii şi documentelor prevăzute la alin. (1). … (4) Ministerul Afacerilor Externe eliberează legitimatii speciale numai în cazurile de reciprocitate efectivă deplina, fără existenta unor restrictii sortimentale şi plafonari valorice sau cantitative, acordate de statul partener misiunilor diplomatice române şi personalului acestora. … +
Articolul 5(1) Pentru restituirea taxei pe valoarea adăugată prevăzută la art. 3 lit. c), solicitanţii trebuie să completeze o cerere de restituire şi un borderou conform modelului prezentat în anexa nr. 3, întocmit în doua exemplare, care trebuie să cuprindă: … a) documentele în care sunt consemnate bunurile şi serviciile achiziţionate în cursul trimestrului pentru care se solicita restituirea, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevăd termene mai mari de 3 luni; … b) documentele care atesta achitarea contravalorii bunurilor şi serviciilor până la data depunerii cererilor, după caz. … (2) Pentru livrările de bunuri şi/sau prestările de servicii efectuate în mod global pentru nevoile unui imobil cu mai multe apartamente, în care persoanele menţionate la art. 1 ocupa o parte, cu titlu de proprietar sau de chiriaş, documentele pe baza cărora se face restituirea sunt următoarele: … a) decontul cuprinzând cheltuielile comune şi taxa pe valoarea adăugată, întocmit de administratorul imobilului, cu indicarea cotei-părţi pe care colocatarul este obligat sa o plătească, potrivit normelor legale privind repartizarea cheltuielilor comune pe locatari; … b) chitanţa emisă de administraţia imobilului, prin care se certifica plata cheltuielilor comune şi a taxei pe valoarea adăugată, rezultată din decont. … (3) Pentru carburanţii auto se admit bonurile fiscale emise conform Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia agenţilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, dacă sunt stampilate şi au înscrise denumirea cumpărătorului şi numărul de înmatriculare al autovehiculului. … (4) Documentele justificative pe baza cărora se solicita restituirea taxei pe valoarea adăugată prevăzute de prezentul articol se depun în copie pentru bunurile şi serviciile destinate uzului oficial al misiunilor diplomatice, al oficiilor consulare şi al reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi în original pentru bunurile şi serviciile destinate uzului personalului acestora. Pot fi prezentate în copie documentele pentru bunurile de folosinţă îndelungată, prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 394/1995 privind obligaţiile ce revin agenţilor economici – persoane fizice sau juridice – în comercializarea produselor de folosinţă îndelungată, destinate consumatorilor, republicată, cu modificările ulterioare. … (5) Cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată, prevăzute în anexele nr. 4 şi 5, împreună cu borderourile şi documentele justificative, se transmit trimestrial Ministerului Afacerilor Externe, cel mai târziu până la finele lunii următoare încheierii trimestrului pentru care se solicita restituirea, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevăd termene mai mari de 3 luni. … (6) Prin derogare de la termenele de restituire a taxei pe valoarea adăugată prevăzute la alin. (5), misiunile diplomatice şi oficiile consulare ale statelor în care exerciţiul bugetar se încheie la data de 30 septembrie pot solicita restituirea taxei pe valoarea adăugată pentru trimestrul III în doua transe, prin depunerea cererii de restituire şi a documentelor justificative separat pentru lunile iulie şi august până la finele lunii septembrie şi separat pentru luna septembrie până cel târziu la finele lunii octombrie. … (7) Nedepunerea în termenul prevăzut la alin. (5) a cererilor de restituire şi/sau a documentaţiei aferente atrage pierderea dreptului de restituire a taxei pe valoarea adăugată. Cererile de restituire şi documentele justificative nedepuse în termen vor fi returnate de Ministerul Afacerilor Externe celor care le-au transmis. … (8) Prin derogare de la prevederile alin. (7), în cazuri temeinic justificate, la solicitarea persoanelor menţionate la art. 1, ministrul finanţelor publice poate aproba efectuarea restituirii taxei pe valoarea adăugată, în situaţia în care cererea de restituire şi/sau documentaţia aferentă nu au fost depuse în termenul prevăzut la alin. (5). … +
Articolul 6(1) Direcţia generală protocol naţional din cadrul Ministerului Afacerilor Externe are obligaţia sa confrunte sumele evidentiate în borderouri cu documentele justificative prezentate. În urma verificării, pe borderou se va face menţiunea, sub semnatura, "Confruntat cu documentele justificative". … (2) Documentaţia avizată favorabil de Ministerul Afacerilor Externe va fi transmisă solicitanţilor prevăzuţi la art. 3 lit. c), care o vor depune la Direcţia generală a finanţelor publice a municipiului Bucureşti. … (3) Ministerul Afacerilor Externe va comunică Direcţiei generale a finanţelor publice a municipiului Bucureşti, în termen de 15 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentelor norme, lista cuprinzând statele pentru care condiţiile de reciprocitate prevăd termene de restituire mai mari de 3 luni. Informaţiile respective vor fi actualizate ori de câte ori intervin modificări în relaţiile reciproce dintre state. … (4) Direcţia generală a finanţelor publice a municipiului Bucureşti analizează cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată şi documentele insotitoare. Verificarea şi analiza efectuate urmăresc următoarele: … a) documentele ce atesta achiziţionarea de bunuri şi de servicii sa corespundă formularelor tipizate comune şi specifice privind aplicarea taxei pe valoarea adăugată, prevăzute de reglementările în vigoare, şi să se refere la trimestrul pentru care se solicita restituirea, cu excepţia cazurilor în care condiţiile de reciprocitate prevăd termene mai mari de 3 luni; … b) existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe. … (5) În urma verificării şi analizei se întocmeşte o nota în care se consemnează numărul şi data cererii, rezultatul verificării şi propuneri cu privire la aprobarea restituirii sau, după caz, respingerea cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată. … (6) Restituirea taxei pe valoarea adăugată se aproba de către directorul general al Direcţiei generale a finanţelor publice a municipiului Bucureşti. Pe baza aprobării se întocmesc comunicarea către trezorerie, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 6, precum şi comunicarea către solicitant privind modul de soluţionare a cererii, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 7. … +
Articolul 7(1) În baza comunicărilor primite trezoreria va întocmi ordine de plată tip trezorerie pentru fiecare solicitant, în care se va înscrie suma care se restituie. Pe versoul ordinului de plată se vor menţiona distinct suma care se restituie misiunilor diplomatice, oficiilor consulare sau reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi suma restituită personalului acestora, în cazul în care nu sunt deschise conturi personale în care să se facă vărsămintele. … (2) Operaţiunile de restituire a taxei pe valoarea adăugată se evidenţiază în contabilitate prin contul 20.13.01.02 "Taxa pe valoarea adăugată restituită", deschis la Trezoreria Statului. … +
Articolul 8(1) Soluţionarea de către Direcţia generală a finanţelor publice a municipiului Bucureşti a cererilor de restituire a taxei pe valoarea adăugată se face în termen de 30 de zile de la data depunerii cererii şi a documentelor insotitoare, avizate de Ministerul Afacerilor Externe. … (2) În situaţiile prevăzute la art. 5 alin. (6), termenul de soluţionare a cererii pentru lunile iulie şi august de către Direcţia generală a finanţelor publice a municipiului Bucureşti este de 15 zile de la data depunerii cererii şi a documentelor insotitoare, avizate de Ministerul Afacerilor Externe. … +
Articolul 9Intra sub incidenţa prezentelor norme numai bunurile şi serviciile a căror contravaloare a fost achitată în lei pe teritoriul României. +
Articolul 10Cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată nesolutionate până la intrarea în vigoare a prezentelor norme, aferente cumpărărilor efectuate în trimestrul III al anului 2003, se soluţionează potrivit acestora. +
Articolul 11Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentele norme. +
Anexa 1––-la norme–––MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICEDIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCUREŞTICERTIFICATde scutire de taxa pe valoarea adăugatăNr. ……. din …………În conformitate cu prevederile art. 3 lit. a) din Normele privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adăugată pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii în favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.395/2003, a fost eliberat prezentul certificat care atesta dreptul furnizorului de bunuri/prestatorului de servicii ……………………………, cu sediul în …………….., str. ……………… nr. …………, judeţul/sectorul ……………….., codul poştal ……………….., codul fiscal ……………….., înmatriculat la Registrul comerţului sub nr. ……………. din …………………, să efectueze livrări de bunuri/prestări de servicii în favoarea directa a ambasadelor, consulatelor generale, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, cu excepţia cetăţenilor români, în regim de scutire de taxa pe valoarea adăugată, cu drept de deducere, pe baza legitimatiei speciale eliberate de Ministerul Afacerilor Externe.Prezentul certificat este valabil 12 luni de la data de ……… .Director general,……………… +
Anexa 2––-la norme–––CEREREDenumirea solicitantului ………….Codul fiscal …………………….Sediul ………………………….În conformitate cu prevederile art. 3 lit. a) din Normele privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adăugată pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii în favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare şi reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România, precum şi a personalului acestora, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.395/2003, prin prezenta cerere solicitam eliberarea unui certificat de scutire de taxa pe valoarea adăugată pentru livrarea de bunuri şi prestarea de servicii în favoarea directa a misiunilor diplomatice, oficiilor consulare, reprezentantelor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi a personalului acestora, cu excepţia cetăţenilor români.Anexăm următoarele documente:– copie de pe actul constitutiv;– copie de pe documentele care atesta calitatea de plătitor de taxa pe valoarea adăugată;– dovada dotării cu aparatura necesară pentru utilizarea cărţilor de credit;– declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că nu se va incasa în numerar sau cu instrumente nenominale contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate.Semnatura şi ştampila Data………………… …………….. +
Anexa 3 ––-la norme––– BORDEROU cuprinzând documentele justificative prevăzute la art. 5 alin. (2) din norme┌───┬──────────────────┬─────────┬────────┬──────┬────────────────────┬────────┐│Nr.│ Documentul │ Valoarea│Valoarea│Total │Documentul de plată │ Suma ││crt│ │ fără │ │ │ corespunzător │achitată││ ├─────────┬───┬────┤ T.V.A. │ T.V.A.│ ├──────────┬───┬─────┤ ││ │Denumirea│Nr.│Data│ │ │ │ Denumirea│Nr.│Data │ │├───┼─────────┼───┼────┼─────────┼────────┼──────┼──────────┼───┼─────┼────────┤│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │├───┼─────────┼───┼────┼─────────┼────────┼──────┼──────────┼───┼─────┼────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │├───┼─────────┼───┼────┼─────────┼────────┼──────┼──────────┼───┼─────┼────────┤│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │└───┴─────────┴───┴────┴─────────┴────────┴──────┴──────────┴───┴─────┴────────┘ Solicitant, ………………. Semnatura Ştampila Data ……… ………………. …………… NOTĂ: În cazul bonurilor fiscale, documentul înscris în borderou în col. 1-3 se va înscrie şi în col. 7-9, iar totalul de la col. 6 se va înscrie şi în col. 10. +
Anexa 4 ––-la norme–––┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ ││Nr. de înregistrare …… Nr. de înregistrare ….││Data: ……………….. CERERE Data: ………………││ Loc rezervat de restituire a taxei Loc rezervat││pentru Ministerul pe valoarea adăugată pentru Ministerul ││Finanţelor Publice Afacerilor Externe ││ │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│Denumirea instituţiei: ││a) Misiunea diplomatică ………………………………………. ││1. b) Oficiul consular ……………………………………….. ││c) Reprezentanta internationala interguvernamentală ││……………………………………………………………. │├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤│2. Adresa: ││Localitatea ………., str. ………….. nr. ….., sectorul …………, ││codul poştal …………………… │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ Prin prezenta cerere solicitam restituirea taxei pe valoarea adăugatăplătite pentru cumpărări de bunuri/prestări de servicii, în conformitate cuprocedura prevăzută, în suma de …………….. lei. ┌──┐ RESTITUIREA ESTE AFERENTĂ TRIMESTRULUI │ │ └──┘ Solicitam restituirea în contul nr. ……….., deschis la …………Sucursala …………………………… Conducătorul instituţiei, …………………………….. (semnatura şi ştampila)┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE ││ Avizam favorabil restituirea T.V.A. în suma de ………. lei, fiind ││îndeplinite condiţiile de reciprocitate. ││ ││ Directorul general al ││ Direcţiei generale protocol naţional, ││ ││ Semnatura ……………… Data ……….. ││ Ştampila │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR PUBLICE ││ ││ Aprobam restituirea T.V.A. în suma de …………….. lei. ││ ││ Directorul general al Direcţiei generale ││a finanţelor publice a municipiului Bucureşti, ││ ││ Semnatura ……………. Data ……….. ││ Ştampila │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ +
Anexa 5 ––-la norme–––┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ ││Nr. de înregistrare …… Nr. de înregistrare ….││Data: ……………….. CERERE Data: ………………││ Loc rezervat de restituire a taxei Loc rezervat││pentru Ministerul pe valoarea adăugată pentru Ministerul ││Finanţelor Publice Afacerilor Externe ││ │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ Numele şi prenumele solicitantului ………………………………. ││ Instituţia ……………………………………………………. ││ Funcţia solicitantului …………………………………………. ││ Numărul carnetului eliberat de Ministerul Afacerilor Externe ……….. ││ Adresa instituţiei: ││ Localitatea ………….., str. ……….. nr. …….., sectorul …, ││ codul poştal …………. │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ Prin prezenta cerere solicitam restituirea taxei pe valoarea adăugatăplătite pentru cumpărări de bunuri/prestări de servicii, în conformitate cuprocedura prevăzută, în suma de ……………………… lei. ┌──┐ RESTITUIREA ESTE AFERENTĂ TRIMESTRULUI… │ │ └──┘ Solicitam restituirea în contul nr. ……., deschis la …………….Sucursala ………………………. . Conducătorul instituţiei, ………………………… (semnatura şi ştampila)┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE ││ Avizam favorabil restituirea T.V.A. în suma de ………. lei, fiind ││îndeplinite condiţiile de reciprocitate. ││ ││ Directorul general al ││ Direcţiei generale protocol naţional, ││ ││ Semnatura ……………… Data ……….. ││ Ştampila │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR PUBLICE ││ ││ Aprobam restituirea T.V.A. în suma de …………….. lei. ││ ││ Directorul general al Direcţiei generale ││a finanţelor publice a municipiului Bucureşti, ││ ││ Semnatura ……………. Data ……….. ││ Ştampila │└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ +
Anexa 6––-la norme–––DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICEA MUNICIPIULUI BUCUREŞTICompartimentul …………….. Nr. ……./……….CătreTrezoreria ……………………….Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată, înregistrată la Direcţia generală a finanţelor publice a municipiului Bucureşti sub nr. ………/………, va comunicăm aprobarea restituirii taxei pe valoarea adăugată aferente bunurilor şi serviciilor cumpărate de:a) Misiunea diplomatică/Oficiul consular/Reprezentanta internationala interguvernamentală ………………………………..; … b) personal al …………………………………, … în suma de:a) …………….. lei; … b) …………….. lei. … Va rugăm ca sumele de mai sus să fie restituite prin virament în contul ………..(instituţiei sau al persoanei)……….. nr. ………, deschis la Banca …………, Sucursala/Filiala/Agenţia ……………………. .Alăturat ca remitem cererea de restituire aprobată, pe baza căreia va rugăm sa efectuati viramentul.Şef de compartiment,………………….. +
Anexa 7––-la norme–––DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICEA MUNICIPIULUI BUCUREŞTINr. ……/……….Către …………………Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată, înregistrată la Direcţia generală a finanţelor publice a municipiului Bucureşti sub nr. ……./……., va comunicăm aprobarea restituirii taxei pe valoarea adăugată aferente bunurilor şi serviciilor cumpărate pentru:a) Misiunea diplomatică/Oficiul consular/Reprezentanta internationala interguvernamentală …………………………………; … b) personalul Misiunii diplomatice/Oficiului consular/Reprezentantei internaţionale interguvernamentale …………………………., urmând ca plata să se efectueze prin virament în contul …(instituţiei sau al persoanei)… nr. ……, deschis la Banca …………………………………., Sucursala/Filiala/Agenţia …………………………………….. . … Sumele aferente sunt:a) …………… lei; … b) …………… lei. … Director general,………………––––